vyměna oček

Vaše nápady a návrhy
Uživatelský avatar
Muzzy
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 142
Registrován: 07.09.2006 20:19:13
Bydliště: Kladno, to je to město.
Kontaktovat uživatele:

vyměna oček

Příspěvek od Muzzy »

Nešla by opravit výměna žlutých oček za modré očka tak, že při kliku na mortar se rovnou vymění všechny očka, které má postava v základním báglu? je to fakt opruz to klikat X krát, a navíc tím určitě nepomáháme proti lagům ( pochybuju že vetšina kliká s pauzou, spíš bez pauzy jako u jídla:-) )
Naposledy upravil(a) Muzzy dne 07.05.2008 13:25:50, celkem upraveno 1 x.
Žádný učený z nebe nespadl, ale pitomce jako by shazovali!!!

The Witchers
Uživatelský avatar
Castian
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 752
Registrován: 08.09.2006 13:05:10
Bydliště: Blava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Castian »

to jako vazne to klikaju bez pauzy? porusuju pravidla :p

inak je to dobry napad co navrhuje muzzy, postavli by som sa za to.
[b]Save a horse, ride a tractor![/b]
Sulik
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 61
Registrován: 20.09.2006 21:07:37

Příspěvek od Sulik »

Takova prkotina :D berte to jako makrovani, tmr taky nemichate po 50 (krom gm mortu :D )
Uživatelský avatar
Shadowsong
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1695
Registrován: 08.09.2006 17:56:03
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowsong »

nahodou ja som miesto robenia zasob po kazdom dungu proste domiesal co som minul a fungoval som dalej...
a tiez sa priklanam k navrhu vymeny vsetkych ociek.
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Schonny
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 213
Registrován: 02.10.2006 00:24:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Schonny »

Sulik píše:Takova prkotina :D berte to jako makrovani, tmr taky nemichate po 50 (krom gm mortu :D )
A to se micha klidne i ze zlutych.
Ultima nebyla jen hra, byl to styl zivota...
_________________
Kal Vas Flame War
Uživatelský avatar
Byotch
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 689
Registrován: 08.09.2006 08:28:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Byotch »

Nebo aspon kdyby ten zbytek pod 1K nesel po 20 ale aspon po 50.
[size=75]Byotch - The Cleric
Vulcane - The Craftman
[/size]
Uživatelský avatar
Wizzy
Evil League Of Evil
Příspěvky: 1437
Registrován: 07.09.2006 19:19:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wizzy »

sphera neumi delit se zbytkem
ICQ:242676139 | IRC: #dp

... Vision vs Speech test ...
Uživatelský avatar
Mir
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 216
Registrován: 07.09.2006 19:39:23
Bydliště: Moonglow, dom č. 35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mir »

Rozdiel medzi Float a Int tu asi nikoho nezaujíma. (hlavne nie Menasoft and Partners)...

vie sphera deliť dvomi čísla ktoré sú nepárne a následne zaokrúhľovať?
I believe in miracles.
Zvireci bojovnik
Inkless
Inkless
Příspěvky: 23
Registrován: 26.02.2007 21:34:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zvireci bojovnik »

Mir píše:následne zaokrúhľovať?
hlavne by nesmela zaokrouhlovat 0.5 nahoru ... to by vsichni meli scp co by to menil po 1 ocku :D
jinak by mezi to 1k a 20 stacila vecpat treba stovka a bylo by to ok ...
Uživatelský avatar
Mir
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 216
Registrován: 07.09.2006 19:39:23
Bydliště: Moonglow, dom č. 35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mir »

hmm

uz teraz je tam overovaci skript ktory nepremeni oci pokial ich nemas aspon 20. to by sa v pohode dalo pouzit aj teraz. len samozrejme neparne hodnoty oci by dali rovnako modrych ako hodnoty vyssie o jedno...

ale riesenie by asi bolo

(amount -1)/2


a ak by sme chceli byt uplne fer tak ak by bolo jedno neparne ocko zaokruhlovane nadol tak by sa mohol amount zltych ociek menit stylom

(zlteocka - (modreocka*2))

ale myslim ze ten fiz jedneho zlteho eonu pri vymene nikomu vadit nebude. :)
I believe in miracles.
Uživatelský avatar
Muzzy
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 142
Registrován: 07.09.2006 20:19:13
Bydliště: Kladno, to je to město.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Muzzy »

Wizzy píše:sphera neumi delit se zbytkem
no a? tak o to 1 ocko clovek prijde kdyz si neumi dat do baglu sudej pocet :roll:
Žádný učený z nebe nespadl, ale pitomce jako by shazovali!!!

The Witchers
Sysinu
Misspelling Chicken
Misspelling Chicken
Příspěvky: 5
Registrován: 07.09.2006 20:13:23
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sysinu »

A v cem je problem pockat az tech oci budu mit tisic a vic a proste menit jen po tisicich?
Fakt vase starosti na GM hlavu :roll:
Sysin[LORD]
Uživatelský avatar
Triglav
Dark Paradise GM
Příspěvky: 657
Registrován: 06.09.2006 20:39:13
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Triglav »

Je to prkotina a z herního hlediska bychom to hned zavedli. Důvod proč to je takto a ne jak navrhujete je laicky řečeno ten, že v současnosti musíme pouze ověřovat, zda-li hráč má daný počet oček nebo nemá. Pokud bychom měli ověřovat kolik přesně jich má, mělo by to velmi nepříjemný dopad na lagy (museli bychom prohledat celý batoh a jakoby se podívat na každý item v batohu abychom našli očka a pak bychom teprve věděli kolik jich je). Takže současné nastavení je ústupek kvůli ulehčení pro Spheru. I když na to všichni klikají bez pauzy, je to mnohem méně náročné, než kdyby to měnilo rovnou všechna očka.
Řešením by bylo že by se očka neměnila přes mortar (ale samotným dclickem to měnit nejde kvůli tomu, že dclick na očka je míchá na MR a mělo by to negativní dopad na zátěž Sphery při míchání). Nebo že by to měnil nějaký jiný item, přes který by bylo možné na očka "zacílit", ale Mortar to být nemůže (pak by přes něj totiž nešlo míchat). Takže bychom museli tvořit další item který by každý musel mít...nebo by to byl nějaký nesmysl. A nebo patník kterých je už tak hromada?
A pak se ptám, stojí to za to? Asi ne.
Nicméně můžeme pozměnit "dávky" po jakých to očka mění. Třeba ze současných "po 1000 a po 20" na...a teď máte možnost se dohodnout na nových milnících.
The First
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
Uživatelský avatar
Corax
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 140
Registrován: 08.09.2006 17:30:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Corax »

Imho nechat jak to je.
„Každý člověk žije z práce, ale ne každý ze své.“ (Oldřich Fišer )
Papez
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 813
Registrován: 19.02.2007 12:32:06
Bydliště: Yew
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Papez »

Jak psal Zvireci Bojovnik, mezi 1000 a 20 ještě vložit 100, ať to není na tolik klikání.
Uživatelský avatar
Oximus
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 644
Registrován: 04.08.2007 18:14:22

Příspěvek od Oximus »

Papez píše:Jak psal Zvireci Bojovnik, mezi 1000 a 20 ještě vložit 100, ať to není na tolik klikání.
Asi poprvé souhlas.
Uživatelský avatar
Mir
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 216
Registrován: 07.09.2006 19:39:23
Bydliště: Moonglow, dom č. 35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mir »

skript teraz iba zisťuje či má niekto dosť očiek... je možné aby sphera vedela ktorá kôpka itemov tejto požiadavke vyhovela a nakoniec ich premenila všetky v tej kôpke? to by sa ale musel na dobu skriptu "zapamätať" last target a to pri sphere naozaj netuším či by to šlo.
I believe in miracles.
Uživatelský avatar
Xanthos
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 172
Registrován: 04.01.2008 19:12:42

Příspěvek od Xanthos »

Zmacknu na Mortar. 2 sekundy drzim last object a neni o cem diskutovat. Nikoho to nezabilo a modry ocka jsou v batohu :lol:
Uživatelský avatar
Muzzy
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 142
Registrován: 07.09.2006 20:19:13
Bydliště: Kladno, to je to město.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Muzzy »

jo ta 100vka navic by nebyla spatna, jinak diky za vysvetleni triglave :wink:
Žádný učený z nebe nespadl, ale pitomce jako by shazovali!!!

The Witchers
Uživatelský avatar
Silence
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 336
Registrován: 07.09.2006 18:55:49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Silence »

Xanthos píše:Zmacknu na Mortar. 2 sekundy drzim last object a neni o cem diskutovat. Nikoho to nezabilo a modry ocka jsou v batohu :lol:
Můžete ho prosím někdo jailnout? Sám se přiznal, k činnosti bez pauzy, ne?
Odpovědět