Script na Mining

Vaše problémy, rady a skripty týkající se tohoto prográmku
Odpovědět
Uživatelský avatar
Cannibal Corpse
Misspelling Chicken
Misspelling Chicken
Příspěvky: 9
Registrován: 17 říj 2006 15:27
Kontaktovat uživatele:

Script na Mining

Příspěvek od Cannibal Corpse »

Zdravím ,, mám problem se scriptem na mining a potřeboval bych radu. Script je klasickej chodicí na W , jak dojde do konce dolu , tak se vratí , posune o políčko na S a jede znovu. U crafta , se ktrerým běžně těžím, jede normálně , ale u jiných postav zlobí. Postava kope na poličku , vykope rudu a misto toho aby pokračovala dál na W se otočí , jakokdyby dorazila dokonce dolu. Vykope jedno políčko a posune se na další řádek a takhle pořád dokola. Nevíte někdo co mám udělat , pomačkat, aby mě to kopalo normálně ? Předem díky za rady.

přesunuto, snad je to správná sekce, kdyžtak pm
/Soap
Dude i miss them ... I still hope that they will come back as the best band ever ... I still hope that they will come back as Blink 182
Uživatelský avatar
Dave Lister
Dark Elegizer
Dark Elegizer
Příspěvky: 1036
Registrován: 31 led 2007 00:38
Kontaktovat uživatele:

Re: Script na Mining

Příspěvek od Dave Lister »

zkus postnout ten script, bez nej ti asi nikdo moc neporadi..

(nebo zkus neco tady)
hemeneks more gadzo vazelina!
Uživatelský avatar
Cannibal Corpse
Misspelling Chicken
Misspelling Chicken
Příspěvky: 9
Registrován: 17 říj 2006 15:27
Kontaktovat uživatele:

Re: Script na Mining

Příspěvek od Cannibal Corpse »

Kód: Vybrat vše

#---------------------------------------------------------------
sub go_mining3()
#---------------------------------------------------------------
uo.print("Spoustim kopani")
var schovejse, returnik
UO.Exec('terminate hlidejvdole2')
UO.Exec('exec hlidejvdole2')
var isgmmin=0
#if UO.SkillVal('Mining')==1000 then
isgmmin=1
#endif
schovejse=1
if schovejse==1 then
	  hiding()
	endif
var mx,my,mz
while not uo.dead()
    uo.deletejournal()
    mx = UO.GetX("self") 
    my = UO.GetY("self")
    mz = UO.GetZ("self")
	vyhaz2(0)
    repeat
	if uo.injournal('nemuzes') then
		repeat
		wait(200)
	until uo.injournal('akce skoncila')
	endif
        uo.deletejournal()
	if schovejse==1 and NOT Uo.Hidden() then
	  hiding()
	endif
	#UO.usetype("0x0F39")
	UO.usetype("0x0E85")
	uo.waittargettile("0",mx,my,mz)
	repeat
        wait(300)
	until uo.injournal('akce skoncila')
	wait(500)
	if isgmmin==1 then
		returnik=vyhaz2(0)
	endif 
until uo.injournal("There is no|Try mining|at your feet|equipped to use") or returnik==1
returnik=vyhaz2(1)
if uo.injournal("equipped|at your feet") then
	uo.PlayWav("C:\Windows\media\ding.wav")
	if returnik==0 then
		uo.exec('terminate go_mining3')
	endif
endif
if schovejse==1 and NOT Uo.Hidden() then
	  hiding()
	  uo.deletejournal()
endif
wait(2000)
if not go(uo.getx("self")-1,uo.gety("self")) then
        while go(uo.getx("self")+1,uo.gety("self"))
            wait(100)
        wend
        while not go(uo.getx("self"),uo.gety("self")+1)
            go(uo.getx("self")-1,uo.gety("self"))
	wait(100)
		wend
        while go(uo.getx("self")+1,uo.gety("self"))
            wait(100)
	wend
endif
wend
end sub


#---------------------------------------------------------------
Sub go(x,y)
#---------------------------------------------------------------
    var xx,yy
    repeat
        if uo.getx("self") < x then
            if uo.getdir("self")<>2 then
                uo.press(34,1,500)
            endif
            xx=uo.getx("self")
            yy=uo.gety("self")
            uo.press(34,1,100)
            if not wait_for_move(xx,yy) then
                return 0
            endif
        endif
        if uo.getx("self") > x then
            if uo.getdir("self")<>6 then
                uo.press(36,1,0)
            endif
            xx=uo.getx("self")
            yy=uo.gety("self")
            uo.press(36,1,100)
            if not wait_for_move(xx,yy) then
                return 0
            endif
        endif
        if uo.gety("self") < y then
            if uo.getdir("self")<>4 then
                uo.press(35,1,0)
            endif
            xx=uo.getx("self")
            yy=uo.gety("self")
            uo.press(35,1,100)
            if not wait_for_move(xx,yy) then
                return 0
            endif
        endif
        if uo.gety("self") > y then
            if uo.getdir("self")<>0 then
                uo.press(33,1,500)
            endif
            xx=uo.getx("self")
            yy=uo.gety("self")
            uo.press(33,1,100)
            if not wait_for_move(xx,yy) then
                return 0
            endif
        endif
    until uo.getx("self")==x and uo.gety("self")==y
    return 1
end sub

Sub wait_for_move(x,y)
    var oldtime=uo.timer()
    repeat
        wait(100)
        if uo.timer()-oldtime>30 then
            return 0
        endif
    until uo.GetX("self") <> X or uo.GetY("self") <> Y
    return 1
end sub

#---------------------------------------------------------------
Sub vyhaz2(returnik) 
#---------------------------------------------------------------
var x,i,y,kopecek 
dim vyhazovat[18] 
dim color[18] 
############################################################# 
#                                              
# Tady dopln co chces vyhazovat 
# 0=nevyhazovat 
# 1=vyhazovat
# 2=vykopat a zahodit   
#                                              
############################                          
vyhazovat[0]=1 #Iron                              
vyhazovat[1]=1 #Copper                              
vyhazovat[2]=0 #Bronze                              
vyhazovat[3]=1 #Silver                              
vyhazovat[4]=1 #Shadow                              
vyhazovat[5]=1 #Rose                              
vyhazovat[6]=1 #Golden                              
vyhazovat[7]=1 #Verite                              
vyhazovat[8]=0 #Valorite                            
vyhazovat[9]=0 #Blood Rock                            
vyhazovat[10]=0 #Black Rock                            
vyhazovat[11]=0 #Mytheril                            
vyhazovat[12]=0 #Star Sapphire                        
vyhazovat[13]=0 #Emerald                          
vyhazovat[14]=0 #Citrine                            
vyhazovat[15]=0 #Amethyst                            
vyhazovat[16]=0 #Ruby                              
vyhazovat[17]=0 #Diamond                            
############################################################# 
color[0]=0x0000 #Iron 
color[1]=0x0289 #Copper 
color[2]=0x01BF #Bronze 
color[3]=0x0482 #Silver 
color[4]=0x0322 #Shadow 
color[5]=0x0665 #Rose 
color[6]=0x0160 #Golden 
color[7]=0x01CB #Verite 
color[8]=0x0253 #Valorite 
color[9]=0x04C2 #Blood Rock 
color[10]=0x0455 #Black Rock 
color[11]=0x052D #Mytheril 
color[12]=0x0006 #Star Sapphire 
color[13]=0x0041 #Emerald 
color[14]=0x002C #Citrine 
color[15]=0x0015 #Amethyst 
color[16]=0x0027 #Ruby 
color[17]=0x03E9 #Diamond 
dim typ_ore[4]
typ_ore[0]="0x19B7" # 1
typ_ore[1]="0x19BA" # 2
typ_ore[2]="0x19B8" # 3
typ_ore[3]="0x19B9" # 4
for x=0 to 17
    if vyhazovat[x]>=1 then
        for i=0 to 3
           if uo.count(typ_ore[i],color[x],"backpack") > 0 then
		if returnik==0 and vyhazovat[x]==1 then 
	            uo.print("Vyhazuju rudu...") 
		    uo.findtype(typ_ore[i],color[x],"backpack")
		    wait(500)
		    uo.moveitem("finditem",-1,"ground")
                    return 1
		else
		 	if returnik==1 and vyhazovat[x]==2 then
			uo.print("Vyhazuju rudu...") 
			uo.findtype(typ_ore[i],color[x],"backpack")
		        wait(500)
		    	 uo.moveitem("finditem",-1,"ground")
			return 2
			endif
			return 0
		endif
	     endif
	    next
	endif
next
return 0 
end sub
U crafta jede normalně. U ranga nejede a ani ostatni scripty , prostě misto toho, aby kopal dal na W se otočí a posunuje se po políčku pryč.
Dude i miss them ... I still hope that they will come back as the best band ever ... I still hope that they will come back as Blink 182
Papez
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 813
Registrován: 19 úno 2007 12:32
Bydliště: Yew
Kontaktovat uživatele:

Re: Script na Mining

Příspěvek od Papez »

Zřejmě máš u klávesy, běžně posouvající na směr W, přiřazené jiné makro. Zkontroluj Yoko makra a makra v Options.
Papez - The Vampire.
Hodny Stistko - The Mage.
Lara Craft - The Craftswoman.
Pytlak Riha - True NB Ranger
Svaty Otec - True NB Cleric
http://www.laracraft.cz
Lex
Slime Flourisher
Slime Flourisher
Příspěvky: 16
Registrován: 26 zář 2006 16:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Script na Mining

Příspěvek od Lex »

Mám rovnaký problém s tým istým skriptom. Dva dni fungoval správne a zrazu prestal - spustím ho, na jednom mieste kope kým nie je plocha komplet vyťažená, potom vypíše "Neni ruda" a panák stojí. Nekope, nepresúva sa, nič nerobí. A nezmení sa to ani po tom, keď ho ručne presuniem niekam inam, pričom skript beží...

Skúsil som vymazať všetky hotkeye z UO a na yoku nemám žiadny, takže tým to určite nebude. Môžete s tým niekto pomôcť?

Kód: Vybrat vše

sub go_mining3()
var mx,my,mz
while not uo.dead()
    uo.deletejournal()
    mx = UO.GetX("self") 
    my = UO.GetY("self")
    mz = UO.GetZ("self")
    vyhaz2(0)
    repeat
        uo.deletejournal()
        uo.waittargettile("0",mx,my,mz)
        UO.usetype("0x0E85")
        repeat
            wait(100)
        until uo.injournal("There is no") or uo.injournal("You put") or uo.injournal("You loosen") or uo.injournal("Try mining") or uo.injournal("You destroy")
        wait(2000)
    until uo.injournal("There is no") or uo.injournal("Try mining") or vyhaz2(1)
    wait(2000)
    vyhaz2(0)
    uo.print("Neni ruda") 
    if not go(uo.getx("self")-1,uo.gety("self")) then
        while go(uo.getx("self")+1,uo.gety("self"))
            wait(100)
        wend
        while not go(uo.getx("self"),uo.gety("self")+1)
            go(uo.getx("self")-1,uo.gety("self"))
        wend
        while go(uo.getx("self")+1,uo.gety("self"))
            wait(100)
        wend
    endif
wend
end sub


Sub go(x,y)
    var xx,yy
    repeat
        if uo.getx("self") < x then
            if uo.getdir("self")<>2 then
                uo.press(34,1,500)
            endif
            xx=uo.getx("self")
            yy=uo.gety("self")
            uo.press(34,1,100)
            if not wait_for_move(xx,yy) then
                return 0
            endif
        endif
        if uo.getx("self") > x then
            if uo.getdir("self")<>6 then
                uo.press(36,1,0)
            endif
            xx=uo.getx("self")
            yy=uo.gety("self")
            uo.press(36,1,100)
            if not wait_for_move(xx,yy) then
                return 0
            endif
        endif
        if uo.gety("self") < y then
            if uo.getdir("self")<>4 then
                uo.press(35,1,0)
            endif
            xx=uo.getx("self")
            yy=uo.gety("self")
            uo.press(35,1,100)
            if not wait_for_move(xx,yy) then
                return 0
            endif
        endif
        if uo.gety("self") > y then
            if uo.getdir("self")<>0 then
                uo.press(33,1,500)
            endif
            xx=uo.getx("self")
            yy=uo.gety("self")
            uo.press(33,1,100)
            if not wait_for_move(xx,yy) then
                return 0
            endif
        endif
    until uo.getx("self")==x and uo.gety("self")==y
    return 1
end sub

Sub wait_for_move(x,y)
    var oldtime=uo.timer()
    repeat
        wait(100)
        if uo.timer()-oldtime>30 then
            return 0
        endif
    until uo.GetX("self") <> X or uo.GetY("self") <> Y
    return 1
end sub


Sub vyhaz2(returnik) 
var x,i,y,kopecek 
dim vyhazovat[18] 
dim color[18] 
############################################################# 
#                                              
# Tady dopln co chces vyhazovat 0=nevyhazovat 1=vyhazovat    
#                                              
############################                          
vyhazovat[50]=0 #Iron                              
vyhazovat[116]=0 #Copper                              
vyhazovat[2]=0 #Bronze                              
vyhazovat[3]=0 #Silver                              
vyhazovat[116]=0 #Shadow                              
vyhazovat[5]=0 #Rose                              
vyhazovat[6]=0 #Golden                              
vyhazovat[7]=0 #Verite                              
vyhazovat[8]=0 #Valorite                            
vyhazovat[9]=0 #Blood Rock                            
vyhazovat[10]=0 #Black Rock                            
vyhazovat[11]=0 #Mytheril                            
vyhazovat[12]=0 #Star Sapphire                        
vyhazovat[13]=0 #Emerald                          
vyhazovat[14]=0 #Citrine                            
vyhazovat[15]=0 #Amethyst                            
vyhazovat[16]=0 #Ruby                              
vyhazovat[17]=0 #Diamond                            
############################################################# 
color[0]=0x0000 #Iron 
color[1]=0x0289 #Copper 
color[2]=0x01BF #Bronze 
color[3]=0x0482 #Silver 
color[4]=0x0322 #Shadow 
color[5]=0x0665 #Rose 
color[6]=0x0160 #Golden 
color[7]=0x01CB #Verite 
color[8]=0x0253 #Valorite 
color[9]=0x04C2 #Blood Rock 
color[10]=0x0455 #Black Rock 
color[11]=0x052D #Mytheril 
color[12]=0x0006 #Star Sapphire 
color[13]=0x0041 #Emerald 
color[14]=0x002C #Citrine 
color[15]=0x0015 #Amethyst 
color[16]=0x0027 #Ruby 
color[17]=0x03E9 #Diamond 
dim typ_ore[4]
typ_ore[0]="0x19B7" # 1
typ_ore[1]="0x19BA" # 2
typ_ore[2]="0x19B8" # 3
typ_ore[3]="0x19B9" # 4
for x=0 to 17
    if vyhazovat[x]==1 then
        for i=0 to 3
            uo.findtype(typ_ore[i],color[x],"backpack")
            while uo.findcount()
                uo.moveitem("finditem",-1,"ground")
                wait(500)
                uo.findtype(typ_ore[i],color[x],"backpack")
                if returnik==1 then
                    return 1
                endif
            wend
        next
    endif
next
return 0 
end sub
In Heavy Metal We Trust
Uživatelský avatar
Raziel
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 650
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Script na Mining

Příspěvek od Raziel »

mno já mám sice na mining a lumberjacking napsaný svůj script, ale všiml jsem si že mi uo.press() nefunguje (?!) když mám mám něco rozepsaného v chatu - tzn když s někým kecáš ingame tak to prostě nemačká, musíš mít prázdný kecací řádek
Aliraza142
Misspelling Chicken
Misspelling Chicken
Příspěvky: 1
Registrován: 14 lis 2014 10:45

Re: Script na Mining

Příspěvek od Aliraza142 »

Jeste nez jsem precetl tvuj post, tak jsem si vsiml toho Save tlacitka a asi tak minutu jsem jen tak sedel a rikal jsem si jakej jsem idiot :)

Dekuji za odpoved a omlouvam se vsem kteri ztratili cas ctenim (a odepisovanim). Ale snad to nekomu taky pomuze ;)
Get fast success in 640-911 exam and Test-king.com exam questions by using our hawaii and www.usuhs.mil We also offer up-to-date Hodges University
Uživatelský avatar
Rod Sacketts II
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 387
Registrován: 04 dub 2009 22:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Script na Mining

Příspěvek od Rod Sacketts II »

Tady je script na tréning miningu odemě.....

Kód: Vybrat vše

sub mining_S()
  Uo.Exec("exec mining_SW")
  return 0
endsub

sub mining_N()
  Uo.Exec("exec mining_NE")
  return 0
endsub


Sub mining_NE()
var mx,my,mz

while not uo.dead()
    uo.deletejournal()
    mx = UO.GetX("self")
    my = UO.GetY("self")
    mz = UO.GetZ("self")
    vyhaz2(0)
    repeat
        uo.deletejournal()
        uo.waittargettile("0",mx,my,mz)
        UO.usetype("0x0E85")
        repeat
            wait(100)
        until uo.injournal("There is no|You put|You loosen|Try mining|You destroy") AND Uo.InJournal('...akce skoncila')
        wait(2000)
    until uo.injournal("There is no") or uo.injournal("Try mining") or vyhaz2(1)
    wait(2000)
    vyhaz2(0)
    uo.print("Neni ruda")
    if not go(uo.getx("self")+1,uo.gety("self")) then
        while not go(uo.getx("self"),uo.gety("self")-1)
            go2(uo.getx("self")-1,uo.gety("self"))
        wend
        while go2(uo.getx("self")+1,uo.gety("self"))
            Wait(500)
        wend
        Uo.Exec("exec mining_NW")
        return 0
    endif
wend
end sub

Sub mining_NW()
var mx,my,mz

while not uo.dead()
    uo.deletejournal()
    mx = UO.GetX("self")
    my = UO.GetY("self")
    mz = UO.GetZ("self")
    vyhaz2(0)
    repeat
        uo.deletejournal()
        uo.waittargettile("0",mx,my,mz)
        UO.usetype("0x0E85")
        repeat
            wait(100)
        until uo.injournal("There is no|You put|You loosen|Try mining|You destroy") AND Uo.InJournal('...akce skoncila')
        wait(2000)
    until uo.injournal("There is no") or uo.injournal("Try mining") or vyhaz2(1)
    wait(2000)
    vyhaz2(0)
    uo.print("Neni ruda")
    if not go2(uo.getx("self")-1,uo.gety("self")) then
        while not go(uo.getx("self"),uo.gety("self")-1)
            go(uo.getx("self")+1,uo.gety("self"))
        wend
        while go(uo.getx("self")-1,uo.gety("self"))
            Wait(500)
        wend
        Uo.Exec("exec mining_NE")
        return 0
    endif
wend
end sub

Sub mining_SW()
var mx,my,mz

while not uo.dead()
    uo.deletejournal()
    mx = UO.GetX("self")
    my = UO.GetY("self")
    mz = UO.GetZ("self")
    vyhaz2(0)
    repeat
        uo.deletejournal()
        uo.waittargettile("0",mx,my,mz)
        UO.usetype("0x0E85")
        repeat
            wait(100)
        until uo.injournal("There is no|You put|You loosen|Try mining|You destroy") AND Uo.InJournal('...akce skoncila')
        wait(2000)
    until uo.injournal("There is no") or uo.injournal("Try mining") or vyhaz2(1)
    wait(2000)
    vyhaz2(0)
    uo.print("Neni ruda")
    if not go2(uo.getx("self")-1,uo.gety("self")) then
        while not go2(uo.getx("self"),uo.gety("self")+1)
            go(uo.getx("self")+1,uo.gety("self"))
        wend
        while go(uo.getx("self")-1,uo.gety("self"))
            Wait(500)
        wend
        Uo.Exec("exec mining_SE")
        return 0
    endif
wend
end sub

Sub mining_SE()
var mx,my,mz

while not uo.dead()
    uo.deletejournal()
    mx = UO.GetX("self")
    my = UO.GetY("self")
    mz = UO.GetZ("self")
    vyhaz2(0)
    repeat
        uo.deletejournal()
        uo.waittargettile("0",mx,my,mz)
        UO.usetype("0x0E85")
        repeat
            wait(100)
        until uo.injournal("There is no|You put|You loosen|Try mining|You destroy") AND Uo.InJournal('...akce skoncila')
        wait(2000)
    until uo.injournal("There is no") or uo.injournal("Try mining") or vyhaz2(1)
    wait(2000)
    vyhaz2(0)
    uo.print("Neni ruda")
    if not go(uo.getx("self")+1,uo.gety("self")) then
        while not go2(uo.getx("self"),uo.gety("self")+1)
            go2(uo.getx("self")-1,uo.gety("self"))
        wend
        while go2(uo.getx("self")+1,uo.gety("self"))
            Wait(500)
        wend
        Uo.Exec("exec mining_SW")
        return 0
    endif
wend
end sub


Sub go(x,y)
    var xx,yy
    repeat
        if uo.getx("self") < x then 	; x + 1 === E
            if uo.getdir("self")<>2 then
                uo.press(34,1,500)
            endif
            xx=uo.getx("self")
            yy=uo.gety("self")
            uo.press(34,1,100)
            if not wait_for_move(xx,yy) then
                return 0
            endif
           Wait(500)
        endif
       
   
        if uo.getx("self") > x then   	; x - 1 === W
            if uo.getdir("self")<>6 then
                uo.press(36,1,0)
            endif
            xx=uo.getx("self")
            yy=uo.gety("self")
            uo.press(36,1,100)
            if not wait_for_move(xx,yy) then
                return 0
            endif
        endif
       
   
        if uo.gety("self") < y then  	;  y + 1 === S
            if uo.getdir("self")<>4 then
                uo.press(35,1,0)
            endif
            xx=uo.getx("self")
            yy=uo.gety("self")
            uo.press(35,1,100)
            if not wait_for_move(xx,yy) then
                return 0
            endif
           Wait(500)
        endif
       
   
        if uo.gety("self") > y then   	;  y - 1 === N
            if uo.getdir("self")<>0 then
                uo.press(33,1,500)
            endif
            xx=uo.getx("self")
            yy=uo.gety("self")
            uo.press(33,1,100)
            if not wait_for_move(xx,yy) then
                return 0
            endif
           Wait(500)
        endif

   
    until uo.getx("self")==x and uo.gety("self")==y
    return 1
end sub

Sub go2(x,y)
    var xx,yy
    repeat
        if uo.getx("self") < x then 	; x + 1 === E
            if uo.getdir("self")<>2 then
                uo.press(34,1,500)
            endif
            xx=uo.getx("self")
            yy=uo.gety("self")
            uo.press(34,1,100)
            if not wait_for_move(xx,yy) then
                return 0
            endif
        endif
       
   
        if uo.getx("self") > x then   	; x - 1 === W
            if uo.getdir("self")<>6 then
                uo.press(36,1,0)
            endif
            xx=uo.getx("self")
            yy=uo.gety("self")
            uo.press(36,1,100)
            if not wait_for_move(xx,yy) then
                return 0
            endif
           Wait(500)
        endif
       
   
        if uo.gety("self") < y then  	;  y + 1 === S
            if uo.getdir("self")<>4 then
                uo.press(35,1,0)
            endif
            xx=uo.getx("self")
            yy=uo.gety("self")
            uo.press(35,1,100)
            if not wait_for_move(xx,yy) then
                return 0
            endif
           Wait(500)
        endif
       
   
        if uo.gety("self") > y then   	;  y - 1 === N
            if uo.getdir("self")<>0 then
                uo.press(33,1,500)
            endif
            xx=uo.getx("self")
            yy=uo.gety("self")
            uo.press(33,1,100)
            if not wait_for_move(xx,yy) then
                return 0
            endif
           Wait(500)
        endif

   
    until uo.getx("self")==x and uo.gety("self")==y
    return 1
end sub

Sub wait_for_move(x,y)
    var oldtime=uo.timer()
    repeat
        wait(100)
        if uo.timer()-oldtime>30 then
            return 0
        endif
    until uo.GetX("self") <> X or uo.GetY("self") <> Y
    return 1
end sub


Sub vyhaz2(returnik)
var d,i,y,p,kopecek
dim vyhazovat[18]
dim nechavat[18]
dim color[18]
#############################################################
#                                             
# Tady dopln co chces vyhazovat 0=nevyhazovat 1=vykopat a položit na zem 2=Nekopat   
#                                             
############################                         
vyhazovat[0]=1 #Iron                             
vyhazovat[1]=1 #Copper                             
vyhazovat[2]=0 #Bronze                             
vyhazovat[3]=1 #Silver                             
vyhazovat[4]=1 #Shadow                             
vyhazovat[5]=1 #Rose                             
vyhazovat[6]=1 #Golden                             
vyhazovat[7]=1 #Verite                             
vyhazovat[8]=1 #Valorite                           
vyhazovat[9]=1 #Blood Rock                           
vyhazovat[10]=0 #Black Rock                           
vyhazovat[11]=0 #Mytheril                           
vyhazovat[12]=0 #Star Sapphire                       
vyhazovat[13]=1 #Emerald                         
vyhazovat[14]=0 #Citrine                           
vyhazovat[15]=0 #Amethyst                           
vyhazovat[16]=1 #Ruby                             
vyhazovat[17]=0 #Diamond                           
#############################
color[0]=0x0000 #Iron
color[1]=0x0289 #Copper
color[2]=0x01BF #Bronze
color[3]=0x0482 #Silver
color[4]=0x0322 #Shadow
color[5]=0x0665 #Rose
color[6]=0x0160 #Golden
color[7]=0x01CB #Verite
color[8]=0x0253 #Valorite
color[9]=0x04C2 #Blood Rock
color[10]=0x0455 #Black Rock
color[11]=0x052D #Mytheril
color[12]=0x0006 #Star Sapphire
color[13]=0x0041 #Emerald
color[14]=0x002C #Citrine
color[15]=0x0015 #Amethyst
color[16]=0x0027 #Ruby
color[17]=0x03E9 #Diamond
dim typ_ore[4]
typ_ore[0]="0x19B7" # 1
typ_ore[1]="0x19BA" # 2
typ_ore[2]="0x19B8" # 3
typ_ore[3]="0x19B9" # 4


   for d=0 to 17
    If Uo.InJournal('World save') THEN
      Uo.DeleteJournal()
       Wait(20000)
    EndIf
    if vyhazovat[d]==1 AND Uo.InJournal("There is no|Try mining") then
        for i=0 to 3
            uo.findtype(typ_ore[i],color[d],"backpack")
            while uo.findcount()
                If Uo.InJournal('World save') THEN
                   Wait(20000)
                EndIf
                uo.moveitem("finditem",-1,"ground")
                wait(500)
                uo.findtype(typ_ore[i],color[d],"backpack")
                if returnik==2 then
                    return 2
                endif
                If Uo.InJournal('World save') THEN
                  Uo.DeleteJournal()
                   Wait(20000)
                EndIf
            wend
        next
    endif
    if vyhazovat[d]==2 then
        for i=0 to 3
            uo.findtype(typ_ore[i],color[d],"backpack")
            while uo.findcount()
                If Uo.InJournal('World save') THEN
                   Wait(20000)
                EndIf
                uo.moveitem("finditem",-1,"ground")
                wait(500)
                uo.findtype(typ_ore[i],color[d],"backpack")
                if returnik==3 then
                    return 3
                endif
            wend
            If Uo.InJournal('World save') THEN
              Uo.DeleteJournal()
               Wait(20000)
            EndIf
        next
    endif
   next

return 0
end sub

Sub WaitForJournal(text)
   repeat
      wait(200)
   until uo.inJournal(text)
   wait(500)
end sub
Odpovědět