Stránka 1 z 1

Scripta a nastaveni (vykoukano ze hry :))

Napsal: 29.03.2018 23:01:21
od dacaleb
- zelene truhlicky ve svete jsou nyni vazany na hlidace (vsiml jsem si toho nahodou pri obihani nb kudlicky u daemon summonera. Asi uprava proti nejakemu hraci co na tom vydelal stamiliony.)
- citadela, pridany Y runy na hrbitov. Zrejme "oprava" schozeni sfery. Predpoklad je, ze pri hozeni 3 zdi vedle sebe tak, ze se po zazvoneni na zvon do prostredni respne to LLL, zacykli se script a nejde nic delat. Nic mene potvrzeno ze strany gm to neni.

Re: Scripta a nastaveni (vykoukano ze hry :))

Napsal: 30.03.2018 09:13:28
od Zola
Ta citadela je dojebaná , jak tam někdo nechá reanimátora a ten si tam vesele chodí šlape dokola nekonečno zombie a laguje to celej server , navíc to nejde projít.

Re: Scripta a nastaveni (vykoukano ze hry :))

Napsal: 30.03.2018 11:28:59
od Fogy
Na téma Citadeli.. nevim jestli je dojebaná nebo ne, ale rozhodně jsem nebyl sám, komu přišel usměvnej fix LLL pasáže před zvonkem, kvůli které se dá zblbnout sféra. Tuším, že na TSku o tom proběhl joke o aktuálním stavu zalepování silnic na Slovensku useless záplatama. :D

A ještě otázka.. proč se takové změny a jim podobné nepíší do novinek, do sekce "Scripta a nastevení", myslím, že to zas tolik času nezabare, koneckonců, je to přeci jen jedna věta.

Re: Scripta a nastaveni (vykoukano ze hry :))

Napsal: 30.03.2018 21:28:55
od GM Alois
Ano, na mou žádost bylo prověřeno a zjištěno, že poklady, ačkoliv měly nalinkováného hlídače, tak šly vybrat i když nebyl zabit. Chyba ve scriptu. Mělo to tak fungovat už dlouho, nám to hlásilo, že má hlídače, ale skutek utek.

Re: Scripta a nastaveni (vykoukano ze hry :))

Napsal: 30.03.2018 22:16:19
od Xan
heh vtipný, samozřejmě už je to mnoho let, co se zavedly, ale mám pocit, že to šlo bez hlídače vybrat snad hned od zavedení nebo těsně po něm... ne že by si někdo stěžoval, kor když z toho padá prd a jsou to takový true nb pokládky, tak ani nikoho asi nenapadlo to hlásit:)

Re: Scripta a nastaveni (vykoukano ze hry :))

Napsal: 31.03.2018 08:21:15
od dacaleb
GM Alois píše:Ano, na mou žádost bylo prověřeno a zjištěno, že poklady, ačkoliv měly nalinkováného hlídače, tak šly vybrat i když nebyl zabit. Chyba ve scriptu. Mělo to tak fungovat už dlouho, nám to hlásilo, že má hlídače, ale skutek utek.
Diky za reakci a objasneni.
Viz topic Flusy, hraci nemuzou tusit ze je neco spatne/nebo ze trhly v tomto pripade nefuguji spravne kdyz nam nereknet jak to fugovat ma.

Prosté:
- oprava zelenchy truhel, uz funguji jak meli.

By stacilo.

Re: Scripta a nastaveni (vykoukano ze hry :))

Napsal: 31.03.2018 12:55:19
od GM Alois
dacaleb píše: Prosté:
- oprava zelenchy truhel, uz funguji jak meli.
Byly opraveny všechny lokáče, snad. Je jich spousta typů. Věřím, že ty, které loknete bez zabití hlídače nahlásíte. :unibrow:

Ohledně těch run, tak jsem pozeptal, a ano funguje to tam kvůli tomu, aby tam nikdo nezdil. Prozatímní řešení, podle mého lepší, než to zavřít ?

Re: Scripta a nastaveni (vykoukano ze hry :))

Napsal: 31.03.2018 14:07:34
od dacaleb
GM Alois píše:
dacaleb píše: Prosté:
- oprava zelenchy truhel, uz funguji jak meli.
Byly opraveny všechny lokáče, snad. Je jich spousta typů. Věřím, že ty, které loknete bez zabití hlídače nahlásíte. :unibrow:

Ohledně těch run, tak jsem pozeptal, a ano funguje to tam kvůli tomu, aby tam nikdo nezdil. Prozatímní řešení, podle mého lepší, než to zavřít ?
- Pravda, kdyz uz vime ze vsechny lokace maji mit hlidace, muzeme hlasit chyby.

- Urcite lepsi nez dung zavrit. Bude to pro Vas asi prekvapujici informace, ale za guildu Spolek a kazdeho jejiho clena muzu rict, ze stacilo odpovedet na dotaz cim byla chyba zpusobema a mi by jsme si dali velky pozor aby jsme ji uz nevyvolali. Opravdu nemame zajem kazit ostatnim lidem hru. Dnes uz tusime cim jsme to zavinili a davame si na to veky pozor i bez run.

Re: Scripta a nastaveni (vykoukano ze hry :))

Napsal: 31.03.2018 14:15:15
od Fogy
GM Alois píše: Ohledně těch run, tak jsem pozeptal, a ano funguje to tam kvůli tomu, aby tam nikdo nezdil. Prozatímní řešení, podle mého lepší, než to zavřít ?
Noo, za předpokladu, že to je vážně způsobené tím, že se to bugne tím, že se oblast spawnu zazdí 3 zděma a zbugnutí proběhne při tom, kdy se LLL spawne a vlastně nemá kam jít, tak řešení naházet pasti na zeď mimo tu oblast je trochu.. ehm.. zbytečný?

Pokud to momentálně nemá kdo opravit/opravit to nejde, tak bych jako dočasný řešení viděl v informování o tom, že tam takovej bug je a aby s tím hráči počítali a 3 zdi na místo spawnu prostě neházeli.. :)

+ Tak mi napadá, že jestli to je vážně tak, jak si myslíme, není to takto neošetřený u každýho monstra (každýho monstra s imunkou na kouzla), který se spawne a nemá kam jít?

Ale nemám jak si potvrdit to, že to je způsobený tím, o čem si myslíme, že to je a zkoušet to podruhý a tím si to potvrdit si myslím, že není na místě. :) Pokud je to způsobené něčím jiným, tak se omlouvám a můj příspěvek je mimo mísu.