Jojo, tohle vsechno je logicky a spravny, ale jde o to, ze u tech necklaku, ktere padaji random v monstrech, neni osetreno to co v naramcich/hadrech - tj. jeden naramek na jednu postavu. Takze jich porad geometrickou radou pribyva a nic moc neubyva, zatimco u taming necklaku je ubytek vlivem dungovani. Jeste ve spojeni s GM mortem a tim, ze se na nem micha vsecko potrebne ve vetsich guildach, je to proste takove nijake. Priklanel bych se k nejakemu vyuziti, ze na konci nekterych dungu by byl specialni loot z monster, nejake regy, sel by tam umichat nejaky ..... ktery by rekneme vyleptal diru do zdi, slo yb skocit do mistnosti s bossem, zabit, ziskat bonus loot a sanci na item. Tot muj napad, nemylsim si ze by vas to nejak nadchlo, ale proc ne.Inkvizitor Dan píše:ale ucel tech veci je stejnej.... upravovat koulovitost na prijatelnou miru. Proc myslis ze takove +20 hadry vznikli? Protoze war s Gm SW by nemel missovat jako prase, ale on missuje jako prase tak proto sou +20 hadry aby ten miss byl umernej tomu ze war je Gm bouchac. Stejne tak funguje i alchemy neklak, kterej upravuje fizz potionu s narocnosti skillu 90+ na prijatelnou uroven, rovnou tomu, ze ty potiony micha Gm michac.
Jinak sorry ze tu balastime o alchemy necklaku kdyz se resi poison.