Stránka 1 z 2

Laggy ...

Napsal: 26.09.2017 21:59:40
od Empair
V poslední době čím dál častěji zažíváme servrové laggy. Kde vzniká problém?

Re: Laggy ...

Napsal: 27.09.2017 12:07:09
od Mephist
A výrazně se prodložil save.

Re: Laggy ...

Napsal: 27.09.2017 18:12:48
od Thief
Něco jsme vyzkoušeli, tak uvidíme.

Re: Laggy ...

Napsal: 28.09.2017 01:04:01
od Thorr
Máme se bát? :paranoid: :paranoid: :D :D

Re: Laggy ...

Napsal: 28.09.2017 17:13:56
od Cast
no teda, velke spulky dratu ste mi smazat nemuseli. pochopim kdyz se promazou iron stringy, ale u techhle itemu co se skladaji z 250 iron stringu to hadam nebylo potreba.

btw. kdzy sme u toho tema, vyroba velke spulky dratu by se nedala zjednodusit tak jako je zjednodusena vyroba krabice hrebiku nebo jak sou nastaveny 50x lockpicku najednou?

Re: Laggy ...

Napsal: 28.09.2017 17:41:20
od GM Alois
Velké špulky se nemazaly. Normálně jich je ve světě přes 3400 ks.

Re: Laggy ...

Napsal: 28.09.2017 19:57:47
od dacaleb
GM Alois píše:Velké špulky se nemazaly. Normálně jich je ve světě přes 3400 ks.
A byla to tedy pricina tech lagu, nebo se stale patra/uvidi?

Re: Laggy ...

Napsal: 28.09.2017 20:13:02
od Zola
jdou (nebo už se stalo) promazat klíče od lodí?

Re: Laggy ...

Napsal: 28.09.2017 20:18:04
od GM Alois
dacaleb píše:
GM Alois píše:Velké špulky se nemazaly. Normálně jich je ve světě přes 3400 ks.
A byla to tedy pricina tech lagu, nebo se stale patra/uvidi?
Toto by mělo mít vliv na délku save. Co jsme se bavili v týmu. Co se lagů týče, tak Quído něco šteloval a dával restart, který předtím dlouho nebyl.
Zola píše:jdou (nebo už se stalo) promazat klíče od lodí?
Přemýšlíme o tom také, ale musíme prvně vyzkoušet, aby nezmizely lidem baráčky ze soch, které generují taky tento klíček. Rozhodně itemy, které lze strkat do boxů, tak budou následovat, ale u těch se to vyhlásí aspoň měsíc dopředu.

Re: Laggy ...

Napsal: 05.10.2017 20:42:34
od Erik Nighelt
a s tema klamakama jako vazne? to to tak strasne laguje ze roku 2017 se musi zacit mazat itemy, kdyz hraje 60 lidi? A to je podle Waringula jakoze cajk strkat zviratka z lootlejch modraku do boxu? Na druhou stranu kvuli tomu asi mnozi lognou.. mozna..

Re: Laggy ...

Napsal: 05.10.2017 20:58:30
od Thief
Ano, je to nutné. Pokud by to tak nebylo, tak to neděláme. Klamáci jsou jen první vlna, takže až bude čas přijdou na řadu další itemy, kterých je po světě desítky tisíc.

Re: Laggy ...

Napsal: 05.10.2017 21:21:14
od Raziel
Možná by pomohlo kdyby obyčejných ptáků nebylo snad 25-30 druhů a šli by cpát do boxu "na ptáky" a při vytažení by to dávalo random ptáka... ve výsledku je to stejně fuk jak ti ptáci maj pár hp všichni. Vím že jak sem trénil taming tak se mi ptáci nechtěli dávat do boxů právě protože jich je tolik ... just saying.

Re: Laggy ...

Napsal: 05.10.2017 21:27:37
od Thief
O birdech vím, že je to takhle nešťastně řešeno. Zkusíme s tím něco vymyslet.

Re: Laggy ...

Napsal: 06.10.2017 08:46:42
od Ying
To nejsou jen ptáci, ale i hadi .. :)

Re: Laggy ...

Napsal: 07.10.2017 08:51:35
od Ciatronic
Ying píše:To nejsou jen ptáci, ale i hadi .. :)


hadi sice mají hodne barev stejne jako dog cat zajíc atd ale jdou narvat do boxu i s ruznyma barvama co u ptaku nejde protoze se jinak jmenuji, ale každopádně je uplně na nic že většina zvířátek když jsou shrinknutý mají více typu ala bull, cow, polar,

Re: Laggy ...

Napsal: 07.10.2017 17:51:25
od dacaleb
Ciatronic píše:
Ying píše:To nejsou jen ptáci, ale i hadi .. :)
hadi sice mají hodne barev stejne jako dog cat zajíc atd ale jdou narvat do boxu i s ruznyma barvama co u ptaku nejde protoze se jinak jmenuji, ale každopádně je uplně na nic že většina zvířátek když jsou shrinknutý mají více typu ala bull, cow, polar,
tj. nejaky ulehceni toho vkladani by se hodilo u stejnych zvirat, ale chapu ze je tam asi problem z moznym zneuzitim.

Neslo by aspon vyrobu AB udelat na jeden krok? napr. za ten material co to stejne zpotrebuje. Bedna -> Animal -> Universal je torsku zbytecny na cas. Nebo i vyroba nejaky "krabice" UAB po 10-20 kusech?

Re: Laggy ...

Napsal: 08.10.2017 11:39:28
od Pheme
dacaleb píše:
Ciatronic píše:
Ying píše:To nejsou jen ptáci, ale i hadi .. :)
hadi sice mají hodne barev stejne jako dog cat zajíc atd ale jdou narvat do boxu i s ruznyma barvama co u ptaku nejde protoze se jinak jmenuji, ale každopádně je uplně na nic že většina zvířátek když jsou shrinknutý mají více typu ala bull, cow, polar,
tj. nejaky ulehceni toho vkladani by se hodilo u stejnych zvirat, ale chapu ze je tam asi problem z moznym zneuzitim.

Neslo by aspon vyrobu AB udelat na jeden krok? napr. za ten material co to stejne zpotrebuje. Bedna -> Animal -> Universal je torsku zbytecny na cas. Nebo i vyroba nejaky "krabice" UAB po 10-20 kusech?
Ze to musim delat ve 3 krocich by me ani tak nevadilo, jako celkem velky fiz AB a nebo pak UAB. A ze tech druhu zvere a tim padem potreba UAB je fakt hodne

Re: Laggy ...

Napsal: 08.10.2017 15:58:00
od dacaleb
Pheme píše:
dacaleb píše:...
Ze to musim delat ve 3 krocich by me ani tak nevadilo, jako celkem velky fiz AB a nebo pak UAB. A ze tech druhu zvere a tim padem potreba UAB je fakt hodne
No priznam, ze sem to ve vetsim vyrabel az ted a s Golemmasterem a 110 tink me AB fizoval celkem dost. Takze i fizz nic moc. Pak vaha Furs je taky torsku problem.

Osobne jsem az na Birdy, uz vse do AB/UAB nahazel a ulehcil tak sfere o 5-10tisic itemu ;]. Kdyz vezmu v potaz i chybu pri testovani scriptu a "trasnuti"(Ground collapses) 15 ranger kompletu a par dalsich, tak sem u sebe odstranil vsechny zbytecne nestostovatelne veci. Bojim se ale ze z tech 3,3milionu to moc nepomuze 8)

Re: Laggy ...

Napsal: 09.10.2017 17:19:02
od Raziel
Fizz ani způsob výroby mi nevadí, stejně jen pustíš script a za chvíli máš UAB vpysk. Cena surovin je nula nic tak mě to nějak netrápí, že mi něco pofizovalo.

Ale zaloboval bych za to snížení váhy těch kůží, protože fakt pozabíjet pár mobků na kožešiny není problém, ale zabijete jich pár a už musíte kopat a odnášet ... asi by to nemuselo mít tak extrémní váhu.
Zmenšit váhu ostatních výrobků by taky neškodilo at se s tím líp pracuje.

Některé nedodržují základní fyzikální zákony:
bedna hřebíků váží 15 (25x nails), když vytáhnete hřebíky tak ty váží 50
Nails se dělají z 1x iron = 1 váhy a ničeho jiného a i přesto 1xnails = 2 váhy
další štosování jsem netestoval, ale tím že to váží víc tak se stane že vám padne třeba 20 itemů pod nohy... zvlášt když u výroby pijete gs abyste nemuseli vyklízet bágl.
podobně to je u iron string a špulky drátu jedno (i když tam sem se díval že 1 string váží 1 ale zbytek směrem ke štosování je stejný, takže opět to padá pod nohy ...

Snižovat váhu logů a ingotů by mělo vliv na těžbu, ale jak je to už v bedbě tak by se s tím mohlo dát operovat trochu líp třeba i prkna, hinge co jsou třeba na lodě at se nemusí vyklízet bágl kvůli tomu tam a zpátky.

Re: Laggy ...

Napsal: 09.10.2017 19:13:21
od GM Alois
Ano. I o tomto v souvislosti s mazáním neštosovatelných předmětů uvažujeme.