Neklak pro crafta
Neklak pro crafta
Nvm jestli to tu nahodou uz nebylo toto tema nebo jestli neco takoveho treba neni .. Ale napadlo me kdyz je neklak na taming a alchemku proc se nezavede aj neklak na BS nebo nejaky jiny krafti skill ?
Re: Neklak pro crafta
Na BS mas kladivo a na vsechny skilly robku.
„Každý člověk žije z práce, ale ne každý ze své.“ (Oldřich Fišer )
- Lucky
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1350
- Registrován: 07.09.2006 18:28:14
- Bydliště: plz - eň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neklak pro crafta
Nedava neco aj bandana?
Re: Neklak pro crafta
Lucky píše:Nedava neco aj bandana?
ne, bandana nedává, krom jedné jistě neznámé featurky naprosto nic

Re: Neklak pro crafta
Jo jasne na bs je kladivko to vim ale treba by nebylo spat udelat na carpentry nejakou vzacnou pilku co bude pridavat jako kladivko BS. Nebo na tailorink nejaky item myslim ze by se to hodil 

Re: Neklak pro crafta
No ale nemůže být "skillo-přidávací item" na všechno.
„Každý člověk žije z práce, ale ne každý ze své.“ (Oldřich Fišer )
- Legend Of Pain
- Pencil Master
- Příspěvky: 596
- Registrován: 26.05.2008 16:31:49
Re: Neklak pro crafta
plsky a pre rangera zázračnú kuš ktorá mu bude pridávať +45 archery. Nazval by som ju Total Gainer 

- Stich
- Paper Elemental
- Příspěvky: 327
- Registrován: 28.02.2009 17:34:10
- Bydliště: Pri trhu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neklak pro crafta
napadla ma otazka. Proč ne?Corax píše:No ale nemůže být "skillo-přidávací item" na všechno.
Mate radi ptacky?
Re: Neklak pro crafta
Ja si myslim ze prave by bylo dobre mit na kazdy skill nejaky ten item
no a podle toho treba jak je obtizny skill udelat aj ty itemy myslim jako jejich drop a vyskyt a tak aby to nemel hned NB craft ..

- Stich
- Paper Elemental
- Příspěvky: 327
- Registrován: 28.02.2009 17:34:10
- Bydliště: Pri trhu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neklak pro crafta
Preco by to nemal ked ma dalsich 7max postav za ktore to vie tak ver tomu ze to bude mat aj na prave vytvorenej postaveKelvin píše:Ja si myslim ze prave by bylo dobre mit na kazdy skill nejaky ten itemno a podle toho treba jak je obtizny skill udelat aj ty itemy myslim jako jejich drop a vyskyt a tak aby to nemel hned NB craft ..

Mate radi ptacky?
Re: Neklak pro crafta
Jo jasne ... tak to treba udelat formou ukolu primo pro povolani craft .. a treba aby mohl udelat ten Q az bude mit max ten skill aby jako se dalo zlepsi ..
Re: Neklak pro crafta
Mazane
a co ? je to tom psane nekde na foru nebo je tamjne ? 


Re: Neklak pro crafta
Napsane to mozna je, ale vidi to jen par lidi.Kelvin píše:Mazanea co ? je to tom psane nekde na foru nebo je tamjne ?
Re: Neklak pro crafta
Vyska skillu ovlivnuje jeho uspesnost, kdyz budes mit na vsechno item co ti bude skill pridavat, tak se muze rovnou nastavit u vseho vyssi uspesnost a nepotrebujes na to item.(P.S. Jinak ja do toho scriptovani vubec nevidim, tak to ber jen jako nazor neznaleho cloveka)Stich píše:napadla ma otazka. Proč ne?Corax píše:No ale nemůže být "skillo-přidávací item" na všechno.
„Každý člověk žije z práce, ale ne každý ze své.“ (Oldřich Fišer )
- Reginald
- Paper Elemental
- Příspěvky: 344
- Registrován: 08.09.2006 23:34:22
- Bydliště: nejvedsi mesto v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neklak pro crafta
a myslíš že bych to mohl taky vidět...Acarus píše: Napsane to mozna je, ale vidi to jen par lidi.

Cizí chyby máme na očích, svoje za zády.
NEJSEM REGIS!
NEJSEM REGIS!
- Stich
- Paper Elemental
- Příspěvky: 327
- Registrován: 28.02.2009 17:34:10
- Bydliště: Pri trhu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neklak pro crafta
Nj dostal si ma keby su craftske gm necklaky alebo podobne veci tak by to zase bola dalsia securkova vec nasadim vyrobim odlozim do securkyCorax píše:Vyska skillu ovlivnuje jeho uspesnost, kdyz budes mit na vsechno item co ti bude skill pridavat, tak se muze rovnou nastavit u vseho vyssi uspesnost a nepotrebujes na to item.(P.S. Jinak ja do toho scriptovani vubec nevidim, tak to ber jen jako nazor neznaleho cloveka)Stich píše:napadla ma otazka. Proč ne?Corax píše:No ale nemůže být "skillo-přidávací item" na všechno.
Mate radi ptacky?
- Krupavylcan
- Walking Scribbler
- Příspěvky: 45
- Registrován: 09.11.2006 17:19:43
- Bydliště: nechtějte vědět a vidět, záviděli byste a to není hezké
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neklak pro crafta
Možná se to řešilo už jinde - ale:Corax píše:Vyska skillu ovlivnuje jeho uspesnost, kdyz budes mit na vsechno item co ti bude skill pridavat, tak se muze rovnou nastavit u vseho vyssi uspesnost a nepotrebujes na to item.(P.S. Jinak ja do toho scriptovani vubec nevidim, tak to ber jen jako nazor neznaleho cloveka)Stich píše:napadla ma otazka. Proč ne?Corax píše:No ale nemůže být "skillo-přidávací item" na všechno.
V současné chvíli má každý craft možnost mít vyšší Blacksmithy díky kladívku - globálně tedy je možné zrušit kladívka - vyrobit si jej může skutečně každý - proč rovnou nesnížit pravděpodobnost fizzu?
Co radši umožnit craftům volbu specializace na určitý druh výroby? K té by po slnění nějakého questu získal kraft předmět přidávající nějaké to procento do příslušného skillu - třeba magické nářadí, které by se používáním ničilo nebo vybíjelo a craft by byl nucen si získat nové / nabít staré.
Je otázka, kolik craftů by si zvolilo který skill pro specializaci - snad krom Carpentry by si ale každý ze skillů zvolilo alespoň pár jedinců.
Co by mohlo být přínosem - o něco málo lepší dostupnost itemů vyráběných skilly Tinkering, Bowcraft, Tailoring / o něco dražší výrobky skillu Blacksmithy - prodávají se především brnění, pokud by podražila, kdo ví, třeba by místo mythu brali lidi do dungů i ty +15 a +10 pláty...
Re: Neklak pro crafta
Ve chvili kdy das takovoudle specializaci craftum, lidi budou delat radsi 4 crafty, kazdyho jen s jednim skillem a speckou.Krupavylcan píše: Co radši umožnit craftům volbu specializace na určitý druh výroby?
- Night Storm
- Undead Scriber
- Příspěvky: 704
- Registrován: 08.07.2007 01:39:31
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neklak pro crafta
a ja? a muj kamos?Reginald píše:a myslíš že bych to mohl taky vidět...Acarus píše: Napsane to mozna je, ale vidi to jen par lidi.