Ice Dungeon
-
- Paper Elemental
- Příspěvky: 390
- Registrován: 11.02.2010 15:57:21
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
Mě by zajímalo, proč by se měla úroveň pokladu odvíjet od jakéhosi indexu dobíhatelnosti, když serveru a jeho ekonomice je naprosto fuk, jestli itemy z dungu vynese modrák nebo PKčko.
Jistými hráči neustále omílaná teze, že PK jsou na serveru nějakými samozvanými strážci ekonomiky, je neskutečná kravina.
Jistými hráči neustále omílaná teze, že PK jsou na serveru nějakými samozvanými strážci ekonomiky, je neskutečná kravina.
Re: Ice Dungeon
Ono je to vse tak nejak uplne jedno, ale koho odradi pk v ice
Jen ty kteri nepatri do okruhu "pratel" tech nekolika aktivnich pk a muzou si ho dale solovat a samozrejme primo ty pk a jejich modre postavy
Pro ne je tento dung po vsech stranach zajimavy, at uz pro pojezd, nebo pro poklad
Jen ty kteri nepatri do okruhu "pratel" tech nekolika aktivnich pk a muzou si ho dale solovat a samozrejme primo ty pk a jejich modre postavy
Pro ne je tento dung po vsech stranach zajimavy, at uz pro pojezd, nebo pro poklad
- Castian
- Undead Scriber
- Příspěvky: 752
- Registrován: 08.09.2006 13:05:10
- Bydliště: Blava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
tak ja si ten ice jadnou za cas rad zajdu a nepatrim teda do kruhu pratel par aktivnich pk... nevim co tady teoretizujete...
[b]Save a horse, ride a tractor![/b]
Re: Ice Dungeon
Zajdes si ho v denni/nocni cas, kdyz se da cekat, ze tam potkas pk?
Chodis ho tak minimalne 3 x do tydne?
Kolik tam chodicich aktivnich pojizdecu pk by te bud nechali byt, nebo ti vratili veci, kdyz uz by jsi se tam s nima potkal?
Ja jen chci rict, pro koho je ten devitkovej poklad opravdu zajimavejsi, ale jinak me je to uplne jedno
Chodis ho tak minimalne 3 x do tydne?
Kolik tam chodicich aktivnich pojizdecu pk by te bud nechali byt, nebo ti vratili veci, kdyz uz by jsi se tam s nima potkal?
Ja jen chci rict, pro koho je ten devitkovej poklad opravdu zajimavejsi, ale jinak me je to uplne jedno
- Castian
- Undead Scriber
- Příspěvky: 752
- Registrován: 08.09.2006 13:05:10
- Bydliště: Blava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
zajdu si ho klidne ve vecerni cas, kdykolik kdy se ten dung navrhne, nevyhledavam ho kvuli pokladu a s pk o vecech nezmlouvam a i kdyz poznam par pk vubec neocekavam od nich, ze pri stretnuti v dungu budou mit slitovani..
[b]Save a horse, ride a tractor![/b]
- Lucky
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1350
- Registrován: 07.09.2006 18:28:14
- Bydliště: plz - eň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
Takovy teorie tady, jo to vite kdyby Castian nepojizdel snama tak to Ice nechodi v denni ani nocni dobuto da rozum...
Ten poklad se tam dal aby se tam chodit vyplatilo a doopravdy se to vyplati, navic ted kdyz tam dropujou novy armory se to vyplati jeste vic, takze tedy kdo nechce at nechodi, ty Pheme zustan na trhu a zbytek hracu si to holt bude chodit misto vas.
Ten poklad se tam dal aby se tam chodit vyplatilo a doopravdy se to vyplati, navic ted kdyz tam dropujou novy armory se to vyplati jeste vic, takze tedy kdo nechce at nechodi, ty Pheme zustan na trhu a zbytek hracu si to holt bude chodit misto vas.
- Deacon Frost
- Pencil Master
- Příspěvky: 528
- Registrován: 07.09.2006 19:43:09
- Bydliště: Nová Nara
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
Souhlasím s tebou, ale asi jsem sám.Retromancer píše:Mě by zajímalo, proč by se měla úroveň pokladu odvíjet od jakéhosi indexu dobíhatelnosti, když serveru a jeho ekonomice je naprosto fuk, jestli itemy z dungu vynese modrák nebo PKčko.
Jistými hráči neustále omílaná teze, že PK jsou na serveru nějakými samozvanými strážci ekonomiky, je neskutečná kravina.
-J-afk:
Chtel bych vam rict ze mamon smrdi
Kutik:
to odvolas
Alex:
to kapr taky a žereš ho :-D
Chtel bych vam rict ze mamon smrdi
Kutik:
to odvolas
Alex:
to kapr taky a žereš ho :-D
Re: Ice Dungeon
Nejsi sám, pod todle bych se podepsala i já.Deacon Frost píše:Souhlasím s tebou, ale asi jsem sám.
- Reginald
- Paper Elemental
- Příspěvky: 344
- Registrován: 08.09.2006 23:34:22
- Bydliště: nejvedsi mesto v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
a když vám to udělá radost podepíšu se pod to i já..jelikož s tím opravdu souhlasím..Trinity píše:Nejsi sám, pod todle bych se podepsala i já.Deacon Frost píše:Souhlasím s tebou, ale asi jsem sám.
Cizí chyby máme na očích, svoje za zády.
NEJSEM REGIS!
NEJSEM REGIS!
Re: Ice Dungeon
Hrozná blbost, nechápu proč si stěžujete, že je tam takový poklad jen kvůli tomu, že je tam lehká dobihatelnost. Asi jen proto, že se tam sami bojíte jít a ostatní z toho mamoní. Proč by nemohla byt dobihatelnost součástí obtížnosti dungu + nastavený poklad dle toho? V jiným dungu máte pasti, do druhýho dungu potřebujete vstupenku tak proč tenhle nemože byt jiný?
Když víte, že tam chodí poměrně často i PKčka jako pvm, tak proč teda neseberete odvahu a nejdete je zkusit navštívit?
My jako hated tam taky nejsme v bezpečí, máme hodně znepřátelených PKček, co nás tam jsou schopní pojet, tak o co tady de?
Myslíte si že je to jen dung pro jednu gildu? Tak to vůbec není, mužete se tam pojíždět navzájem a za krátkou dobu, když vše dobře šlape, máte na konci odměnu, tak proč to takhle nenechat?
Když víte, že tam chodí poměrně často i PKčka jako pvm, tak proč teda neseberete odvahu a nejdete je zkusit navštívit?
My jako hated tam taky nejsme v bezpečí, máme hodně znepřátelených PKček, co nás tam jsou schopní pojet, tak o co tady de?
Myslíte si že je to jen dung pro jednu gildu? Tak to vůbec není, mužete se tam pojíždět navzájem a za krátkou dobu, když vše dobře šlape, máte na konci odměnu, tak proč to takhle nenechat?
Kdysi TLUPA a teď HATED 8-)
Gogo píše: Podla mna ked chcu hated pojazdovat desp nech to robia jak kovaren..
- Inkvizitor Dan
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 18.10.2006 05:59:00
- Bydliště: Za tebou ve stinu!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
Pokud je ice dung zamyslenej jako napul pvp zona, tak prosim, nelze mit proti soucasnymu nastaveni nic.
professional mindfucker
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
Re: Ice Dungeon
Treba proto ze za 15-20 minut jsem u devitkoveho pokladu (mozna i za kratsi dobu, zabijet se tam nemusi temer nic) ? Treba proto, ze to dojde clovek i na solo (ve dvou pokud chce jistit vybrani toho pokladu) Treba proto ze kdyz tam ty PK najistotu dobehnou (kdyz se to da trackovat ala DC), tak 90 procent vyprav kopne a ty PK si ten poklad po zabiti 3 mobu muzou v ress robce vybrat sami ? Kdyz uz se tenhle temer NB dung tak zprznil, tak bych tam aspon zrusil musta i takovyhle poklad.Miky Mora píše:Hrozná blbost, nechápu proč si stěžujete, že je tam takový poklad jen kvůli tomu, že je tam lehká dobihatelnost. Asi jen proto, že se tam sami bojíte jít a ostatní z toho mamoní. Proč by nemohla byt dobihatelnost součástí obtížnosti dungu + nastavený poklad dle toho? V jiným dungu máte pasti, do druhýho dungu potřebujete vstupenku tak proč tenhle nemože byt jiný?
Když víte, že tam chodí poměrně často i PKčka jako pvm, tak proč teda neseberete odvahu a nejdete je zkusit navštívit?
My jako hated tam taky nejsme v bezpečí, máme hodně znepřátelených PKček, co nás tam jsou schopní pojet, tak o co tady de?
Myslíte si že je to jen dung pro jednu gildu? Tak to vůbec není, mužete se tam pojíždět navzájem a za krátkou dobu, když vše dobře šlape, máte na konci odměnu, tak proč to takhle nenechat?
Obcas nechapu logiku GM ... Na jednu stranu se tady ohaneli tim, ze +9 neexistuje aby to padalo nekde na povrchu a jinde nez v Pride a Despu, zuby nechty se brani zavedeni recyklatoru na brnka ... A pak udelaji randomsamosedoplnujici bednu, ke ktery dojde kazda trubka bez vetsiho usili ...
Pokud to byl pokus na "oziveni" PvP na DP, tak dost spatnym smerem ... Aneb dame nekam snadno dostupny mamom, nalakame modraky at maji PK co pojizdet ...
Stary mrzuty kocour, co nema rad pondelky ...
Re: Ice Dungeon
Heh, ty si ten typickej zatvrzelej hráč alá "nemám rád PK, pls vyhoďte je ze serveru", Arime
. Když tu sám píšeš jak je velmi lehký doběhnout výpravu, tak mi řekni jedinej důvod, proč by tohle nemohlo fungovat obráceně a modráci tam nemohli pojet PK výpravu? Jde to, už sem byl asi u dvou případů. Tak tu prosím tě nebreč, jak jsi strašně znevýhodněn oproti PK, že to PK můžou vybrat během 15 minut a že je tam nemůže nikdo pojet, když to není vůbec pravda a podmínky pro dojití máš úplně stejné jako kdokoliv jiný. Jen nebýt líný.
Když chceš mamon, musíš se holt snažit, protože ho zadarmo nedostaneš. Když do toho dungu jdeš, musíš počítat s PvP, tak na to buď připraven.
Myšlenka přesně tohoto typu dungu mě napadla už dávno a sem hrozně rád, že ju Acarus realizoval. Máte tu přes 30 dungů, u kterých máte přesně zažité, jak je chodíte, místo po místečku. Pak se udělá jeden takovejhle dung s myšlenkou častého PvP, s dobrým pokladem na konci a vy modráci strašně šílíte, že vám to vybírají PKčka, protože se je tam bojíte pojíždět.
Já byt vama, tak su rád, že něco takovýho existuje...

Když chceš mamon, musíš se holt snažit, protože ho zadarmo nedostaneš. Když do toho dungu jdeš, musíš počítat s PvP, tak na to buď připraven.
Myšlenka přesně tohoto typu dungu mě napadla už dávno a sem hrozně rád, že ju Acarus realizoval. Máte tu přes 30 dungů, u kterých máte přesně zažité, jak je chodíte, místo po místečku. Pak se udělá jeden takovejhle dung s myšlenkou častého PvP, s dobrým pokladem na konci a vy modráci strašně šílíte, že vám to vybírají PKčka, protože se je tam bojíte pojíždět.
Já byt vama, tak su rád, že něco takovýho existuje...

Kdysi TLUPA a teď HATED 8-)
Gogo píše: Podla mna ked chcu hated pojazdovat desp nech to robia jak kovaren..
Re: Ice Dungeon
Ja jsem mozna zatvrzelej hrac proti PK (ano jsem, pokud jde o PK v dungeonu, tam proste podle me nema co delat), ale pokud jsi ten muj post cetl (jako ze asi evidetne ne) tak tam o PK nikde nic nepisu ... (ala pojizdeni nebo nepojizdeni) Me je sumak jestli tam chodi nebo nechodi a je me sumak jak snadno to je dobihatelny nebo neni ... Jediny co z meho postu vyplyva je, ze nesouhlasim s tim, aby byl poklad z kteryho padaji +9 zbrane +25 brnka, pirsingy a ja nevim co jeste vsechno dostupny takovymto zpusobem ... Jako placas tu naprosty nesmysly tvoje veta "Když chceš mamon, musíš se holt snažit, protože ho zadarmo nedostaneš" naprosto popira momentalni nastaveni ICE, kde ten mamon zadarmo proste mas (a je fuk jestli ho vyberou modraci nebo rudaci)Miky Mora píše:Heh, ty si ten typickej zatvrzelej hráč alá "nemám rád PK, pls vyhoďte je ze serveru", Arime. Když tu sám píšeš jak je velmi lehký doběhnout výpravu, tak mi řekni jedinej důvod, proč by tohle nemohlo fungovat obráceně a modráci tam nemohli pojet PK výpravu? Jde to, už sem byl asi u dvou případů. Tak tu prosím tě nebreč, jak jsi strašně znevýhodněn oproti PK, že to PK můžou vybrat během 15 minut a že je tam nemůže nikdo pojet, když to není vůbec pravda a podmínky pro dojití máš úplně stejné jako kdokoliv jiný. Jen nebýt líný.
Když chceš mamon, musíš se holt snažit, protože ho zadarmo nedostaneš. Když do toho dungu jdeš, musíš počítat s PvP, tak na to buď připraven.
Myšlenka přesně tohoto typu dungu mě napadla už dávno a sem hrozně rád, že ju Acarus realizoval. Máte tu přes 30 dungů, u kterých máte přesně zažité, jak je chodíte, místo po místečku. Pak se udělá jeden takovejhle dung s myšlenkou častého PvP, s dobrým pokladem na konci a vy modráci strašně šílíte, že vám to vybírají PKčka, protože se je tam bojíte pojíždět.
Já byt vama, tak su rád, že něco takovýho existuje...
Co se tyce tve myslenky o PvP dungeonu, proc ne ja proti nic nic nemam, osobne bych do nej nevlez, ale nevidim jediny duvod delat takovyto dung z nejakeho jiz existujiciho a jeste k tomu z tohohle ... Ale at se udela tedy dung, ktery na to bud zamereny a bude to 50 na 50, obe skupiny budou muset neco predvest a budou s tim muset pocitat a ne ze to je o tom dobehnout nekoho cestou kterou ma dopredu vybitou a pojet je, pri boji s pulkou HP ...
A ne ja nejsem rad, ze neco takovyho existuje ...
Stary mrzuty kocour, co nema rad pondelky ...
- Inkvizitor Dan
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 18.10.2006 05:59:00
- Bydliště: Za tebou ve stinu!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
Me se taky nelibi ze by se neco takoveho melo stat zrovna z Ice. Navic dokavad to nebude osetreny tak, ze to druhou skupinu pusti v max stejnym poctu jako je skupina uvnitr, je myslenka takovyho dungu na nic. Pokazdy se bude skupinka co dobiha snazit maximalizovat sanci na uspesnej pojezd poctem lidi a vzdycky to dopadne tak, ze jedna skupina pude na pojezd a druha na porazku. Standardni dungeon kde jedna skupina pujde pvm a druha je bude dobihat je jako pvp zona zcela nevhodna podle me. Vzdycky bude nekdo v prilis velky nevyhode.
Naposledy upravil(a) Inkvizitor Dan dne 24.07.2010 14:33:02, celkem upraveno 1 x.
professional mindfucker
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08.09.2006 17:56:03
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
nikto nebrani prvej skupine minimalizovat sancu na porazku tym ze navysia pocet...
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
- Inkvizitor Dan
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 18.10.2006 05:59:00
- Bydliště: Za tebou ve stinu!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
Jo a potom:Shadowsong píše:nikto nebrani prvej skupine minimalizovat sancu na porazku tym ze navysia pocet...
a) Jeden devitkovej lockac, rozhodne nevytrhne vetsi skupinu.
b) Prvni skupine to je na nic, protoze druha si je muze velmi jednoduse trackovat a prizpusobit se.
c) Velka prevdepodobnost ze jedna skupina bude v nevyhode povede jen a jen ke snaze tuto skutecnost zmenit nefer taktikama, zneuzivanim nastaveni, nebo snaze se pvp zcela vyhnout cimz smysl dungu naprosto zmizi.
professional mindfucker
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
- Lucky
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1350
- Registrován: 07.09.2006 18:28:14
- Bydliště: plz - eň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
Jo no to by mel kazdej clen vypravy jenom jeden item pak, smutne ze.Inkvizitor Dan píše:Jo a potom:Shadowsong píše:nikto nebrani prvej skupine minimalizovat sancu na porazku tym ze navysia pocet...
a) Jeden devitkovej lockac, rozhodne nevytrhne vetsi skupinu.
Pouze pokud druha skupina vi, ze je prvni skupina v dungu a za podminky ze druha skupina spada to neomezene mnoziny indianu kteri mohou v jakkoukoliv denni dobu 24/7 naverbovat od x do inf svych kamaradu.Inkvizitor Dan píše: b) Prvni skupine to je na nic, protoze druha si je muze velmi jednoduse trackovat a prizpusobit se.
Tomu ale nebude jinak ani po systemovem opatreni...Inkvizitor Dan píše: c) Velka prevdepodobnost ze jedna skupina bude v nevyhode povede jen a jen ke snaze tuto skutecnost zmenit nefer taktikama, zneuzivanim nastaveni, nebo snaze se pvp zcela vyhnout cimz smysl dungu naprosto zmizi.
Myslim ze nechat hlidace pred vchodem je fakt neprekonatelnej problem, zvlast kdyz vime ze vsechny pkcka (povetsinou ;p ) to kope do T2A a musi do dungu prolezt jinudy coz uz je samo o sobe omezeni + casta absence kozichu + moznost tracku z modre strany + moznost umrit na moby + moznost pojezdu od modre vypravy, zda se mi to docela realny.
Kdo ma strach nesmi do lesa, kdo do toho lesa de ma +9 lockac k dobru... co je na tom tezkyho na pochopeni ?
Arim píše: Ja jsem mozna zatvrzelej hrac proti PK (ano jsem, pokud jde o PK v dungeonu, tam proste podle me nema co delat)


-
- Paper Elemental
- Příspěvky: 390
- Registrován: 11.02.2010 15:57:21
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
Tohle zase není pravda - jako ostatně máloco cos kde napsal. Dungeonů na DP je 27. Jmenovitě to jsou :Miky Mora píše:... Máte tu přes 30 dungů, u kterých máte přesně zažité, jak je chodíte, místo po místečku. Pak se udělá jeden takovejhle dung s myšlenkou častého PvP ...
Kód: Vybrat vše
Ankh, Blood, Covetous, Cyclop Dungeon, Cyclops Valley, Deceit, Despise, Destard, Doom, Drow City, Fire, Fan Dancer Dojo, Fanatic Caves, Hythloth, Ice Dungeon, Poisoned River, Pride, Ratman Mines, Shame, Sorcerer's Dungeon, Terathran Keep, Terra Sanctum, Underground Quagmire, Water, Wisp, Wrong, Yomotsu Mines.
Teď si to tedy rozebereme postupně...
Ankh - špatná dobíhatelnost, především špatná možnost pro PK se tam rychle dostat, tracknout to a honem honem doběhnout.
Blood - zavřeno.
Cove - dobíhat se dá celkem dobře zhruba do 1/3.
Cyclops dung. - Dobíhat se dá až do pevnosti.
CV - Krásně dobíhatelnej dung, jenže co čert tomu nechtěl, musí se tam lodí...
Decik - zcela nedobíhatelnej dung.
Despice - nevim.
Destard - taky spousta hlídačů, krom toho je tam fůra hnusnejch skoků, který by PK ve standardní výbavě rozrubaných kamenovek a nekompletních plátů neustáli ani ve 20ti. Takže nedobíhatelné (obtížností, ne nastavením).
Doom - zavřeno.
Drow City - Free for PK. Tracknu, omrknu složení a jdu na jistotu. Godi nejsou s anti-crim taktikou problém, jen zdržení.
Fire - no pvp.
FDD - dobíhat jde celkem dobře. Až po slzičky.
FC - klíče - tedy systém, asi jen napráskané výpravy.
Hytl - Dobíhat jde
Ice - no co si budem povídat ne?

Řeka - dobíhatelnej dung, dost vadí mirror godi, je tam velká šance i pro PK vylehat na npc.
Pride - pár bitek na moři, pár zabitejch předskokanů chytřejších výprav. Nic moc rentabilního, PK by museli hezky čekat.
Ratmani - klíč, takže nič moč.
Shame - nový jsem zatím nebyl

Sorcíky - nedobíhatelné.
TK - dobíhatelné.
TS - dobíhatelné velmi snadno. Jen zas ta loď...
UQ - dobíhatelné velmi snadno.
Water - dobíhatelné velmi snadno.
Wisp - haluz dung. Až to někdo dojde budem řešit

Wrong - dobíhatelné velmi snadno.
Yomotsu - dobíhatelné velmi snadno.
---------------
Možná se někde pletu! Nemám patent na rozum a v žádném případě bych se nechtěl dotknout pure PK hráčů (těch dvou co jsou na DP) ale takhle to prostě zatím vidím já.
Dost mi vadí, když někteří (PK hráči) neustále mluví, jak kdyby Ice bylo jediným dungeonem na DP, kde mají PK šanci. V Ice to mají PK prostě jen nejsnažší - na výbavu. Probíhají prázdným dungeonem. Ale jak vyplívá z výše uvedené tabulky (kterou mi jistě ještě pár hráčů poupraví a doplní moje zkušenosti), tak dungeonů, kde můžou PK dobíhat je fůra. Jen je na ně třeba víc výbavy...
Naposledy upravil(a) Retromancer dne 25.07.2010 01:26:40, celkem upraveno 2 x.
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08.09.2006 17:56:03
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
dzizs to je ale pan odbornik
prej mozna se nekde pletu
nechap ma zle, urcite ti nebudem brat pravo na svoj nazor a pravo na jeho zverejnenie, len proste po precitani tvojho postu mam problem prestat sa smiat


prej mozna se nekde pletu

nechap ma zle, urcite ti nebudem brat pravo na svoj nazor a pravo na jeho zverejnenie, len proste po precitani tvojho postu mam problem prestat sa smiat
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit