Výroba lockpicků
Napsal: 06.06.2014 17:29:29
Upraveno podle nějakýho jinýho skriptu.
Funkce: Zaměříte bednu s bronz ingama, vezme z ní 100 bronzu, vyrábí locky, když jich najde v báglu 100, tak je vrátí do bedny odkud bere bronz. Kdo by chtěl vyrábet po 50ti. Stačí řádek
změnit na
(snad) =)
Funkce: Zaměříte bednu s bronz ingama, vezme z ní 100 bronzu, vyrábí locky, když jich najde v báglu 100, tak je vrátí do bedny odkud bere bronz. Kdo by chtěl vyrábet po 50ti. Stačí řádek
Kód: Vybrat vše
UO.WaitMenu("Tinkering", "Tools", "Tools", "Lockpick");
Kód: Vybrat vše
UO.WaitMenu("Tinkering", "Tools", "Tools", "50x Lockpick");
Kód: Vybrat vše
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;
using Phoenix.WorldData;
using Phoenix.Runtime;
using Phoenix;
namespace Phoenix.Script
{
public class tink
{
public static void EnsureItem(UOItem item)
{
if (String.IsNullOrEmpty(item.Name)) item.Click();
UO.Wait(800);
}
public static void EnsureContainer(UOItem container)
{
EnsureItem(container);
container.Use();
UO.Wait(500);
}
[Executable]
public static void locky()
{
EnsureContainer(UO.Backpack);
UOItem tinkertools = UO.Backpack.Items.FindType(0x1EBC, 0x0000);
if (tinkertools.Serial == Serial.Invalid)
{
tinkertools = World.Player.Layers.FindType(0x0F51, 0x0000);
if (tinkertools.Serial == Serial.Invalid)
{
UO.Print("Nemas naradi:");
return;
}
}
UO.Print("Zvol kontejner s ingy:");
UOItem container = new UOItem(UIManager.TargetObject());
EnsureContainer(container);
UOItem ingy = null;
if ((ingy = container.Items.FindType(0x1BEF, 0x06D6)) == null)
{
UO.Print("Dosly Ingy:");
return;
}
int count = ingy.Amount;
for (int i = 2; i > 1; i++)
{
if (UO.InJournal("World save"))
{
UO.Wait(30000);
UO.DeleteJournal();
}
UOItem ing = GetIng(container);
if (ing.Serial == Serial.Invalid)
{
UO.Print("Invalid:");
return;
}
//UO.Print("Dalsi prosim.");
//UO.WaitTargetObject(lingy);
UO.UseObject(tinkertools);
UO.WaitMenu("Tinkering", "Tools", "Tools", "Lockpick");
JournalEventWaiter jew = new JournalEventWaiter(true, "You put the", "You fail to create the item" );
jew.Wait(2700);
if ((ingy = UO.Backpack.Items.FindType(0x14FB, 0x0000)).Amount == 100)
{
UO.Backpack.Items.FindType(0x14FB, 0x0000).Move(100, container);
UO.Print("Prenasim do bedny");
UO.Wait(500);
}
}
}
public static UOItem GetIng(UOItem container)
{
UOItem ingy = null;
if ((ingy = UO.Backpack.Items.FindType(0x1BEF, 0x06D6)).Serial != Serial.Invalid) return ingy;
container.Items.FindType(0x1BEF, 0x06D6).Move(100, UO.Backpack);
UO.Wait(500);
return UO.Backpack.Items.FindType(0x1BEF, 0x06D6);
}
}
}