mapy triedenie

Vaše problémy, rady a skripty týkající se tohoto prográmku

Moderátor: Caleb

Stano
Inkless
Inkless
Příspěvky: 30
Registrován: 07 říj 2016 08:03

mapy triedenie

Příspěvek od Stano »

skript na rozdelenie map jednoduchy a funkcny a nik od vas nechce sochy :P

using System;
using System.Drawing;
using Phoenix;
using Phoenix.WorldData;
using System.Collections.Generic;

namespace Phoenix.Scripts
{
public class MapsArrange
{
[Executable]
public void mapy()
{
// Radius pro slucovani mapek
const ushort mapRadX = 150;
const ushort mapRadY = 150;
// Odsazeni jednolivych hromadek
const ushort bagStepX = 15;
const ushort bagStepY = 15;
// Pocatecni pozice v pytliku
const ushort bagMinPosX = 16;
const ushort bagMinPosY = 20;
// Koncova pozice v pytliku
const ushort bagPosMaxX = 100;
// -------------- Script ------------------ //
const string coordpref = "Map is located at ";

UO.Print("Targetni bagl s mapkama");
Serial bagl = UIManager.TargetObject();

Point actBagPos = new Point(bagMinPosX, bagMinPosY);
List<KeyValuePair<Point, Point>> coords = new List<KeyValuePair<Point, Point>>();
foreach (UOItem item in World.GetItem(bagl).AllItems)
{
if (item.Graphic == 0x14EB)
{
Journal.Clear();
item.Grab();
item.Use();
UO.Wait(800);

if (Journal.Contains(coordpref))
{
int i = 0;
while (true)
{
JournalEntry jentry = Journal.GetLine(i);
if (jentry.Text.IndexOf(coordpref) >= 0)
{
string bufstr = jentry.Text;
int auxPos;
Point mapPos = new Point();
bufstr = bufstr.Remove(0, coordpref.Length).Trim();
auxPos = bufstr.IndexOf(",");
mapPos.X = int.Parse(bufstr.Substring(0, auxPos));
mapPos.Y = int.Parse(bufstr.Substring(auxPos + 1, bufstr.Length - auxPos - 1));

Point bagPos = actBagPos;
foreach (KeyValuePair<Point, Point> p in coords)
{
if (mapPos.X >= p.Value.X - mapRadX && mapPos.X <= p.Value.X + mapRadX &&
mapPos.Y >= p.Value.Y - mapRadY && mapPos.Y <= p.Value.Y + mapRadY)
{
bagPos = p.Key;
}
}

UO.Print("Mapa " + mapPos.X.ToString() + ", " + mapPos.Y.ToString());

using (ItemUpdateEventWaiter ew = new ItemUpdateEventWaiter(item))
{
UO.MoveItem(item.Serial, 1, bagl, (ushort)bagPos.X, (ushort)bagPos.Y);
if (!ew.Wait(5000))
{
ScriptErrorException.Throw("Nemuzu pohnout s itemem, konec.");
return;
}
}

coords.Add(new KeyValuePair<Point, Point>(bagPos, mapPos));
if (bagPos == actBagPos)
{
actBagPos.X += bagStepX;
if (actBagPos.X > bagPosMaxX)
{
actBagPos.X = bagMinPosX;
actBagPos.Y += bagStepY;
}
}
break;
}
i++;
}
}
}
}
}
}
}
Uživatelský avatar
Tommy
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 319
Registrován: 24 říj 2006 21:06

Re: mapy triedenie

Příspěvek od Tommy »

Koukam taky celkem putovni script. Tenhle mam uz nejakych par let(4?5? let?)

Jen by, kdyz uz je to teda frau na forku, aby tam nekdo dodelal trideni mapek v jednotlivejch pytlikach :] Tohle sice pomuze, ale neni to tak uplne prehledne.
Neberte život tak vážně, stejně z něj nevyváznete živí.
UO - Dark Paradise - YoutubeChannel
https://www.youtube.com/channel/UCDX--rk_wDwG-gYSUyOE_FA
Stano
Inkless
Inkless
Příspěvky: 30
Registrován: 07 říj 2016 08:03

Re: mapy triedenie

Příspěvek od Stano »

ale je zadarmo pokial som sa k nemu dostal vypisoval som hadam mesiac , skripta su na pomoc v hrani a nie pre osobny prospech su ludia ktory chcu hrat ale nevedia to a malo by to byt dostupne vsem ... aj ked je pravda ze ten doticny snim ma pracu a zasluzi si neco dostat :)
Uživatelský avatar
Tommy
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 319
Registrován: 24 říj 2006 21:06

Re: mapy triedenie

Příspěvek od Tommy »

O tom zadna, to te jen chvalim. Ja ho tenkrat dostal s tim, ze ho nemam sirit :]

Jen rikam, bylo by fajn aby to umelo tridit do jednotlivych pytliku misto jednotlivych pozic. Tak jak to umi Razieluv skript. Ten se chvastal ze vsechny skripty dal na forum ale zrovna ten na mapky jsem vohuzel nenasel....
Neberte život tak vážně, stejně z něj nevyváznete živí.
UO - Dark Paradise - YoutubeChannel
https://www.youtube.com/channel/UCDX--rk_wDwG-gYSUyOE_FA
Uživatelský avatar
Raziel
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 650
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: mapy triedenie

Příspěvek od Raziel »

Páni, tady se už nadává na to že jsem vám něco nedal zadarmo ? Já sem ale zlý co ? :)

Původně sem neplánoval script tutlat. Ale když jsem měl prvotní verzi, která se sem tam zasekávala, netřídila dobře ale plus mínus to fungovalo, tak smoce ten můj script vzal a dal si ho na ty svoje stránky pod heslo aniž by se mě zeptal, takže sem se naštval script stáhnul a řekl že nikomu ho nedám, jestli ho někdo chce zadarmo at napíše smocemu.

Strávil jsem s napsáním scriptu svůj čas, a protože je můj tak si s ním můžu dělat co chci. Ostatní scripty sem dal všechny sem. Na druhou stranu script za mého nejaktivnějšího hraní mi vydělal pěknej majlant, tak to zas úplně špatný nápad nebyl ho nedat nikomu, ale taky ho nechci prodat jednotlivcům kteří by ho taky tutlali a už bych ho nemohl zveřejnit. Nějaké nabídky byly, ale pro mě když už tak pro všechny, tak je na vás jestli se složíte nebo ne. Navíc mám i bonus pro ty co se obětujou pro ostatní ;)

A když už jsme u toho ... nepamatuju si tedka jestli to byl tenhle script který tady máte, nebo někoho jiného(to by se musel dotyčný ozvat a připomenout), ale někomu jsem pomohl dopsat jeho script na třídění mapek který mu nefungoval ... ale jo perte to do mě jen co se vejde, ostatně co čekat od hráčů tady žejo ... pro dobrotu ...

Ted jsem si vzpoměl že ještě jeden script jsem nezveřejnil všem protože můj script na lumber je pitomý a umí těžit jen na jednom místě, možná to někdy upravím at tam jde dát vlastní cesta, ale zatím nějak nebyl čas ani moc potřeba.
Uživatelský avatar
Tommy
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 319
Registrován: 24 říj 2006 21:06

Re: mapy triedenie

Příspěvek od Tommy »

Nebud vztahovacnej. Nenadavam, ja tvuj pristup chapu, ostatne si mi ho uz tenkrat priblizil po ICQ. Jen jsem poznamenal ze jsi dal vsechny skripty, pricemz vsechny to nebyly.

Ses sikovnej, ze umis psat skripty a delit se o ne. Ja sem rad kdyz si nastavim hotkey :]

PS.: Ted kdyz sem videl ten tvuj inzerat, tak me vic jak ten skript zajima ten "bonus", ale sochy nemam, takze bohuzel :[
Neberte život tak vážně, stejně z něj nevyváznete živí.
UO - Dark Paradise - YoutubeChannel
https://www.youtube.com/channel/UCDX--rk_wDwG-gYSUyOE_FA
Ciatronic
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 305
Registrován: 02 zář 2007 22:09
Kontaktovat uživatele:

Re: mapy triedenie

Příspěvek od Ciatronic »

¨sakra že by sem ho zveřejnil kdyz je po tom takova poptávka :D ano mam ten tvuj razi nevim jestli je to upravene nebo ne me vzdycky fungoval dobre a poslal si mi ho ty :D ale takovej zmrd nejsem :wink:
Uživatelský avatar
Raziel
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 650
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: mapy triedenie

Příspěvek od Raziel »

Máš ten co si osvojil smoce, takže to třídí do pytlíků ale zasekává se občas při čem si už ale ani nepamatuju. Tuším problémy to dělalo hlavně morfíkovi protože ten měl těch mapek tisíce a to se dycky něco našlo jak to jelo tak dlouho:). Myslím v té verzi není zatřizování do vyluštěných, ani luštění, ani vyměnování mapek. Asi všichni z MG tu verzi budou mít jak sem ten script měl na interním foru. Takže lepší než co je tady to je pravda :) btw poslední verze scriptu má 350 řádků ... ta co sem ještě zveřejnoval na foru měla myslím polovinu :)

Ale hej, taky mě napadlo, že to zveřejním jen tak ... ale jsou třeba sochy aktuálně no, každej vydělává jak umí :)
Uživatelský avatar
Raziel
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 650
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: mapy triedenie

Příspěvek od Raziel »

Tak šup ještě script na lumber :)
Uživatelský avatar
Penelope
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 125
Registrován: 19 pro 2016 16:48

Re: mapy triedenie

Příspěvek od Penelope »

Taky čekám na nějaké skripty a zatím to tedy vázne
„Člověk, který nikdy nedělá chyby, je člověk, který nikdy nedělá nic“
Theodore Roosevelt
dacaleb
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 380
Registrován: 13 lis 2014 20:50
Kontaktovat uživatele:

Re: mapy triedenie

Příspěvek od dacaleb »

Stano píše:skript na rozdelenie map jednoduchy a funkcny a nik od vas nechce sochy :P
Zdravim, osobne bych se zde zastal Raziela i kdyz ho neznam. Ja chapu ze vetsina hracu scriptovat neumi a mozna ani netetusi co vsechno se da ve fene naprogramovat ( asi to je dobre) . Ale cas to stoji. Urcite vic nez jen vyhledani na smoce a spusteni scriptu. Tj. Je to artikl jako kazdy jiny a za co jineho by jste meli platit nez za ten cas, co na tom stravil.
Acarus
Nehraju!
Příspěvky: 648
Registrován: 13 bře 2015 08:13

Re: mapy triedenie

Příspěvek od Acarus »

a zaplati nekdo me za ten cas ? :oP
Uživatelský avatar
Johny Matovic
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1317
Registrován: 22 pro 2007 12:29
Kontaktovat uživatele:

Re: mapy triedenie

Příspěvek od Johny Matovic »

Acarus píše:a zaplati nekdo me za ten cas ? :oP
Ale Vy to predsa robite dobrovolne!
Presne nad tymto by sa mal kazdy zamysliet . Keby ludia nerobia veci vo svojom volnom case a nedelia sa s tym s ostatnymi zadarmo, nic z toho co dnes na DP funguje by neexistovalo. Skripty by ste si potom mohli pisat pre tabulku v exceli.
Sklb - okrasny clovek
Please, for fuck sake, no revolution.
dacaleb
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 380
Registrován: 13 lis 2014 20:50
Kontaktovat uživatele:

Re: mapy triedenie

Příspěvek od dacaleb »

Acarus píše:a zaplati nekdo me za ten cas ? :oP
A nebyl by to uplatek? :oP
Uživatelský avatar
Raziel
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 650
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: mapy triedenie

Příspěvek od Raziel »

Acarus píše:a zaplati nekdo me za ten cas ? :oP
Taky chceš sochu ? To stačí napsat .add ne ? :)
Stano píše:...
Já nikoho nenutím, aby mi něco dával, ale vysvětli mi tvou motivaci zveřejnění scriptu který máš. Zveřejnil si ho po X letech jen protože chci zveřejnit lepší a tak ti hrozí že nebudeš mít něco navíc co jiní nemaj? Nebo ti je proti srsti abych na tom svém vydělal? Těžko bude důvod to aby všichni měli scripty které kdokoliv napíše ... to je můj cíl, ne tvůj. Víš taky, že celé ty roky, co script mám, tak jsem lidem třídil mapky za gp ? Proč si ho nezveřejnil tedy už dávno ? I když není tak ošperkovaný a pohodlný, někomu opravdu stačit může ...

Spíš uvažuju jestli vůbec v tomhle pokračovat a radši nedat script jen těm kdo zaplatí (stejně první sochu mi dal ten komu třídím mapky už dlouho a u něj si můžu být jistý že ten script nikomu jinému jen tak nedá). Haterů máme na dp dost a nevím proč by někdo jako pan stano měl používat moje scripty. Takhle ti to vyhovuje více ? Je to i víc fér k těm kterým sem třídil mapky za gp....

Třídění mapek aby bylo takové jaké je, jsem psal celej den. Ale byli horší žrouti času jen nepublikovatelní... :) A nebýt smoceho tak script je veřejný už roky jak sem zveřejnoval své ostatní scripty.
Smudlajz
Inkless
Inkless
Příspěvky: 31
Registrován: 07 srp 2010 19:07
Kontaktovat uživatele:

Re: mapy triedenie

Příspěvek od Smudlajz »

Já jsem taky jeden script na třídění mapek do pytlíčků napsal... Funguje trošku jinak, než ten co je tady zveřejněnej, ale funguje :-). Třídím mapky dle levelů a přesných lokací, ty co jsou poškozené nebo nelousknuté mi to dává bokem atd...
Jenže proto, že jsem programátorský čuník jsem tam narval lokace mapek a serialy pytlíčků pěkně hezky natvrdo do kódu. Přepisovat bych to po sobě opravdu nechtěl, je to sice 300 řádků kódu a nebyl by problém nacpat lokace mapek třebas do txt souboru a seriály pytlíčků zjišťovat nějákým for each cyklem... Ale fakt se mi to nechtělo dělat :-). Script bych zveřejnil, jenže je to nepublikovatelný kód a vám ostatním by byl k ničemu, protože serialy natvrdo v kódu :-D.

Ale jaká je pointa:
Když někdo vydělává na alchemce, fishingu a nebo třeba tím že louská mapky a třídí do pytlíčků - a že vývěska je toho plná... Šáhněte si do svědomí a řekněte kdo si ten script na třídění napsal, že na něm vydělává? :-)

Razieli nedej se! :-D Zadarmo ani kuře nehrabe... Na druhou stranu kdybys ten kód zveřejnil a někam hodil securku kam ti lidi můžou dobrovolně dát odměnu za tu práci tak můj příspěvek bys dostal :-P.
Uživatelský avatar
Raziel
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 650
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: mapy triedenie

Příspěvek od Raziel »

Smudlajs: myslíš, že bych se dočkal odměny po zveřejnění? tady ? četl si ty příspěvky ? podle nich nemám právo za to něco chtít :)

Řekl bych, že napsat to natvrdo ti dalo beztak víc práce než mi to napsat "hezky" :) Můj script má 350 řádků.
Uživatelský avatar
Penelope
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 125
Registrován: 19 pro 2016 16:48

Re: mapy triedenie

Příspěvek od Penelope »

Tuším, že něco takového udělal, dal přístup do sekurky s tím, že kdyz se složí nějaká častka, tak to zveřejní :-D + dostane nejaky securite skript
„Člověk, který nikdy nedělá chyby, je člověk, který nikdy nedělá nic“
Theodore Roosevelt
Smudlajz
Inkless
Inkless
Příspěvky: 31
Registrován: 07 srp 2010 19:07
Kontaktovat uživatele:

Re: mapy triedenie

Příspěvek od Smudlajz »

Raziel píše:Smudlajs: myslíš, že bych se dočkal odměny po zveřejnění? tady ? četl si ty příspěvky ? podle nich nemám právo za to něco chtít :)

Řekl bych, že napsat to natvrdo ti dalo beztak víc práce než mi to napsat "hezky" :) Můj script má 350 řádků.
Jojo, dalo :-D. Ale zjistil jsem to až v momentě kdy jsem byl v půlce :-D a už jsem nechtěl začínat znovu :-). A nevím jestli od ostatních ale odemě určitě :D. Popřípadě si můžeme vyměnit ICQ a scripty :-D a já ti tu odměnu dám :-D.
Acarus
Nehraju!
Příspěvky: 648
Registrován: 13 bře 2015 08:13

Re: mapy triedenie

Příspěvek od Acarus »

Raziel píše:
Acarus píše:a zaplati nekdo me za ten cas ? :oP
Taky chceš sochu ? To stačí napsat .add ne ? :)
Pokud ja bych chtel sochu, tak ty bys musel touzit po tom, aby ti nekdo nabidl sestridil mapy.
Odpovědět