Loot/Poklady(automato)
Loot/Poklady(automato)
Vazeni,
pri hrabani do map (1-5) me napadlo, jestli soucasny stav pro vas vyhovujici. Tedy stav, kdyz s malou pravdepodobnosti pada vse temer vsude. Ze neni nijak rozliseno, ktere veci maji padat v lootu, ktere v pokladech a ktere ze specialnich npc. Jista rozdilnost panuje treba co se tyka nejakych specifik u monster ( cob = pavouk, vili prach - trixie a pixie atd.), ale rikat tomu poradek bych se neodvazoval.
Me osobne napadlo rozdeleni na tri zakladni kategorie Loot/Lockovaci poklad v dungu (dva druhy)/kopaci pokladky + specialni 4. kategorie a tou jsou doplnovaci poklady v dungeonech, coz je velmi specificka skupina i tedka.
Co by to dle meho prineslo:
Pro: Poradek. Vetsi sanci drop urciteho itemu -> vedel bych z ceho pada a zameril se na to. priklad:(Vim, ze mystiky padaji jen v lock pokladech budu chodit dungy kde jsou. Chci ziskat adamantium tak chodim lvl 5 mapky, protoze tam sance je)
Proti: No degradovalo by to ocekavani pri zabiti monstra, ze mi muze padnout cokoliv, a nyni to jiz nepada. Pri uzske specifikaci dropu, by mozna hra prestala mit takovej naboj, ze mi padne neco pekneho necekaneho.
pri hrabani do map (1-5) me napadlo, jestli soucasny stav pro vas vyhovujici. Tedy stav, kdyz s malou pravdepodobnosti pada vse temer vsude. Ze neni nijak rozliseno, ktere veci maji padat v lootu, ktere v pokladech a ktere ze specialnich npc. Jista rozdilnost panuje treba co se tyka nejakych specifik u monster ( cob = pavouk, vili prach - trixie a pixie atd.), ale rikat tomu poradek bych se neodvazoval.
Me osobne napadlo rozdeleni na tri zakladni kategorie Loot/Lockovaci poklad v dungu (dva druhy)/kopaci pokladky + specialni 4. kategorie a tou jsou doplnovaci poklady v dungeonech, coz je velmi specificka skupina i tedka.
Co by to dle meho prineslo:
Pro: Poradek. Vetsi sanci drop urciteho itemu -> vedel bych z ceho pada a zameril se na to. priklad:(Vim, ze mystiky padaji jen v lock pokladech budu chodit dungy kde jsou. Chci ziskat adamantium tak chodim lvl 5 mapky, protoze tam sance je)
Proti: No degradovalo by to ocekavani pri zabiti monstra, ze mi muze padnout cokoliv, a nyni to jiz nepada. Pri uzske specifikaci dropu, by mozna hra prestala mit takovej naboj, ze mi padne neco pekneho necekaneho.
Re: Loot/Poklady(automato)
No zajimavej napad. Ale priznam se, ze jsem asi uplne nepochopil jak to myslis... Jako ze treba coby budou moct padnout z cehokoliv? a ne jen z pavouku... Pochopil jsem to zpravne?
-
- Paper Elemental
- Příspěvky: 390
- Registrován: 11.02.2010 15:57:21
- Kontaktovat uživatele:
Re: Loot/Poklady(automato)
Je celkem škoda, že bývá často větší loot z npc, které poklad střeží, než ze samotného pokladu. U lootu z npc - bylo by asi hezké, kdyby zbraně, zbroje a štíty padaly z numanoidních npc, které je RP mohou používat, jenže těch zas tolik po světě neběhá a z velkého počtu npc by pak mohly padat pouze komponenty, mystické itemy a sochy. Osobně už jsem v jiném topiku, který se týkal ekonomiky shardu, navhoval způsob, kdy by z npc padaly pouze poukázky na předměty, které by se následně u nějakého npc měnily s nějakou malou finanční hotovostí za samotný předmět.
Možná by vůbec nebylo naškodu zavést z lootu npc pouze jakési trofeje a poté dát do měst npc, který by určitou kombinaci trofejí (a pokud by byl i zájem i o ekonomickou rovnováhu tak i určitou částku v gp) vyměnil za item dle vlastního výběru. Dejmo tomu že na +9 zbraň v ceně 15K MC by hráč musel přinést 3 tokeny z nestvůr lvl 7 a 10K gp, nebo 1 token z npc lvl 10 a 5K gp. Na sochu by musel sehnat 5 různých (nestejných) trofejí z nestvůr lvl 10 a 50K gp. Pokud by byla možnost trofeje měnit za užitečné věci i na nižších hodnotách npc, mohlo by to vést k většímu zájmu o lov potřebných npc ve světě, směnný obchod a nakonec i zbavení se spousty předmětů, které se nepoužívají (nové by přicházely do hry prakticky pouze z náhodných pokladů).
A protože myslím, že se návrh z důvodu nejen vysoké náročnosti na skriptování neujme, tak když už vedeme debatu o pokladech, poprosil bych o nějaké zefektivnění modrých truhliček s pokladem z lootu, nebo jejich zrušení
Možná by vůbec nebylo naškodu zavést z lootu npc pouze jakési trofeje a poté dát do měst npc, který by určitou kombinaci trofejí (a pokud by byl i zájem i o ekonomickou rovnováhu tak i určitou částku v gp) vyměnil za item dle vlastního výběru. Dejmo tomu že na +9 zbraň v ceně 15K MC by hráč musel přinést 3 tokeny z nestvůr lvl 7 a 10K gp, nebo 1 token z npc lvl 10 a 5K gp. Na sochu by musel sehnat 5 různých (nestejných) trofejí z nestvůr lvl 10 a 50K gp. Pokud by byla možnost trofeje měnit za užitečné věci i na nižších hodnotách npc, mohlo by to vést k většímu zájmu o lov potřebných npc ve světě, směnný obchod a nakonec i zbavení se spousty předmětů, které se nepoužívají (nové by přicházely do hry prakticky pouze z náhodných pokladů).
A protože myslím, že se návrh z důvodu nejen vysoké náročnosti na skriptování neujme, tak když už vedeme debatu o pokladech, poprosil bych o nějaké zefektivnění modrých truhliček s pokladem z lootu, nebo jejich zrušení

Re: Loot/Poklady(automato)
Ne uplne opacne. Zkusim priklad jak by to asi vypadalo.Kiriela píše:No zajimavej napad. Ale priznam se, ze jsem asi uplne nepochopil jak to myslis... Jako ze treba coby budou moct padnout z cehokoliv? a ne jen z pavouku... Pochopil jsem to zpravne?
1,Rozhodnu se ze chci mystiky nahravit si nebo je nejakym zpusobem ziskat. Zkusenosti sem zjistil ze po teto zmene padaji z jen a pouze z lootu potvor. Nepadaji uz zadnych pokladu. Takze pujdu na dane potvory nekam do dungu. Kdyz budu otvirat poklad (lockovaci nebo na mapce) vim 100% ze tam ten mystik nebude.
2, Chci ziskat takovej ten hvezdnej kaminek. Vim, ze mi nikdy nepadl z zadneho mostra ( ani z chobotta), ale vim ze padaji z truhlicek na lvl 4 a 5 mape. Sezenu si nekolik map a jdu vesele sbirat hvezdne kaminky.
...
Premejslel sem hloubejc a zjistuju, ze tak siroke spektrum veci tady ani nemame, aby to slo uplne takto rozskatulkovat, ze by dost veci bylo ochuzeno nejspis....
-
- Elder Letter
- Příspěvky: 197
- Registrován: 16.09.2006 14:22:43
- Kontaktovat uživatele:
Re: Loot/Poklady(automato)
Kazdopadne se do hry pridalo mnoho itemu a z mapek padaji stale jen ty same veci. Jestli mohu navrhnout, zkuste do mapek dat vetsi rozsah moznych itemu.
Misto stitu (nahradou za ne u nizsich lvl map) bych zvolil nejaky vhodny ekvivalent - klidne spotrebak.
Pokud by jsi chtel udelat zmeny tohoto smeru, tak se muzu zamyslet a neco navrhnout. Popripade sepsat veci, co se urcite v mapach nevyskytuji (to ale predpokladam, ze moc dobre sami vite.)
Kdyztak nas popichni nejakym smerem.
-- Jinak musim rict, ze radsi budu vedet, ze konkretni item pada z te a te prisery, nez ze budu mit ze vsech priser stejnou sanci. Je to da se rict i hodne RP, cehoz bych se nezbavoval. Nelibilo se mi napriklad, ze "Blood casti" padali snad ze vseho na co se clovek podiva.
-- Jeste se zeptam, zda neplanujete nejakym zpusobem zjednodusit ziskani nedavno nove zavedenych itemu do hry. Nesel by udelat stone, kde by za jakoukoliv cast stehneho brneni clovek ziskal onen nove zavedeny predmet (brneni)?
Cau Lukas
Misto stitu (nahradou za ne u nizsich lvl map) bych zvolil nejaky vhodny ekvivalent - klidne spotrebak.
Pokud by jsi chtel udelat zmeny tohoto smeru, tak se muzu zamyslet a neco navrhnout. Popripade sepsat veci, co se urcite v mapach nevyskytuji (to ale predpokladam, ze moc dobre sami vite.)
Kdyztak nas popichni nejakym smerem.
-- Jinak musim rict, ze radsi budu vedet, ze konkretni item pada z te a te prisery, nez ze budu mit ze vsech priser stejnou sanci. Je to da se rict i hodne RP, cehoz bych se nezbavoval. Nelibilo se mi napriklad, ze "Blood casti" padali snad ze vseho na co se clovek podiva.
-- Jeste se zeptam, zda neplanujete nejakym zpusobem zjednodusit ziskani nedavno nove zavedenych itemu do hry. Nesel by udelat stone, kde by za jakoukoliv cast stehneho brneni clovek ziskal onen nove zavedeny predmet (brneni)?
Cau Lukas

- Sir Artuhr
- Trhovec
- Příspěvky: 1290
- Registrován: 07.09.2006 18:41:42
- Kontaktovat uživatele:
Re: Loot/Poklady(automato)
No dobre, ale kdyz se jen zamyslim nad timhle pripadem, tak lvl 4 a a zvlaste lvl 5 mapy jsou znacne drahym a nedostatkovym zbozim. Takhle by se jejich unikatnost jeste zvysila. Asi by se musela nekde upravit vetsi moznost na padnuti lvl 4 5 mapek.Acarus píše:
2, Chci ziskat takovej ten hvezdnej kaminek. Vim, ze mi nikdy nepadl z zadneho mostra ( ani z chobotta), ale vim ze padaji z truhlicek na lvl 4 a 5 mape. Sezenu si nekolik map a jdu vesele sbirat hvezdne kaminky.
Pokud by jsme delili teda itemy podle toho, kde je moznost ze padnou. Tak bych tam nezahrnoval lvl 4 a 5 mapky. Do dungu si zajdes lehce, ale shanet mapy je horsi.
Jinak me se to nelibi prave z toho hlediska, ze uz to bude prd prekvapeni co padne. A jak rozdelit spravedlive itemy podle monster? Monstra u kterych by se vedelo, ze tam padaji mene cenne ci uzitecne itemy by asi byly smutne, ze je nikdo nezabiji.
A cely ten system prerozdeleni itemu do kategorii by asi bylo trosku slozitejsi z hlediska vyvazenosti celeho drop systemu.
Re: Loot/Poklady(automato)
Abych se priznal me se ten acaruv napada docela libi... A jak jsi rekl ze by to bylo v truhlickach, platilo by to i pro mini dngy?? Ale na druhou stranu by se musel zvysit drop mapek, aby se ty itemi dali vubec sehnat... Ma to sva pro i proti...
- Amadeus
- Paper Elemental
- Příspěvky: 294
- Registrován: 07.09.2006 20:18:56
- Bydliště: Povodí Anduiny
- Kontaktovat uživatele:
Podle mě je takovéto dělení fajn. Aby ale zůstal moment překvapení z nečekaného předmětu, nedával bych u některých potvor 0% šanci na padnutí toho daného předmětu. Pouze bych to zredukoval.
Původní nápad:
Kostlivec - větší šance na kostlivá brnění, nulová šance na blood části. Vampík - nulová šance na kosti, větší na bloodko.
Můj nápad:
Kostlivec - větší šance na kosti, minimální (ale ne nulová) na libovolné jiné itemy. Vampík - větší šance na bloodko, nenulová na jiné itemy (třeba i ty kosti).
Tímto způsobem může i obluda, která se neharví, překvapit hezčím itemem.
Měl bych ale velký strach, že se budou harvit jen určité potvory, jiné ne, jak bylo již přede mnou zmíněno.
Ad tokeny - ne. Teď je u příšer šance, že padne i šmejd, nepoužívaná věc. Kdyby padaly tokeny a hráč si za příplatek mohl vybrat, bude si vybírat jen nej zbraně a brnka. Zmizí tím různorodost.
Původní nápad:
Kostlivec - větší šance na kostlivá brnění, nulová šance na blood části. Vampík - nulová šance na kosti, větší na bloodko.
Můj nápad:
Kostlivec - větší šance na kosti, minimální (ale ne nulová) na libovolné jiné itemy. Vampík - větší šance na bloodko, nenulová na jiné itemy (třeba i ty kosti).
Tímto způsobem může i obluda, která se neharví, překvapit hezčím itemem.
Měl bych ale velký strach, že se budou harvit jen určité potvory, jiné ne, jak bylo již přede mnou zmíněno.
Ad tokeny - ne. Teď je u příšer šance, že padne i šmejd, nepoužívaná věc. Kdyby padaly tokeny a hráč si za příplatek mohl vybrat, bude si vybírat jen nej zbraně a brnka. Zmizí tím různorodost.
"...a rudé budou vaše slzy..."
Mr. PeKař
18:55 Tear
i psát nespisovně je umění a má to svoji gramatiku :(
Mr. PeKař
18:55 Tear
i psát nespisovně je umění a má to svoji gramatiku :(
-
- Paper Elemental
- Příspěvky: 390
- Registrován: 11.02.2010 15:57:21
- Kontaktovat uživatele:
Re:
A ta je to k čemu, když to nikdo nenosí? Různorodost zmizela se zavedením magickýho recyklátoru. Koneckonců neříkám, že musí z nestvůr padat jenom tokeny, ale podívejte se sami, jak moc se cokoli takového chytlo. Mystiky, části na sochy, části na skládačky... Všechno jsou to super itemy a mají svojí hodnotu právě proto, že jsou užitečné pro všechny.Amadeus píše:Zmizí tím různorodost.
Re: Loot/Poklady(automato)
Me bohate bude stacit, kdyz omezite to bloodko podelany co pada z kazdyho prdu a roby +5 +10 ktere jsou na nic a je jich taky mraky ze vseho. Trosku z atraktivnite mapky coz se asi uz stalo.
- Bereg Sunrise
- Elder Letter
- Příspěvky: 200
- Registrován: 07.09.2006 21:17:08
- Kontaktovat uživatele:
Re: Loot/Poklady(automato)
Mapy pokladu chvalim, velmi povedene ! Konecne aspon je sranda


Souhlasím. Docela se mi tu taky líbil návrh, že by zbroje padaly z humanoidních NPC, aspon by se konecne zacaly zabijet taky ty klerici a rangeri co jsou v dunguSir Artuhr píše:Jinak me se to nelibi prave z toho hlediska, ze uz to bude prd prekvapeni co padne. A jak rozdelit spravedlive itemy podle monster? Monstra u kterych by se vedelo, ze tam padaji mene cenne ci uzitecne itemy by asi byly smutne, ze je nikdo nezabiji.

Re: Loot/Poklady(automato)
Ty jses nejakej chytrak ne ? Ze me to moc nepada ...To mas tolika blood casti ? koupim 5k kus od tebe kdyz to pada všude!!Longhorn píše:Me bohate bude stacit, kdyz omezite to bloodko podelany co pada z kazdyho prdu a roby +5 +10 ktere jsou na nic a je jich taky mraky ze vseho. Trosku z atraktivnite mapky coz se asi uz stalo.
- Sir Artuhr
- Trhovec
- Příspěvky: 1290
- Registrován: 07.09.2006 18:41:42
- Kontaktovat uživatele:
Re: Loot/Poklady(automato)
uf co na to rict... Snad jen ze byt tebou tak si prvni post i ten muj precetu trosku pozorneji a trosku o tom popremyslim, co se v tomto topiku resi a ze ten muj post byl lehce ironicky, za coz se ti omlouvam, pokud jsem te trosku zmatl. A dekuju ti ze jsi me upozornil na to, ze v dungu padaji lepsi itemy nez na lvl 3 mapce. Jiste tento poznatek vyuziji i v budoucnu.Mianek píše:ver ze tak naivni jak ty asi nejsem, abych cekal na lvl3 ada, ci tebou vysneny +23 vodotrysk jen jsem podotkl ze +3 bronz shield, +5 kost a m. leaf mi neprijde atraktivni a na lvl3 uz vubec neSir Artuhr píše: A co by jsi chtel z lvl 3 kterou koupis za par supu nebo vylovis? Hodinky s vodotryskem +23 nebo snad ada ing s venovanim? Ten loot co jsi psal ze jsi mel se mi zda dost slusny na 3 lvl. Pokud chces neco vic, tak chod dungy nebo vyssi lvl mapek.
A hlavne zatraktivneni lootu ma byt uplne jinym zpusobem, nez zvyseni dropu cennejsich itemu. I kdyz teda podle me by to vyresilo mnoho problemu DP...
Edit: pro tve info, dungy chodim a padaji tam hezci veci nez "slusny na mapu lvl3"
ad topik: Myslim si ze takovej chaos v tom co z ceho pada zase neni. Kdyz se nad tim zamyslite, tak clovek co chodi trosku aktivneji dungy uz presne vi jaka skala predmetu z jake potvory pada respektive z jakych potvor padaji specialne ty predmety, ktere clovek potrebuje. Ale jako proc to neprekopat ze? Mohla by to spestrit hru zase aspon na chvili.
Priklad: Z krakena uz nebude padat mystik, ale od tedka bude padat z kyklopu.
Re: Loot/Poklady(automato)
Zase brzdete svuj optimismus. Pridat tuhle a pridat tamhle, znamena na druhou stranu bud snizeni sance vsude jinde. Radi bychom zachovali soucasny stav, pripadne se k nemu blizili, tedy ustaleny drop itemu a prisun, za posledni 3-4 roky.
Pri soucasnem poctu a nastaveni lze zatim asi jen uvazovat o tom, prerozdelit Lockace s mapama, v lootu nechat, respektive loot nejak vic diferenciovat, tim, ze sance z blood ( elemental me napad ) by byl vetsi na blood casti, a z lsn by ta sance byla mensi konkretne. Ono to prenastavit bude asi trosku matematika, vzhledem k poctu danych mobu, a sanci s jakou to pada kde.
Kazdopadne zavedeni nejakych tokenu se neplanuje, ani ne tak z duvodu slozitosti, ale spis jde o zachovani jakesi kontinuity a tradice dpcka, cimz nerikam, ze nejake misto/dung nemusi mit takove specifikum.
Pri soucasnem poctu a nastaveni lze zatim asi jen uvazovat o tom, prerozdelit Lockace s mapama, v lootu nechat, respektive loot nejak vic diferenciovat, tim, ze sance z blood ( elemental me napad ) by byl vetsi na blood casti, a z lsn by ta sance byla mensi konkretne. Ono to prenastavit bude asi trosku matematika, vzhledem k poctu danych mobu, a sanci s jakou to pada kde.
Kazdopadne zavedeni nejakych tokenu se neplanuje, ani ne tak z duvodu slozitosti, ale spis jde o zachovani jakesi kontinuity a tradice dpcka, cimz nerikam, ze nejake misto/dung nemusi mit takove specifikum.
Re: Loot/Poklady(automato)
Mě třeba stávající drop z mobu vyhovuje...Jediné co bych pozměnil tak mapy pokladu, tím samozřejmě nemyslím přidávat či ubírat... Ale už uběhnul nějaký ten pátek a přibyly itemy, a mohly by se nascriptit i nějaké nové věci do těch pokladů... Namátkou co mě napadlo že tam nepada třeba warrior's, paladin's...v pětkach by třeba občas, samozřejmě to zase nepřehánět ale místo chainu/ringu/+25 platu mohlo padnout fena, například takový elven log by se občas taky mohl objevit v pětce mapce... Určite by tam mohly být i jiné změny jen tohle mě tak narychlo napadlo....
Možná bych trochu ubral to padání fame deedu, vzhledem k tomu že teď se dají získat za určitých okolnosti z dungu.
Určitě by některé lidi potěšilo v mapě lvl 5 třeba taková vstupenka do síně mystiků, nebo například recept (né prázdný ale dejme tomu za +- poloviční cenu za kterou se dá získat u vendora)
Teď k změně kterou jsem na mapkach vypozoroval...Příšery jsou super aspoň nějaká změna
lvl 4 mapy-> byl jsem jednu a řekl bych že oproti tomu co bylo se to dost stížilo
lvl 5 mapy-> tam jsem ani stížení nevypozoroval
Možná bych trochu ubral to padání fame deedu, vzhledem k tomu že teď se dají získat za určitých okolnosti z dungu.
Určitě by některé lidi potěšilo v mapě lvl 5 třeba taková vstupenka do síně mystiků, nebo například recept (né prázdný ale dejme tomu za +- poloviční cenu za kterou se dá získat u vendora)
Teď k změně kterou jsem na mapkach vypozoroval...Příšery jsou super aspoň nějaká změna
lvl 4 mapy-> byl jsem jednu a řekl bych že oproti tomu co bylo se to dost stížilo
lvl 5 mapy-> tam jsem ani stížení nevypozoroval
Re: Loot/Poklady(automato)
Ak som to spravne pochopil tak toto je moj nazor.
Ak chcete úzko špecifikovať možnost dropu na nejakeho moba, vypadne "moment prekvapenia" čo nám to padlo??? Okrem toho zatraktívnite len určite dungy, to znamena napr. niektore dungy sa prestanu chodit z dôvodu, že na danu postavu mi tam nemôže nič pekne padnúť, resp. nič čo by sa mi extremne hodilo. Osobne si myslím, že táto rôznorodosť je dobrá, je pravda, že niektoré itemy padajú dosť často (spomínané bloodko) ale v poslednej dobe sa to zlepšilo (asi sa znížil drop). Okrem toho by sa chodili harvit len úzko špecifikované moby ako to bolo pri zavedení wariors a paladins častí.
Ohladom dropu. Drop poklesol čo je v poriadku, kedže klesá počet hráčov a vela hráčov dedí majetky takže spotrebáky má. Nováčikovia to majú o niečo ťažšie s tým dropom itemov ale na druhú stranu revalvácia gp im umožní si veci kúpiť. Hromadí sa velké množstvo itemov ktoré sa nepoužívajú (niektoré druhy štítov, možno by bolo možné zaviesť recyklator, ked sa z fanatikov stal bezvstupenkový dung) aby sa zbytočne "nezavadzali".
O mapkách som len počul, takže neviem čo nové ale možno by som tam pridal vylmi malú šancu na drop TOP zbraní alebo itemov čo je možné získať len v doplnovacích pokladoch.
Ak chcete úzko špecifikovať možnost dropu na nejakeho moba, vypadne "moment prekvapenia" čo nám to padlo??? Okrem toho zatraktívnite len určite dungy, to znamena napr. niektore dungy sa prestanu chodit z dôvodu, že na danu postavu mi tam nemôže nič pekne padnúť, resp. nič čo by sa mi extremne hodilo. Osobne si myslím, že táto rôznorodosť je dobrá, je pravda, že niektoré itemy padajú dosť často (spomínané bloodko) ale v poslednej dobe sa to zlepšilo (asi sa znížil drop). Okrem toho by sa chodili harvit len úzko špecifikované moby ako to bolo pri zavedení wariors a paladins častí.
Ohladom dropu. Drop poklesol čo je v poriadku, kedže klesá počet hráčov a vela hráčov dedí majetky takže spotrebáky má. Nováčikovia to majú o niečo ťažšie s tým dropom itemov ale na druhú stranu revalvácia gp im umožní si veci kúpiť. Hromadí sa velké množstvo itemov ktoré sa nepoužívajú (niektoré druhy štítov, možno by bolo možné zaviesť recyklator, ked sa z fanatikov stal bezvstupenkový dung) aby sa zbytočne "nezavadzali".
O mapkách som len počul, takže neviem čo nové ale možno by som tam pridal vylmi malú šancu na drop TOP zbraní alebo itemov čo je možné získať len v doplnovacích pokladoch.
Re: Loot/Poklady(automato)
Spatnej topic ...Arianna píše:Mě třeba stávající drop z mobu vyhovuje...Jediné co bych pozměnil tak mapy pokladu, tím samozřejmě nemyslím přidávat či ubírat... Ale už uběhnul nějaký ten pátek a přibyly itemy, a mohly by se nascriptit i nějaké nové věci do těch pokladů... Namátkou co mě napadlo že tam nepada třeba warrior's, paladin's...v pětkach by třeba občas, samozřejmě to zase nepřehánět ale místo chainu/ringu/+25 platu mohlo padnout fena, například takový elven log by se občas taky mohl objevit v pětce mapce... Určite by tam mohly být i jiné změny jen tohle mě tak narychlo napadlo....
Možná bych trochu ubral to padání fame deedu, vzhledem k tomu že teď se dají získat za určitých okolnosti z dungu.
Určitě by některé lidi potěšilo v mapě lvl 5 třeba taková vstupenka do síně mystiků, nebo například recept (né prázdný ale dejme tomu za +- poloviční cenu za kterou se dá získat u vendora)
Teď k změně kterou jsem na mapkach vypozoroval...Příšery jsou super aspoň nějaká změna
lvl 4 mapy-> byl jsem jednu a řekl bych že oproti tomu co bylo se to dost stížilo
lvl 5 mapy-> tam jsem ani stížení nevypozoroval
Re: Loot/Poklady(automato)
Drop se nesnizoval ... niceho. Teda krom do zasahu mapek tedk,a kde jsem nektere veci rusil a jine naopak pridal.Mihal píše:Ak som to spravne pochopil tak toto je moj nazor.
Ak chcete úzko špecifikovať možnost dropu na nejakeho moba, vypadne "moment prekvapenia" čo nám to padlo??? Okrem toho zatraktívnite len určite dungy, to znamena napr. niektore dungy sa prestanu chodit z dôvodu, že na danu postavu mi tam nemôže nič pekne padnúť, resp. nič čo by sa mi extremne hodilo. Osobne si myslím, že táto rôznorodosť je dobrá, je pravda, že niektoré itemy padajú dosť často (spomínané bloodko) ale v poslednej dobe sa to zlepšilo (asi sa znížil drop). Okrem toho by sa chodili harvit len úzko špecifikované moby ako to bolo pri zavedení wariors a paladins častí.
Ohladom dropu. Drop poklesol čo je v poriadku, kedže klesá počet hráčov a vela hráčov dedí majetky takže spotrebáky má. Nováčikovia to majú o niečo ťažšie s tým dropom itemov ale na druhú stranu revalvácia gp im umožní si veci kúpiť. Hromadí sa velké množstvo itemov ktoré sa nepoužívajú (niektoré druhy štítov, možno by bolo možné zaviesť recyklator, ked sa z fanatikov stal bezvstupenkový dung) aby sa zbytočne "nezavadzali".
O mapkách som len počul, takže neviem čo nové ale možno by som tam pridal vylmi malú šancu na drop TOP zbraní alebo itemov čo je možné získať len v doplnovacích pokladoch.
-
- Walking Scribbler
- Příspěvky: 45
- Registrován: 28.06.2007 08:21:45
- Kontaktovat uživatele:
Re: Loot/Poklady(automato)
mne osobne sa ten nápad páči.kedysi som chodieval na wampíky lebo som vedel že znich padajú blood časti a na SK,lebo z nich zas coby.načo mám chodiť zabíjať nejaké iné potvory z ,ktorých padnu trebárs štíty+3,5,ktoré nepoužívam a väčšinou to aj tak nikdo nechce.
že sú lvl4 mapky malo dostupné je tým že sa to omedzilo vo fishingu ,niekto tam aj písal že sú drahé .pred 2 rokmi stáli 110k teraz 80k a to ich padalo podstatne viac
že sú lvl4 mapky malo dostupné je tým že sa to omedzilo vo fishingu ,niekto tam aj písal že sú drahé .pred 2 rokmi stáli 110k teraz 80k a to ich padalo podstatne viac
Re: Loot/Poklady(automato)
Myslim oproti tak 2 rokom dozadu ... to som vyharvil zonu a mal 2 itemy. V dungoch to bolo tiež ... z riše sme nosili itemov na celu zem teraz tak na polku ... ale to je dobre.Acarus píše:Drop se nesnizoval ... niceho. Teda krom do zasahu mapek tedk,a kde jsem nektere veci rusil a jine naopak pridal.Mihal píše:Ak som to spravne pochopil tak toto je moj nazor.
Ak chcete úzko špecifikovať možnost dropu na nejakeho moba, vypadne "moment prekvapenia" čo nám to padlo??? Okrem toho zatraktívnite len určite dungy, to znamena napr. niektore dungy sa prestanu chodit z dôvodu, že na danu postavu mi tam nemôže nič pekne padnúť, resp. nič čo by sa mi extremne hodilo. Osobne si myslím, že táto rôznorodosť je dobrá, je pravda, že niektoré itemy padajú dosť často (spomínané bloodko) ale v poslednej dobe sa to zlepšilo (asi sa znížil drop). Okrem toho by sa chodili harvit len úzko špecifikované moby ako to bolo pri zavedení wariors a paladins častí.
Ohladom dropu. Drop poklesol čo je v poriadku, kedže klesá počet hráčov a vela hráčov dedí majetky takže spotrebáky má. Nováčikovia to majú o niečo ťažšie s tým dropom itemov ale na druhú stranu revalvácia gp im umožní si veci kúpiť. Hromadí sa velké množstvo itemov ktoré sa nepoužívajú (niektoré druhy štítov, možno by bolo možné zaviesť recyklator, ked sa z fanatikov stal bezvstupenkový dung) aby sa zbytočne "nezavadzali".
O mapkách som len počul, takže neviem čo nové ale možno by som tam pridal vylmi malú šancu na drop TOP zbraní alebo itemov čo je možné získať len v doplnovacích pokladoch.