Neustálé změny
Neustálé změny
Prosím vás, zajímalo by mě, kde berete tu iniciativu neustále něco měnit na povolání. Neustalé změny u různých charakterů a až si na to lidi zvyknou, prásk a dalších xy změn. Mě se naštěští tyhle změny moc netýkají, ale nechápu proč se to neustálý do nějakýho určitýho bodu a tak to zůstane na pořád. Maximálně nějaký kosmetický úpravy, ale vy překopete to povolaní od základu. Nedivil bych se, kdybych po měsíční pauze potkal crafta co hází krumpáče jak ninja. Mě uniká podstata tohohle celého.
Když se Donalda Trumpa zeptali, co by udělal, kdyby zkrachoval, odpověděl "začal bych dělat MLM". Jeho partneři se pobaveně smáli a on reagoval "váš smích je přesně důvod, proč vy jste tam kde jste a já jsem multimilionář"!
Re: Neustálé změny
Suhlasim... zmeny by mali byt predovsetkym male... pretoze ked nastava zmena = stary system bol nanic... takze velke zmeny = cely system bol totalne nanic avsak tomu tak nie je...
ja chcem o5 povedat jednu dolezitu vec:
pokial chcete zvysit obtiaznost dungov, vymyslite nove spec monstrum... a nie brat postavam moznost hidu atd... potom to sklzava len do tupeho mlatenia bez moznosti realizacie skillu... ability postav by sa nemali zuzovat, ale naopak rozsirovat nech je co najtazsie hrat tie postavy... a nie mat jednu taktiku a bud vyjde alebo nevyjde... v UO je vela zachrannych taktik v krizovke co sa tyka z hladiska PVM a preto je aj to PVM zaujimave ze tam kde umre 90% vyprav, tak tam to nikdy skill hraci nepolozia napr....
True priklad:
Najnudnejsi dung - ocenenie ziskava : Elemental planes a Cave of Madness...
PReco? Nemoznost WOS, nemoznost Klamakov, nemoznost sumov, nemoznost hidu, nemoznost boostov, cast len na 3 policka, nemoznost jazditok
= chodia sa tieto dungy len v kleroch a plechoch... Postupne sa krok po kroku hybe vyprava a tupo vymlacuje vsetko po ceste, v pripade ze daco naviac skoci kona sa vylah, pripadne klerici dookola resuju a DMG dookola mnati... a len sa dalej hybete dungom dokym to vsetci nepolozia.... nic ine okrem resu a obcasneho hidu sa neda...
Kde naopak najzabavnejsie dungy su tie, kde ide vsetko napr. desp su najzabavnejsie... I ked sa situacia totalne pokasle, niekto vyhodi 5 klamakov, zastenuje, hidne, zosadne z jazda, zasumi atd tak niekto prezije a vyprava ide dalej a aj tak je tam velka sanca to tam polozit... To je zabava vyuzit cely potencial postav kde i kazde povolanie najde miesto a skill hraci maju moznost to "usolovat" prezitim ...
Co sa tyka tej kade so svetlom - co tak spoplatnit 1 pouzitie 1 potionom z kade + 20 MC? (namiesto tej 4 many bude cena 20 MC)...................
ja chcem o5 povedat jednu dolezitu vec:
pokial chcete zvysit obtiaznost dungov, vymyslite nove spec monstrum... a nie brat postavam moznost hidu atd... potom to sklzava len do tupeho mlatenia bez moznosti realizacie skillu... ability postav by sa nemali zuzovat, ale naopak rozsirovat nech je co najtazsie hrat tie postavy... a nie mat jednu taktiku a bud vyjde alebo nevyjde... v UO je vela zachrannych taktik v krizovke co sa tyka z hladiska PVM a preto je aj to PVM zaujimave ze tam kde umre 90% vyprav, tak tam to nikdy skill hraci nepolozia napr....
True priklad:
Najnudnejsi dung - ocenenie ziskava : Elemental planes a Cave of Madness...
PReco? Nemoznost WOS, nemoznost Klamakov, nemoznost sumov, nemoznost hidu, nemoznost boostov, cast len na 3 policka, nemoznost jazditok
= chodia sa tieto dungy len v kleroch a plechoch... Postupne sa krok po kroku hybe vyprava a tupo vymlacuje vsetko po ceste, v pripade ze daco naviac skoci kona sa vylah, pripadne klerici dookola resuju a DMG dookola mnati... a len sa dalej hybete dungom dokym to vsetci nepolozia.... nic ine okrem resu a obcasneho hidu sa neda...
Kde naopak najzabavnejsie dungy su tie, kde ide vsetko napr. desp su najzabavnejsie... I ked sa situacia totalne pokasle, niekto vyhodi 5 klamakov, zastenuje, hidne, zosadne z jazda, zasumi atd tak niekto prezije a vyprava ide dalej a aj tak je tam velka sanca to tam polozit... To je zabava vyuzit cely potencial postav kde i kazde povolanie najde miesto a skill hraci maju moznost to "usolovat" prezitim ...
Co sa tyka tej kade so svetlom - co tak spoplatnit 1 pouzitie 1 potionom z kade + 20 MC? (namiesto tej 4 many bude cena 20 MC)...................
PVP - http://www.fire.websnadno.cz
PVM - http://www.egolego.weblahko.sk
( Firestorm / Icestorm / Cherry Kisska /// Strigwyr / Agrael / Ego / Nelly Wayne / Raid Trooper )
PVM - http://www.egolego.weblahko.sk
( Firestorm / Icestorm / Cherry Kisska /// Strigwyr / Agrael / Ego / Nelly Wayne / Raid Trooper )
Re: Neustálé změny
Vy by jste tu hrali, kdyz by to bylo uplne stejne jako pred deseti lety?
Ja uz asi ne.
Ja uz asi ne.
Guildmaster of Templars
Bazinka[Templar] Ziva voda opet ziskana!
Ducky[Templar] Warrior
Bazinka[Templar] Ziva voda opet ziskana!
Ducky[Templar] Warrior
Re: Neustálé změny
Já jo, právě proto jsem začal hrát na Dark Paradise. Nejsem proti změnám jako takovým, jsou nový dungy, nové možnosti, což je super. Ale furt hrabat do nastavení charů, které tu fungují od začátku ve stylu tohle kouzlo uberu, tohle přídám, seberu mu 20 síly, přídám 20 dexterity, to mě přijde prostě nesmyslný. Pokrok se dá zformulovat i jinak, naříklad by mohly být nové baráky jak už tu někde navrhoval Smoce.Ducky píše:Vy by jste tu hrali, kdyz by to bylo uplne stejne jako pred deseti lety?
Ja uz asi ne.
Když se Donalda Trumpa zeptali, co by udělal, kdyby zkrachoval, odpověděl "začal bych dělat MLM". Jeho partneři se pobaveně smáli a on reagoval "váš smích je přesně důvod, proč vy jste tam kde jste a já jsem multimilionář"!
Re: Neustálé změny
zmeny ako nove zbrane - superDucky píše:Vy by jste tu hrali, kdyz by to bylo uplne stejne jako pred deseti lety?
Ja uz asi ne.
zmeny ako nove ability - super
zmeny ako specializacie - dobre
zmeny co sa tyka orezavania abilit charakterov - rozhodne priserne, zhorsuje to hru zaroven s obtiaznostou, ale da sa zlepsit hra so zvysenou obtiaznostou ale to treba ine zmeny...
PVP - http://www.fire.websnadno.cz
PVM - http://www.egolego.weblahko.sk
( Firestorm / Icestorm / Cherry Kisska /// Strigwyr / Agrael / Ego / Nelly Wayne / Raid Trooper )
PVM - http://www.egolego.weblahko.sk
( Firestorm / Icestorm / Cherry Kisska /// Strigwyr / Agrael / Ego / Nelly Wayne / Raid Trooper )
- Dudek
- Undead Scriber
- Příspěvky: 601
- Registrován: 08.09.2006 13:23:43
- Bydliště: Papučárna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neustálé změny
Změny jako nové zbraně = okamžik, kdy se posral celej starej system, a od te doby se, kvuli balancování hry, dělá furt něco, co Vám teď vadí.
Já neříkám nic, ale na moje slova dojde...
Kdo jinému jámu kopá, je u něho na brigádě...
Kdo jinému jámu kopá, je u něho na brigádě...
- Sir Artuhr
- Trhovec
- Příspěvky: 1290
- Registrován: 07.09.2006 18:41:42
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neustálé změny
Zmeny v poradku. A nez to sem napise nejake GM, tak to sem napisu ja. Server se vyviji a s tim prichazi zmeny. To uz jsme slyseli nekolikrat. V podstate kazda zmena, i ty nesmyslne, se timhle stylem vysvetli.
Nektere zmeny jsou super a prinesly oziveny hry, ale ted jich je zbytecne mnoho. System by si mel sednout. Pockat jak se zmeny projevi v praktickem fungovani. To znamena az prijde zpetna vazba od hracu, nikoliv co si GM spocita nekde v teoreticke rovine ve sve hlave. To vetsinou nekonci vubec dobre.
Nektere zmeny jsou super a prinesly oziveny hry, ale ted jich je zbytecne mnoho. System by si mel sednout. Pockat jak se zmeny projevi v praktickem fungovani. To znamena az prijde zpetna vazba od hracu, nikoliv co si GM spocita nekde v teoreticke rovine ve sve hlave. To vetsinou nekonci vubec dobre.
Re: Neustálé změny
A ti co tady řvou na celé kolo den po změne tak z nich mluví praktické zkušenosti?
Re: Neustálé změny
kašli na ně, změny sou dobré i blbé ale to je jedno. Aspon ta hra ma grády
. Jen tak dál

- Sir Artuhr
- Trhovec
- Příspěvky: 1290
- Registrován: 07.09.2006 18:41:42
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neustálé změny
Tak ono je samozrejme dulezite vzit v potaz i tu teoretickou rovinu. A pokud je tohle domena GM, tak by se to asi melo priste vic promyslet. Napriklad co takovy fishing? Ted bude extremne vynosny naproti ostatnim skillum tohoto typu. Casem se cena ryb samozrejem snizi vlivem konkurence, ale i tak bude porad more krizovat hodne lodi. A medved opet nebude nikterak financne narocny, ovsem tentokrat jeste vice posileny....
A to medveda nejak aktivne nehraju a jen tyhle veci me prisly na mysl. Doufam, ze aktivni shamani sem urcite napisou dalsi a dalsi nesrovnalosti.
A to medveda nejak aktivne nehraju a jen tyhle veci me prisly na mysl. Doufam, ze aktivni shamani sem urcite napisou dalsi a dalsi nesrovnalosti.
Re: Neustálé změny
Opět se to zvrtlo v plané bláboly a podstata myšlenky uniká. Nevadí no.
Když se Donalda Trumpa zeptali, co by udělal, kdyby zkrachoval, odpověděl "začal bych dělat MLM". Jeho partneři se pobaveně smáli a on reagoval "váš smích je přesně důvod, proč vy jste tam kde jste a já jsem multimilionář"!
Re: Neustálé změny
Ak by som chcel velku zmenu, tak si zahram inu hruDucky píše:Vy by jste tu hrali, kdyz by to bylo uplne stejne jako pred deseti lety?
Ja uz asi ne.

Re: Neustálé změny
mě se líbí, že se hra stále vyvíjí.
Re: Neustálé změny
This !Mihal píše:Ak by som chcel velku zmenu, tak si zahram inu hruDucky píše:Vy by jste tu hrali, kdyz by to bylo uplne stejne jako pred deseti lety?
Ja uz asi ne.. Male zmeny po konzultaci s hracmi nie su extra problem ale robit stále zásadné zmeny? uplne nicia hru... začneš hrat Diablo a o 2 roky zistiš ze z Diabla je WOW ... asi nebudeš nadsený, ze tvoja oblubena hra sa zmenila na inu, ktora ta vobec nebavi... lebo ak by ta bavila, zacnes hrat rovno WOW ...
- Mephist
- Pencil Master
- Příspěvky: 541
- Registrován: 16.10.2006 12:04:13
- Bydliště: Templar's Town
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neustálé změny
Ja mam zmeny rad, vzdycky to prinese nejaky oziveni, novy moznosti, novy taktiky. Nektery zmeny se mi sice taky nelibej, ale vetsina zmen, co se za posledni roky delala se mi libila.
Dungy jako EP, CoM a podobny, kde fungujou jiny "fyzikalni pravidla" jsou urcite super. Prijemny zpestreni, nutnost hrat jiny taktiky a vyniknou i jiny povolani. A koho tyhle dungy nebavej, tak muze porad chodit hromadu dungu s klasickym nastavenim.
Co se mi ale nelibi, je omezovani rozmanitosti postav a jejich moznosti. Pokud vam prisel gangrel moc preboost, tak se melo ubrat na tom, co ho preboost dela (dmg) a ne mu brat moznost si jednou za 20s hodit bladespirita, nebo nejakej spell. Tim se stejne nic nevyresi, porad z nej bude ultimatni dmg s vysokou survivabilitou, jen to omezi hru a snizi rozmanitost a moznosti. Stejne tak destro a podobny pripady.
Dungy jako EP, CoM a podobny, kde fungujou jiny "fyzikalni pravidla" jsou urcite super. Prijemny zpestreni, nutnost hrat jiny taktiky a vyniknou i jiny povolani. A koho tyhle dungy nebavej, tak muze porad chodit hromadu dungu s klasickym nastavenim.
Co se mi ale nelibi, je omezovani rozmanitosti postav a jejich moznosti. Pokud vam prisel gangrel moc preboost, tak se melo ubrat na tom, co ho preboost dela (dmg) a ne mu brat moznost si jednou za 20s hodit bladespirita, nebo nejakej spell. Tim se stejne nic nevyresi, porad z nej bude ultimatni dmg s vysokou survivabilitou, jen to omezi hru a snizi rozmanitost a moznosti. Stejne tak destro a podobny pripady.
Mephist|Phenom|Hammer Maiden|Fanatik|Sin|Ryla|Carokrasna|Amanita|Anicka
True victory is victory over oneself.
True victory is victory over oneself.
Re: Neustálé změny
Někde se psalo, že to bylo kvůli zneužívání buglé int. No ať je důvod jakýkoliv, tak souhlasímMephist píše: Pokud vam prisel gangrel moc preboost, tak se melo ubrat na tom, co ho preboost dela (dmg)

Doufám, že se v rámci vývoje hry ještě dodělaj krafti a jejich skillování po projití nbí hostince. A zváží se ta možnost zpětného průchodu starých nb postav do hostince

Re: Neustálé změny
Mě se taky líbí, že se hra stále vyvíjí, ale né tímhle směrem.Atalia píše:mě se líbí, že se hra stále vyvíjí.
Když se Donalda Trumpa zeptali, co by udělal, kdyby zkrachoval, odpověděl "začal bych dělat MLM". Jeho partneři se pobaveně smáli a on reagoval "váš smích je přesně důvod, proč vy jste tam kde jste a já jsem multimilionář"!
-
- Death Litographer
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 07.09.2006 18:43:22
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neustálé změny
To je blbý no
Někomu se to líbí a někomu ne, každopádně tu hraješ zadarmo, tak můžeš kopat nožičkami, ale bude ti to asi houby platný
Někomu se to líbí a někomu ne, každopádně tu hraješ zadarmo, tak můžeš kopat nožičkami, ale bude ti to asi houby platný
[color=green][size=167]Čaj? Pickwick![/size]
[/color]
[/color]
Re: Neustálé změny
Myslím, že se to nelibí nikomu, viz. Povolaní -> VampirePrafotr Morava píše:To je blbý no
Někomu se to líbí a někomu ne, každopádně tu hraješ zadarmo, tak můžeš kopat nožičkami, ale bude ti to asi houby platný
Když se Donalda Trumpa zeptali, co by udělal, kdyby zkrachoval, odpověděl "začal bych dělat MLM". Jeho partneři se pobaveně smáli a on reagoval "váš smích je přesně důvod, proč vy jste tam kde jste a já jsem multimilionář"!
- Helloween
- Pencil Master
- Příspěvky: 591
- Registrován: 07.09.2006 23:17:40
- Bydliště: Nekde blizko hospody :P
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neustálé změny
Zde jsou jen dvě možnosti....Prafotr Morava píše:To je blbý no
Někomu se to líbí a někomu ne, každopádně tu hraješ zadarmo, tak můžeš kopat nožičkami, ale bude ti to asi houby platný
1, lidi si zase po čase zvyknou
2, odradí to hráče, protože do toho investovali xy času a xy peněz a prostě odejdou (což není správný směr)
a pozor! je tu vlastně ještě třetí možnost a ta nejpravděpodobnější:
3! Hráči si zvyknou, naučí se s tím hrát, nějak to v rámci pravidel ochčijou a GM udělá zase změnu. Tím se pomale ubereme k bodu 2!