Stránka 1 z 2

Quest a autoloot

Napsal: 18.01.2010 20:56:48
od Sajx
Timto bych rad poprosil hrace co se na massquestech neobejdou bez autolootu, aby si vyskrtli ze skriptu spotrebak jako jsou bandy, sipy, sipky a podobne. Je to neprijemne se po ressu nemit cim obvazat a byt bez munice...

Re: Quest a autoloot

Napsal: 18.01.2010 21:23:33
od Baltik
No koukam ze to bude chtit opet par tel s auto-jailem. Sak jeden fire mag a behem sekundy 9 mrtvol mluvi za vse.

takze: Chcete-li chodit na questy, vypnete si autoloot uplne!

Napsal: 18.01.2010 22:11:40
od Otec Z Nebes
A proc se vlastne nechava loot v quest potvorach? Uz samotna reward gate je dost "stedra".

Napsal: 18.01.2010 23:10:54
od Amadeus
Otec Z Nebes píše:A proc se vlastne nechava loot v quest potvorach? Uz samotna reward gate je dost "stedra".
Aby byl vůbec důvod je zabíjet.

Re: Quest a autoloot

Napsal: 18.01.2010 23:19:31
od Lettlos
Baltik píše:No koukam ze to bude chtit opet par tel s auto-jailem. Sak jeden fire mag a behem sekundy 9 mrtvol mluvi za vse.

takze: Chcete-li chodit na questy, vypnete si autoloot uplne!
Jen de o to, ze mass questy nejsou questy, ale priblle jatka potvor s priblblyma utocnikama, ktery mackaj jedno tlacitko nejvetsi_dmg (magove blesky, warove last target) a pak nechaj sanci na loot svemu programu.

Autoloot neni spatny (spis rychlost pripojeni hraje roli a lidi). Bych to vubec neresil...

Kdyz uz questy tak omezit pro prislunou skupinu, co neco obevi (vyresi), prekona a pak nalezite ji odmenit.

Napsal: 19.01.2010 00:28:19
od Baltik
Otec Z Nebes píše:A proc se vlastne nechava loot v quest potvorach? Uz samotna reward gate je dost "stedra".
Protoze delat vlastni kopie potvor bez lootu kvuli questu je prilis moc prace.

Ale asi se nastvu a udelam itemek na maznuti lootu potvoram. + non-loot zona...

Napsal: 19.01.2010 11:09:14
od Otec Z Nebes
S tím souhlasím, a klidně bych se i postavil za návrh Lettlose.

4 Amadeus: Když ty monstra nezabijou, tak jim nikdo rewardu nedá.

Napsal: 19.01.2010 11:25:16
od Kaj
Baltik píše:+ non-loot zona...
Aby pak slo lootovat vlastni telo.

Napsal: 19.01.2010 11:43:20
od Hunter
Kaj píše:
Baltik píše:+ non-loot zona...
Aby pak slo lootovat vlastni telo.
Lootování vlastního těla je pro holčičky. Snad hrajem trochu hardkór ne? Žádný resovaní!

Napsal: 19.01.2010 11:47:36
od Baltik
Kaj píše:
Baltik píše:+ non-loot zona...
Aby pak slo lootovat vlastni telo.
Da, a uz to funguje davno. :)

Napsal: 19.01.2010 12:22:28
od Pheme
Navrhl bych nekteremu gm (jestli bude mit zrovna cas, jako, ze asi ne), aby se jen tak sel/sla na nejaky masovy quest podivat s herni postavou
Nejsem klidny clovek, a nekdy trosku neunesu tyhle questy
...lide cekajici jen na rewardu....stojici s prstem na loot scriptu az spadne npc.... blaznive pobihani x lidi, ktere spis skonci smrti vsech....stres pri snaze se v tom blazinci resnou, probojovat se ke svemu telu zjistit, ze neni co lotnout
Ale tem kteri na masove questy chodi, se prave tohle asi libi :wink:

Napsal: 19.01.2010 12:26:57
od Kaj
Pheme píše:Ale tem kteri na masove questy chodi, se prave tohle asi libi :wink:
Co by byl zivot bez trochy toho adrenalinu 8)

Napsal: 19.01.2010 15:28:24
od Amadeus
Otec Z Nebes píše:4 Amadeus: Když ty monstra nezabijou, tak jim nikdo rewardu nedá.
Někdo, kdo je zabije, se vždycky najde.
Je ale hezký, že ho ten někdo zabije, a vedle stojí v hidu člověk, co jenom zmáčkne klávesu na turboloot.
Na druhou stranu, v tom hidu taky může čekat na tu rewardu, až to za něj zabijou ostatní. Někdo se určitě najde. ...Těch pár. Zbytek lidí nemá důvod ničit si kamenovky pro nic za nic, aby jim to buď vyfoukl někdo turbolootem, popřípadě vůbec nic nepadlo. Ta rewarda tam jednou bude. A když ne, když se nikdo nesnažil, tak no co, na co byl ten kvest...

Tím mířím k:
- Bez lootu >> není proč zabíjet >> zabíjí ostatní, jenom těch pár, kteří tu hru hrají kvůli hře, a ne mamonu >> kvest musí být lehčí, protože půlka lidí stojí v hidu a těch pár to nezvládne.
- Protiřečím si - "někdo se vždycky najde, kdo to zabije" - ale bude jich málo, bušit do prázdných potvor je tak nějak na prd (s ohledem na dnešní mamon dobu)
- Sekvenční kvestíky byly fajn. Kdo bušil, šel dál. Ne že se to nechá vymlátit a pak si kdokoliv kolemjdoucí nebouchač projde rewardou. (Hezky brána - vymlátit - brána - vymlátit - rewarda...)


EDIT: Já měl na kvesty vždycky malou motivaci. Taky, co bych chtěl... Vždycky jsem to bral, že kvestík je na odfamení se a na ztrátu equipu. A to jsem byl ještě naivní a věřil jsem, že jeden z těch pytlíčků si lootnu. Bez lootu, s mass výlehama, případně se ztrátou těla (páni looteři mívaj fajn skriptíky, že nerozlišují corpses - jail nejail, skript je skript). Rewarda s 10k gp a 1k fame mě většinou neutěšila.
Z herního hlediska - kvestíky mi moc zábavu nepřinášely. Většinou to bylo mlácení potvory, massko, hromadnej výleh, mlácení potvory, lagy, výleh, ress, mlácení potvory, resp, výleh, ztráta těla (po pár rk při snaze lootnout se - nakonec to udělá někdo jinej, ať už hráč, nebo npc, nebo zmizení po čase, nebo mizerná nálada v pokračování hraní), ress, rewarda.

PS: Sochu si v rewardě opravdu nepředstavuju a aktivně už nehraju. Tohle byl pouze můj postoj, ostatní to baví, tak fajn, nemám do toho co kecat :)

Turboloot - zakázat! (stalo se ;))


EDIT2: Omlouvám se, Pheme to napsal předemnou. Moc jsem to nečetl, no.
Pheme píše:Navrhl bych nekteremu gm (jestli bude mit zrovna cas, jako, ze asi ne), aby se jen tak sel/sla na nejaky masovy quest podivat s herni postavou
Nejsem klidny clovek, a nekdy trosku neunesu tyhle questy
...lide cekajici jen na rewardu....stojici s prstem na loot scriptu az spadne npc.... blaznive pobihani x lidi, ktere spis skonci smrti vsech....stres pri snaze se v tom blazinci resnou, probojovat se ke svemu telu zjistit, ze neni co lotnout
Ale tem kteri na masove questy chodi, se prave tohle asi libi :wink:

Napsal: 19.01.2010 16:32:34
od Papez
A co takhle spíš pořešit, aby se alespoň těla hráčů daly odlišit skriptem od těl potvor? Ve hře a v yoku totiž funkce uo.GetNotoriety a UO.getGraohic vracejí na všechna mrtvá těla stejné hodnoty. Zkoušel jsem tenhle problém v yoku vyřešit, ale zdá se, že je to nemožné.

Re: Quest a autoloot

Napsal: 19.01.2010 16:43:44
od Wizzy
Lettlos píše: Kdyz uz questy tak omezit pro prislunou skupinu, co neco obevi (vyresi), prekona a pak nalezite ji odmenit.
tak to by bylo nejlepsi, jenze ve vysledku bys mel na kazdym druhym foru hate o tom jak chodej qdungy furt ty samy supporteri

Napsal: 19.01.2010 17:48:03
od Amadeus
Papez píše:A co takhle spíš pořešit, aby se alespoň těla hráčů daly odlišit skriptem od těl potvor? Ve hře a v yoku totiž funkce uo.GetNotoriety a UO.getGraohic vracejí na všechna mrtvá těla stejné hodnoty. Zkoušel jsem tenhle problém v yoku vyřešit, ale zdá se, že je to nemožné.
A posílit tím ještě víc turbolootery, proti kterým je právě tenhle topik?

Napsal: 19.01.2010 18:40:55
od Papez
Amadeus píše:
Papez píše:A co takhle spíš pořešit, aby se alespoň těla hráčů daly odlišit skriptem od těl potvor? Ve hře a v yoku totiž funkce uo.GetNotoriety a UO.getGraohic vracejí na všechna mrtvá těla stejné hodnoty. Zkoušel jsem tenhle problém v yoku vyřešit, ale zdá se, že je to nemožné.
A posílit tím ještě víc turbolootery, proti kterým je právě tenhle topik?
Jenže sbírání lootu z potvurky není ten problem, je to spíš topic o tom, že turbolooteři sbírají i to, co nemají (a nechtějí) sbírat? Nebo snad zakladateli topicu nosí bandy Balron? :-D

Napsal: 19.01.2010 21:38:55
od Amadeus
Papez píše:
Amadeus píše:
Papez píše:A co takhle spíš pořešit, aby se alespoň těla hráčů daly odlišit skriptem od těl potvor? Ve hře a v yoku totiž funkce uo.GetNotoriety a UO.getGraohic vracejí na všechna mrtvá těla stejné hodnoty. Zkoušel jsem tenhle problém v yoku vyřešit, ale zdá se, že je to nemožné.
A posílit tím ještě víc turbolootery, proti kterým je právě tenhle topik?
Jenže sbírání lootu z potvurky není ten problem, je to spíš topic o tom, že turbolooteři sbírají i to, co nemají (a nechtějí) sbírat? Nebo snad zakladateli topicu nosí bandy Balron? :-D
V tom případě nereaguju na úvodní post, ale pouze rozšiřuju diskuzi o turbolootery, které nemám rád :) ...Ohledně zakladatele topiku máš teda pravdu.
Anyway, Balt už můj problém rozlouskl (hned na začátku).

Napsal: 19.01.2010 22:21:07
od Lucky
Tak co dnes byla sranda ne?
Ja se divim ze se najde porat tolik lidi co ty firemagy lootujou, fakt to nepobiram.
S tim ''Nemel jsi stesti a v pytličku nic nebylo'' nebo jak to pise to je velmi usmevne, zvlast kdyz se to pise stale nad temy stejnymi lidmi.

Napsal: 19.01.2010 22:40:06
od Calderik
tak na autolot dejte proste tu krasnou vecicku co kazdyho autooteera kopne jail oni si to bud rozmyslej a nebo budou furt v jailu nahodou me se ta vec libi