Monk
Pro výběr specializace je nutné mít maxnuté skilly, tz.: Healing 100.0, Magery 90.0, Anatomy 100.0, Macefighting 90.0, Tactics 100.0 a Parrying 80.0. Změna specializace poté stojí 250k u zadávajícího NPC.
Staty:
STR: |
120 |
DEX: |
130 |
INT: |
50 |
Hlavní výhody Monka:
- Robe of Healing přidává +10% MF, +10% magery.
- Maximální hodnota skillu MF zvýšena na 100%.
- Maximální hodnota skillu Magery zvýšena na 100%.
- Přidán nový summon - Eternal Spirit - ma minimální armor ale větší množství HP.
- Snížen timer na Teleport Scrolly.
- Ressování bandážemi stojí 35 bandáží.
Hlavní nevýhody Medica:
- Maximální hodnota skillu Parrying snížena na 0.0%.
- Maximální hodnota skillu Healing snížena na 95.1%.
- Nemůže čarovat Heal, Paralyze, Paralyze Field, Ressurection a používat IVM svitky.
- Nemožnost používat armorové přilbice a TMR potiony.
Speciální předměty:
Inscribed Staff - vytvořená z jakékoliv plusové dvouruční MF zbraně:
- +1% do skillu MF a Magery za každé +1 zbraně.
- Staffky of Ruin - of Frenzy (+17), odstupňované DMG, rychlostí a náročností na fame.
Bandana of Guarding Angel - vytvořená z Angelic platemail helm:
- +5% do Magery.
- Pokud něco shodí, přepíše, dispelne Monkovi Agilitu/Strength/Intellect je mu okamžitě vráceno 4 many (do hodnoty Int). Pro snadnější tracking kdo má/nemá stat buffy je to oznamováno sysmessage s jménem cíle který o daný buff přišel.