Odhid při vyšlapnuti pasti

Vaše nápady a návrhy
Odpovědět
Uživatelský avatar
King
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 534
Registrován: 01.03.2009 05:14:54
Bydliště: Kapr
Kontaktovat uživatele:

Odhid při vyšlapnuti pasti

Příspěvek od King »

co to tak prodiskutovat a treba zrusit ? :)
Hunter:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Acarus:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Uživatelský avatar
Mephist
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 541
Registrován: 16.10.2006 12:04:13
Bydliště: Templar's Town
Kontaktovat uživatele:

Re: Odhid při vyšlapnuti pasti

Příspěvek od Mephist »

Souhlas, tohle byla blba zmena. Zamezit probihani a hiduti u tech par pasazi, kde se tahle taktika delala se da i jinak. Treba udelejte novy odhidovaci pasti a ty dejte do problemovejch mist, ale zbytek sveta nechte bez odhidu.
Mephist|Phenom|Hammer Maiden|Fanatik|Sin|Ryla|Carokrasna|Amanita|Anicka

True victory is victory over oneself.
Rainbow
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 209
Registrován: 08.09.2009 13:45:04

Re: Odhid při vyšlapnuti pasti

Příspěvek od Rainbow »

Dobrá věc zvyšuje náročnost dngu
Uživatelský avatar
Mephist
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 541
Registrován: 16.10.2006 12:04:13
Bydliště: Templar's Town
Kontaktovat uživatele:

Re: Odhid při vyšlapnuti pasti

Příspěvek od Mephist »

Rainbow píše:Dobrá věc zvyšuje náročnost dngu
Zvysuje pouze vylehovost a omezuje moznost prokazat skill. Kdyz je krizovka, vsichni vylehaj a tobe se podarilo hidnout, tak si pak mohl danou situaci zachranit, pokud si byl dost sikovnej. Dneska si hidnes a hned te to zase odhidne, takze tahle moznost poslednich zachran, kdy visel osud vypravy na jednom cloveku ve vetsine pripadu odpada.
Mephist|Phenom|Hammer Maiden|Fanatik|Sin|Ryla|Carokrasna|Amanita|Anicka

True victory is victory over oneself.
Arianna
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 342
Registrován: 09.09.2006 03:04:47
Kontaktovat uživatele:

Re: Odhid při vyšlapnuti pasti

Příspěvek od Arianna »

ono zalezi no. urcite to neni nic prijemneho ale po tom co se zavedlo ze te pri stealthu to neodhidne mas velkou sanci (respektive vamp a rang jsou uplne z obliga) nekr ma taky celkem vysoky stealth takze velkou sanci a war pal jsou mimo pac pasti neslapou i kdyz uz i ted jsou pasti ktere slapou i oni.
ted je to jen o tom ze i ostatni clenove vypravy musi ukazat co umi a ne jen behat jak kacenky v rade za dobrym prskem.
Uživatelský avatar
Shadowsong
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1695
Registrován: 08.09.2006 17:56:03
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Odhid při vyšlapnuti pasti

Příspěvek od Shadowsong »

Mephist píše:
Rainbow píše:Dobrá věc zvyšuje náročnost dngu
Zvysuje pouze vylehovost a omezuje moznost prokazat skill.
prave naopak: mas moznost ukazat aky si skiller v stealthe (
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Nycte
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 303
Registrován: 19.11.2006 12:02:22

Re: Odhid při vyšlapnuti pasti

Příspěvek od Nycte »

Shadowsong píše:prave naopak: mas moznost ukazat aky si skiller v stealthe (
Dungy zacinaju byt Wallaceho rajon :(
Wallace
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 592
Registrován: 18.10.2006 12:18:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Odhid při vyšlapnuti pasti

Příspěvek od Wallace »

:p
Odpovědět