Stránka 1 z 1

Základní balíček pro Phoenix (nelagující)

Napsal: 22.06.2012 09:59:05
od Smoce
Základní balíček, který nelaguje ...

http://ultima.smoce.net/stranka/Zakladn ... __Pluginy/

Re: Základní balíček pro Phoenix (nelagující)

Napsal: 09.07.2012 01:46:55
od Anibakul
Klaniam sa a dakujem, lamke ako som ja si nesmierne ulahcil zivot.

Re: Základní balíček pro Phoenix (nelagující)

Napsal: 09.07.2012 08:31:30
od Smoce
Anibakul píše:Klaniam sa a dakujem, lamke ako som ja si nesmierne ulahcil zivot.
:.-):-):-) mě zase přestalo blikat tak moc ICQ:-D:-D:-D

Re: Základní balíček pro Phoenix (nelagující)

Napsal: 09.07.2012 10:04:26
od Glacius
Zdravím, super balíček, jen mám problém s příkazem "KillLast", chová se podivně. Než jsem si stáhnul tento balíček, používal jsem na posílání summů příkaz ,exec Saykill, waitargetobject laststatus. Ten fungoval následovně: Vytáhl jsem záložku moba (předem), začal sumit a jen mačkal hot key na exec Saykill a všechny sumy utočili na předem vytaženou záložku. Killlast se ale chová úplně jinak, nepamatuje si laststatus, pokud ho vytáhlete před tím než začtete sumit. V praxi to vypadá tak, že vytáhnete záložku, potom začnete sumit, dáte příkaz "Kill_last" a nic se neděje. Je potřeba nejdřív hodit suma, potom vytáhnout záložku a pak příkaz funguje jak má, to znamená vykouzlím suma vytáhnu záložku dam "Kill_last", vykouzlím dalšího summa, znovu musím vytáhnout záložku a znovu "Kill_last", aby ten naposled vykouzlený sum věděl na co útočit... Toto se mi zdá velice nešťastné řešení, je možné že něco dělám špatně, ale pokud to funguje tak jak jsem popsal, tak je to pro mě nepoužitelné. Nešlo by to nějak fixnout ?

PS: Ještě další věci jsem si všimnul, když už to nepřejmenovává summy z "Kal Nox Mani" (což je super věc), proč je příkaz "Kill_last" posílá?

Díky za případné rady

Re: Základní balíček pro Phoenix (nelagující)

Napsal: 09.07.2012 12:55:28
od Raziel
Glacius píše:
PS: Ještě další věci jsem si všimnul, když už to nepřejmenovává summy z "Kal Nox Mani" (což je super věc), proč je příkaz "Kill_last" posílá?

Díky za případné rady
To je jednoduché protože

Kód: Vybrat vše

 foreach (UOCharacter sum in World.Characters)
 {
     if (sum.Renamable && !summonList.Contains(sum.Serial)) {
                  UO.Say("{0} kill", sum.Name);
                  summonList.Add(sum.Serial);
 }
trochu sem to zjednodušil ale prakticky to znamená že to zařve all kill na všechno co jde přejmenovat. Takže bych řekl, že když slezeš z koně tak to pošle i jeho ;) první problém sem jen mrknul ale možná to bude tím laststatusem ... bych si myslel že to bude utočit na lasttarget ne na laststatus ... ale to je celkem jedno, celé to vypadá hodně složitě napsané rozhodně mi přijde hezčí starý pet control (ani nevím jestli tahle uprava má nějaké vylepšení a nebo to je jen prostě pokus jak si to zkusit napsat nějak jinak)

Ocenuju, že sdílíš svoje scripty na veřejném foru, když sis s tím dal určitě dost práce, ale myslel jsem že to budou víc vymakané scripty (neříkám že moje jsou :) )
pár postřehů:
mohl bys třeba přepsat ty "goto" příkazy ... napsat je ve stařičkém basicu na konzulech před 20ti lety se ještě dá ... ale použít goto v C# je ostuda
nebo nevím proč jsou tam dvě metody pro nastavení jezdítka (pro nasedácí a sesedácí makro klasické jedno a druhé zvlášt pro necro mystika)
nebo proč když už v makrech na heal kontroluješ jestli má v báglu bandy proč je nekontroluješ ve vnitřním cyklu (člověk si všimne že makro nejede když ho pustí ale už si třeba nevšimne při pouštění makra že má jen 10 band. Po chvilce mu dojdou a makro se zasekne - bez hlášky i bez ukončení makra)
atd atd.

snad se neurazíš nebo to nevemeš nijak zle.

Re: Základní balíček pro Phoenix (nelagující)

Napsal: 09.07.2012 14:35:18
od Smoce
Raziel píše:
Glacius píše:
PS: Ještě další věci jsem si všimnul, když už to nepřejmenovává summy z "Kal Nox Mani" (což je super věc), proč je příkaz "Kill_last" posílá?

Díky za případné rady
To je jednoduché protože

Kód: Vybrat vše

 foreach (UOCharacter sum in World.Characters)
 {
     if (sum.Renamable && !summonList.Contains(sum.Serial)) {
                  UO.Say("{0} kill", sum.Name);
                  summonList.Add(sum.Serial);
 }
trochu sem to zjednodušil ale prakticky to znamená že to zařve all kill na všechno co jde přejmenovat. Takže bych řekl, že když slezeš z koně tak to pošle i jeho ;) první problém sem jen mrknul ale možná to bude tím laststatusem ... bych si myslel že to bude utočit na lasttarget ne na laststatus ... ale to je celkem jedno, celé to vypadá hodně složitě napsané rozhodně mi přijde hezčí starý pet control (ani nevím jestli tahle uprava má nějaké vylepšení a nebo to je jen prostě pokus jak si to zkusit napsat nějak jinak)

Ocenuju, že sdílíš svoje scripty na veřejném foru, když sis s tím dal určitě dost práce, ale myslel jsem že to budou víc vymakané scripty (neříkám že moje jsou :) )
pár postřehů:
mohl bys třeba přepsat ty "goto" příkazy ... napsat je ve stařičkém basicu na konzulech před 20ti lety se ještě dá ... ale použít goto v C# je ostuda
nebo nevím proč jsou tam dvě metody pro nastavení jezdítka (pro nasedácí a sesedácí makro klasické jedno a druhé zvlášt pro necro mystika)
nebo proč když už v makrech na heal kontroluješ jestli má v báglu bandy proč je nekontroluješ ve vnitřním cyklu (člověk si všimne že makro nejede když ho pustí ale už si třeba nevšimne při pouštění makra že má jen 10 band. Po chvilce mu dojdou a makro se zasekne - bez hlášky i bez ukončení makra)
atd atd.

snad se neurazíš nebo to nevemeš nijak zle.
Já ten balíček zveřejnil, protože už mám novej :-D :-D
Takže pokud se ti nelíbí , že sem do toho phoenixa pro lidi dal scripty co mám schované již (asik 2roky?).A co používaj "zastaralé příkazy". Tak se omlouvám a můžu ho stáhnout z webu mě to je opravdu jedno .. ;-).
-------------------------
Pokud se nepletu tak toto je 2 verze s kterou jsem hrál ..

Dřív jsem měl odladěnou Phoenix 2 beta ... s kterou hrálo 1/2 DP těžší dungy..

Poté jsem udělal tady tuto .. styllem, že jsem překopčil ze staré scripty sem ...

A nyní používám ještě novou , kde již goto asik nenajdeš..

A když mrkneš na http://ultima.smoce.net- Na naposled přidané, tak si určitě můžeš všimnout, že goto už nějakou tu chvilku nepoužívám ;-) ....

Re: Základní balíček pro Phoenix (nelagující)

Napsal: 09.07.2012 14:44:42
od Smoce
Glacius píše:Zdravím, super balíček, jen mám problém s příkazem "KillLast", chová se podivně. Než jsem si stáhnul tento balíček, používal jsem na posílání summů příkaz ,exec Saykill, waitargetobject laststatus. Ten fungoval následovně: Vytáhl jsem záložku moba (předem), začal sumit a jen mačkal hot key na exec Saykill a všechny sumy utočili na předem vytaženou záložku. Killlast se ale chová úplně jinak, nepamatuje si laststatus, pokud ho vytáhlete před tím než začtete sumit. V praxi to vypadá tak, že vytáhnete záložku, potom začnete sumit, dáte příkaz "Kill_last" a nic se neděje. Je potřeba nejdřív hodit suma, potom vytáhnout záložku a pak příkaz funguje jak má, to znamená vykouzlím suma vytáhnu záložku dam "Kill_last", vykouzlím dalšího summa, znovu musím vytáhnout záložku a znovu "Kill_last", aby ten naposled vykouzlený sum věděl na co útočit... Toto se mi zdá velice nešťastné řešení, je možné že něco dělám špatně, ale pokud to funguje tak jak jsem popsal, tak je to pro mě nepoužitelné. Nešlo by to nějak fixnout ?

PS: Ještě další věci jsem si všimnul, když už to nepřejmenovává summy z "Kal Nox Mani" (což je super věc), proč je příkaz "Kill_last" posílá?

Díky za případné rady
Na webu máš někde k tomu ještě Killsay a podobné capovínky.. třeba tam najdeš co chceš..

Bys nevěřil, jaký má někdo nesmyslné přání ;-)

Re: Základní balíček pro Phoenix (nelagující)

Napsal: 09.07.2012 15:43:10
od Raziel
Když myslíš ... ale já bych se pod něco takového styděl podepsat ... zvlášt jak bych věděl, že ty scripty jsou shit ;)

Re: Základní balíček pro Phoenix (nelagující)

Napsal: 09.07.2012 17:33:54
od Smoce
Raziel píše:Když myslíš ... ale já bych se pod něco takového styděl podepsat ... zvlášt jak bych věděl, že ty scripty jsou shit ;)
Nic proti, ale já se C# učil, když se do světa dostala první známka, že existuje phoenix...

A možná kód je starej, ale scripty fungují na 100% ;-)

Re: Základní balíček pro Phoenix (nelagující)

Napsal: 09.07.2012 18:14:52
od Raziel
Asi máš zkreslenou představu o tom, co je 100% :)

Re: Základní balíček pro Phoenix (nelagující)

Napsal: 09.07.2012 18:33:02
od Carda
Že takdle zveřejňuješ "svoje" skripty pro všechny je pěkný, to jo.
Byla by ale slušnost dodat, že polovina není tvůj výtvor (ať už čistý copy & paste nebo různý splácaniny) nebo u toho aspoň pokaždý nemít tak blbý kecy...
Občas to i vypadá, žes to kopíroval čistě naslepo, aniž bys měl sebemenší tušení jak to fachá...

Re: Základní balíček pro Phoenix (nelagující)

Napsal: 10.07.2012 00:29:16
od Smoce
Raziel píše:Asi máš zkreslenou představu o tom, co je 100% :)
Mě vše jede, pokud někdo si představuje aby funkce byla jiná no tak to už je jiná...

Carda píše:Že takdle zveřejňuješ "svoje" skripty pro všechny je pěkný, to jo.
Byla by ale slušnost dodat, že polovina není tvůj výtvor (ať už čistý copy & paste nebo různý splácaniny) nebo u toho aspoň pokaždý nemít tak blbý kecy...
Občas to i vypadá, žes to kopíroval čistě naslepo, aniž bys měl sebemenší tušení jak to fachá...
Tak to jsou skreslené data od tebe.. Na webu jsou scripty a tam kde je autor BOT tak samozřejmě asik každého napadne, že to je sebrené někde na webu ....

Tam kde jsem autorem já , tak by měl být můj script.. pokud není v popisu napsán autor...

PS: Když se mrknu na script tak vím co děla.. jestli někomu vadí že to dělá jinou funkci než vypovídá název je druhá věc....

A proč tu všecí máte tak blbé keci ? sere vás , že dávám lidem to, co vi ne ?...

Re: Základní balíček pro Phoenix (nelagující)

Napsal: 10.07.2012 08:44:27
od Raziel
Smoce píše: A proč tu všecí máte tak blbé keci ? sere vás , že dávám lidem to, co vi ne ?...

Pokud chceš být dobrá duše proč tam nenahraješ pořádné scripty ? Já si s psaním těch svých dal spoustu práce a tak dávám rady nebo upravy jen známým. Pokud tobě nevadí sdílet scripty s veřejností, proč teda sem dáváš nějakou starou slátaninu kterou ani sám nepoužíváš ? (pokud vůbec máš něco jiného a není to jen kec) Pokud by alespon trochu odpovídaly názvu topicu nemám nic proti, ale dát ostatním scripty o kterých víš že jsou plné chyb ...
Co se funkčnosti týká ... proč si neodpověděl Glaciusovi na ten pet control ? Nebo co kdybys zkusil pustit tu alchemku na inviskách nebo haluzích abys věděl že to prostě nefunguje.
Chápu že lidi co si umí napsat scripty vlastní, když nemají nic svého tak si ty tvé opraví sami a nemusí začínat od píky. Ale lidi kteří si ty tvoje scripty stahujou, nejspíš scripty berou odjinud a upravit je neumí.

Re: Základní balíček pro Phoenix (nelagující)

Napsal: 10.07.2012 09:14:39
od Helloween
Raziel píše:
Smoce píše: A proč tu všecí máte tak blbé keci ? sere vás , že dávám lidem to, co vi ne ?...

Pokud chceš být dobrá duše proč tam nenahraješ pořádné scripty ? Já si s psaním těch svých dal spoustu práce a tak dávám rady nebo upravy jen známým. Pokud tobě nevadí sdílet scripty s veřejností, proč teda sem dáváš nějakou starou slátaninu kterou ani sám nepoužíváš ? (pokud vůbec máš něco jiného a není to jen kec) Pokud by alespon trochu odpovídaly názvu topicu nemám nic proti, ale dát ostatním scripty o kterých víš že jsou plné chyb ...
Co se funkčnosti týká ... proč si neodpověděl Glaciusovi na ten pet control ? Nebo co kdybys zkusil pustit tu alchemku na inviskách nebo haluzích abys věděl že to prostě nefunguje.
Chápu že lidi co si umí napsat scripty vlastní, když nemají nic svého tak si ty tvé opraví sami a nemusí začínat od píky. Ale lidi kteří si ty tvoje scripty stahujou, nejspíš scripty berou odjinud a upravit je neumí.
Já ti nevím Razieli, ale mě ty skripty fungují :roll: Jak od Smoceho, tak i od Wizzyho....

Re: Základní balíček pro Phoenix (nelagující)

Napsal: 10.07.2012 11:54:29
od Smoce
Raziel píše:
Smoce píše: A proč tu všecí máte tak blbé keci ? sere vás , že dávám lidem to, co vi ne ?...

Pokud chceš být dobrá duše proč tam nenahraješ pořádné scripty ? Já si s psaním těch svých dal spoustu práce a
tak dávám rady nebo upravy jen známým. Pokud tobě nevadí sdílet scripty s veřejností, proč teda sem dáváš nějakou starou slátaninu kterou ani sám nepoužíváš ? (pokud vůbec máš něco jiného a není to jen kec) Pokud by alespon trochu odpovídaly názvu topicu nemám nic proti, ale dát ostatním scripty o kterých víš že jsou plné chyb ...
Co se funkčnosti týká ... proč si neodpověděl Glaciusovi na ten pet control ? Nebo co kdybys zkusil pustit tu alchemku na inviskách nebo haluzích abys věděl že to prostě nefunguje.
Chápu že lidi co si umí napsat scripty vlastní, když nemají nic svého tak si ty tvé opraví sami a nemusí začínat od píky. Ale lidi kteří si ty tvoje scripty stahujou, nejspíš scripty berou odjinud a upravit je neumí.
Na PET CONTROl jsi odpověděl ty, jestli se mám opakovat tak se budu opakovat....

Invis mám pocit jdou normálně, ale lavabomby skutečně je problém míchat..taky sem na to kdysi nějaké makro udělal...

Ano máš pravdu lidem nechávám staré scripty neprofesionálně napsané .. (Ale aspoň něco ne? )

Re: Základní balíček pro Phoenix (nelagující)

Napsal: 10.07.2012 19:03:02
od Raziel
Myslím že než to tvé něco je lepší hrát s původníma scriptama a ty další si postahovat bud tady na foru nebo jinde kde ty scripty jsou přece jen už lepší.

Re: Základní balíček pro Phoenix (nelagující)

Napsal: 10.07.2012 20:54:30
od Bizon
Raziel :

Tak sem hoď nějaké scripty Ty, když je všechno tak špatné. A pokud ne, tak si běž honit pinďoura někam jinam.

Narozdíl od Tebe Smoce udělal dost pro ostatní - web se scriptama, různé FUNKČNÍ pluginy, atd. Co jsi udělal pro DP komunitu Ty?

Re: Základní balíček pro Phoenix (nelagující)

Napsal: 11.07.2012 13:51:45
od Pheme
Skoda tak zajimave hry jako je UO, ze pro svoje hrani vyzaduje pomocne programy, ktere jsou mnohem dokonalejsi nez hra samotna. Samozrejme nemyslim, ze by neslo hrat postavu, ktere staci interni makra. Ale vse ostatni je o pomocnych programech. Kdo nema je znevyhodnen

Stejne tak verim, kdyz uz je tedy uo yoko hrou, ze by se par "programatoru" kteri udelaji kompletni balik dobrych scriptu a daji ho volne k dispozici naslo. Ale spis ne, protoze sem od nikoho neslysel casteji "nemam cas" nez od nich. Takze vyuziji svych dovednosti a scripty prodavaji. O cem se tady hadate nevim, ale jeden za 18 a druhej bez 2 za 20 urcite znate

Re: Základní balíček pro Phoenix (nelagující)

Napsal: 08.01.2013 04:42:09
od Destrukce
Takže oprava balíček je lagující tedy aspon u mne. Vše jede hezký ale pouze do doby než vlezu do dungu nebo jakekoliv mistnosti kde je vic lidi nebo npc nebo cokoliv co ma HP. v tu chvili mi to vytvori lag na 1-3 secundy coz je pro maga kdyz to zdim smrtící. Lag mi vytváří to že mi to u všeho začíná ihned psát jmeno a pocet hp vlevo na obrazovku. Stoural sme se uz v tom asi 3 dny ptal jsme se x lidí a nikdo není schopen poradit. Piste mi bud odpoved sem nebo na icq 587889752 a nebo Do soukrome zpravy :twisted: :unibrow: :unibrow: :unibrow: Předem díky.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
shshs 254/254 prostredek herniho okna ,,,,
sfsfaf 256/256 prostredek herniho okna ,,,,
dafaf 256/256 prostredek herniho okna ,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Carky jsou jakoby herni okno. a ta leva cast je to co mi to pise ihned jak to neco vidi. Jen pro orientaci abyjste vedeli jaky je muj problem.
tohle mi haze journal pheny 05:06 You see: Tidgug
05:06 You see: Xepug
05:06 You see: Azhug
05:06 You see: Dugarod
05:06 You see: Odin
05:06 You see: Gholug
05:06 You see: Wrug
05:06 You see: Xomath
05:06 You see: Jreghug
05:06 You see: Nofhug
05:06 You see: Oilug
05:06 You see: Nargulg
05:06 You see: Vrigka
05:06 You see: Laghed
05:06 You see: Knodagh
05:06 You see: Varfu
05:06 You see: Sunodagh
05:06 You see: Xomkug
05:06 Phoenix: Xomkug : 256/256 (11)
05:06 Phoenix: Nofhug : 256/256 (13)
05:06 Phoenix: Sunodagh : 256/256 (4)
05:06 Phoenix: Nargulg : 256/256 (7)
05:06 Phoenix: Knodagh : 256/256 (15)
05:06 Phoenix: Oilug : 256/256 (4)
05:06 Phoenix: Laghed : 256/256 (10)
05:06 Phoenix: Xomath : 256/256 (13)
05:06 Phoenix: Vrigka : 256/256 (13)
05:06 Phoenix: Varfu : 256/256 (9)
05:06 Phoenix: Jreghug : 256/256 (11)
05:06 Phoenix: Tidgug : 256/256 (3)
05:06 You see: Tidgug

vyŘEŠENO Stačí v systems smazat script Printlast po 3 dnech sem si ho všiml.