Stránka 1 z 1
Jednopolíčkové monstrum chyba
Napsal: 28.03.2012 14:09:57
od Empair
Všimli jsme si že, že do počtu hráčů na políčku započítává i duchy ... větřím že je to chyba.
Re: Jednopolíčkové monstrum chyba
Napsal: 28.03.2012 14:29:31
od Strigwyr
Ja osobne si myslim, ze je v podstate jedno ci je to chyba alebo nie, ale opravi sa to hned ako zacnu 3 duchovia z vypravy takto vymlacovat priserky KVF poliami ktore nebudu mat imunitu. Da sa toho pekne zneuzit staci rozmyslat :p
Re: Jednopolíčkové monstrum chyba
Napsal: 28.03.2012 14:31:13
od Acarus
ON=STEP
IF !(<SRC.FLAGS>&01c000003)
...
ENDIF
RETURN 1
Re: Jednopolíčkové monstrum chyba
Napsal: 29.03.2012 02:19:31
od Empair
4 Acar: Plánujete opravu?
Jako je to dost nepraktické ...
Třeba v ratmanech kde se dá ress jen na jednom políčku ... lidi tam naběhnou za duchy pro ress a zabije 1 políčkové mosntrum ještě dříve než je poressuješ ...
V dungách se lidi jsou podívat co se děje a lidem vyšlápnout past ... čistě tereticky vy PK tak za duchy mohli pojíždět i výpravy ... jiné výpravy druhým nesmyslně škodit ...
Re: Jednopolíčkové monstrum chyba
Napsal: 29.03.2012 08:38:20
od Acarus
Empair píše:4 Acar: Plánujete opravu?
Jako je to dost nepraktické ...
Třeba v ratmanech kde se dá ress jen na jednom políčku ... lidi tam naběhnou za duchy pro ress a zabije 1 políčkové mosntrum ještě dříve než je poressuješ ...
V dungách se lidi jsou podívat co se děje a lidem vyšlápnout past ... čistě tereticky vy PK tak za duchy mohli pojíždět i výpravy ... jiné výpravy druhým nesmyslně škodit ...
Jak sem psal vyse uryvek scriptu, tak ti to prelozim.
Kdyz slapne na nekoho v danem dungu kde je to omezeni nekdo, kdo je : summon, spawn, pet, invul a nebo mrtvej. tak to neudela nic.
Re: Jednopolíčkové monstrum chyba
Napsal: 29.03.2012 12:16:46
od Tersivan
pokud to chapu tak by z duchu nemeli skakat jednopolickovy monstra hm?
tak proc to z 2 lidi a ducha skace?:p stejne tak ze 3 duchu:)
Re: Jednopolíčkové monstrum chyba
Napsal: 29.03.2012 12:58:58
od Acarus
Postupne obsazovaní promenne u policka na step u cloveka je udelano tak, ze, kdyz je mrtvej tak ho to neobsadi == duch nezpusobi naplneni kapacity techto kolonek a past nemuze vyskocit. Existuje li nejaka sanca, tak jedine takova, ze to misto obsadil jeste jako zivej a pak dej se script tak jak je. Takze umrou li 3 lidi na sobe na miste je mozne ze to pak vzhledem k obsazeni danych promennych muze pokracovat dale.
Re: Jednopolíčkové monstrum chyba
Napsal: 29.03.2012 13:02:10
od Tersivan
dik za info, dobre vedet.
Re: Jednopolíčkové monstrum chyba
Napsal: 29.03.2012 13:21:12
od Han Gamms
Acarus píše:Postupne obsazovaní promenne u policka na step u cloveka je udelano tak, ze, kdyz je mrtvej tak ho to neobsadi == duch nezpusobi naplneni kapacity techto kolonek a past nemuze vyskocit. Existuje li nejaka sanca, tak jedine takova, ze to misto obsadil jeste jako zivej a pak dej se script tak jak je. Takze umrou li 3 lidi na sobe na miste je mozne ze to pak vzhledem k obsazeni danych promennych muze pokracovat dale.
Takže když 2 lidi umřou na skoku (1policku), skočí tam 3. člověk a nepohne se = 3polickove monstrum

Za jak dlouho se ty "stepy" na tom policku vynuluji? Po zmizeni tel, nebo staci to policko opustit s duchem ?
Re: Jednopolíčkové monstrum chyba
Napsal: 29.03.2012 13:24:57
od Acarus
Hrac stoji,
vleze na nej jinej hrac, chceck, splni zapis
veleze jinej hrac , chceck, zapis.
stojici hrac kdyz obsazena promena1, kdyz obsazena promena2 kdzy hrac promena 1 a hrac promena2 pozice stejna jako hrac pozice stojici tak bum takovej je postup.
Re: Jednopolíčkové monstrum chyba
Napsal: 29.03.2012 13:36:09
od Raziel
Acarus píše:pasti
Všiml jsem si že u Ityho vyšlapával mirrory nějaký klamák kterého tam někdo nechal ... sice to není uplně to stejné, ale nechce se mi na to zakládat topic. To je správně ?
Re: Jednopolíčkové monstrum chyba
Napsal: 29.03.2012 13:47:17
od Acarus
Lze odstranit kudlickou, je to bugspawn jakysi, kdy danej klamak, cokoliv ma flagy 0 ... proto aktivuje past a muze aktivovat i tohle zarizeni obecne.
Re: Jednopolíčkové monstrum chyba
Napsal: 29.03.2012 14:01:52
od Han Gamms
Acarus píše:Hrac stoji,
vleze na nej jinej hrac, chceck, splni zapis
veleze jinej hrac , chceck, zapis.
stojici hrac kdyz obsazena promena1, kdyz obsazena promena2 kdzy hrac promena 1 a hrac promena2 pozice stejna jako hrac pozice stojici tak bum takovej je postup.
Bohužel asi nejsem dost obdařen, abych pochopil tvé vysvětlení
Jen mě zajímá, zda se dá předejít tomu, když skočim na 2 mrtvoly neskocilo 3 polickove monstrum.
otazka: Uhneme se s duchama -> uvolní se sloty na policku ?
Re: Jednopolíčkové monstrum chyba
Napsal: 29.03.2012 14:20:41
od Irto
Han Gamms píše:Acarus píše:Hrac stoji,
vleze na nej jinej hrac, chceck, splni zapis
veleze jinej hrac , chceck, zapis.
stojici hrac kdyz obsazena promena1, kdyz obsazena promena2 kdzy hrac promena 1 a hrac promena2 pozice stejna jako hrac pozice stojici tak bum takovej je postup.
Bohužel asi nejsem dost obdařen, abych pochopil tvé vysvětlení
Jen mě zajímá, zda se dá předejít tomu, když skočim na 2 mrtvoly neskocilo 3 polickove monstrum.
otazka: Uhneme se s duchama -> uvolní se sloty na policku ?
Skoci prvni hrac pozice 11,11
Skoci druhy hrac pozice 11,11
Umre prvni hrac pozice 11,11 - se cisti
Skoci treti hrac pozice 11,11 podminka stoji tam pouze prvni a druhy 3 polickove monstrum neskoci
Simulace dva
Skoci prvni hrac 11.11 nic
Skoci druhy pozice 11.11 nic
Skoci treti pozice 11.11 bum skace monstrum ale muze byt spozdeni
Umira prvni hrac 11.11 nic nemeni na tom ze podminka uz byla spustena.
Je to srozumitelnejsi tak jsem to aspon pochopil ja, mozna take spatne.
Re: Jednopolíčkové monstrum chyba
Napsal: 29.03.2012 14:30:17
od Han Gamms
Irto píše:xxx
Nám se stalo ale toto.
Skoci prvni hrac pozice 11,11 - umre
Skoci druhy hrac pozice 11,11 - umre
uz tam lezi 2 mrtvoly
Skoci treti hrac pozice 11,11 --> vyskoci 3 polickove monstrum