Taming
Taming
Nemyslite ze by bylo fajn aktualizovat v polozce "SKILLY" odkaz na taming? Myslim jako jeho obsah.. nebo spis, aby to ve hre skutecne tak bylo.. ridit podle toho se moc neda, co se tyce Minimalniho skillu a výši maximálního skillu, ti co taming nedelaji asi nevi jak to leze ukrutne pomalu, a jeste kdyz najdu zvire ktere by melo taming trenovat, z velke casti procenta tomu tak neni.. dekuju.
každý kdo taming dělá si to stejně nakonec otypuje sám kdy mu to na čem leze...aspoň já to tak dělal
ale jinak je pravda že by se to na webu aktualizovat mohlo

ale jinak je pravda že by se to na webu aktualizovat mohlo

Naposledy upravil(a) Sun Eagle dne 04.06.2009 13:18:40, celkem upraveno 1 x.
- Wilson
- Death Litographer
- Příspěvky: 1598
- Registrován: 07.09.2006 20:26:53
- Bydliště: ŠKO-ENERGO Aréna
- Kontaktovat uživatele:
neni potreba neco aktualizovat, tabulka je v poradku a platna ...
Vice zde: http://www.darkparadise.cz/Forum/viewtopic.php?t=709
Vice zde: http://www.darkparadise.cz/Forum/viewtopic.php?t=709
Ridit se podle toho docela dobre da, na tom faq je to sice popsano, nicmene ne uplne presne, tak bych si to dovolil trochu upresnit.
Dle meho pozorovani plati nasledujici pravidla:
1) Zvire si z daneho rozsahu nahodne vylosuje minimalni vysi skillu pro tamnuti, nazveme ji X.
2) Hranice rustu skillu je vzdy X + 20.
3) V tabulce na DP je udana minimalni vyse skillu pro tamnuti, a maximalni hranice rustu skillu.
Z vyse uvedeneho se tedy da lehce dopocitat onen zadany rozsah.
Priklad:
Krava, minimalni vyse skillu na tamnuti 0, maximalni hranice rustu 40 - tedy maximalni vyse skillu, pri kterem uz pujde vzdy tamnout, je 40 - 20 = 20. Krava si tedy losuje minimalni vysi skillu z rozsahu 0 - 20. Se skillem 20 vzdy pujde tamnout, ovsem pokud budu mit skill dejme tomu 25, a ta konkretni krava bude mit vylosovanou minimalni vysi skillu pro tamnuti 1, tak uz mi neprida, jelikoz 20 + 1 = 21 (tzn tato konkretni krava pridava pouze do 21 procent skillu).
Nektera zvirata maji rozdil mezi vysi skillu na tamnuti a maximalni hranici rustu presne 20, napr Rat, Chicken, atd. To znamena, ze vsechny zvirata tohoto typu nelosuji minimalni vysi skillu z rozsahu, ale maji ho pevne dany (dalo by se rici ze maji nulovy rozsah), a stejne tak maji pevne danou hranici rustu skillu, odpovidajici udajum v tabulce na DP strankach.
Dle meho pozorovani plati nasledujici pravidla:
1) Zvire si z daneho rozsahu nahodne vylosuje minimalni vysi skillu pro tamnuti, nazveme ji X.
2) Hranice rustu skillu je vzdy X + 20.
3) V tabulce na DP je udana minimalni vyse skillu pro tamnuti, a maximalni hranice rustu skillu.
Z vyse uvedeneho se tedy da lehce dopocitat onen zadany rozsah.
Priklad:
Krava, minimalni vyse skillu na tamnuti 0, maximalni hranice rustu 40 - tedy maximalni vyse skillu, pri kterem uz pujde vzdy tamnout, je 40 - 20 = 20. Krava si tedy losuje minimalni vysi skillu z rozsahu 0 - 20. Se skillem 20 vzdy pujde tamnout, ovsem pokud budu mit skill dejme tomu 25, a ta konkretni krava bude mit vylosovanou minimalni vysi skillu pro tamnuti 1, tak uz mi neprida, jelikoz 20 + 1 = 21 (tzn tato konkretni krava pridava pouze do 21 procent skillu).
Nektera zvirata maji rozdil mezi vysi skillu na tamnuti a maximalni hranici rustu presne 20, napr Rat, Chicken, atd. To znamena, ze vsechny zvirata tohoto typu nelosuji minimalni vysi skillu z rozsahu, ale maji ho pevne dany (dalo by se rici ze maji nulovy rozsah), a stejne tak maji pevne danou hranici rustu skillu, odpovidajici udajum v tabulce na DP strankach.