Sorris píše:Asi by neslo udelat aby se volne mista na summi diky zabrani fizzem neklesly pod 3 summi?
Tohle konkrétně ne, ale šlo by možná něco jiného...popřemýšlím o tom.
Nebudu dělat drahoty a dám Kajovi za pravdu když říkal že vám mám přesně říci jak to funguje...
Princip je takový, že každý má dejme tomu nějaké množství "volných slotů na summony". Dejme tomu 100%. Podle povolání každý summon zabere jinou část...dejme tomu že u rangera je to 20%. Když takto vyvolaný summon umře, to co zabíral se uvolní. Tohle je jasné.
Pak tu ale máme případy kdy kouzlo fizzne. Skriptově není rozdíl mezi "vykouzlil summona" a "fizznul při pokusu o vykouzlení summona". Známe jen něco jako "pokusil se vyvolat summona" a za to se sloty započítávají. Aby se nestalo že nebude možno summona vykouzlit, máme tu prozatím dvě takové berličky.
1) Každou asi půl minutu se uvolní dejme tomu 1% automaticky (čísla si teď cucám z prstu). Tím je zajištěno jisté pokrytí fizzu a to že se nemůžete dostat do "slepé uličky".
2) Na vyloučení fizzu kvůli nízké magery je tu pak speciální šance, že při pokusu o vykouzlení summona bude tento summon zadarmo. Tato šance vychází z velikosti vaší magery. Takže čím méně magery, tím větší šance že váš pokus prostě nebude vůbec započítán. Takže zatím co ranger se 100 magery by měl kupříklady 5 pokusů, ranger s magery 60 jich má třeba 7. Toto je tam zatím nahozeno jen tak od oka a ještě se musí doladit na základě testů, aby ta šance odpovídala fizzu.
+ jak už jsem psal, byly lehce navýšeny maximální množství summonů, jako jistá benevolence která by vám měla umožnit taktizovat.