Lockpikovací poklady
Lockpikovací poklady
Toto téma mě už trápí jistou dobu. Rád bych aby se změnil následující stav locpikovací pokladů.
Je to supr věc ale nevidím smysl v tom aby se nich muselo umírat.
Mám s rangem plný skill ale i s maximálním možným boostem dostanu i 2 IK než se podaří 1 poklad vybat.
Negativa:
Jen díky tomu ztrácí hráč zbytečně fámu, která mu může v dalších částech dungenu chybět.
Pokud mám náladu na menší dungu a projdu si ho sám nebo ve skupině povolání co neumí ress, nemůžu si ani vybrat odměnu.
Řešení:
Postava s max skillem locpik by při neúspěšném otevření dostala max 100 hp damage.
- nikomu by to neublížilo a věřím že spustě lidem by to ušetřilo nevry (především rangům co se na pokladech pravidelně resskulují)
Je to supr věc ale nevidím smysl v tom aby se nich muselo umírat.
Mám s rangem plný skill ale i s maximálním možným boostem dostanu i 2 IK než se podaří 1 poklad vybat.
Negativa:
Jen díky tomu ztrácí hráč zbytečně fámu, která mu může v dalších částech dungenu chybět.
Pokud mám náladu na menší dungu a projdu si ho sám nebo ve skupině povolání co neumí ress, nemůžu si ani vybrat odměnu.
Řešení:
Postava s max skillem locpik by při neúspěšném otevření dostala max 100 hp damage.
- nikomu by to neublížilo a věřím že spustě lidem by to ušetřilo nevry (především rangům co se na pokladech pravidelně resskulují)
Re: Lockpikovací poklady
SOuhlasim.....s max lockpickem sme se minule napitej a abostenej v rang kompletu se dokazu vyvalet i 6x .. to se mi zda jako hloupost
a to mam i necelych 50 remove trap
a to mam i necelych 50 remove trap
Re: Lockpikovací poklady
No kazdopadne ked to rang solne a moze mat poklad, tak pak ho ci aj ja za maga/nekra, kazdopadne nech to pak neda ik ani magoj so 60 ci negroj s 50!!!! Inak suhlasim...
Re: Lockpikovací poklady
Taky bych se přimlouval, aby to při 100 lockpickingu nedavalo IK. Ono projít dung bez smrti a pak se nechat zreskilovat kvůli +25 botkám imho není zábava :p
Re: Lockpikovací poklady
měl by stačit full skill u postavy aby tím nebylo omezeno jen na rangy ... samozřejmě viděl bych to tak že rang se 100 lockem to na 2 pokusy vybere war se 40tko jich bdue potřebovat třeba 30 ...Punished píše:Taky bych se přimlouval, aby to při 100 lockpickingu nedavalo IK. Ono projít dung bez smrti a pak se nechat zreskilovat kvůli +25 botkám imho není zábava :p
Re: Lockpikovací poklady
Pěkný nápad. Ale popravdě nikdy jsem nepochopil, proč tam ta dmg vlastně je...
BTW: War má max 20.
BTW: War má max 20.
Re: Lockpikovací poklady
Predpokladam, ze koli solistom... solni si, ale poklad nebudeTymyan píše:proč tam ta dmg vlastně je...

Kazdopadne plne podporujem zrusenie dmg tychto pokladov a nadruhu stranu stazenie solovania tychto dungov!

Re: Lockpikovací poklady
ik je tresnicka na dortu, to nevite?
- Bereg Sunrise
- Elder Letter
- Příspěvky: 200
- Registrován: 07.09.2006 21:17:08
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lockpikovací poklady
Jsem proti, to IK je tam správně.
Re: Lockpikovací poklady
Je to takove absurdni ze ranger se 100 lockpickingem dostane pecku jako kdokoliv jinej, na druhou stranu i u maga se 100 mgr nake to kouzlo obcas fizne:p
ja osobne bych upravil tu pravdepodobnost ze dostane IK na 1 z 10 napr, ale to ze obcas 3x lehne na jednom pokladku je takove opravdu...:p
ja osobne bych upravil tu pravdepodobnost ze dostane IK na 1 z 10 napr, ale to ze obcas 3x lehne na jednom pokladku je takove opravdu...:p
Re: Lockpikovací poklady
Co spojit lockpicking s resisting spell nebo remove trap ? Ranger se 100 lock a 80 rezisty (šance na neotevření asi jako, že warior s max rezistama šlápne v dungu past). Dostávat do 230str a 160 armor ..IK nebo za 220 od +5kovýho pokladu mi přijde drsný.
Ale už jsem si na to zvykl a je to někdy zábavná ruská ruleta u dungů s reward gate. U pride/despu kdy ta fame je dosti nutná a každé IK na pokladu zamrzí
Ale už jsem si na to zvykl a je to někdy zábavná ruská ruleta u dungů s reward gate. U pride/despu kdy ta fame je dosti nutná a každé IK na pokladu zamrzí

Re: Lockpikovací poklady
zase tu resite samy hovna......nechat to jak to je...........
- Bereg Sunrise
- Elder Letter
- Příspěvky: 200
- Registrován: 07.09.2006 21:17:08
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lockpikovací poklady
Rang určitě vybírá ty poklady lépe než já za klerika. Takže jasnou výhodu má. IK tam má být, rang má nejlepší šanci ten poklad vybrat beze smrti v kombinaci s jistým dalším skillem. Pokud je pro vás problém ztráta fame při smrti noste fame deedy, dostáváte je teď z reward. Pokud jdete na sólo, poklad vybrat nemusíte nebo můžete riskovat ekvip. Něco za něco. Dle mého názoru je vše v pořádku.
-
- Paper Elemental
- Příspěvky: 390
- Registrován: 11.02.2010 15:57:21
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lockpikovací poklady
Za šamana v medvědovi (polar) jsem ještě při lockování pokladů neumřel. Asi jsou na to ty tlapy lepší no
- tím chci říct, berte s sebou medvěda




Re: Lockpikovací poklady
Retro a nebude to tim ze mas skoro max ten druhej potřebnej skillRetromancer píše:Za šamana v medvědovi (polar) jsem ještě při lockování pokladů neumřel. Asi jsou na to ty tlapy lepší no- tím chci říct, berte s sebou medvěda
![]()


Re: Lockpikovací poklady
Hmm zajímavá logika, takže člověk co zvládne dung solo nemá nárok na stejnou odměnu jako skupina, aniž by riskoval ztrátu všeho ... to podle mého názoru je pěkná pitomost.Bereg Sunrise píše:Pokud jdete na sólo, poklad vybrat nemusíte nebo můžete riskovat ekvip. Něco za něco. Dle mého názoru je vše v pořádku.
Re: Lockpikovací poklady
Samozrejme ze ma, ale samosebou rizikovost taky stoupa s tim cim min lidi jde, ale na druhou stranu je vyssi vydelek. Takze to vsecko proste sedi a je to jak ma byt. Riziko za vyssi zisk, pujdete li ve dvou zisk je o to mensi, ale o to je mensi riziko. Zkusit to vybrat samosebou muzes.Empair píše:Hmm zajímavá logika, takže člověk co zvládne dung solo nemá nárok na stejnou odměnu jako skupina, aniž by riskoval ztrátu všeho ... to podle mého názoru je pěkná pitomost.Bereg Sunrise píše:Pokud jdete na sólo, poklad vybrat nemusíte nebo můžete riskovat ekvip. Něco za něco. Dle mého názoru je vše v pořádku.
Re: Lockpikovací poklady
ja bych nastavil lockace na osobu, kazdej char muze pouzit box jednou za x hodin, ik bych zrusil a dmg taky, nebo bych pridal kouzlo telekineze, cim vic lidi by dung slo, tim by kazda postava dostala svuj dil z lockace, takze by se nestavalo ze je jakoby zvyhodnena jedna osoba ktera soluje a otvira poklad jen pro sebe, samosebou by se loot musel upravit. Pak by zalezelo na samotne vyprave jesli to, co z toho padlo delit nebo si kazdy necha svoji cast.
Re: Lockpikovací poklady
Hm, ale nevim, jak je to scriptove osetritelne, ale mam taky napad.Raona píše:ja bych nastavil lockace na osobu, kazdej char muze pouzit box jednou za x hodin, ik bych zrusil a dmg taky, nebo bych pridal kouzlo telekineze, cim vic lidi by dung slo, tim by kazda postava dostala svuj dil z lockace, takze by se nestavalo ze je jakoby zvyhodnena jedna osoba ktera soluje a otvira poklad jen pro sebe, samosebou by se loot musel upravit. Pak by zalezelo na samotne vyprave jesli to, co z toho padlo delit nebo si kazdy necha svoji cast.
Ted mame poklady 2, a to lockac a normalni... Co takhle, kdyby se misto prazdneho normalniho zobrazoval jen plnej, pokud by byl prazdnej, byl by invisible a doplnoval by se mene, ale zato kvalitnejsima itemama
A lockac "by zjistil" kolik jde jakych charu a po projiti by lockerovy napadaly do tela misto itemu pytliky se jmeny ucastniku ( a nebo treba jen povolani / specky... Napr. Gangrel, Warrior, Cleric ) a v tom by byly itemy, ktera dana postava vyuzije. Samozrejmne random v zavyslosti na lvl lockace. Od bandazi za nejlehci dungeony az po kaminky / coby pro tezsi ( a mozna i nejaka nekonecne nepravdepodobna sance na drop hezkych veci ? - jako GM mort z pokladove - vecne prazdne - modre truhlicky ? )
a 100DMG pri fizu a dalsich 10DMG / postava ?
Takze takove pride rise pri plnem obsazeni by davala pri fizu 220DMG, ale deceit ve 3 "jen" 130DMG. Mozna i nejaka podminka, ze pokud rang umrel pri lockovani, hranice by se snizila dejme tomu o 20DMG ?
Predstavoval bych si to tak, ze by informace o vyprave vytvarela nejaka gate, ktera by to brala jakoto bere brana v pride na konci. Pokud nekdo skoci prilis pozde, dejme tomu 10 minut, tak se zacne grupa pocitat od 0 a poklad se zregeneruje. A uplne nejlepsi by bylo, kdyby takto upravena brana byla umistena na souradnicich, na kterych se ted lockac nachazi. Portla by vypravu k pokladu,nechala je to vybrat a pak by vyprava odesla a dostala by se z dungeonu pryc norm. rewardou. ( V pripade lockacu v prubehu dungu by jen kopla z5 pred gatu, ktera si ma pamatovat informace )
Jen navrh, pokud se to nikomu nelibi, nebo nechce / neumi / nejde naprogramovat, tak mi alespon napiste duvod, proc ne... Diky...

BTW. Posledni radek urcen prevazne GMkum...

Krví podepsán Wlern; Upír hledající světlo ve své duši
Wrast Werde - " Nenaučil jsem se bojovat, abych pobil své nepřátele, ale abych ochránil své blízké"
Wheliss - S úsměvem na tváři a životem na dlani
Wrast Werde - " Nenaučil jsem se bojovat, abych pobil své nepřátele, ale abych ochránil své blízké"
Wheliss - S úsměvem na tváři a životem na dlani
Re: Lockpikovací poklady
Tohlen není o míře rizika ale o odměně za dung.Acarus píše:Samozrejme ze ma, ale samosebou rizikovost taky stoupa s tim cim min lidi jde, ale na druhou stranu je vyssi vydelek. Takze to vsecko proste sedi a je to jak ma byt. Riziko za vyssi zisk, pujdete li ve dvou zisk je o to mensi, ale o to je mensi riziko. Zkusit to vybrat samosebou muzes.
V low dungách co se chodí na solo dělá 65% lootu lokáč, 15% must a 20% droop.
Když půjdu solo budu toho mít menší zisk než když půjdeme dva bo sám vybírat lokáč a riskovat tak nesmyslnou smrt a ztrátu cenného eqipu prostě nemá smysl.