Stránka 1 z 1
Zastavující se makra
Napsal: 24.01.2012 10:37:18
od Raziel
Zdravím,
mám makro na míchání, které pustím a funguje, ale někdy ... většinou když se objeví nová postava na obrazovce, tak se makro zastaví. Prostě z nějakého důvodu nenajde typ namíchané flašky v báglu i když tam je ... vypíše "type not found" a makro se zastaví.
Neví někdo proč, nebo co se s tím dá dělat ?
Re: Zastavující se makra
Napsal: 24.01.2012 11:20:33
od Helloween
Raziel píše:Zdravím,
mám makro na míchání, které pustím a funguje, ale někdy ... většinou když se objeví nová postava na obrazovce, tak se makro zastaví. Prostě z nějakého důvodu nenajde typ namíchané flašky v báglu i když tam je ... vypíše "type not found" a makro se zastaví.
Neví někdo proč, nebo co se s tím dá dělat ?
Ukaž ten skript, nebo ti můžu poslat můj, mě fungoval vždycky. Vyzkoušej tenhle:
Kód: Vybrat vše
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;
using Phoenix;
using Phoenix.WorldData;
namespace Phoenix.Scripts {
public class Alchemy {
private const string SuccessMessage = "You pour the completed potion into a bottle";
private const string FailureMessage = "You toss the failed mixture from the mortar";
[Executable( "alchemy" )]
public void Start() {
ItemType reagent = ItemType.FromTarget( "reagent" );
ItemType potion = ItemType.FromTarget( "potion" );
UO.Print( "Select 'keg':" );
UOItem keg = World.GetItem( UIManager.TargetObject() );
if ( !keg.Exist )
throw new ScriptErrorException( "Item 'keg' not found" );
int success = 0, failure = 0;
while ( reagent.Count > 10 ) {
Journal.Clear();
reagent.Use();
Journal.WaitForText( true, 40000, SuccessMessage, FailureMessage );
UO.Wait( 500 );
if ( Journal.Contains( SuccessMessage ) )
success++;
else if ( Journal.Contains( FailureMessage ) )
failure++;
UO.PrintInformation( "Success: {0} Failure: {1} => {2}%", success, failure, success + failure > 0 ? ( success * 100 / ( success + failure ) ) : 0 );
while ( potion.Count > potion.InitialCount - 1 ) {
potion.WaitTarget();
keg.Use();
Journal.WaitForText( true, 20000, "Prelil jsi lahvicku do kade" );
UO.Wait( 500 );
}
}
UO.PrintInformation( "Script finished" );
}
#region Nested type: ItemType
private class ItemType {
public ItemType( string name, Graphic graphic, UOColor color ) {
Graphic = graphic;
Color = color;
InitialCount = Count;
}
public void Use() {
UOItem item = World.Player.Backpack.AllItems.FindType( Graphic, Color );
if ( !item.Exist )
throw new ScriptErrorException( "Item '" + Name + "' not found" );
item.Use();
}
public void WaitTarget() {
UOItem item = World.Player.Backpack.AllItems.FindType( Graphic, Color );
if ( !item.Exist )
throw new ScriptErrorException( "Item '" + Name + "' not found" );
item.WaitTarget();
}
#region Public properties
public string Name {
get;
private set;
}
public Graphic Graphic {
get;
private set;
}
public UOColor Color {
get;
private set;
}
public int InitialCount {
get;
private set;
}
public int Count {
get {
return World.Player.Backpack.AllItems.Count( Graphic, Color );
}
}
#endregion
#region Static members
public static ItemType FromTarget( string name ) {
UO.Print( "Select '" + name + "':" );
UOItem item = World.GetItem( UIManager.TargetObject() );
if ( !item.Exist )
throw new ScriptErrorException( "Item '" + name + "' not found" );
return new ItemType( name, item.Graphic, item.Color );
}
#endregion
}
#endregion
}
}
Re: Zastavující se makra
Napsal: 24.01.2012 14:22:34
od Raziel
heh, hezký script ... aneb proč to dělat jednoduše když to jde složitě že ?
no můj script je tady
Script jede v pohodě ... ale když někdo projde kolem domu, tak se zastaví a hlásí "type not found" nenapadá mě souvislost scriptu a příchodu dalšího hráče. Tohle je jiná verze než co jsem měl napsané původně ... neměl jsem tam ten findtype ale už ani nevím jak to bylo předtím ... script jel ale měl stejný problém ... tohle je jak mi to nakonec zůstalo nechtělo se mi to přepisovat zpátky
Re: Zastavující se makra
Napsal: 24.01.2012 14:59:03
od Helloween
Raziel píše:heh, hezký script ... aneb proč to dělat jednoduše když to jde složitě že ?
Ve skriptu nic nevidím, co by to mohlo zastavovat. No já mám skript trochu jinej, počítá i kolik jsi toho namíchal, kolik fizznul a procentuelně jak to vychází

Zkus ten muj a uvidíš.
Re: Zastavující se makra
Napsal: 24.01.2012 15:03:11
od Protokoll
jak vy my, tak my k vy

Re: Zastavující se makra
Napsal: 26.01.2012 10:15:31
od Raziel
aha, je mi to jasné ... jsem chtěl někoho kdo ví jak řešit problém a chápe jeho podstatu a ne zkus tohle a uvidíš. mimochodem nemáš pravdu a tvůj návrh na opravu funguje stejně jako bez ní.
Re: Zastavující se makra
Napsal: 26.01.2012 11:31:59
od Protokoll
jak vy my, tak my k vy

Re: Zastavující se makra
Napsal: 26.01.2012 12:27:24
od Helloween
Protokoll píše:no výborně... používáš něco o čem nevíš ani pumpička, máš špatně napsanej script, neumíš ani použít slovník k tomu aby sis projel compiled log, seš přechytřelej a navážíš se do lidí co se ti snaží pomoct, ale špatný sme my.
vyndej si všechny scripty(soubory.cs) co máš ve feně a nech tam jen ten s alchemkou. až to zkusíš, tak napiš.
EDIT: jestli máš tu prasáckou verzi s extensions, tak je možný, že tam budeš muset nechat i 1 další soubor.
/ale protože to je neoficiální verze, neřeknu ti kterej/
Takový lidi jsou nejlepší

Rejpálci,zdechlouni. Mě to žíly netrhá, ať si trhne nohou.
Re: Zastavující se makra
Napsal: 27.01.2012 09:40:13
od Thelvyn
usměvavé ... raz se vyjádřil kapku ostře asi ... , ale dle mého nechtěl skript na míchaní ale chtěl vědět proč ten jeho nefunguje...
pak se nedivím, te reakci... ale šlo to napsat lepe

Re: Zastavující se makra
Napsal: 27.01.2012 17:26:00
od Raziel
Víceméně, ale já prostě nemám rád lidi co dělají chytráky a o problému neví nic "nefunguje ti počítač? tak si kup jiný ten fungovat bude" ... jinak tedy problém jsem vyřešil ale protože mám jak tady píše Einsten "špatný script který nemůže fungovat" tak řešení zde neuvedu - stejně nikdo jiný tento problém mít nebude když mají scripty od pana Protokolla.
Re: Zastavující se makra
Napsal: 27.01.2012 17:47:34
od Protokoll
Raziel píše:Víceméně, ale já prostě nemám rád lidi co dělají chytráky a o problému neví nic "nefunguje ti počítač? tak si kup jiný ten fungovat bude" ... jinak tedy problém jsem vyřešil ale protože mám jak tady píše Einsten "špatný script který nemůže fungovat" tak řešení zde neuvedu - stejně nikdo jiný tento problém mít nebude když mají scripty od pana Protokolla.
takže když ti nejede auto, protože tam leješ místo benzínu naftu a automechanik ti poradí, abys nejprve vyměnil palivo a až pak nechal vyčistit motor, tak je u tebe "chytrák co o tom nic neví ?"
tak ti nevim, ale nejsi to ty, ten chytrolín, kterýmu to tu nejede
EDIT: nevděk vládne světu

Re: Zastavující se makra
Napsal: 27.01.2012 19:17:25
od Thelvyn
Protokoll píše:Raziel píše:Víceméně, ale já prostě nemám rád lidi co dělají chytráky a o problému neví nic "nefunguje ti počítač? tak si kup jiný ten fungovat bude" ... jinak tedy problém jsem vyřešil ale protože mám jak tady píše Einsten "špatný script který nemůže fungovat" tak řešení zde neuvedu - stejně nikdo jiný tento problém mít nebude když mají scripty od pana Protokolla.
takže když ti nejede auto, protože tam leješ místo benzínu naftu a automechanik ti poradí, abys nejprve vyměnil palivo a až pak nechal vyčistit motor, tak je u tebe "chytrák co o tom nic neví ?"
tak ti nevim, ale nejsi to ty, ten chytrolín, kterýmu to tu nejede
EDIT: nevděk vládne světu

ty jsi mu ale napsal vyměn auto

Re: Zastavující se makra
Napsal: 27.01.2012 19:46:20
od Helloween
Thelvyn píše:ty jsi mu ale napsal vyměn auto

Tady nešlo o výměnu auta. Tady šlo pouze o to, aby vyzkoušel jiný skript.
Když ti na PC přestane jet obraz, tak co uděláš? vyzkoušíš snad jinou grafiku nebo monitor ne? nezačneš rozebírat monitor nebo grafiku na malý součástečky.
Re: Zastavující se makra
Napsal: 30.01.2012 04:17:10
od Raziel
Helloween píše:
Tady nešlo o výměnu auta. Tady šlo pouze o to, aby vyzkoušel jiný skript.
Když ti na PC přestane jet obraz, tak co uděláš? vyzkoušíš snad jinou grafiku nebo monitor ne? nezačneš rozebírat monitor nebo grafiku na malý součástečky.
Vidíš a já obvykle jen zašoupu kabelem zatím 100 procentně funkční
tak ti nevim, ale nejsi to ty, ten chytrolín, kterýmu to tu nejede

Ne, říkám že script jsem si opravil sám, bez výměny auta
