Vyskakovaci pasti - vice postav na jednom policku
Napsal: 24.03.2012 19:46:21
Ahoj Ondro, Honzo a Jarmile,
opet porusuji sve pravidlo, ze bych mel psat na vyvesku az kdyz vychladnu, ale proste obcas to nejde. Budu zde opet lobovat za prijemnejsi hrani a zmenu prudicich az buzerovacich nastaveni. Doufam, ze se dotycny, ktery toto krasne nastaveni chyti za hlavu a projedna s Vami patricne opatreni.
Chtel bych vas poprosit, zdali byste mohli prodiskutovat nasledujici nastaveni. Jedna se o vyskakujici pasti v dungeonu za podminky, ze na jednom policku stoji vice jak dve postavy. Pokud je tam nastaven jiny pocet postav, tak me na to prosim nemusite upozornovat.
Skript se zavadel jiz pred dlouhou dobou, kdy se temer denne chodilo vicero nejobtiznejsich vyprav a nasledne jste zjistili, ze misto toho aby lide vyslapali milion pasti, tak se stosuji na jedno policko. Z vaseho badani nejspise vyplinulo, ze to asi nejspise zatezuje server. Zdali to je pravda nebo neni me take nezajima.
Vyvstava tu hned jedna otazka zdali by se cela tato vychytavka nedala jednodusse vypnout. Predpokladam, ze se ted smejete a rovnou pisete, ze to urcite nepujde, tak se pokusim navrhnout jine opatreni.
Jaka je dnes situace:
Pokud se vyprava nekam presouva, tak port vetsinou haze lidi jiz trochu rozhazene, ale neni to pravidlem. V nekterych pripadech Vas gate hodi na male prostranstvi a je temer jasne, ze na jednom poli skonci vicero ucastniku vypravy.
Takovy problem by to snad ani nebyl, kdyby jste nenastavili respawn tech uplne nejprisernejsich potvor jake na serveru jsou. Minimalne v jednom pripade, a to v Heroic Temple dungu, gate haze do malinkate prostoru a jeste Vas tam uvezni vyskakujici krapniky. Co pak nasleduje urcite pochopite, protoze nastaveni znate.
CHtel jsem se tedy zeptat, a zde by me zajimala vase reakce, zdali je dane reseni proveditelne.
1. Zajistit, aby gate neportnula vicerohracu na jedno pole. Pokud je rozmezi 3x3 tak by mohla pekne poporade hazet kazdeho hrace na pole vedle predchoziho pole. Desaty by skocil zase na misto toho prvniho a tak dale.
2. Dnes nikdo ani nevi v jakem dungu toto nastaveni funguje nebo ne. Mohli by se pri spusteni onoho timeru nad hracema nebo kdekoliv jinde objevit nejaka vystrazna oznameni? Napr: po prvnich 2 sekundach "Pod Vasi vahou za zacina bortit zem", po dalsich 2 sekundach "Ze zeme zacina vylezat nejaka havet" a po dalsich 2 sekundach uz trebas prvni potvora apod. Tohle reseni by se mi moc libilo. Bylo by to RP, zabavne a kazdy by to chapal. Pokud by se hlaska neobjevila, tak by se niceho nemuseli bat.
3. Mohli byste vyjmou ze seznamu vyskakujich priser to nechutny oko co haze KVF field? Mozna by to bylo take jedno z nejjednodussich reseni.
Ahoj
verny a rozzureny Lukas
Ave Amon!
opet porusuji sve pravidlo, ze bych mel psat na vyvesku az kdyz vychladnu, ale proste obcas to nejde. Budu zde opet lobovat za prijemnejsi hrani a zmenu prudicich az buzerovacich nastaveni. Doufam, ze se dotycny, ktery toto krasne nastaveni chyti za hlavu a projedna s Vami patricne opatreni.
Chtel bych vas poprosit, zdali byste mohli prodiskutovat nasledujici nastaveni. Jedna se o vyskakujici pasti v dungeonu za podminky, ze na jednom policku stoji vice jak dve postavy. Pokud je tam nastaven jiny pocet postav, tak me na to prosim nemusite upozornovat.
Skript se zavadel jiz pred dlouhou dobou, kdy se temer denne chodilo vicero nejobtiznejsich vyprav a nasledne jste zjistili, ze misto toho aby lide vyslapali milion pasti, tak se stosuji na jedno policko. Z vaseho badani nejspise vyplinulo, ze to asi nejspise zatezuje server. Zdali to je pravda nebo neni me take nezajima.
Vyvstava tu hned jedna otazka zdali by se cela tato vychytavka nedala jednodusse vypnout. Predpokladam, ze se ted smejete a rovnou pisete, ze to urcite nepujde, tak se pokusim navrhnout jine opatreni.
Jaka je dnes situace:
Pokud se vyprava nekam presouva, tak port vetsinou haze lidi jiz trochu rozhazene, ale neni to pravidlem. V nekterych pripadech Vas gate hodi na male prostranstvi a je temer jasne, ze na jednom poli skonci vicero ucastniku vypravy.
Takovy problem by to snad ani nebyl, kdyby jste nenastavili respawn tech uplne nejprisernejsich potvor jake na serveru jsou. Minimalne v jednom pripade, a to v Heroic Temple dungu, gate haze do malinkate prostoru a jeste Vas tam uvezni vyskakujici krapniky. Co pak nasleduje urcite pochopite, protoze nastaveni znate.
CHtel jsem se tedy zeptat, a zde by me zajimala vase reakce, zdali je dane reseni proveditelne.
1. Zajistit, aby gate neportnula vicerohracu na jedno pole. Pokud je rozmezi 3x3 tak by mohla pekne poporade hazet kazdeho hrace na pole vedle predchoziho pole. Desaty by skocil zase na misto toho prvniho a tak dale.
2. Dnes nikdo ani nevi v jakem dungu toto nastaveni funguje nebo ne. Mohli by se pri spusteni onoho timeru nad hracema nebo kdekoliv jinde objevit nejaka vystrazna oznameni? Napr: po prvnich 2 sekundach "Pod Vasi vahou za zacina bortit zem", po dalsich 2 sekundach "Ze zeme zacina vylezat nejaka havet" a po dalsich 2 sekundach uz trebas prvni potvora apod. Tohle reseni by se mi moc libilo. Bylo by to RP, zabavne a kazdy by to chapal. Pokud by se hlaska neobjevila, tak by se niceho nemuseli bat.
3. Mohli byste vyjmou ze seznamu vyskakujich priser to nechutny oko co haze KVF field? Mozna by to bylo take jedno z nejjednodussich reseni.
Ahoj
verny a rozzureny Lukas
Ave Amon!