vyměna oček
- Muzzy
- Book Snake
- Příspěvky: 142
- Registrován: 07.09.2006 20:19:13
- Bydliště: Kladno, to je to město.
- Kontaktovat uživatele:
vyměna oček
Nešla by opravit výměna žlutých oček za modré očka tak, že při kliku na mortar se rovnou vymění všechny očka, které má postava v základním báglu? je to fakt opruz to klikat X krát, a navíc tím určitě nepomáháme proti lagům ( pochybuju že vetšina kliká s pauzou, spíš bez pauzy jako u jídla:-) )
Naposledy upravil(a) Muzzy dne 07.05.2008 13:25:50, celkem upraveno 1 x.
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08.09.2006 17:56:03
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
-
- Inkless
- Příspěvky: 23
- Registrován: 26.02.2007 21:34:17
- Kontaktovat uživatele:
- Mir
- Elder Letter
- Příspěvky: 216
- Registrován: 07.09.2006 19:39:23
- Bydliště: Moonglow, dom č. 35
- Kontaktovat uživatele:
hmm
uz teraz je tam overovaci skript ktory nepremeni oci pokial ich nemas aspon 20. to by sa v pohode dalo pouzit aj teraz. len samozrejme neparne hodnoty oci by dali rovnako modrych ako hodnoty vyssie o jedno...
ale riesenie by asi bolo
(amount -1)/2
a ak by sme chceli byt uplne fer tak ak by bolo jedno neparne ocko zaokruhlovane nadol tak by sa mohol amount zltych ociek menit stylom
(zlteocka - (modreocka*2))
ale myslim ze ten fiz jedneho zlteho eonu pri vymene nikomu vadit nebude.
uz teraz je tam overovaci skript ktory nepremeni oci pokial ich nemas aspon 20. to by sa v pohode dalo pouzit aj teraz. len samozrejme neparne hodnoty oci by dali rovnako modrych ako hodnoty vyssie o jedno...
ale riesenie by asi bolo
(amount -1)/2
a ak by sme chceli byt uplne fer tak ak by bolo jedno neparne ocko zaokruhlovane nadol tak by sa mohol amount zltych ociek menit stylom
(zlteocka - (modreocka*2))
ale myslim ze ten fiz jedneho zlteho eonu pri vymene nikomu vadit nebude.

I believe in miracles.
Je to prkotina a z herního hlediska bychom to hned zavedli. Důvod proč to je takto a ne jak navrhujete je laicky řečeno ten, že v současnosti musíme pouze ověřovat, zda-li hráč má daný počet oček nebo nemá. Pokud bychom měli ověřovat kolik přesně jich má, mělo by to velmi nepříjemný dopad na lagy (museli bychom prohledat celý batoh a jakoby se podívat na každý item v batohu abychom našli očka a pak bychom teprve věděli kolik jich je). Takže současné nastavení je ústupek kvůli ulehčení pro Spheru. I když na to všichni klikají bez pauzy, je to mnohem méně náročné, než kdyby to měnilo rovnou všechna očka.
Řešením by bylo že by se očka neměnila přes mortar (ale samotným dclickem to měnit nejde kvůli tomu, že dclick na očka je míchá na MR a mělo by to negativní dopad na zátěž Sphery při míchání). Nebo že by to měnil nějaký jiný item, přes který by bylo možné na očka "zacílit", ale Mortar to být nemůže (pak by přes něj totiž nešlo míchat). Takže bychom museli tvořit další item který by každý musel mít...nebo by to byl nějaký nesmysl. A nebo patník kterých je už tak hromada?
A pak se ptám, stojí to za to? Asi ne.
Nicméně můžeme pozměnit "dávky" po jakých to očka mění. Třeba ze současných "po 1000 a po 20" na...a teď máte možnost se dohodnout na nových milnících.
Řešením by bylo že by se očka neměnila přes mortar (ale samotným dclickem to měnit nejde kvůli tomu, že dclick na očka je míchá na MR a mělo by to negativní dopad na zátěž Sphery při míchání). Nebo že by to měnil nějaký jiný item, přes který by bylo možné na očka "zacílit", ale Mortar to být nemůže (pak by přes něj totiž nešlo míchat). Takže bychom museli tvořit další item který by každý musel mít...nebo by to byl nějaký nesmysl. A nebo patník kterých je už tak hromada?
A pak se ptám, stojí to za to? Asi ne.
Nicméně můžeme pozměnit "dávky" po jakých to očka mění. Třeba ze současných "po 1000 a po 20" na...a teď máte možnost se dohodnout na nových milnících.
The First
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.