Stránka 1 z 2

Neklak pro crafta

Napsal: 27.04.2010 22:10:36
od Kelvin
Nvm jestli to tu nahodou uz nebylo toto tema nebo jestli neco takoveho treba neni .. Ale napadlo me kdyz je neklak na taming a alchemku proc se nezavede aj neklak na BS nebo nejaky jiny krafti skill ?

Re: Neklak pro crafta

Napsal: 27.04.2010 23:51:59
od Corax
Na BS mas kladivo a na vsechny skilly robku.

Re: Neklak pro crafta

Napsal: 28.04.2010 00:11:20
od Lucky
Nedava neco aj bandana?

Re: Neklak pro crafta

Napsal: 28.04.2010 01:50:45
od Perseus
Lucky píše:Nedava neco aj bandana?

ne, bandana nedává, krom jedné jistě neznámé featurky naprosto nic :)

Re: Neklak pro crafta

Napsal: 28.04.2010 08:50:27
od Kelvin
Jo jasne na bs je kladivko to vim ale treba by nebylo spat udelat na carpentry nejakou vzacnou pilku co bude pridavat jako kladivko BS. Nebo na tailorink nejaky item myslim ze by se to hodil :)

Re: Neklak pro crafta

Napsal: 28.04.2010 09:23:24
od Corax
No ale nemůže být "skillo-přidávací item" na všechno.

Re: Neklak pro crafta

Napsal: 28.04.2010 16:31:58
od Legend Of Pain
plsky a pre rangera zázračnú kuš ktorá mu bude pridávať +45 archery. Nazval by som ju Total Gainer :paranoid:

Re: Neklak pro crafta

Napsal: 28.04.2010 16:51:31
od Stich
Corax píše:No ale nemůže být "skillo-přidávací item" na všechno.
napadla ma otazka. Proč ne?

Re: Neklak pro crafta

Napsal: 28.04.2010 17:21:31
od Kelvin
Ja si myslim ze prave by bylo dobre mit na kazdy skill nejaky ten item :) no a podle toho treba jak je obtizny skill udelat aj ty itemy myslim jako jejich drop a vyskyt a tak aby to nemel hned NB craft ..

Re: Neklak pro crafta

Napsal: 28.04.2010 17:49:39
od Stich
Kelvin píše:Ja si myslim ze prave by bylo dobre mit na kazdy skill nejaky ten item :) no a podle toho treba jak je obtizny skill udelat aj ty itemy myslim jako jejich drop a vyskyt a tak aby to nemel hned NB craft ..
Preco by to nemal ked ma dalsich 7max postav za ktore to vie tak ver tomu ze to bude mat aj na prave vytvorenej postave :)

Re: Neklak pro crafta

Napsal: 29.04.2010 07:59:28
od Kelvin
Jo jasne ... tak to treba udelat formou ukolu primo pro povolani craft .. a treba aby mohl udelat ten Q az bude mit max ten skill aby jako se dalo zlepsi ..

Re: Neklak pro crafta

Napsal: 29.04.2010 08:55:33
od Acarus
Kraftovi se planuje neco jineho nez craft-gain item.

Re: Neklak pro crafta

Napsal: 29.04.2010 18:01:56
od Kelvin
Mazane :) a co ? je to tom psane nekde na foru nebo je tamjne ? :)

Re: Neklak pro crafta

Napsal: 29.04.2010 18:12:15
od Acarus
Kelvin píše:Mazane :) a co ? je to tom psane nekde na foru nebo je tamjne ? :)
Napsane to mozna je, ale vidi to jen par lidi.

Re: Neklak pro crafta

Napsal: 29.04.2010 19:03:50
od Corax
Stich píše:
Corax píše:No ale nemůže být "skillo-přidávací item" na všechno.
napadla ma otazka. Proč ne?
Vyska skillu ovlivnuje jeho uspesnost, kdyz budes mit na vsechno item co ti bude skill pridavat, tak se muze rovnou nastavit u vseho vyssi uspesnost a nepotrebujes na to item.(P.S. Jinak ja do toho scriptovani vubec nevidim, tak to ber jen jako nazor neznaleho cloveka)

Re: Neklak pro crafta

Napsal: 29.04.2010 20:52:10
od Reginald
Acarus píše: Napsane to mozna je, ale vidi to jen par lidi.
a myslíš že bych to mohl taky vidět... :P

Re: Neklak pro crafta

Napsal: 04.05.2010 15:36:27
od Stich
Corax píše:
Stich píše:
Corax píše:No ale nemůže být "skillo-přidávací item" na všechno.
napadla ma otazka. Proč ne?
Vyska skillu ovlivnuje jeho uspesnost, kdyz budes mit na vsechno item co ti bude skill pridavat, tak se muze rovnou nastavit u vseho vyssi uspesnost a nepotrebujes na to item.(P.S. Jinak ja do toho scriptovani vubec nevidim, tak to ber jen jako nazor neznaleho cloveka)
Nj dostal si ma keby su craftske gm necklaky alebo podobne veci tak by to zase bola dalsia securkova vec nasadim vyrobim odlozim do securky

Re: Neklak pro crafta

Napsal: 09.07.2010 16:55:34
od Krupavylcan
Corax píše:
Stich píše:
Corax píše:No ale nemůže být "skillo-přidávací item" na všechno.
napadla ma otazka. Proč ne?
Vyska skillu ovlivnuje jeho uspesnost, kdyz budes mit na vsechno item co ti bude skill pridavat, tak se muze rovnou nastavit u vseho vyssi uspesnost a nepotrebujes na to item.(P.S. Jinak ja do toho scriptovani vubec nevidim, tak to ber jen jako nazor neznaleho cloveka)
Možná se to řešilo už jinde - ale:
V současné chvíli má každý craft možnost mít vyšší Blacksmithy díky kladívku - globálně tedy je možné zrušit kladívka - vyrobit si jej může skutečně každý - proč rovnou nesnížit pravděpodobnost fizzu?

Co radši umožnit craftům volbu specializace na určitý druh výroby? K té by po slnění nějakého questu získal kraft předmět přidávající nějaké to procento do příslušného skillu - třeba magické nářadí, které by se používáním ničilo nebo vybíjelo a craft by byl nucen si získat nové / nabít staré.

Je otázka, kolik craftů by si zvolilo který skill pro specializaci - snad krom Carpentry by si ale každý ze skillů zvolilo alespoň pár jedinců.
Co by mohlo být přínosem - o něco málo lepší dostupnost itemů vyráběných skilly Tinkering, Bowcraft, Tailoring / o něco dražší výrobky skillu Blacksmithy - prodávají se především brnění, pokud by podražila, kdo ví, třeba by místo mythu brali lidi do dungů i ty +15 a +10 pláty...

Re: Neklak pro crafta

Napsal: 09.07.2010 18:03:50
od Wizzy
Krupavylcan píše: Co radši umožnit craftům volbu specializace na určitý druh výroby?
Ve chvili kdy das takovoudle specializaci craftum, lidi budou delat radsi 4 crafty, kazdyho jen s jednim skillem a speckou.

Re: Neklak pro crafta

Napsal: 09.07.2010 18:05:49
od Night Storm
Reginald píše:
Acarus píše: Napsane to mozna je, ale vidi to jen par lidi.
a myslíš že bych to mohl taky vidět... :P
a ja? a muj kamos?