Lockpikovací poklady

Vaše nápady a návrhy
Empair
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 695
Registrován: 14.07.2007 11:35:28
Kontaktovat uživatele:

Lockpikovací poklady

Příspěvek od Empair »

Toto téma mě už trápí jistou dobu. Rád bych aby se změnil následující stav locpikovací pokladů.

Je to supr věc ale nevidím smysl v tom aby se nich muselo umírat.

Mám s rangem plný skill ale i s maximálním možným boostem dostanu i 2 IK než se podaří 1 poklad vybat.

Negativa:
Jen díky tomu ztrácí hráč zbytečně fámu, která mu může v dalších částech dungenu chybět.
Pokud mám náladu na menší dungu a projdu si ho sám nebo ve skupině povolání co neumí ress, nemůžu si ani vybrat odměnu.


Řešení:
Postava s max skillem locpik by při neúspěšném otevření dostala max 100 hp damage.
- nikomu by to neublížilo a věřím že spustě lidem by to ušetřilo nevry (především rangům co se na pokladech pravidelně resskulují)
Uživatelský avatar
Fedor
Walking Scribbler
Walking Scribbler
Příspěvky: 40
Registrován: 27.08.2010 20:41:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Lockpikovací poklady

Příspěvek od Fedor »

SOuhlasim.....s max lockpickem sme se minule napitej a abostenej v rang kompletu se dokazu vyvalet i 6x .. to se mi zda jako hloupost
a to mam i necelych 50 remove trap
Severka
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 417
Registrován: 05.05.2009 12:44:37
Kontaktovat uživatele:

Re: Lockpikovací poklady

Příspěvek od Severka »

No kazdopadne ked to rang solne a moze mat poklad, tak pak ho ci aj ja za maga/nekra, kazdopadne nech to pak neda ik ani magoj so 60 ci negroj s 50!!!! Inak suhlasim...
Punished
Walking Scribbler
Walking Scribbler
Příspěvky: 35
Registrován: 19.11.2011 12:12:31

Re: Lockpikovací poklady

Příspěvek od Punished »

Taky bych se přimlouval, aby to při 100 lockpickingu nedavalo IK. Ono projít dung bez smrti a pak se nechat zreskilovat kvůli +25 botkám imho není zábava :p
Empair
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 695
Registrován: 14.07.2007 11:35:28
Kontaktovat uživatele:

Re: Lockpikovací poklady

Příspěvek od Empair »

Punished píše:Taky bych se přimlouval, aby to při 100 lockpickingu nedavalo IK. Ono projít dung bez smrti a pak se nechat zreskilovat kvůli +25 botkám imho není zábava :p
měl by stačit full skill u postavy aby tím nebylo omezeno jen na rangy ... samozřejmě viděl bych to tak že rang se 100 lockem to na 2 pokusy vybere war se 40tko jich bdue potřebovat třeba 30 ...
Tymyan
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 101
Registrován: 23.06.2010 14:41:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Lockpikovací poklady

Příspěvek od Tymyan »

Pěkný nápad. Ale popravdě nikdy jsem nepochopil, proč tam ta dmg vlastně je...

BTW: War má max 20.
Severka
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 417
Registrován: 05.05.2009 12:44:37
Kontaktovat uživatele:

Re: Lockpikovací poklady

Příspěvek od Severka »

Tymyan píše:proč tam ta dmg vlastně je...
Predpokladam, ze koli solistom... solni si, ale poklad nebude :P

Kazdopadne plne podporujem zrusenie dmg tychto pokladov a nadruhu stranu stazenie solovania tychto dungov! :)
Raona
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 404
Registrován: 05.02.2007 09:37:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Lockpikovací poklady

Příspěvek od Raona »

ik je tresnicka na dortu, to nevite?
Uživatelský avatar
Bereg Sunrise
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 200
Registrován: 07.09.2006 21:17:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Lockpikovací poklady

Příspěvek od Bereg Sunrise »

Jsem proti, to IK je tam správně.
Uživatelský avatar
Tersivan
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 158
Registrován: 26.11.2010 11:02:43

Re: Lockpikovací poklady

Příspěvek od Tersivan »

Je to takove absurdni ze ranger se 100 lockpickingem dostane pecku jako kdokoliv jinej, na druhou stranu i u maga se 100 mgr nake to kouzlo obcas fizne:p
ja osobne bych upravil tu pravdepodobnost ze dostane IK na 1 z 10 napr, ale to ze obcas 3x lehne na jednom pokladku je takove opravdu...:p
Bejkal
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 228
Registrován: 13.11.2006 00:29:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Lockpikovací poklady

Příspěvek od Bejkal »

Co spojit lockpicking s resisting spell nebo remove trap ? Ranger se 100 lock a 80 rezisty (šance na neotevření asi jako, že warior s max rezistama šlápne v dungu past). Dostávat do 230str a 160 armor ..IK nebo za 220 od +5kovýho pokladu mi přijde drsný.
Ale už jsem si na to zvykl a je to někdy zábavná ruská ruleta u dungů s reward gate. U pride/despu kdy ta fame je dosti nutná a každé IK na pokladu zamrzí :-D
Jiri
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 95
Registrován: 30.09.2006 09:43:04
Kontaktovat uživatele:

Re: Lockpikovací poklady

Příspěvek od Jiri »

zase tu resite samy hovna......nechat to jak to je...........
Uživatelský avatar
Bereg Sunrise
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 200
Registrován: 07.09.2006 21:17:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Lockpikovací poklady

Příspěvek od Bereg Sunrise »

Rang určitě vybírá ty poklady lépe než já za klerika. Takže jasnou výhodu má. IK tam má být, rang má nejlepší šanci ten poklad vybrat beze smrti v kombinaci s jistým dalším skillem. Pokud je pro vás problém ztráta fame při smrti noste fame deedy, dostáváte je teď z reward. Pokud jdete na sólo, poklad vybrat nemusíte nebo můžete riskovat ekvip. Něco za něco. Dle mého názoru je vše v pořádku.
Retromancer
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 390
Registrován: 11.02.2010 15:57:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Lockpikovací poklady

Příspěvek od Retromancer »

Za šamana v medvědovi (polar) jsem ještě při lockování pokladů neumřel. Asi jsou na to ty tlapy lepší no :D - tím chci říct, berte s sebou medvěda :!: :lol:
erunno
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 445
Registrován: 28.09.2009 15:30:30

Re: Lockpikovací poklady

Příspěvek od erunno »

Retromancer píše:Za šamana v medvědovi (polar) jsem ještě při lockování pokladů neumřel. Asi jsou na to ty tlapy lepší no :D - tím chci říct, berte s sebou medvěda :!: :lol:
Retro a nebude to tim ze mas skoro max ten druhej potřebnej skill :P z dob kdy se to dalo v pohodě trenit? :P
Empair
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 695
Registrován: 14.07.2007 11:35:28
Kontaktovat uživatele:

Re: Lockpikovací poklady

Příspěvek od Empair »

Bereg Sunrise píše:Pokud jdete na sólo, poklad vybrat nemusíte nebo můžete riskovat ekvip. Něco za něco. Dle mého názoru je vše v pořádku.
Hmm zajímavá logika, takže člověk co zvládne dung solo nemá nárok na stejnou odměnu jako skupina, aniž by riskoval ztrátu všeho ... to podle mého názoru je pěkná pitomost.
Acarus

Re: Lockpikovací poklady

Příspěvek od Acarus »

Empair píše:
Bereg Sunrise píše:Pokud jdete na sólo, poklad vybrat nemusíte nebo můžete riskovat ekvip. Něco za něco. Dle mého názoru je vše v pořádku.
Hmm zajímavá logika, takže člověk co zvládne dung solo nemá nárok na stejnou odměnu jako skupina, aniž by riskoval ztrátu všeho ... to podle mého názoru je pěkná pitomost.
Samozrejme ze ma, ale samosebou rizikovost taky stoupa s tim cim min lidi jde, ale na druhou stranu je vyssi vydelek. Takze to vsecko proste sedi a je to jak ma byt. Riziko za vyssi zisk, pujdete li ve dvou zisk je o to mensi, ale o to je mensi riziko. Zkusit to vybrat samosebou muzes.
Raona
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 404
Registrován: 05.02.2007 09:37:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Lockpikovací poklady

Příspěvek od Raona »

ja bych nastavil lockace na osobu, kazdej char muze pouzit box jednou za x hodin, ik bych zrusil a dmg taky, nebo bych pridal kouzlo telekineze, cim vic lidi by dung slo, tim by kazda postava dostala svuj dil z lockace, takze by se nestavalo ze je jakoby zvyhodnena jedna osoba ktera soluje a otvira poklad jen pro sebe, samosebou by se loot musel upravit. Pak by zalezelo na samotne vyprave jesli to, co z toho padlo delit nebo si kazdy necha svoji cast.
Uživatelský avatar
Wlern
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 234
Registrován: 31.12.2009 14:06:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Lockpikovací poklady

Příspěvek od Wlern »

Raona píše:ja bych nastavil lockace na osobu, kazdej char muze pouzit box jednou za x hodin, ik bych zrusil a dmg taky, nebo bych pridal kouzlo telekineze, cim vic lidi by dung slo, tim by kazda postava dostala svuj dil z lockace, takze by se nestavalo ze je jakoby zvyhodnena jedna osoba ktera soluje a otvira poklad jen pro sebe, samosebou by se loot musel upravit. Pak by zalezelo na samotne vyprave jesli to, co z toho padlo delit nebo si kazdy necha svoji cast.
Hm, ale nevim, jak je to scriptove osetritelne, ale mam taky napad.

Ted mame poklady 2, a to lockac a normalni... Co takhle, kdyby se misto prazdneho normalniho zobrazoval jen plnej, pokud by byl prazdnej, byl by invisible a doplnoval by se mene, ale zato kvalitnejsima itemama

A lockac "by zjistil" kolik jde jakych charu a po projiti by lockerovy napadaly do tela misto itemu pytliky se jmeny ucastniku ( a nebo treba jen povolani / specky... Napr. Gangrel, Warrior, Cleric ) a v tom by byly itemy, ktera dana postava vyuzije. Samozrejmne random v zavyslosti na lvl lockace. Od bandazi za nejlehci dungeony az po kaminky / coby pro tezsi ( a mozna i nejaka nekonecne nepravdepodobna sance na drop hezkych veci ? - jako GM mort z pokladove - vecne prazdne - modre truhlicky ? )

a 100DMG pri fizu a dalsich 10DMG / postava ?

Takze takove pride rise pri plnem obsazeni by davala pri fizu 220DMG, ale deceit ve 3 "jen" 130DMG. Mozna i nejaka podminka, ze pokud rang umrel pri lockovani, hranice by se snizila dejme tomu o 20DMG ?

Predstavoval bych si to tak, ze by informace o vyprave vytvarela nejaka gate, ktera by to brala jakoto bere brana v pride na konci. Pokud nekdo skoci prilis pozde, dejme tomu 10 minut, tak se zacne grupa pocitat od 0 a poklad se zregeneruje. A uplne nejlepsi by bylo, kdyby takto upravena brana byla umistena na souradnicich, na kterych se ted lockac nachazi. Portla by vypravu k pokladu,nechala je to vybrat a pak by vyprava odesla a dostala by se z dungeonu pryc norm. rewardou. ( V pripade lockacu v prubehu dungu by jen kopla z5 pred gatu, ktera si ma pamatovat informace )


Jen navrh, pokud se to nikomu nelibi, nebo nechce / neumi / nejde naprogramovat, tak mi alespon napiste duvod, proc ne... Diky... ;-)

BTW. Posledni radek urcen prevazne GMkum... ;-)
Krví podepsán Wlern; Upír hledající světlo ve své duši
Wrast Werde - " Nenaučil jsem se bojovat, abych pobil své nepřátele, ale abych ochránil své blízké"
Wheliss - S úsměvem na tváři a životem na dlani
Empair
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 695
Registrován: 14.07.2007 11:35:28
Kontaktovat uživatele:

Re: Lockpikovací poklady

Příspěvek od Empair »

Acarus píše:Samozrejme ze ma, ale samosebou rizikovost taky stoupa s tim cim min lidi jde, ale na druhou stranu je vyssi vydelek. Takze to vsecko proste sedi a je to jak ma byt. Riziko za vyssi zisk, pujdete li ve dvou zisk je o to mensi, ale o to je mensi riziko. Zkusit to vybrat samosebou muzes.
Tohlen není o míře rizika ale o odměně za dung.

V low dungách co se chodí na solo dělá 65% lootu lokáč, 15% must a 20% droop.

Když půjdu solo budu toho mít menší zisk než když půjdeme dva bo sám vybírat lokáč a riskovat tak nesmyslnou smrt a ztrátu cenného eqipu prostě nemá smysl.
Odpovědět