Phoenix - Pomoc

Vaše problémy, rady a skripty týkající se tohoto prográmku

Moderátor: Caleb

Bejkal
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 228
Registrován: 13 lis 2006 00:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Phoenix - Pomoc

Příspěvek od Bejkal »

...............\Hry\UO DP\Ultima Online 2D\Phoenix\Scripts\Status\FloatingWindow.cs(14,18): error CS0101: Obor názvů Scripts.Status již obsahuje definici pro FloatingWindow.
...............\Hry\UO DP\Ultima Online 2D\Phoenix\Scripts\System\Status\FloatingWindow.cs(14,18): (Umístění symbolu vzhledem k předchozí chybě)
...............\\Hry\UO DP\Ultima Online 2D\Phoenix\Scripts\Status\HealthBar.cs(10,18): error CS0101: Obor názvů Scripts.Status již obsahuje definici pro HealthBar.
...............\Hry\UO DP\Ultima Online 2D\Phoenix\Scripts\System\Status\HealthBar.cs(10,18): (Umístění symbolu vzhledem k předchozí chybě)
...............\Hry\UO DP\Ultima Online 2D\Phoenix\Scripts\Status\InGameWindow.cs(12,18): error CS0101: Obor názvů Scripts.Status již obsahuje definici pro InGameWindow.
...............\Hry\UO DP\Ultima Online 2D\Phoenix\Scripts\System\Status\InGameWindow.cs(12,18): (Umístění symbolu vzhledem k předchozí chybě)
...............\Hry\UO DP\Ultima Online 2D\Phoenix\Scripts\Status\StatusBar.cs(19,18): error CS0101: Obor názvů Scripts.Status již obsahuje definici pro StatusBar.
...............\Hry\UO DP\Ultima Online 2D\Phoenix\Scripts\System\Status\StatusBar.cs(19,18): (Umístění symbolu vzhledem k předchozí chybě)
...............\Hry\UO DP\Ultima Online 2D\Phoenix\Scripts\Status\StatusForm.cs(19,11): error CS0101: Obor názvů Scripts.Status již obsahuje definici pro StatusForm.
...............\Hry\UO DP\Ultima Online 2D\Phoenix\Scripts\System\Status\StatusForm.cs(19,11): (Umístění symbolu vzhledem k předchozí chybě)
...............\Hry\UO DP\Ultima Online 2D\Phoenix\Scripts\Status\WindowManager.cs(20,36): error CS0101: Obor názvů Scripts.Status již obsahuje definici pro WindowBuilder.
...............\Hry\UO DP\Ultima Online 2D\Phoenix\Scripts\System\Status\WindowManager.cs(20,36): (Umístění symbolu vzhledem k předchozí chybě)
...............\Hry\UO DP\Ultima Online 2D\Phoenix\Scripts\Status\WindowManager.cs(28,18): error CS0101: Obor názvů Scripts.Status již obsahuje definici pro WindowManager.
...............\Hry\UO DP\Ultima Online 2D\Phoenix\Scripts\System\Status\WindowManager.cs(28,18): (Umístění symbolu vzhledem k předchozí chybě)
...............\Hry\UO DP\Ultima Online 2D\Phoenix\Scripts\Status\WindowManager.cs(33,16): error CS0102: Typ Scripts.Status.WindowManager již obsahuje definici pro MSG.
...............\Hry\UO DP\Ultima Online 2D\Phoenix\Scripts\System\Status\WindowManager.cs(33,16): (Umístění symbolu vzhledem k předchozí chybě)
...............\Hry\UO DP\Ultima Online 2D\Phoenix\Scripts\DarkParadise\Light.cs(5,18): error CS0101: Obor názvů Scripts.DarkParadise již obsahuje definici pro Light.
...............\Hry\UO DP\Ultima Online 2D\Phoenix\Scripts\System\Light.cs(5,18): (Umístění symbolu vzhledem k předchozí chybě)
...............\Hry\UO DP\Ultima Online 2D\Phoenix\Scripts\DarkParadise\Morph.cs(9,18): error CS0101: Obor názvů Scripts.DarkParadise již obsahuje definici pro Morph.
...............\Hry\UO DP\Ultima Online 2D\Phoenix\Scripts\System\Morph.cs(9,18): (Umístění symbolu vzhledem k předchozí chybě)
c:\Users\fink\Desktop\Soukrome\Hry\UO DP\Ultima Online 2D\Phoenix\Scripts\DarkParadise\Snap.cs(14,18): error CS0101: Obor názvů ScreenCapture již obsahuje definici pro ScreenCapture.
...............\Hry\UO DP\Ultima Online 2D\Phoenix\Scripts\System\Snap.cs(14,18): (Umístění symbolu vzhledem k předchozí chybě)
...............\Hry\UO DP\Ultima Online 2D\Phoenix\Scripts\DarkParadise\Snap.cs(136,23): error CS0102: Typ ScreenCapture.ScreenCapture již obsahuje definici pro GDI32.
...............\Hry\UO DP\Ultima Online 2D\Phoenix\Scripts\System\Snap.cs(136,23): (Umístění symbolu vzhledem k předchozí chybě)
...............\Hry\UO DP\Ultima Online 2D\Phoenix\Scripts\DarkParadise\Snap.cs(161,23): error CS0102: Typ ScreenCapture.ScreenCapture již obsahuje definici pro User32.
...............\Hry\UO DP\Ultima Online 2D\Phoenix\Scripts\System\Snap.cs(161,23): (Umístění symbolu vzhledem k předchozí chybě)
...............\Hry\UO DP\Ultima Online 2D\Phoenix\Scripts\DarkParadise\Snap.cs(164,27): error CS0102: Typ ScreenCapture.ScreenCapture.User32 již obsahuje definici pro RECT.
...............\Hry\UO DP\Ultima Online 2D\Phoenix\Scripts\System\Snap.cs(164,27): (Umístění symbolu vzhledem k předchozí chybě)
...............\Hry\UO DP\Ultima Online 2D\Phoenix\Scripts\Athena\Inscript_v2.cs(9,18): error CS0101: Obor názvů Phoenix.Scripts.Raziel již obsahuje definici pro Inscript.
...............\Hry\UO DP\Ultima Online 2D\Phoenix\Scripts\makra\Inscript.cs(9,18): (Umístění symbolu vzhledem k předchozí chybě)
No VB scripts compiled.
No Boo scripts compiled.

No assemblies to analyze.
========== Found 15 compiler errors or warnings and 0 analyzer errors ==========
Bejkal
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 228
Registrován: 13 lis 2006 00:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Phoenix - Pomoc

Příspěvek od Bejkal »

Ví si s tím někdo rady ?
Uživatelský avatar
Raziel
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 650
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Phoenix - Pomoc

Příspěvek od Raziel »

To co to píše: máš tam duplicitní soubory například:
\Hry\UO DP\Ultima Online 2D\Phoenix\Scripts\Status\FloatingWindow.cs
\Hry\UO DP\Ultima Online 2D\Phoenix\Scripts\System\Status\FloatingWindow.cs
atd atd
Bejkal
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 228
Registrován: 13 lis 2006 00:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Phoenix - Pomoc

Příspěvek od Bejkal »

jaaaj jsem blb, omlouvám se za spam (ctrl c a ctrl v)
Uživatelský avatar
Zola
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 757
Registrován: 20 říj 2009 20:30
Bydliště: DKnL
Kontaktovat uživatele:

Re: Phoenix - Pomoc

Příspěvek od Zola »

Přišla další vlna NBku a bombardují mi icq(že je blbec sem ho tu uváděl) kuli fenixu.V tom odkazu ´základní´ baliček na hraní je ta jednoduchá fena od raziela s návodem?Nebo se pletu?Totiž už druhý případ že jim nejdou scripty tak hádám že stahují tu druhou kde není ani jeden script.
SóKár : Každý má svojí hlavu a vizi toho jak by to mělo správně. Si mladé GMko třeba se ze svých nezdarů poučíš.
Uživatelský avatar
Rod Sacketts II
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 387
Registrován: 04 dub 2009 22:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Phoenix - Pomoc

Příspěvek od Rod Sacketts II »

Zola píše:Přišla další vlna NBku a bombardují mi icq(že je blbec sem ho tu uváděl) kuli fenixu.V tom odkazu ´základní´ baliček na hraní je ta jednoduchá fena od raziela s návodem?Nebo se pletu?Totiž už druhý případ že jim nejdou scripty tak hádám že stahují tu druhou kde není ani jeden script.
Tuším že Phoenix má vícero verzí.... Jaký scripty ti to umožní nebo neumožní je záležitost dané verze. ( nebo aspoň se mi to zdálo že některé 'scripty' v jedné verzi šly a v druhé nikoli, a také opačně - Kolik takových verzí je, to netuším, nemám v tom přehled )
Je zábava hrát pro sebe, ještě větší zábava je hrát pro lidi a největší funy je hrát pro legendu.

Odmítán většinový názor, že jedině držitel Akademického titulu RSDr. je oprávněn politické debaty/úvah.
Uživatelský avatar
Zola
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 757
Registrován: 20 říj 2009 20:30
Bydliště: DKnL
Kontaktovat uživatele:

Re: Phoenix - Pomoc

Příspěvek od Zola »

O to nejde , jde o to jestli v tom kompletním souboru na hrají je fena od raziela nebo ne , ta je vhodná pro nováčky je tam návod a základni skripty.Problém že lidi stahují z toho druhého odkazu kde je samostatnej fenix z amontia stranek který nemá nic a pak se diví že jim nic nejde a nováček prostě nezvládne nahrát script.
SóKár : Každý má svojí hlavu a vizi toho jak by to mělo správně. Si mladé GMko třeba se ze svých nezdarů poučíš.
Uživatelský avatar
Raziel
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 650
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Phoenix - Pomoc

Příspěvek od Raziel »

V tom souboru 700MB je ultima s updatlou mapou a fena oficiálně schválená GMs a má všechny základní scripty pro hraní + nějaký ten texták s popisem jak nastavit hotkeys.
Ostatní odkazy myslím zůstaly jak jsou protože jsem předpokládal, že nováček si stáhne těch 700MB kde má vše dokupy a nemusí nic dělat.
Uživatelský avatar
Zola
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 757
Registrován: 20 říj 2009 20:30
Bydliště: DKnL
Kontaktovat uživatele:

Re: Phoenix - Pomoc

Příspěvek od Zola »

tak to je cajk ale oni bohužel stahují ty věci zvlášt a končí pak s prázdnou fenou
SóKár : Každý má svojí hlavu a vizi toho jak by to mělo správně. Si mladé GMko třeba se ze svých nezdarů poučíš.
Uživatelský avatar
Nagamma
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 89
Registrován: 10 zář 2006 18:36

Re: Phoenix - Pomoc

Příspěvek od Nagamma »

Čau kluci.

Stáhnu soubor ( 700 mb) z DP stránek--> spustím fena launch kde vyplním cestu ke klientovi, po kliknutí na launch se mi spustí UO přhlašovací tabulka, ale následně mi to napíše hlášku "Unable to detect Phoenix".. Máte s tím někdo zkušenost, co dělám blbě?
Uživatelský avatar
Hugo II.
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 97
Registrován: 08 zář 2006 18:19
Kontaktovat uživatele:

Re: Phoenix - Pomoc

Příspěvek od Hugo II. »

Měnil jsi tam i cestu k UO složce? Tam je třeba vybrat toho clienta, kterým to chceš spouštět, plus adresář.
Ten, co se pořád válí!
Uživatelský avatar
Nagamma
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 89
Registrován: 10 zář 2006 18:36

Re: Phoenix - Pomoc

Příspěvek od Nagamma »

Měl jsem cestu k UO složce a i klienta 1.26.4. Teď mě napadá taková hloupá věc, kde by mohla být chyba.. Já UO vlastně neinstaloval, jen jsem stáhnul soubor, rozbalil a chci spustit.
P.S: teď jsem klikal bezvýsledně na UO.exe soubor v adresáři ultima online 2D a nic..

jinak díky za snahu, Hugo :-)
Uživatelský avatar
krysakrys
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 233
Registrován: 06 srp 2016 21:12

Re: Phoenix - Pomoc

Příspěvek od krysakrys »

asi ti chybi registry pro ultimu, v tom balicku by mel byt nejakyu .reg soubor, tak v nem staci upravit cestu a spustit ho, pak bude ultima jakoze nainstalovana, kdyztak si uloz muj kod jako soubor s priponou .reg, uprav cestu a zkus spustit

ps: hru jsem nikdy pres uo.exe nespoustel, vzdycky pres client(xxx).exe nebo pres assista/yoko/phoenix(v phoenixu je potreba nastavit cestu k client.exe)

Kód: Vybrat vše

REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Origin Worlds Online]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Origin Worlds Online\Ultima Online]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Origin Worlds Online\Ultima Online\1.0]
"ExePath"="c:\\_data\\games\\ultima online - dark paradise\\client.exe"
"InstCDPath"="c:\\_data\\games\\ultima online - dark paradise\\"
"StartExePath"="c:\\_data\\games\\ultima online - dark paradise\\uo.exe"
"PatchExePath"="c:\\_data\\games\\ultima online - dark paradise\\uopatch.exe"
"Upgraded"="Yes"

Uživatelský avatar
Nagamma
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 89
Registrován: 10 zář 2006 18:36

Re: Phoenix - Pomoc

Příspěvek od Nagamma »

Takže věc vyřízena. Mám Wokna 10, tedy jsem musel soubor s UO dát do program files a ne jen na plochu. Dále Phoenix.launcher spouštím jako správce a jde to. Pokud byste někdo věděl, jak na to, aby to nemuselo být přes správce, budu rád za radu. Jinak ale tohle už docela stačí.
VaanClancy
Slime Flourisher
Slime Flourisher
Příspěvky: 18
Registrován: 02 zář 2018 21:48

Re: Phoenix - Pomoc

Příspěvek od VaanClancy »

Může mi někdo prozradit jak zjistím v phoenixu ID a barvu dané věci? V yoku to vypsalo přímo zkrácenou verzi třeba 0x03B2 ale tady to vypíše ID 0x4024CFC5 což ve scriptu použít nemůžu.
Uživatelský avatar
Bizon
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 154
Registrován: 08 srp 2007 16:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Phoenix - Pomoc

Příspěvek od Bizon »

Napiš do hry ,info => objeví se Ti terčík => tím terčíkem klikneš na danou věc => na liště nebo hned Ti vyskočí textové okno, kde budeš mít veškeré informace k dané věci (např. Serial: 0x4016E4F3 Name: "bag" Position: 18.144.0 Flags: 0x0000 Color: 0x0238 Graphic: 0x0E76 Amount: 1 Layer: None Container: 0x402CB29D), kdy Serial = ID, Graphic = type a Color = barva. :-)
Existují tři zásadní situace, kdy muž nevratně ztrácí svoji čest:
Když kvůli své zbabělosti nepomůže napadenému, když kvůli svému chtíči podvede svou lásku a když kvůli své pohodlnosti nesplní slib daný dítěti..!

Bizon
VaanClancy
Slime Flourisher
Slime Flourisher
Příspěvky: 18
Registrován: 02 zář 2018 21:48

Re: Phoenix - Pomoc

Příspěvek od VaanClancy »

yop, tohle jsem přesně potřeboval, díky :D
VaanClancy
Slime Flourisher
Slime Flourisher
Příspěvky: 18
Registrován: 02 zář 2018 21:48

Re: Phoenix - Pomoc

Příspěvek od VaanClancy »

Tak mám tady další dotaz. Existují ještě nějaké jiné podmínky na hlídání WS aby to nezalagovalo server?

Jinak nevím proč po tady téhle podmínce ( jakmile proběhne WS ) mi script bere v potaz wait 45000 místo aby pokračoval dále.

Kód: Vybrat vše

if (UO.InJournal("World save has been initiated"))
                {
                    UO.Wait(45000);
                    UO.DeleteJournal();
                }


Příklad scriptu kde jsem tuto podmínku dodal a následně to pak dělá neplechu.
Podmínky jsem přidal jen do meditace a clumsy, nic jíneho z toho scriptu nejedu.

Kód: Vybrat vše

 //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 //
 //     www.ultima.smoce.net
 //     Name: Train magery - svetlo,sipka , necromancery - clumsy
 //     Popis: 3 scripty pro trening Magery a Necromancery původně autor smoce
 //            jen sem to trochu upravil a doplnil (Koryn)
 //     Verze Phoenixu: 0.7.x
 //  
 //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;
using Phoenix;
using Phoenix.WorldData;
using System.Linq;
using Phoenix.Communication;
using Phoenix.Runtime;
using Phoenix.Runtime.Reflection;
using System.Globalization;

namespace Phoenix.Scriptq
{
    public class TrainMN
    {
        #pragma warning disable 162
        //Nasteveni zpusobu obnovy many//----------------------------------------------------------------------------
        public const int methoden = 4;//Necro - Clumsy: 1-TMR;2-MR;3-Meditace;4-Vypije manapotku zbytek domedituje    
        public const int methode = 3;//Magery - Svetlo: 1-TMR;2-MR;3-Meditace;4-Vypije manapotku zbytek domedituje 
        public const int methodes = 4;//Magery - Sipka: 1-TMR;2-MR;3-Meditace;4-Vypije manapotku zbytek domedituje 
        //-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
        public const ushort TMR_MR_KAD = 0x1843;
        public const ushort TMR_MR_pot = 0x0F09;
        public const ushort TMR_barva = 0x0003;
        public const ushort MR_barva = 0x0005;
        public const ushort CL_svitek = 0x0E35; 
        public const ushort CL_barva = 0x0079; 
        public const ushort jedenReg = 0x0F8B; 
        public const ushort druhyReg = 0x0F8F; 
       
        public static void pitimr(ushort ManaColor)
        {
            ushort MMR_barva = ManaColor;

            if (World.Player.Backpack.AllItems.Count(TMR_MR_pot, MMR_barva) > 0)
                {
                    UO.UseType(TMR_MR_pot, MMR_barva);
                    UO.Print(0x0435, "Vypil(a) si Mana refresh potion.");
                }
                else
                {
                    if (World.Player.Backpack.AllItems.Count(TMR_MR_KAD, MMR_barva) > 0)
                    {
                        if ((World.Player.Backpack.AllItems.Count(0x0F0E, 0x0000) > 0) || (World.Player.Backpack.AllItems.Count(0x0F09, 0x0000) > 0))
                        {
                            UO.UseType(TMR_MR_KAD, MMR_barva);
                            if (World.Player.Backpack.AllItems.Count(0x0F0E, 0x0000) == 0)
                            {
                                UO.WaitTargetType(TMR_MR_pot, 0x0000);
                                UO.Wait(500);
                            }
                            else
                            {
                                UO.WaitTargetType(0x0F0E, 0x0000);
                                UO.Wait(500);
                            }
                            UO.UseType(TMR_MR_pot, MMR_barva);
                            UO.Print(0x0435, "Vypil(a) si Mana refresh potion.");
                            UO.Wait(500);
                        }
                        else
                        {
                            UO.Print("Nemas prazdnou lahev !");
                            UO.Wait(3000);
                            meditka();
                            return;
                        }
                    }
                    else
                    {
                        UO.Print("Nemas kad s Mana refresh!");
                        UO.Wait(3000);
                        meditka();
                        return;
                    }
                }
       
        }
//----------------------------------------------------------------------------------------
        public static void meditka()
        {
        
            
            while (World.Player.Mana < World.Player.MaxMana)
            {
                if (UO.InJournal("World save has been initiated"))
                {
                    UO.Wait(45000);
                    UO.DeleteJournal();
                }
                
                UO.UseSkill("Meditation");
                if (World.Player.Mana <= 100)
                {
                    UO.Print("Medituji Mana: " + World.Player.Mana + " / " + World.Player.MaxMana);
                }
                else
                {
                    UO.Print(0x00B3, "Medituji Mana: " + World.Player.Mana + " / " + World.Player.MaxMana);
                }
                UO.Wait(4000);
            }
        }
//--------------------------------------------------------------------------------------

        [Executable]
        public static void train_clumsy()
        {
            
            UO.PrintInformation("Script Train Necromancery");
        clumsy:

            if (UO.Count(jedenReg) == 0 || (UO.Count(druhyReg) == 0))
            {
                UO.Print("Dosli regy !");
                return;
            }
            if (World.Player.Backpack.AllItems.Count(CL_svitek, CL_barva) == 0)
            {
               UO.PrintError("Dosly Clumsy svitky, pouzij knihu k doplneni svitku !!!");
               return;
            }
            
            if (UO.InJournal("World save has been initiated"))
                {
                    UO.Wait(45000);
                    UO.DeleteJournal();
                }
                  
            if (World.Player.Mana >= 20)
            {

                if (World.Player.Backpack.AllItems.Count(CL_svitek, CL_barva) > 15)
                {
                    UO.Print(0x00B3, "Zbyva {0} Clumsy svitku !", World.Player.Backpack.AllItems.Count(CL_svitek, CL_barva));
                }
                else
                {
                    UO.Print("Zbyva {0} Clumsy svitku !", World.Player.Backpack.AllItems.Count(CL_svitek, CL_barva));
                }
                if (World.Player.Backpack.AllItems.Count(jedenReg) > 15)
                {
                    UO.Print(0x00B3, "Zbyva {0} Pumice !", World.Player.Backpack.AllItems.Count(jedenReg));
                }
                else
                {
                    UO.Print("Zbyva {0} Pumice !", World.Player.Backpack.AllItems.Count(jedenReg));
                }
                if (World.Player.Backpack.AllItems.Count(druhyReg) > 15)
                {
                    UO.Print(0x00B3, "Zbyva {0} Volcanic Ash !", World.Player.Backpack.AllItems.Count(druhyReg));
                }
                else
                {
                    UO.Print("Zbyva {0} Volcanic Ash !", World.Player.Backpack.AllItems.Count(druhyReg));
                }
       
                UOItem svitek = World.Player.Backpack.AllItems.FindType(CL_svitek, CL_barva);
                UO.WaitTargetObject(Aliases.Self);
                UO.UseObject(svitek);
                UO.Wait(4000);
                goto clumsy;

            }


            if (World.Player.Mana <= 20)
            {

                switch (methoden)
                {
                    case (1):
                        //pitimr(TMR_barva);
                        //goto clumsy;

                    case (2):

                        //pitimr(MR_barva);
                        //goto clumsy;

                    case (3):


                        meditka();
                        goto clumsy;

                    case (4):

                        //pitimr(MR_barva);
                        meditka();
                        goto clumsy;


                }
                goto clumsy;
            }
        }
//----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
        [Executable]
        public static void train_svetlo()
        {

            int pocitani = 0;
            UO.PrintInformation("Script Train Magery - Svetlo");
        svetlo:
            if (UO.Count(0x0F8D, 0x0000) == 0 || UO.Count(0x0F8C, 0x0000) == 0)
            {
                UO.Print("Dosli regy !");
                return;
            }


            if (World.Player.Mana >= 20)
            {
                UO.Cast("Night Sight", Aliases.Self);
                if (World.Player.Backpack.AllItems.Count(0x0F8D) > 15)
                {
                    UO.Print(0x00B3, "Zbyva {0} Spider silk !", World.Player.Backpack.AllItems.Count(0x0F8D));
                }
                else
                {
                    UO.Print("Zbyva {0} Spider silk !", World.Player.Backpack.AllItems.Count(0x0F8D));
                }
                if (World.Player.Backpack.AllItems.Count(0x0F8C) > 15)
                {
                    UO.Print(0x00B3, "Zbyva {0} Sulfurous Ash !", World.Player.Backpack.AllItems.Count(0x0F8C));
                }
                else
                {
                    UO.Print("Zbyva {0} Sulfurous Ash !", World.Player.Backpack.AllItems.Count(0x0F8C));
                }
                pocitani++;
                UO.Wait(2000);
                goto svetlo;
            }

            if (World.Player.Mana <= 20)
            {

                switch (methode)
                {
                    case (1):

                        pitimr(TMR_barva); 
                        goto svetlo;

                    case (2):

                        pitimr(MR_barva);
                        goto svetlo;

                    case (3):

                        meditka();
                        goto svetlo;
                    
                    case (4):

                        pitimr(MR_barva);
                        meditka();
                        goto svetlo;

                }
                goto svetlo;
            }
        }

//----------------------------------------------------------------------------------------
        [Executable]
        public static void train_sipka()
        {

           
            UO.PrintInformation("Script Train Magery - Sipka");
        sipka:
            if (World.Player.Hits <= 30)
        {
            int bandage = World.Player.Backpack.AllItems.Count(0x0E21);
            
                if (bandage > 0)
                {
                    while (World.Player.Hits < World.Player.MaxHits)
                    {
                        if (bandage == 0)
                        {
                            UO.Print("Nemas bandy !!!");
                            return;
                        }

                        if (World.Player.Backpack.AllItems.Count(0x0E21) > 10)
                        {
                            UO.Print(0x00B3, "Zbyva {0} bandazi !", World.Player.Backpack.AllItems.Count(0x0E21));
                        }
                        else
                        {
                            UO.Print( "Zbyva {0} bandazi !", World.Player.Backpack.AllItems.Count(0x0E21));
                        }
                        

                        int pred = World.Player.Hits;
                        UO.WaitTargetSelf();
                        UO.UseType(0x0E21);
                        UO.Wait(4000);
                        int po = World.Player.Hits;
                        if (pred != po)
                        {
                            int vyleceno = po - pred;
                            UO.Print(0x0435, "Vylecil si +" + vyleceno);
                        }
                    }
                    
                }
                else
                {
                        UO.Print("Nemas zadne bandy !!!");
                        return;
                    
                }
        }

            if (UO.Count(0x0F7A, 0x0000) == 0 || UO.Count(0x0F88, 0x0000) == 0 /*|| UO.Count(0x0F8D, 0x0000) == 0*/)
            {
                UO.Print("Dosli regy !");
                return;
            }


            if (World.Player.Mana >= 20)
            {
                UO.Cast("Magic Arrow", Aliases.Self);
                if (World.Player.Backpack.AllItems.Count(0x0F7A) > 15)
                {
                    UO.Print(0x00B3, "Zbyva {0} Black Pearls !", World.Player.Backpack.AllItems.Count(0x0F7A));
                }
                else
                {
                    UO.Print("Zbyva {0} Black Pearls !", World.Player.Backpack.AllItems.Count(0x0F7A));
                }
                if (World.Player.Backpack.AllItems.Count(0x0F88) > 15)
                {
                    UO.Print(0x00B3, "Zbyva {0} Nightshade !", World.Player.Backpack.AllItems.Count(0x0F88));
                }
                else
                {
                    UO.Print("Zbyva {0} Nightshade !", World.Player.Backpack.AllItems.Count(0x0F88));
                }
               
                UO.Wait(2500);
                goto sipka;
            }

            if (World.Player.Mana <= 20)
            {

                switch (methodes)
                {
                    case (1):

                        pitimr(TMR_barva);
                        goto sipka;

                    case (2):

                        pitimr(MR_barva);
                        goto sipka;

                    case (3):

                        meditka();
                        goto sipka;

                    case (4):

                        pitimr(MR_barva);
                        meditka();
                        goto sipka;

                }
                goto sipka;
            }
        }

    }

}
A ještě mě zaujalo, že některé scripty podmínku ohledně WS nemají a nezalagují server. Což nechápu jak je to ošetřené teda.


Edit: Zřejmě jsem to vyřešil přes

Kód: Vybrat vše

Journal.WaitForText
Uživatelský avatar
Raziel
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 650
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Phoenix - Pomoc

Příspěvek od Raziel »

VaanClancy píše: 16 říj 2018 15:26 ws
Řekl bych že je to tím že nikde před podmínkou nemažeš journal, nezkoušel jsem, ale nic jiného mě nenapadá.
VaanClancy
Slime Flourisher
Slime Flourisher
Příspěvky: 18
Registrován: 02 zář 2018 21:48

Re: Phoenix - Pomoc

Příspěvek od VaanClancy »

Raziel píše: 18 říj 2018 08:33 Řekl bych že je to tím že nikde před podmínkou nemažeš journal, nezkoušel jsem, ale nic jiného mě nenapadá.
Jo potom jsem experimentoval právě s journalem a udělal jsem tohle. Medit přes WS projde a pokračuje pak dále bez zalagování serveru.
Uvidím zda projde pak i clumsy.

Kód: Vybrat vše

 //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 // 
 //     Name: Train magery - svetlo,sipka , necromancery - clumsy
 //     Popis: 3 scripty pro trening Magery a Necromancery 
 //  	 Upraveno VaanClancym, proti lagování serveru 
 //
 //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;
using Phoenix;
using Phoenix.WorldData;
using System.Linq;
using Phoenix.Communication;
using Phoenix.Runtime;
using Phoenix.Runtime.Reflection;
using System.Globalization;

namespace Phoenix.Scriptq
{
    public class TrainMN
    {
        #pragma warning disable 162
        //Nasteveni zpusobu obnovy many//----------------------------------------------------------------------------
        public const int methoden = 4;//Necro - Clumsy: 1-TMR;2-MR;3-Meditace;4-Vypije manapotku zbytek domedituje    
        public const int methode = 3;//Magery - Svetlo: 1-TMR;2-MR;3-Meditace;4-Vypije manapotku zbytek domedituje 
        public const int methodes = 4;//Magery - Sipka: 1-TMR;2-MR;3-Meditace;4-Vypije manapotku zbytek domedituje 
        //-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
        public const ushort TMR_MR_KAD = 0x1843;
        public const ushort TMR_MR_pot = 0x0F09;
        public const ushort TMR_barva = 0x0003;
        public const ushort MR_barva = 0x0005;
        public const ushort CL_svitek = 0x0E35; 
        public const ushort CL_barva = 0x0079; 
        public const ushort jedenReg = 0x0F8B; 
        public const ushort druhyReg = 0x0F8F; 
       
        public static void pitimr(ushort ManaColor)
        {
            ushort MMR_barva = ManaColor;

            if (World.Player.Backpack.AllItems.Count(TMR_MR_pot, MMR_barva) > 0)
                {
                    UO.UseType(TMR_MR_pot, MMR_barva);
                    UO.Print(0x0435, "Vypil(a) si Mana refresh potion.");
                }
                else
                {
                    if (World.Player.Backpack.AllItems.Count(TMR_MR_KAD, MMR_barva) > 0)
                    {
                        if ((World.Player.Backpack.AllItems.Count(0x0F0E, 0x0000) > 0) || (World.Player.Backpack.AllItems.Count(0x0F09, 0x0000) > 0))
                        {
                            UO.UseType(TMR_MR_KAD, MMR_barva);
                            if (World.Player.Backpack.AllItems.Count(0x0F0E, 0x0000) == 0)
                            {
                                UO.WaitTargetType(TMR_MR_pot, 0x0000);
                                UO.Wait(500);
                            }
                            else
                            {
                                UO.WaitTargetType(0x0F0E, 0x0000);
                                UO.Wait(500);
                            }
                            UO.UseType(TMR_MR_pot, MMR_barva);
                            UO.Print(0x0435, "Vypil(a) si Mana refresh potion.");
                            UO.Wait(500);
                        }
                        else
                        {
                            UO.Print("Nemas prazdnou lahev !");
                            UO.Wait(3000);
                            meditka();
                            return;
                        }
                    }
                    else
                    {
                        UO.Print("Nemas kad s Mana refresh!");
                        UO.Wait(3000);
                        meditka();
                        return;
                    }
                }
       
        }
//----------------------------------------------------------------------------------------
        public static void meditka()
        {
        
            
            while (World.Player.Mana < World.Player.MaxMana)
            {
     
                UO.DeleteJournal();
                UO.UseSkill("Meditation");
                
                Journal.WaitForText("You enter", "You lose your", "You are at", "You must wait");
                if (UO.InJournal("You enter a meditative trance.") || UO.InJournal("You lose your concentration.") || UO.InJournal("You are at peace.") || UO.InJournal("You must wait to perform another action"))
                {
                    UO.Wait(2500);
                    UO.DeleteJournal();
                }
                
                if (World.Player.Mana <= 100)
                {
                    UO.Print("Medituji Mana: " + World.Player.Mana + " / " + World.Player.MaxMana);
                }
                else
                {
                    UO.Print(0x00B3, "Medituji Mana: " + World.Player.Mana + " / " + World.Player.MaxMana);
                }
                UO.Wait(500);
            }
        }
//--------------------------------------------------------------------------------------

        [Executable]
        public static void train_clumsy()
        {
            
            UO.PrintInformation("Script Train Necromancery");
        clumsy:

            if (UO.Count(jedenReg) == 0 || (UO.Count(druhyReg) == 0))
            {
                UO.Print("Dosli regy !");
                return;
            }
            if (World.Player.Backpack.AllItems.Count(CL_svitek, CL_barva) == 0)
            {
               UO.PrintError("Dosly Clumsy svitky!");
               return;
            }
                  
            if (World.Player.Mana >= 20)
            {
       
                UOItem svitek = World.Player.Backpack.AllItems.FindType(CL_svitek, CL_barva);
                UO.WaitTargetObject(Aliases.Self);
                UO.UseObject(svitek);
                
                UO.DeleteJournal();
                Journal.WaitForText("You feel yourself", "Uus Jux", "You must wait to perform");
                if (UO.InJournal("You feel yourself resisting magic") || UO.InJournal("Uus Jux")  || UO.InJournal("You must wait to perform another action"))
                {
                    UO.Wait(4200);
                    UO.DeleteJournal();
                    goto clumsy;
                }
                
                UO.DeleteJournal();
                Journal.WaitForText("World save has been initiated");
                if (UO.InJournal("World save has been initiated"))
                {
                    UO.Wait(45000);
                    UO.DeleteJournal();
                    
                }
                
                UO.DeleteJournal();
                Journal.WaitForText("WaitTarget Timeout.");
                if (UO.InJournal("WaitTarget Timeout."))
                {
                    UO.Wait(4000);
                    UO.DeleteJournal();
                    goto clumsy;
                }
                
                //goto clumsy;

            }


            if (World.Player.Mana <= 20)
            {

                switch (methoden)
                {
                    case (1):
                        //pitimr(TMR_barva);
                        //goto clumsy;

                    case (2):

                        //pitimr(MR_barva);
                        //goto clumsy;

                    case (3):


                        meditka();
                        goto clumsy;

                    case (4):

                        //pitimr(MR_barva);
                        meditka();
                        goto clumsy;


                }
                goto clumsy;
            }
        }
//----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
        [Executable]
        public static void train_svetlo()
        {

            int pocitani = 0;
            UO.PrintInformation("Script Train Magery - Svetlo");
        svetlo:
            if (UO.Count(0x0F8D, 0x0000) == 0 || UO.Count(0x0F8C, 0x0000) == 0)
            {
                UO.Print("Dosli regy !");
                return;
            }


            if (World.Player.Mana >= 20)
            {
                UO.Cast("Night Sight", Aliases.Self);
                if (World.Player.Backpack.AllItems.Count(0x0F8D) > 15)
                {
                    UO.Print(0x00B3, "Zbyva {0} Spider silk !", World.Player.Backpack.AllItems.Count(0x0F8D));
                }
                else
                {
                    UO.Print("Zbyva {0} Spider silk !", World.Player.Backpack.AllItems.Count(0x0F8D));
                }
                if (World.Player.Backpack.AllItems.Count(0x0F8C) > 15)
                {
                    UO.Print(0x00B3, "Zbyva {0} Sulfurous Ash !", World.Player.Backpack.AllItems.Count(0x0F8C));
                }
                else
                {
                    UO.Print("Zbyva {0} Sulfurous Ash !", World.Player.Backpack.AllItems.Count(0x0F8C));
                }
                pocitani++;
                UO.Wait(2000);
                goto svetlo;
            }

            if (World.Player.Mana <= 20)
            {

                switch (methode)
                {
                    case (1):

                        pitimr(TMR_barva); 
                        goto svetlo;

                    case (2):

                        pitimr(MR_barva);
                        goto svetlo;

                    case (3):

                        meditka();
                        goto svetlo;
                    
                    case (4):

                        pitimr(MR_barva);
                        meditka();
                        goto svetlo;

                }
                goto svetlo;
            }
        }

//----------------------------------------------------------------------------------------
        [Executable]
        public static void train_sipka()
        {

           
            UO.PrintInformation("Script Train Magery - Sipka");
        sipka:
            if (World.Player.Hits <= 30)
        {
            int bandage = World.Player.Backpack.AllItems.Count(0x0E21);
            
                if (bandage > 0)
                {
                    while (World.Player.Hits < World.Player.MaxHits)
                    {
                        if (bandage == 0)
                        {
                            UO.Print("Nemas bandy !!!");
                            return;
                        }

                        if (World.Player.Backpack.AllItems.Count(0x0E21) > 10)
                        {
                            UO.Print(0x00B3, "Zbyva {0} bandazi !", World.Player.Backpack.AllItems.Count(0x0E21));
                        }
                        else
                        {
                            UO.Print( "Zbyva {0} bandazi !", World.Player.Backpack.AllItems.Count(0x0E21));
                        }
                        

                        int pred = World.Player.Hits;
                        UO.WaitTargetSelf();
                        UO.UseType(0x0E21);
                        UO.Wait(4000);
                        int po = World.Player.Hits;
                        if (pred != po)
                        {
                            int vyleceno = po - pred;
                            UO.Print(0x0435, "Vylecil si +" + vyleceno);
                        }
                    }
                    
                }
                else
                {
                        UO.Print("Nemas zadne bandy !!!");
                        return;
                    
                }
        }

            if (UO.Count(0x0F7A, 0x0000) == 0 || UO.Count(0x0F88, 0x0000) == 0 /*|| UO.Count(0x0F8D, 0x0000) == 0*/)
            {
                UO.Print("Dosli regy !");
                return;
            }


            if (World.Player.Mana >= 20)
            {
                UO.Cast("Magic Arrow", Aliases.Self);
                if (World.Player.Backpack.AllItems.Count(0x0F7A) > 15)
                {
                    UO.Print(0x00B3, "Zbyva {0} Black Pearls !", World.Player.Backpack.AllItems.Count(0x0F7A));
                }
                else
                {
                    UO.Print("Zbyva {0} Black Pearls !", World.Player.Backpack.AllItems.Count(0x0F7A));
                }
                if (World.Player.Backpack.AllItems.Count(0x0F88) > 15)
                {
                    UO.Print(0x00B3, "Zbyva {0} Nightshade !", World.Player.Backpack.AllItems.Count(0x0F88));
                }
                else
                {
                    UO.Print("Zbyva {0} Nightshade !", World.Player.Backpack.AllItems.Count(0x0F88));
                }
               
                UO.Wait(2500);
                goto sipka;
            }

            if (World.Player.Mana <= 20)
            {

                switch (methodes)
                {
                    case (1):

                        pitimr(TMR_barva);
                        goto sipka;

                    case (2):

                        pitimr(MR_barva);
                        goto sipka;

                    case (3):

                        meditka();
                        goto sipka;

                    case (4):

                        pitimr(MR_barva);
                        meditka();
                        goto sipka;

                }
                goto sipka;
            }
        }

    }

}
Odpovědět