Zde se budete setkávat především s informacemi o změnách ve skriptovém nastavení hry. Pokud zjistíte technický problém (nikoliv herní), týkající se konkrétní skriptové novinky, obraťte se s ním na GM uvedené v záhlaví novinky. Upozorňujeme hráče, že uvedená GM jsou pouze techničtí strůjci dané změny a nemá smysl se na ně obracet pro jiné, než technické problémy.
- fix podkladů a odměn, kde se náhodně vybírá z více než 31 itemů
- fix odebrání eventu ze Sphinx
- fix shazování statů u Teuton Paladina při nasazení Longswordu
- fix mizení Cloak of Virtues, Chaos a Dungeonmaster
- fix podmínky u Minotaur Axe
- fix karma kontroly u Fancy Archmagi Dressu
- úprava generování názvu u klíče k bezpečné truhle
- fix hlášek z Frozen Book a Essence of Life
- fix síly poisonu z deadly poison trap
- fix nastavení Musicianship při založení a u zrušení Werewolfa
- fix flagu při zrušení Werewolf Shamana
- fix chybně zadaného ID u tavení silver věcí na Smelting Forge
- fix nastavení proměnných v memorce při tvorbě player vendora z deedu
- fix timeru u Ebony kmenu při Carpentry 99 - 101 (bylo 25, nově 5)
- fix mirror effektu u nějakého NPC (asi se začně nově mirrorovat)
- fix léčení poisonu (vyléčí se i hits) u nějakého NPC ve Scourge Citadel
- fix ID u Pepíka (NB Tutorial)
- fix reveal effektu při zabírání kóty
- fix shození staminy u Midnight Lightern
- fix kontroly souřadnic u Capture the Flag Gate
- fix manaburn efektu u Štítu zázraků
- fix hp refreshe u Maledikta
- fix hlášky z poukázky na item
- fix odmazání Sharpshooter teleportation
- fix shazování itemů při proměně v krysu
- fix vizuálního efektu při equipu Plain skládané róby
- fix distance kontroly u odbarvovače těla
- fix kontroly u náramku poslušnosti
- fix některých skloňování
- fix některých dialog option
- fix množství ada ore z vyzvy sampionu
- fix odebrani penez při tvorbe gate u Abbaje
- úprava URL adresy na web
- fix infa na u werewolf shaman guildstone
- fix podmínky na tvorbu pk runebooku
- fix použití book of hiding při 99+ skillu
- fix mass resurrectu u immortal wolf spirit menu a rebithu u modlitby
- fix obnoveni prodejniho stolu
- fix opravy statů u vampa bez specky
- problémy neprodleně hlásit, bylo toho hodně a chyba se stane
- přepsání kontrola na equip a zarovnávání skillů (kompatibilita se Sphere X)
- technický rewrite summon magic (kompatibilita se Sphere X)
- fix bugu, kdy Brujah specka při 90+ fencingu dostala při opravě statů 100
- fix pár desítek bugů s podmínkami a nastavením hodnot
Prodejní Stůl:
- Nyní bere platby z peněženky, pokud je v ní dost, pokud ne tak z hotovosti
- Zobrazuje počet itemů pokud prodává něco, čeho je více
Peněženka od prodejního stolu:
- Nyní do ní lze vkládat deedy pro snadnější nákupy
- Peníze vydává po zaměření majitele
Truhla se stříbrnáky:
- Přidán random čas po každém vybrání, tzn resp nebude mít spočitatelný na přesný čas
Virtues, Dungeonmaster pláště:
- Po každém nasazení nastavení NB statusu, snad to vyřeší situaci kdy občas bugne a ztratí NB status.
Železná zeď od golem krafta:
- Nyní lze zničit pomocí šipky
Iskariot Kniha: Oprava hrubky
Elrond: Doplněny odměny až do 10k a různé změny s tím související
- Čaroštít: Snížena maximální damage kterou může způsobit, zavedena minimální u slabších démonů
- Chaosbringer: Nastavena barva at se vzhledově odlišuje od Clawed Demona (bude viditelné až po respawnu)
- CoM Demon pasáž: Zkrácena
- Water Mustang: Přesunul se někam, kde je více vody
- Tutul NB Quest: Opraveny chybné hlášky které vznikly po poslední úpravě. (Děkuji Alienrebellovi za nahlášení)
- Prodejní Stůl: Opravena úvodní hláška v menu, nyní by měl už zobrazovat cenu.
- Bishop: Upraveny super buffy, nyní by již neměly občas bugovat a stackovat se.
- Tremere: Použití ability nyní používá separátní timer od svitků.
- Magic Paladin: Opravena chyba při poklikání Knight Kuličky, nyní ukazuje menu místo toho aby dala random zbraň.
- Medium Class Reward Bag: Nyní má šanci pro Magic Paladina dropnout Knight Kuličku.
- Poukázka na Top Zbraň: Nyní na poklikání ukáže menu a dovolí vybrat jakoukoli top zbraň kterou to dá.
- Skillpointy: Opraveno přidávání skillů přes maximum: Destro - Parrying, Craft - Camping, Monk - Healing
- Universal Storage Box: Nyní lze k plnění zaměřit i itemy na zemi pokud jsou max 1 políčko vzdálené. Dále nově dokáže přelívat 50ks do boxu stejného typu podobně jako kádě.
- Nůžky: Nyní mohou stříhat i itemy na zemi pokud jsou max 1 políčko vzdálené.
- Bag of Ancient Weapon: Odebrány crossbow of Anxiety, Pain a Tempest které nyní mohou dropnout pouze ve formě luku který lze stále zdarma přeměnit na lehkou kuši v temple of serenity
- Soulshard nyní dokáže očarovávat Black Staff of xxx
- Box of Charms: nyní lze použít na Black Staff podobně jako na jiné dvouruční zbraně, také upraveny šance na to jaký buff to dá aby to odpovídalo tak jak je psáno na webu, konkrétně je nyní větší šance na sílu, menší na inteligenci, agilitu a feeblemind.
- Oprava bugu kdy zbraním mohla drasticky klesnout durabilita
- Oprava Pummel ability u Shamana
- Košík na sběr phoenixových vajec nyní na poklikání píše co už má nasbíráno
- Nový item: Bájná Bedna - Nachází se u Lucianova pokladu v Sorcerer's dungeonu, jednou za čas má šanci dát náhodný artefakt.
- Cloak of Dungeonmaster nyní nemění barvu šipkou, jen když na něj použijete Mystik kudlu/drawer
- Random Mustang který se náhodně spawnoval po dungeonech by už neměl bugovat, nepůjde ale už zjistit sochou v Umbře, budou ale dva ve světe, při větší náhodě můžou být oba na stejném míste.
- Opravena hláška u Druid Disease kuše.
- Došlo k rebalancování myth kůží, myth kostí, ice kůží a ancestral brnění, mythka byly lehce oslabeny a topka lehce posílena. Doporučuji opravu statů pokud lognete prska s oblečeným brnkem.
- Nový item: ice poukázka.
- Pokud máte více klíčů od bezpečnostních kovových truhel můžete na na nějaký z nich poklikat a změní se mu typ. Takhle budete moci otevírat až 3 bedny bez toho aby bylo nutné pohnout pokaždé klíčem aby ho bedna registrovala.
- Virtues+Dungmaster pláště nyní na poklikání vypíšou kolik v sobě mají bodů. Dungmaster navíc hodí světlo, takže není nutné plášt sundávat a nasadit pro aktivaci světla. Pokud máte v dungeon master plášti více naplusování můžete hozením šipky na něj dočasně změnit barvu pokud se vám více líbí ta z menšího levelu.
- Další opravy shamana ke správné funkci kladné karmy
- Rotface vrácen do Citadely, nyní by ale něměl setovat lidem hp na 30k
- Summony by již nemělo jít "vyfizzovat", tzn summonění zabere slot jen když se summa povede vyčarovat úspěšně. Případné problémy hlásit
Guardian:
- nová abilita Retaliate. Úder do jednoho ze tří guardian štítů si zapamatuje útočníka do kterého master/guard zbraň dá 1x bonusovou dmg
- Ancient štít by se již měl správně odbarvovat po použití
Bishop:
- zrušena bonusová síla při castu na sebe, místo toho zavedeno bonusové požehnání blessem, možnost čarování blessu na ostatní zachováno
- možnost čarovat obyčejnou sílu na sebe i ostatní
- snížen timer na aktivaci manaregenerace po nasazení a použití mass ivm ability
- mass ivm nyní IVMka zarovnáva do terénu
Monk:
- nyní nešlape pasti stejným způsobem jak warrioři a paladinové
Shaman:
- nové 4 ability aktivovatelné pomocí Bear's Mighty Claw v Polar Bear morfech (bílá ryba a steak)
- trochu vylepšeny Polar Bear těla z formy "lahvičky" (bílá ryba a steak)
- nyní nemusí mít zápornou karmu a stačí na využití plného potenciálu dost fame
- na konci shaman questu krom magického ovoce dostane také několik poison elixírů a nový item: Bear's Mighty Claw
Druid:
- nový item Mind Disease Repeating Crossbow. Za cenu karmy dokáže monstru vynutit zešílení po kterém monstrum útočí do všeho kolem sebe
- nová repeating Mind Disease zbraň lze vyrobit ve speciálním umyvadle které se nachází v místě kde je spoustu houbových výtrusů. Výroba stojí magic coiny a plusové repeating kuše, čím větší plusovost, tím větší šance na úspěšnou výrobu
- tamnuté monstra pomocí Druidovi Mistrovské hole se nejeví pro monstra žeroucí summy jako summ
Mage:
- opravena chyba morfu draka když měl mág aktivovanou ochranu proti bugování statů
- nasazení ebony kouzelné hole přidá nově navíc 50 many
Gangrel:
- místo schození statů při postupně narostlé inteligenci to staty automaticky opraví
Brujah:
- nemůže už použít (Greater) Titan Necklace
Soška na ochranu proti bugování statů, Seznam vánočních dungeonů, Mikulášův deníček:
- budou smazány
- ochrana proti bugování statů nyní aktivní pro všechny automaticky, případně po opravě statů
Bracelet of Grand Expertness pro wary:
- nyní neshazuje brnění
Fame Deed:
- opravena podmínka ve scriptu, nyní nelze použít pokud už více fame nedá
Krabka na fame deedy:
- nyní se nezničí po té co dostane kouzlo
Gate Runy:
- nyní jdou použít ze země
Vampire Stone Krystal:
- nyní po nabrání/proměnění krve správně aktualizuje počet nabití a není nutno s krystalem pohnout
Shield of Bloodsucker:
- nyní zlepšuje abilitu Brujahového propíchnutí, Tremerova mocného vysatí pokud je nasazen
Zbraně of Honour:
- po použití ability cíli krom full healu, boostu také vyléčí jed a to i v případě pokud je imunní na magii
Dark Skull:
- po použití půjde hned vidět pokles HP
(Cross)bow of Pain:
- přidán vizuální efekt při úspěšném nasazení bleeding efektu
Hruď štítovce:
- opravena chyba bugování skillu parrying, dále přidáno ošetření dalším artefaktům aby při jejich zmiznutí nebugovaly skilly
Devourer of Souls:
- přidán loot pytel aby nedošlo ke zmizení těla při nášlapu před tím, než se stihne vylootovat
Věštírna Osath:
- zóna pojmenována, tzn .where nebude psát že se nacházíte v "Dungeons" ale ve Věštírně
- Nový item na úpravu postavy, po které by už neměly bugovat staty pri WS (dobrovolníci na otestováni piště PM na DC)
- WH již nyní nesvléká Chameleon Bird
- Oprava statů nyní sundává i šperky, tím pádem by neměly bugovat skilly (v případě takto buglých skillů mě můžete napsat o opravu)
- Některým zbraním přidán antibug pokus řešící situaci kdy jí může spadnout drasticky durabka pri smrti, přidáno logování
- Hlava v CoM nyní leží na zemi déle aby stihli poklikat všichni z výpravy
- Vamp mystik nyní nebere karmu při úderu pokud už nemůže přidat fame
- Medic nyní může použít KPZ jen pokud má jednu u sebe
- Duch v FDD klíč za srdce dává výše aby byl lépe vidět
- Gangrel nyní nemůže použít Elder Krystal pokud u sebe nemá Stone Krystal a do top imp formy může morfnout jen pokud má splněn quest a aktivován wing
- Nově řízlé hlavy píšou na pokliklání detaily o pozici a řezníkovi, závisí na skillu Forensic ID
- Slabší skillpointy nyní přidávají skilly pouze slabším hráčům
- Stealing ze skillpointu se přidává pouze pokud má dotyčný licenci
- Upraven Ank 3 vězení kam háže boss, nyní by měla nouzová gate fungovat
- Hlášky u Isk quest knihy
- Rakev by již neměla posílat do jailu (místo toho přidány jiné opatření
- Přidány opatření na snižování skillů nad 100.0 v základu
- Změna vzhledu gaty tvorene runou/bookem
Případné potíže hlásit Setonovi
Dyka ukryteho vraha: obmedzenie pouzitia na 2 policka.
-úprava dropu střelných zbraní 'of Pain' a 'of Anxiety' - už nepadají z map, ale padají z top pytlíku
- ress přes mystik nezabíjí magic paladina, ale hodí postih 0 stamina
- zrušeny pal. náušnice, skilly přidává roba - každý kdo měl na sobě robu, tak se mu snížily skilly music a magery. Napište si page nebo na DSC, abychom vám to nahodili zpět.
- úprava tamingu - zvýšena šance na tamnutí jedním pokusem
Box of Charms a Ultimate Soul Shard:
-povoleny enchant link destro zbraniam.
Destroyer NPC (Golden Medailon):
-umiestneny za rewardou.
Elven HC / Lightning Elven HC:
-uprava finishingu
Sharpshooter teleportation:
-uprava timeru, funkcnosti
-uprava potrebneho materialu k vyrobe
Ostrostrelec:
-povolene lvl 4 klamaky
Destroyer weapons:
-NPC v Britu nyní Vaše Halapartny, Speary a Mauly při výměně na Destroyer verzi ji nově zároveň sníží durabilitu.
-na konci questu na golden medailon se nachází nové NPC které jednu zbraň s takto sníženou durabilitou opraví, zbraň linkne a nastaví durabilitu větší.
Despise 4:
- zrušena první místnost po rozcestí pater - první brána rovnou do předměstí
- port do chovné stanice přemístěn do "prostřední" věže v hlavní části města
- zrušena místnost se spider queens
- zrušeno vracení se do města po chovné stanici = pokračování do uzavřené věže s Beldezarem z chovné stanice, pokud však nebudete mít vše potřebné znamená to konec(není možno vrácení se do stanice)
- pokračování od Beldezara do uličky před šedého psa
- zrušena pasáž za ostrůvkem, nyní následuje Key Keeper a rovnou křižovatka
Případné chyby hlašte.
Copyright 1999-2025 Dark Paradise | Zásady ochrany osobních údajů