Změna nahlížení na AFK?

Než se zeptáte, tak si pročtěte FAQ, zda nebyl váš dotaz již zodpovězen
Zamčeno
Uživatelský avatar
Mephist
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 541
Registrován: 16.10.2006 12:04:13
Bydliště: Templar's Town
Kontaktovat uživatele:

Změna nahlížení na AFK?

Příspěvek od Mephist »

Zdravím,
chtěl bych se zeptat, jestli se změnilo nahlížení na afk kontroly.
Nejprv popíšu co se mi dnes stalo. Sekám se svým craftem v dole a používám makro, které mi samo popochází, dle nastavené cesty. Do této cesty mi GM vložilo invis zeď, načež moje postavička do zdi narazila a stála a čekala. GM se ve hře neobjevilo, ani do hry nic nenapsalo. Po chvíli napsalo GM do hry "Tak to obejdi ne?", na což jsem hned reagoval a nasledoval rozhovor, viz obrazek journalu:
Obrázek
Ono makro používám spoustu let, měl jsem s ním desítky afk kontrol a nikdy s tím žádné GM nemělo problém. Změnilo se nyní něco? Budou se nyní dělat afk kontroly přes neviditelné statiky, na které bude muset nějak hráč reagovat? Týká se to jen chodících maker, nebo mám očekávat, že při alchemy mi např. vyměníte regy, nebo sebrete káď? A když si toho včas nevšimnu půjdu do jailu?
Byl bych rád, kdyby se nějak specifikoval systém afk kontrol, abych věděl, co od GM při kontrole očekávat. Děkuji.
Mephist|Phenom|Hammer Maiden|Fanatik|Sin|Ryla|Carokrasna|Amanita|Anicka

True victory is victory over oneself.
Acarus
Nehraju!
Příspěvky: 648
Registrován: 13.03.2015 08:13:57

Re: Změna nahlížení na AFK?

Příspěvek od Acarus »

Posledni mesic(e) tu skoro nikdo neklika afk, proto nikdo neni v prohreskach.
Uživatelský avatar
GM Alois
Dark Paradise GM
Příspěvky: 588
Registrován: 31.08.2016 13:27:31

Re: Změna nahlížení na AFK?

Příspěvek od GM Alois »

Afk kontrola nikdy nebyla a nebude specifikována. Vždy záleží na GM jakou metodu na Vás zvolí. Ono všechny ty dnešní scripty co hlásí veškerý akce poblíž, úbytek životů, journal, atp. S tímto se to afk makrování jede samo. Kontroly se tu dělají velice málo. Takže vy musíte reagovat na jakékoliv dění ve hře. To je přece cílem, aby se zjistilo, že tu skutečně jste. A né aby script zjistil, že tě někdo kontroluje.
Řeším:page, nájmy, questy, herní záležitosti
NEřeším: hesla, blokované účty, prohřešky
Kontakt: přes stránku na FB nebo PM zde na fóru. Případně Discord

FACEBOOK
YOUTUBE
Uživatelský avatar
Mephist
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 541
Registrován: 16.10.2006 12:04:13
Bydliště: Templar's Town
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna nahlížení na AFK?

Příspěvek od Mephist »

Takže od teď budete vyžadovat, aby hráč opravdu aktivně sledoval makrující postavu, chápu to dobře?
Doteď mi stačilo mít vytažený např. journal, případně sledovat periferním viděním postavičku na druhém monitoru, při příchodu GM jsem uviděl svítící barevnou GM postavu, nebo jsem zaregistroval pozdrav v journalu a pro jstotu mě samozřejmě jěště upozornilo makro reagující na pozdrav přehráním zvuku. Následně jsem překlikl okno a reagoval a vše bylo OK. Alespoň tedy posledních 10 let. Proti tomu chcete teda bojovat a vyžadovat aktivní sledování všeho co je ve hře? A k čemu pak bude třeba dual, kdy v jednom okně hraju a v druhém se makruje? Budu ho moct mít pouze v případě 2 monitorů? Co vás vede k tomu měnit tento systém, který fungoval od počátku serveru? Hraji tu 10 let a za tu dobu jsem prošel desítkama afk kontrol, nikdy jsem neměl žádný prohřešek, ani AFK. Ale nyní, i přes snahu dodržovat pravidla, nevím, jestli náhodou někdy v jailu neskončím, protože si na mě GM připraví nějakou vypečenou zkoušku mojí pozornosti a ja jí neprojdu. Upřímě nejsem schoplnej sledovat při makrování, jestli se okolo mě na zemi neobjeví třeba nějaký item, nebo statik s názvem "Běhej do kolečka, nebo půjdeš sekat", nebo kdo ví co...
AFK kontroly měly většinou za úkol zjistit, jestli daný člověk sedí u PC, jestli prostě nešel do hospody, nebo někam a nenechal puštěné makro. Pokud vám ale vadí, že si při makrování někdo třeba čte, nebo něco dělá na PC, a vyžadujete opravdu pozorné sledování makrující postavičky, tak to můžete makra rovnou zakázat, protože si troufám říct, že nikdo nemakruje tak, že do toho upřeně kouká.
Mephist|Phenom|Hammer Maiden|Fanatik|Sin|Ryla|Carokrasna|Amanita|Anicka

True victory is victory over oneself.
Uživatelský avatar
Thief
Nehraju!
Příspěvky: 1336
Registrován: 03.06.2011 16:43:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna nahlížení na AFK?

Příspěvek od Thief »

Ty jsi si všiml, nebo script si všiml? A ano vyžaduje se aby jsi tu hru opravdu vnímal. Tak to bylo myslím i psáno, když se povolil duál. Nikdo tu už snad nedělá, tak přísné kontroly, aby za to šel někdo sekat. Ale to, že přijdeš o tělo, nebo budeš disconnectnut v případě tvé (scriptové) nepozornosti se stát opravdu může.
Uživatelský avatar
Mephist
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 541
Registrován: 16.10.2006 12:04:13
Bydliště: Templar's Town
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna nahlížení na AFK?

Příspěvek od Mephist »

Qvido píše:Ty jsi si všiml, nebo script si všiml?
Někdy si všimnu já, někdy mě script upozorní, psal jsem to v prvním postu, nepopírám, že mám script, který mě upozorní v případě hlášek v journalu.
Qvido píše:A ano vyžaduje se aby jsi tu hru opravdu vnímal. Tak to bylo myslím i psáno, když se povolil duál.
Problém je, že právě v případě dualu, nejsem schopnej sledovat 2. okno, když v jednom okně hraju. Doteď jsem měl vždy druhé okno minimalizované na pozadí, s čímž bych kontrolou neprošel.
Qvido píše: Nikdo tu už snad nedělá, tak přísné kontroly, aby za to šel někdo sekat. Ale to, že přijdeš o tělo, nebo budeš disconnectnut v případě tvé (scriptové) nepozornosti se stát opravdu může.
No, právě, že mi dnes bylo sděleno, že pokud bych si příště opět nevšiml, že jsem narazil do invis zdi, tak bych sekat šel.

Pokud se opravdu chcete vydat směrem vyžadování sledování hry makrujícími hráči, tak to ve výsledku skončí jen bojem mezi vámi a čím dál lepšími afk hlídači. Holt nebude hlídat jen journal a hp, ale začne hlídat přítomnost neočekávaných itemů a statiků v okolí, začne hlídat nejen, jestli se něco neděje, ale i to, jestli se děje, co se dít má a co se od postavičky očekává. Bude to boj s větrnými mlýny a spoustu zbytečně vynaložené energie, na kterou doplatí jen hráči, kteří neumějí scriptovat a nebudou mít k těmto hlídačům přístup.
A to všechno proč? Proč je nyní problém, zapnout makro a číst si knížku, když doteď to bylo ok? Ja bych rád hrál podle pravidel a v klidu, s jistotou, že jail se mě nikdy nebude týkat, ale zároveň bych taky rád občas zapnul makro a natěžil si suroviny, namíchal potiony, nachytal mapky, bez toho, abych několik hodin koukal na makrující postavičku.
Mephist|Phenom|Hammer Maiden|Fanatik|Sin|Ryla|Carokrasna|Amanita|Anicka

True victory is victory over oneself.
Uživatelský avatar
GM Alois
Dark Paradise GM
Příspěvky: 588
Registrován: 31.08.2016 13:27:31

Re: Změna nahlížení na AFK?

Příspěvek od GM Alois »

Pokud na duálu nejsi schopen sledovat druhou postavu, tak nepoužívej duál.
To o čem ty tak krásně mluvíš je jen bezproblémová honba za mamonem. A nejedná se tu o pár mapkách, materiálu, atp. Konkrétně tobě ten script na mining jede snad pořád. Takže bych řekl, že máš materiálu až až.
Doplácet na to budou pouze ti, co nebudou sledovat dění ve hře. Pokud chceš číst knihu, tak to udělej. Ale neměj u toho puštěnou hru, kterou nejsi ochoten sledovat.
A to, že si začnete psát lepší a lepší scripty na hlídání to snad ani nebudu komentovat.
Řeším:page, nájmy, questy, herní záležitosti
NEřeším: hesla, blokované účty, prohřešky
Kontakt: přes stránku na FB nebo PM zde na fóru. Případně Discord

FACEBOOK
YOUTUBE
Zamčeno