Fizz vyroby dratu myth,black,blood,rose,shadow a gold
Napsal: 05.10.2016 13:01:47
Zdar jak je nastaven fizz pri predelavani ingu na draty (wires)
Protoze me zatim vychazi docela mizerny cisla
Naprikalad u Blacku je fizz na 100Ks ingu s max craftem v Ada 35%,32%,32%,39%,34%,30% coz povazuju za docela normalni hodnotu.
Ale treba u bloodu je fizz na 100ks ingu pri stejnem nastaveni 35%,44%,43%,43%,49%,50%,42% coz me prijde docela dost.
Stejne tak Rose pri predelavani vykazuje fizz 45% v prumeru
Shadow zatim v prumeru 31% fizz.coz by se dalo asi i pochopit ale taky me to prijde dost oproti treba blacku ktery ma skoro stejne +-
Myth jsem zatim netestoval poradne ale taky je tam fizz neco kolem 45% v prumeru.
Ale treba Gold ma fizz 0% kdyz predelavam na wires ...pritom je to "vyssi typ kovu" tedy mel by bud fizzovat taky nebo by ostatni mely fizzovat min.(oproti shadow,rose atd.)
cekal jsem ze fizz bude nejak odstupnovan dle skillu tak jako pri kovani tohle nastaveni je prinejmensim podivne.
Taky vsechny zminene ingy maji stejnou grafiku Graphic: 0x1BEF ( je jen rozdilna barva) nevim zda to je zamer nebo ne ale ingy jako silver,gold,verite a podobne maji rozdilnou grafiku. Tudiz nektere scripty neberou pozadovane typy ingu pri praci nevim zda to tak bylo vzdy ale nevsiml jsem si toho.Takze je potreba predelat sc aby pocitaly i s barvou.
Protoze me zatim vychazi docela mizerny cisla
Naprikalad u Blacku je fizz na 100Ks ingu s max craftem v Ada 35%,32%,32%,39%,34%,30% coz povazuju za docela normalni hodnotu.
Ale treba u bloodu je fizz na 100ks ingu pri stejnem nastaveni 35%,44%,43%,43%,49%,50%,42% coz me prijde docela dost.
Stejne tak Rose pri predelavani vykazuje fizz 45% v prumeru
Shadow zatim v prumeru 31% fizz.coz by se dalo asi i pochopit ale taky me to prijde dost oproti treba blacku ktery ma skoro stejne +-
Myth jsem zatim netestoval poradne ale taky je tam fizz neco kolem 45% v prumeru.
Ale treba Gold ma fizz 0% kdyz predelavam na wires ...pritom je to "vyssi typ kovu" tedy mel by bud fizzovat taky nebo by ostatni mely fizzovat min.(oproti shadow,rose atd.)
cekal jsem ze fizz bude nejak odstupnovan dle skillu tak jako pri kovani tohle nastaveni je prinejmensim podivne.
Taky vsechny zminene ingy maji stejnou grafiku Graphic: 0x1BEF ( je jen rozdilna barva) nevim zda to je zamer nebo ne ale ingy jako silver,gold,verite a podobne maji rozdilnou grafiku. Tudiz nektere scripty neberou pozadovane typy ingu pri praci nevim zda to tak bylo vzdy ale nevsiml jsem si toho.Takze je potreba predelat sc aby pocitaly i s barvou.