ono zas neni tolik tezky prskat, prece jen za maga s temer instant zdi to jde... spis, ze prsk se bere jako vudce vypravy, tzn krom obyc prskani se od nej ceka, ze bude komandovat lidi na vt, coz uz obcas problem je (ne kazdej chce nonstop mluvit) a s tim potrebuje i vetsi samostatnost (a skill) zbytku skupiny, ktery to obcas komplikuje
ono nejde treba tolik o to, ze by prsk byl nejak tezkej, ale spis o to, ze spoustu lidi neumi hrat a u toho se to nejvic pozna, malokdo vidi, co za wara mlatite, jestli mate porad vypity gsko a kazdou drobnost, ale u prska tu hozenou zed vidi a pociti ihned cela vyprava... proste je jednodussi se bez skillu skovat za plecha/ranga (obcas i klera) a vsici vas berou treba i do top dungu bez problemu, ovsem jit za prska, by je nikdo nechtel
edit:
Inkvizitor Dan píše:
A prsk bez zdi na DP s momentalnim nastavenim, kdy jediny co dela obtiznost sou skoky do nakejch pekelnejch mist kde se musis hned zazdit? Opet naprosta blbost pokud by se nepredelali dungy a kdyby se to predelalo tak by misto maga chodil dalsi klerik, kterej to zvladne se 130 ar a 200 hp stokrat lip nez nejakej mag....
:ppp co to je za uvahu? Jasne, ze pokud by se odstranila zed ze hry, tak nemuze zustat momentalni nastaveni, ale proste upraveni urcitych skoku, a revize kouzel, treba pf by mel jen prsk, paru by mohl kouzlit treba jen vamp s zamerenim na magery (nebo v bloodku) a treba kler (pripadne jen kler v angelicu)... tohle jsou vse jen priklady, ale proste je samozrejmy, ze nemuzes udelat 1 velkou zmenu, aniz by jsi tomu neprizpusobil cely system. A ver, ze by se prskove tahali, protoze summy a para by byli potrebnejsi nez kdykoliv pred tim atd.