Maul X Palice

Vaše nápady a návrhy
Odpovědět
Holy Marty
Misspelling Chicken
Misspelling Chicken
Příspěvky: 1
Registrován: 24.03.2011 22:09:59

Maul X Palice

Příspěvek od Holy Marty »

Zdravím. Chtěl bych se zeptat, nebo spíše upozornit na to, že pokud mám nasazený Maul (+7 - jestli to hraje nějakou roli) tak mohu zároveň nasadit Palici z questu od Gynya. Nevím jestli to má nějaký vliv na dmg, ale je to určitě zajímavé a nezdá se mi to, jako kdyby to bylo schválně...
Nejsem si jistý, zda-li se to tu někde neřešilo, ale ve FAQ jsem to nenašel (případně si dojdu k doktorovi s očima).
Uživatelský avatar
Xan
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1212
Registrován: 20.05.2007 16:04:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Maul X Palice

Příspěvek od Xan »

to je jen drobná chybka, oběma zbraněma určo nemlátíš... takovejch věci je víc, podobně jde myslim kombinovat i prut
Odpovědět