Krásný přirovnání hráče který o nekrovskejch sumech nemá ani páruEnquea píše:jako imho 6 clerovejch summu ktery neztracej target je lepsich nez 10 negrovskejch ktery daj jednu ranu a pak jdou mlatit nahodnou vec... takze revize jako splnila ucel to jako jo no... gr8
Rrevize summonu 2. fáze
Gil-Galad, nekromancer Lorda Elrica
Feanor, léčitel Lorda Elrica, nositel živé vody
"If you immediately know the candlelight is fire, then the meal was cooked a long time ago."
"How deep is the river if you cannot see the bottom?"
Feanor, léčitel Lorda Elrica, nositel živé vody
"If you immediately know the candlelight is fire, then the meal was cooked a long time ago."
"How deep is the river if you cannot see the bottom?"
Ono by to treba slo jen vylepsit tim ze nekam na konec menu se summama by se dali summoni s nazvem skeleton warrior 1 (2,3,4,...) ... clovek by si na to jen nastavil a makro a bylo by to... a nemuselo by se "bugovat" prejmenovavani
"There's no real life, just afk" - Citat od kamarad
I cesta muze byt cil...
Order - Who are you?
Chaos -What do you want?
I cesta muze byt cil...
Order - Who are you?
Chaos -What do you want?
Tohle je velmi zajímavá myšlenka. Rozhodně ji zvážíme, nicméně bude to muset počkat až se uklidní situace po 2frs.Enquea píše:Ono by to treba slo jen vylepsit tim ze nekam na konec menu se summama by se dali summoni s nazvem skeleton warrior 1 (2,3,4,...) ... clovek by si na to jen nastavil a makro a bylo by to... a nemuselo by se "bugovat" prejmenovavani
The First
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
Bugovanim? Si uz delas srandu ne? Kazdej hraje jak (ne)umi ...Triglav píše:Přesně tak, při nastavení toho maximálního množství se vycházelo mimo jiné i ze zkušeností schopných hráčů. Důvod tohoto opatření je převážně taktika: "Naběhneme tam, zasummíme a potvora si už neškrtne." Nebylo nijak zvláštní potkat někoho kdo si udělal 20 summonů, kteří prostě donutili potvoru jen postávat na místě a otáčet se. Toto bylo "hraní" téměř hraničící s bugováním.
Myslis tu ultimatni taktiku ze kazdy lepsi montrum zere sumy? Nebo tu ultimatni taktiku ze u molochu za prska se tak akorat rejpu v zubech? Ultimatni!!!Triglav píše:Dle mého jsou jedinými hráči kterých se to nějak bolestivě dotklo ti, kteří si zvykli na luxus ve formě hodně peněz za málo muziky. Nebýt ultimátní taktiky kterou neomezené množství summonů umožňovalo, žádná změna se neděla. Ze stejného důvodu byla kdysi vytvořena pauza pro vyhazování klamáků.
Slovni zakaz? To zni dobreTriglav píše:Pakliže by vás zajímalo jaké "omezování" je dál na programu, máme tu ještě dvě univerzální taktiky které je třeba pořešit.
2) Útočení z jednoho políčka (na kterém pracujeme a máme pár návrhů, některé více a některé méně drastické, od slovního zákazu až po něco spojeného s IK, jak to nakonec dopadne mimo jiné závisí hlavně na hráčích).
btw nejcasteji sem zazil bugovani podlahy v despu za carodkou kde to kopalo ne jedno misto pod miroriciho se birda
Obecne: Pekne me stve ze nekr ma vic sumu nez mag a mag byl hozen na uroven klerika
Svatý bojovník bez víry
Jen se bojim toho ze to dopadne tak ze nakonec to nepujde protoze so sfera nak nezkousne nebo protoze by to slo bugovat... jako vsecko co by se dalo vylepsit...Triglav píše:Tohle je velmi zajímavá myšlenka. Rozhodně ji zvážíme, nicméně bude to muset počkat až se uklidní situace po 2frs.Enquea píše:Ono by to treba slo jen vylepsit tim ze nekam na konec menu se summama by se dali summoni s nazvem skeleton warrior 1 (2,3,4,...) ... clovek by si na to jen nastavil a makro a bylo by to... a nemuselo by se "bugovat" prejmenovavani
"There's no real life, just afk" - Citat od kamarad
I cesta muze byt cil...
Order - Who are you?
Chaos -What do you want?
I cesta muze byt cil...
Order - Who are you?
Chaos -What do you want?
Nemyslel jsem bugování jako že by ten hráč byl přímo zavrženíhodnej, to rozhodně ne. Myslel jsem to spíš v tom smyslu že to nebylo "herní nastavení". Že to prostě bylo obcházení systému, třebaže nepostihované.
Co se týče summožroucích monster, tohle hodně záleží na dungeonech.
Co se týče toho že byl mág degradován na úroveň klerika, není to pravda. Buď mohl mít o něco víc normal summonů a málo elementů, nebo, což je cesta kterou jsme šli, jsme ho mohli trošku omezit v normálních summonech a podpořit elementály. Těch totiž může navzdory jejich síle poměrně dost.
Co se týče summožroucích monster, tohle hodně záleží na dungeonech.
Co se týče toho že byl mág degradován na úroveň klerika, není to pravda. Buď mohl mít o něco víc normal summonů a málo elementů, nebo, což je cesta kterou jsme šli, jsme ho mohli trošku omezit v normálních summonech a podpořit elementály. Těch totiž může navzdory jejich síle poměrně dost.
The First
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
-
Acarus
Ari: mno ja nevim, ale proste doted sel Moloch zabit solo jak s klerem tak s magem. Ono cokoliv slo zabit solo. Klidne to u sem napisu, existoval moment dokdy proste mob zral summy ale jakomile tech targetu mel kolem sebe nejako vic nez kriticke mnozstvi tak proste dostal momentalni paralyzu a uz si ani neskrtnul a nebouch a byl zralej na upizlani kudlickou.
To si dělaš srandu ... To bud GMs uteklo nebo je to HODNĚ blbý vtip.Korgan píše:Jen jsem se chtel zeptat zda je zamerem, ze muze cela skupina zustat totalne bez jakyhkoliv suma?Jelikoz pri fiznuti kouzla se pocita sum jako vykouzleny a trva asi 15 min nez se tento stav zmen => 6x fiz => zadnej sum na 15 min
Edit .. schvalně jsem to zkusila a pofizzovala všech 6 sumu ... TO SI DĚLÁTE SNAD SRANDU NE ????
eDIT 2: u maga pauza cca 3 minuty
Naposledy upravil(a) Breezeway dne 25.04.2007 12:08:46, celkem upraveno 2 x.
Slovo "Matka", je Boží jméno na rtech a v srdcích našich dětí.
Breezeway [Sanct Lor] - Vánek před bouří (Důchodkyně)
Phawna [Sanct Lor] - Sestra noci (Unavená alchymistka)
Jindriska [Sanct Lor] - Craftswoman (Vzteklá pracantka)
Breezeway [Sanct Lor] - Vánek před bouří (Důchodkyně)
Phawna [Sanct Lor] - Sestra noci (Unavená alchymistka)
Jindriska [Sanct Lor] - Craftswoman (Vzteklá pracantka)
-
Jarin Van Fead
- Book Snake

- Příspěvky: 84
- Registrován: 07.09.2006 22:03:09
To jako fakt jo? Takže když bude mít sféra zas svůj den a u ranga budou fízovat sumové jako na běžícím pásu a fíznou mi jak se to často stává hned 4 po sobě tak sám v přírodě nezabiju ani veverkuKorgan píše:Jen jsem se chtel zeptat zda je zamerem, ze muze cela skupina zustat totalne bez jakyhkoliv suma?Jelikoz pri fiznuti kouzla se pocita sum jako vykouzleny a trva asi 15 min nez se tento stav zmen => 6x fiz => zadnej sum na 15 min
http://templars.nebzuc.com/Templars.wmv
"Kdo Slovácků slivovicu pije. Toho ani pantokem nazabije."
"Kdo Slovácků slivovicu pije. Toho ani pantokem nazabije."
Sem se upsal sem chtel napsat 5 min, ale i tak mi to prijde docela blby bo 6 sumu se da do 3 minut celkem rychle fiznout gor kdyz neco dava sumy velmy rychle a pokud ktomu pripoctu treba ze jeste nejdou klamaci...Rixx píše:No podle mých zkušeností to teda rozhodně není 15 minut. Vyčaroval jsem 3 medvědy z pěti a asi za minutu jsem si řek, že to zkusim a ten čtvrtej šel. Možná jestli se timer při opakovaných pokusech neprodlužuje... Nevim.
Na druhou stranu jak často se ti stane, že (zvlášť u mága) pofizzuješ všech 6 summů? U ranga je to víc možný, ale dá se to.Breezeway píše:Edit .. schvalně jsem to zkusila a pofizzovala všech 6 sumu ... TO SI DĚLÁTE SNAD SRANDU NE ????![]()
![]()
eDIT 2: u maga pauza cca 3 minuty
Ach jo..
Teď už dvakrát: Ach jo, ach jo..
Teď už dvakrát: Ach jo, ach jo..
jenom jsem to testla, protože elmove pokud je necastiš ze svitku tak fizzují docela dost. to abych ted tahala jestě pack lamu se svitkamaRixx píše:Na druhou stranu jak často se ti stane, že (zvlášť u mága) pofizzuješ všech 6 summů? U ranga je to víc možný, ale dá se to.Breezeway píše:Edit .. schvalně jsem to zkusila a pofizzovala všech 6 sumu ... TO SI DĚLÁTE SNAD SRANDU NE ????![]()
![]()
eDIT 2: u maga pauza cca 3 minuty
No už jsem si zvykla, že některé nápady GMs nejsou jedny z nejlepších, ale ten timer je fakt hovězina
Vemte si omezený počet sumů, timer na jejich opětovné vyvolání a přidejte k tomu timery na vyhazování klamáků a je po srandě. Neříkám, že je nemožné hrát s tímhle nastavením, ale čas strávený v dungu se značně prodlouží.
Slovo "Matka", je Boží jméno na rtech a v srdcích našich dětí.
Breezeway [Sanct Lor] - Vánek před bouří (Důchodkyně)
Phawna [Sanct Lor] - Sestra noci (Unavená alchymistka)
Jindriska [Sanct Lor] - Craftswoman (Vzteklá pracantka)
Breezeway [Sanct Lor] - Vánek před bouří (Důchodkyně)
Phawna [Sanct Lor] - Sestra noci (Unavená alchymistka)
Jindriska [Sanct Lor] - Craftswoman (Vzteklá pracantka)
taky mi to prijde trosku ulitlý, vemte si caruju a kazdej sum mi bere urcitou cast mozkove kapacity cize dokazu ovladat jen urcite mnzostvi...ja ho fiznu = nevycaruju, to znamena misto v hlave mi nebere, a i kdyby tu byla potreba naka doba na "zotaveni se" po neuspesnem pokusu, podleme by nemela byt tak dlouha...takovych 10-20 vterin by melo stacit:) i tak to bude silene...no zitra pisnu postrehy z jeskyne:)
EDIT : zase ty mrsky pismenka
EDIT : zase ty mrsky pismenka
Staci 6 krat prokleti od maltezaka a myslim ze cela skupina uz nema co carovat:ppRixx píše:Na druhou stranu jak často se ti stane, že (zvlášť u mága) pofizzuješ všech 6 summů? U ranga je to víc možný, ale dá se to.Breezeway píše:Edit .. schvalně jsem to zkusila a pofizzovala všech 6 sumu ... TO SI DĚLÁTE SNAD SRANDU NE ????![]()
![]()
eDIT 2: u maga pauza cca 3 minuty




