Stránka 1 z 4

Minidungeony

Napsal: 24.05.2009 23:58:09
od Beruska
Takze... toto me napadlo a zkusim to tu napsat se vsim vsudy, aby to rovnu bylo konkretni a srozumitelny (a jakoze to asi par lidem nebude, jsem pripravenej na cokoli odpovedet). V uvodu bych taky chtel rict, ze nejde o zadnou zaujateckou blbost, ale vec, nad kterou jsem se celkem dost zamyslel a stalo me to dost casu, tak bych ocenil, kdybyste me usetrili aspon postu typu "jsi **** a **** a vis o tom ****". Rozumny posty a argumenty naopak rad uvitam.

Jde o minidungeony, ktere by se umistily do zon, jako jsou (pro zacatek treba) cove, hb... z rp hlediska neco jako "Dira do sklepeni" v NB dungeonu, tedy formou "dira-like" portu do podzemi.

Par dulezitych informaci vzhledem k dalsimu textu:
- pk by mohlo vstoupit pouze tolik, kolik je v dungu modrych, modri bez omezeni.
- do prvni mistnosti, ktera by byla dostatecne velka, by se portovalo podobne jako do Dellucie na random, ne na jedno misto, aby se nedaly delat pasti.
- jelikoz tu budu mluvit i o priserach vetsiho lvlu - konkretne wyrm, lds, paklize by se ten dung udelal, musely by se tyto prisery zredukovat napr. a predevsim v ilsh3.

Proc?: myslim, ze by to vyresilo radu diskutovanych problemu, zkvalitnilo blue pvp skilly pri pojezdu, pridana nova pestra pvp zona s moznosti dobreho harwu pro modre a dobreho pjezdu pro pk.. Konkretne:

1. byla by to byla zalezitost tak na pul hodinky ve 2-3 lidech klidne v low equipu, nicmene NE pro ress robkare.
2. monstra zde umistena by byla mnohem hure dostupna, nicmene stale koncentrace dobreho lootu/dobry cas.
3. lidi by tu uz museli umet i neco jinyho, nez Kal Xen.
4. vyresen problem s ilsh-like harwem, kdy modrak vidi cervene jmeno a hneda cara za jeho zadkem konci po 10 krocich v gz - clovek by tak, jako v dungu musel reagovat
- hele, jsme dva, on je jeden, preboostnem se a sjedem ho
X
- hm, to nedame, kopem, nahaz tam pf
5. souvisi s bodem 4. - modraci by se konecne naucili chovat v dungu jinak, nez portem - snad by i prisli na to, ze kdyz ma pk prsk +5 robu, tak ma +7 hala s nim fakt nema problem. Navic v tomto ohledu je koncepce dungu dobra - tedy podobna velkym - jsou tu hlidaci, obcas pasticka, havet, ktera vas pri zlameni muze ukousat (v low equipech).
6. oziveni zony hb - umisteni dungu jsem myslel napr. 20 poli na S od hrbitovni zdi. Pentlovaly by tam lidi, kteri si jdou poharwit, pentlovaly by tam pk, co je jdou pojet a pentlovali by tam pvperi, kteri jdou pojet ty pk.
7. za vznikajici bitky paradni nova moznost pvp zony (1.mistnost, kam by se mimochodem nekopalo na jedno misto, ale tak, jako treba do dellu, a byla dost velka proste proto, aby se nedaly delat pasti), kam by se napr. mohl ubrat umirajici pvper a vsadit na svoje pvm skilly, pritom bez moznosti dalsiho uniku - risk je zisk.
8. obecne by se lidem zpristupnila moznost se jakokdyby nechat dobehnout a poprat se s tim, zaroven ale s prijemnou pripadnou odmenou i pro "TOP HRACE"- tedy sance na pekny drop.


Ted k tomu, jak by to melo vypadat (v tomto ohledu samozrejme pouze delam navrh, zas tak svetobornej pvmer nejsem, takze vychazim z monster, ktery se uz gm v minulosti rozhodli umistit do pristupnych zon):

Port do prvni mistnosti, kde jsou hlidaci napr. rangeri/bone archeri/knighti/jina podobne tuha havet + popripade pasti na harpie/podobne tuhou havet.
--- tim bych zacal, aby to nemohl projit solo mage s 20 tmr, 100 regama a ress robou (coz by nemohl stejne, jak se dozvite dal). Zaroven je tu prvni hlidac pripominajici velky dungeon a zpodobnuje tedy dobihani tohoto s tim klasickym. Mistnost by byla vetsi, klidne s mnozstvim statiku, kvuli pvp, ktere by se zde asi casto odehravalo, protoze port z venci neni nijak omezen a tedy by sem zrejme i zabihali umirajici pvperi.

Po zabiti hlidace odsunes kus zdi a jdes dal. Tam by dejme tomu cihalo neco jako nejaky daemon/obic drak + nejaka havet, ktera by se nemusela zabijet, ale byla by protivna, tak, jako v normalnim dungu.
--- to proto, aby se prodlouzila doba, co clovek musi v dungu stravit, aby se dostal k higher lvl monsturm a take kvuli zmaknuti napr. flusu na uzavrenejsim prostoru.

Opet odsunuti zdi a dalsi cast. Zde napriklad elder a dread liche na mensim prostoru.
--- to poto, aby clovek, kterej to chce dat solo, uz opravdu neco musel predvest a nebo pro vic lidi opet zdrzeni na ceste k high lvl mobum.

Tady treba port/nebo opet dvere do dalsi mistnosti - lsn + lds + blood elemental/lsn by pri rane vyhodilo skacka.
--- zde uz monstra s dobrym dropem, ale v dungove forme - ne tedy formou -prijdu na plani, nahazu 10 sumu, vylotim-, ale tak, ze neco musim umet.

Odsunuti zdi - posledni mistnost - Wyrm/podobne tuha havet.
--- zde wyrm tak, jak je napr. v ilshu, ale nemozny lehce provoknout s lsn, proste v plne sile tak, aby si clovek jeho drop zaslouzil. Stejne tak samozrejme uz jen se sem dostat, neco stoji, narozdil od vyse zmineneho ilsh wyrma.

Konec - Dvere, rewarda (500 fame, +1/+3/mystik/blanky/mapa lvl1/jine harampadicko, samozrejme v umernem mnozstvi). Rewarda, ktera kopne nekam do lesa u cv/hb/podle toho kde by se minidung nachazel.
--- radius by byl velkej a bezpecnej, modrakum staci hidnout a kopnout/nekam odbehnout a zaroven tu je moznost si to dojit i za pk.


Co me tak jeste napada:
Lidi, kteri si tam vezmou prd ekvip s tim, ze si neco poharwi a kdyz uvidi pk, kopnou, tam s tim prd ekvipem podle me neuspejou. Nebo jestli jsem tu koncepci nenavrhl spravne, jak uz jsem rikal, budu rad, kdyz nekdo zkusenejsi pomuze. Tohle je totiz zamer.
Naopak clovek, kterej si tam vezme lepsi ekvip, samozrejme riskuje vic, ale zaroven s lepsim ekvipem je to velice lakavej rychlej harw s dobrym dropem a rewardou, kde vas muze dobehnout pouze takovej pocet pk, jako je ten vas - tedy tu opravdu muze dojit k zajimavymu spojeni pvp/pvm, pokud jsou modri hraci zkusenejsi a rozhodnou se vzdorovat, nebo jsou to pvperi na harwu, kteri s tim nemaji problem.

Pro drbaly - dalsi kopa lehce harwitelnejch mobu.
Ano, ale jak uz jsem rekl, nejspis by se neco zredukovalo a hlavne by tam ty pk asi fakt byly casto, to muzu rict za sebe. To by zase redukovalo kopy modraku, kteri by tam jinak byly nonstop.

Zrovna ted me nic dalsiho nenapada, doufam, ze to aspon nekdo docetl do konce a zkusi se k tomu vyjadrit, prijimam kamenovani, stejne tak, mnohem radsi samozrejme, prijmu doplneni a navrhy na zmeny.

Tak se teda ptam: Co si o tom myslite?

Re: Minidungeony

Napsal: 25.05.2009 00:23:11
od Baltik
Ale jo, v podstate napad to neni spatnej :) trosku ti to okomentuju hlavne technicky.

Primarni problem (neznam aktualni situaci co je/neni kde volne - ber to jako otaznik, ne jako ze to nejde) - kde to postavit?
Beruska píše: Par dulezitych informaci vzhledem k dalsimu textu:
- pk by mohlo vstoupit pouze tolik, kolik je v dungu modrych, modri bez omezeni.
Tohle (s nejakym primerenym timerem apod.) zajistit jde. Detail na zvazeni, jak to zajistit, aby si tam nejaci chytraci nenahazei 4 modraky a pak tam pribehli v sesti.
(zatim) neumim zjistit pocet modrych v dungu, umim maximalne rict kolik lidi prolezlo nejakou gatou v nejakem intervalu, z toho musime vychazet
- jelikoz tu budu mluvit i o priserach vetsiho lvlu - konkretne wyrm, lds, paklize by se ten dung udelal, musely by se tyto prisery zredukovat napr. a predevsim v ilsh3.
To taky neni problem.
byla dost velka proste proto, aby se nedaly delat pasti), kam by se napr. mohl ubrat umirajici pvper a vsadit na svoje pvm skilly, pritom bez moznosti dalsiho uniku - risk je zisk.
Myslis no_teleport_out? Pak tu hrozi samozrejme v libovolnem poradi helproom+hid/invis, otazka na zvazeni je co v pripade ze tam zdrhnes a musis odlog a tak. (byt tam lidi odlogli, asi by se to casem zneuzivalo). Zase by se klidne odchod dal treba navazat na spacak treba :)
tim klasickym. Mistnost by byla vetsi, klidne s mnozstvim statiku, kvuli pvp, ktere by se zde asi casto odehravalo, protoze port z venci neni nijak omezen a tedy by sem zrejme i zabihali umirajici pvperi.
Blby je ze moc komplikovana byt nemuze, pokud tam chces mit plosnej port (presneji receno - muze byt jakkoli komplikovana kdyz dokazes napsat vzorec na vypocet random x a y pruchodnych policek a to dost jednoduchej aby to slo i na priblble Sphere, protoze kdyz te to hodi na pozici statiku, tak je to hodne spatne)
Tady treba port/nebo opet dvere do dalsi mistnosti - lsn + lds + blood elemental/lsn by pri rane vyhodilo skacka.
Jestli mezi provokovatelne potvory, tak port (protoze VDS/PF pres zed)
ine harampadicko, samozrejme v umernem mnozstvi). Rewarda, ktera kopne nekam do lesa u cv/hb/podle toho kde by se minidung nachazel.
--- radius by byl velkej a bezpecnej, modrakum staci hidnout a kopnout/nekam odbehnout a zaroven tu je moznost si to dojit i za pk.

Tohle je asi nejtezsi, viz ta poznamka o hazeni na prekazku :(

Napsal: 25.05.2009 01:23:08
od Inkvizitor Dan
A jak by to melo fungovat presne s tim, ze to pusti jen stejnej pocet pk jako modraku? Myslim tim, ze by pk dovnitr nemeli pristup, pokud by tam nebyli modraci?

Re: Minidungeony

Napsal: 25.05.2009 06:32:31
od Beruska
Baltik píše: Primarni problem (neznam aktualni situaci co je/neni kde volne - ber to jako otaznik, ne jako ze to nejde) - kde to postavit?
Myslis jako ze v oblasti, kde jsou naskladany dungy neni misto? Pokud to neni problem, napriklad zona na zapad od starozeme je pomerne volna, treba mezi ostrovama dole je mista jak blazen, kdyz to porovnam treba s velikosti covetous 1 a 2, tak by se to tam vlezlo 10x a ten minidung by nebyl velky ani tak, jako jedno zminene patro. Jestli to myslis jinak, jsem dost mimo :D a nevim jak to myslis.
Beruska píše: Par dulezitych informaci vzhledem k dalsimu textu:
- pk by mohlo vstoupit pouze tolik, kolik je v dungu modrych, modri bez omezeni.
Tohle (s nejakym primerenym timerem apod.) zajistit jde. Detail na zvazeni, jak to zajistit, aby si tam nejaci chytraci nenahazei 4 modraky a pak tam pribehli v sesti.
(zatim) neumim zjistit pocet modrych v dungu, umim maximalne rict kolik lidi prolezlo nejakou gatou v nejakem intervalu, z toho musime vychazet
Tohle necham na chytrejsich hlavachm nez je ta moje, jde proste o to, aby na 2 modraky neskakalo 6 pk, to by moc kvalitni pvp nevznikalo.
- jelikoz tu budu mluvit i o priserach vetsiho lvlu - konkretne wyrm, lds, paklize by se ten dung udelal, musely by se tyto prisery zredukovat napr. a predevsim v ilsh3.
To taky neni problem.
Neni problem zredukovat, nebo neni problem s tim, ze by byly dalsi high lvl prisery?
byla dost velka proste proto, aby se nedaly delat pasti), kam by se napr. mohl ubrat umirajici pvper a vsadit na svoje pvm skilly, pritom bez moznosti dalsiho uniku - risk je zisk.
Myslis no_teleport_out? Pak tu hrozi samozrejme v libovolnem poradi helproom+hid/invis, otazka na zvazeni je co v pripade ze tam zdrhnes a musis odlog a tak. (byt tam lidi odlogli, asi by se to casem zneuzivalo). Zase by se klidne odchod dal treba navazat na spacak treba :)
Helproom+hid/invis samozrejme nevadi, nevadi ani klasickej kop, myslim to tak, ze nejde pribehnout a kdyz to nezvladas, skocit do dalsiho portu. Jednou uz jsi skocil mezi ty rangery, nebo co by tam bylo, tak si to vyzeres. Za tu dobu, nez te knizka kopne, te prinejhorsim (kdyz to neudelaj npc) na uzavrenym prostoru rozhodne dokazu udrzet s ubranyma hp a kdyz ne, je to moje chyba a nejspis se valim :-p. Jinak steje jako kdekoli jinde v dungu, zakaz odlogu, hold kop/help/port pro duchy. (a nevim jak to myslis se spacakem)
tim klasickym. Mistnost by byla vetsi, klidne s mnozstvim statiku, kvuli pvp, ktere by se zde asi casto odehravalo, protoze port z venci neni nijak omezen a tedy by sem zrejme i zabihali umirajici pvperi.
Blby je ze moc komplikovana byt nemuze, pokud tam chces mit plosnej port (presneji receno - muze byt jakkoli komplikovana kdyz dokazes napsat vzorec na vypocet random x a y pruchodnych policek a to dost jednoduchej aby to slo i na priblble Sphere, protoze kdyz te to hodi na pozici statiku, tak je to hodne spatne)
Ona by stacila mistnost napr. jako prvni mistnost Covetous s tim rozdilem, ze statiky, co tam jsou, by byly umisteny jinak. Jinak s tim scriptem ti faakt nepomuzu :D bohuzel.

ine harampadicko, samozrejme v umernem mnozstvi). Rewarda, ktera kopne nekam do lesa u cv/hb/podle toho kde by se minidung nachazel.
--- radius by byl velkej a bezpecnej, modrakum staci hidnout a kopnout/nekam odbehnout a zaroven tu je moznost si to dojit i za pk.

Tohle je asi nejtezsi, viz ta poznamka o hazeni na prekazku :(
Jo, tak tohle je blby no, to by tam mohla byt brana pro blue a brana pro pk, kde by modraci pristali na trhu a pk by to hodilo taky nekam do bezpeci (tim myslim, ne do dellu :-p). Nejlip do navrhovane pk pevnosti... no to uz bych si moc delal reklamu.

Napsal: 25.05.2009 07:19:54
od Amadeus
Mně osobně jsou nejvíc proti srsti právě ty high lvl potvory.. Vzpomínáte na toho LAWa v jeskyni? Za půl hodinky se dostat k lvl 10 potvoře mi přijde až jako moc snadnej mamon :/ Bylo někde zmíněno, jak by se omezilo kempení?

Napsal: 25.05.2009 08:18:00
od King
abych ti rek pravdu jesli tma bude to co jsi napsal tka to klidne v te ress robce dam :( jen si vemu vic tmr a regu

Edit: a jinak nevim ale me by dva lsn/lsd a podbona havet + wyrm tma opravdu nenalakal to si zajdu radsi do doja mam to sice trosku delsi ale dal je i balik no .... takze tak a kdyz tma na me nabehnou pekacka tam mam sanci ze mi pridou pomoct nejaci frakcaci ...

Napsal: 25.05.2009 09:44:45
od Hajek II.
Aneb presunout vyssi lvl monstra z ilshu, kam maj PK HORSI pristup, tam kde by mohli bejt porad a jeste nejlip na konec toho dungu dat vstup do Sorcu, Ratmanu a Anku a Kyklopu.).

Napsal: 25.05.2009 09:50:30
od Castian
pekny napad ale pochybujem, ze by prave taketo minidungy nejakym sposobom naucili blue zvyknut si na pojezdy od red. Ak by sa prestaval trochu ten system, odobral by sa lukrativny harv z ilsha a dal by sa na taketo miesta(lahsie dostupne pre pk) tak bude iba viac brekotu, jinak asi nic.

Divne ale kapr to vystihol: tiez si radsej solnem nejaky dung, ich priechodnost pre solo chary je dost velka a da sa tam lahko dostat k mobom vysokeho lvlu. Otazne je kolko ludi by vyuzivalo taketo dungy? Nestaci pvp zona ktora je presrata vyhodnymi harvami a maju tam pristup neobmedzene blue aj red?

Napsal: 25.05.2009 11:51:32
od Mrakoplas
ja osobne nevim, proc chcete vecpat vsem pvm hracum na urcite dngy nutne pvp... to si nakaslete...

ja vam taky nervu, aby ste se do kazdy pvp zony museli promlatit dngem typu destard...

pk v pvm maji jedinej ucel -> zamezit chozeni ice v topkach ...

nikoli, ze kazdej pvm hrac musi bejt pvp skilla, aby si vubec zadngoval.

Napsal: 25.05.2009 12:27:08
od Hunter
Mrakoplas píše:ja osobne nevim, proc chcete vecpat vsem pvm hracum na urcite dngy nutne pvp... to si nakaslete...
Nesmysl.
Tohle nebudou žádné dungy v normálním slova smyslu. Tohle by byly dungy s rychlým přístupem k top potvorám za krátký čas. S tím, že tam existuje velké riziko pvp. Čili to přirovnávej k drakovi na ilshu a ne k nějakému dungu.
Mrakoplas píše:ja vam taky nervu, aby ste se do kazdy pvp zony museli promlatit dngem typu destard...
Nesmysl.
Viz výše. Tohle by byly destinace aka moby v pvp zóně. Ne dungy. Navíc aby se pk do některých míst dostat, tak jim pvm nuceno je. Ale tak, to nebudeme řešit.
Mrakoplas píše:pk v pvm maji jedinej ucel -> zamezit chozeni ice v topkach ...
Nesmysl.
Pk v pvm mají těch účelů mnoho a mnoho. Například ti i určujou (tedy, měly by určovat, záleží kdo ho dává) velikost pokladu podle dung-pojezditelnosti, komplikují hru (ve smyslu, že se lidé musí naučit mimo zabíjení bezduchých potvor co umí jen jít rovně a zastavit se o nejbližší překážku, i trochu přemýšlet proti dalším lidem např. zmáčknout makro na tracking!, kupř.), dávají možnost další interakce typu hráč-hráč, přispívají ke zmenšení mamonu (nedokončený dung např.), atd. atd.
Mrakoplas píše:nikoli, ze kazdej pvm hrac musi bejt pvp skilla, aby si vubec zadngoval.
Nesmysl.
Každej pvm hráč si snad nemusí vybrat, že chce jít k top potvoře uprostřed pvp zóny. Když si tak vybere, tak si snad nebude stěžovat, že nějaké to pvp (v pvp zóně) potkal. Čili tento nápad, o kterém tu diskutujeme, se dotkne pouze těch pvmerů, kteří si to budou přát.

Napsal: 25.05.2009 12:29:54
od Mesmeric
Hajek II. píše:Aneb presunout vyssi lvl monstra z ilshu, kam maj PK HORSI pristup, tam kde by mohli bejt porad a jeste nejlip na konec toho dungu dat vstup do Sorcu, Ratmanu a Anku a Kyklopu.).
Nevím, nevšiml jsem si, že PK mají na ILS3 (o kterém je tady řeč jen tak btw) horší přístup. :roll:
Mrakoplas píše:ja osobne nevim, proc chcete vecpat vsem pvm hracum na urcite dngy nutne pvp... to si nakaslete...

ja vam taky nervu, aby ste se do kazdy pvp zony museli promlatit dngem typu destard...

pk v pvm maji jedinej ucel -> zamezit chozeni ice v topkach ...

nikoli, ze kazdej pvm hrac musi bejt pvp skilla, aby si vubec zadngoval.
Jsi drobátko mimo, víš Mraku. Tady jde o zamezení harvení ressrobkařů na Ilshu 3. Čili odebrání těhle lukrativních potvor z protosr Ilshu 3 a dání je tam. Ano, samozřejmě dungy si solujte. Ale zrovna o tom tady řeč nebyla. :roll:

Napsal: 25.05.2009 12:35:31
od Johny Matovic
Pekny napad no :p hlavne suhlasim s tim ze by vyssie lv priser nemali byt pristupne skokom z gz (ako to je u najnovsej pvp zony) ress robkááááárom s 30 regmi.. to vazne potom nie je ziadne ozivenie pvp ked tam nahanate negra ktory tam je holi a ma u seba 5 tmr 20 band a po 30 regov od kazdeho ktory vam este urcite skoci do portu a zabehne tych 30 policiek do gz uplne bez problemov pokial nie je krypel co si nevie hodit ijsko a sem tam zabehnut okolo neakeho toho stromceku...kludne by som tu zonu zrusil popr odstranil wyrmy a podobne a nechal tam len potvory ako skcka a maximalne 1-2 feny ako spestrenie.Myslim ze nie je chcene aby sa mamonily takyto ludia... sak to uplne degraduje dungy...

Napsal: 25.05.2009 13:20:58
od Marsyas
Co máte proti hárvu ressróbkářů? Dyk je to úplně the best :) Teda alespoň já si jakožto jeden z těch ressróbkářů nemohu vůbec stěžovat.

Napsal: 25.05.2009 14:11:10
od Johny Matovic
Marsyas píše:Co máte proti hárvu ressróbkářů? Dyk je to úplně the best :) Teda alespoň já si jakožto jeden z těch ressróbkářů nemohu vůbec stěžovat.
jj je uplne super aby si mal s minimalnym rizikom za pol hodinu to co normalny hrac chodenim dungov s vetsim rizikom za 2 hodiny.
sak toto je uplne ale uuuuuplne znehodnocovanie dungov.
to ze ty obetujes ekvip za 1k gp a ten dungar za 300k (priklad) podla mna uplne dobre vyvazene neni.. a na pojazd pkckom mate docela podobnu sancu v tejto dobe

Napsal: 25.05.2009 14:12:51
od Mrakoplas
hej asi mam halucinace, reagoval sem na post, ve kterem se pise, ze by na konec techto minidngu presunul i porty do ratu, sorcu atp... asi sem mel fakt haluze,... tedy je muj post vazne mimo:)

edit:
tak sem to nasel
Hajek II. píše:Aneb presunout vyssi lvl monstra z ilshu, kam maj PK HORSI pristup, tam kde by mohli bejt porad a jeste nejlip na konec toho dungu dat vstup do Sorcu, Ratmanu a Anku a Kyklopu.).
na tudle cast i reaguju...

zbytek topiku sem neprecet... ma chyba.

Napsal: 25.05.2009 14:21:53
od Hajek II.
Mesmeric píše: Nevím, nevšiml jsem si, že PK mají na ILS3 (o kterém je tady řeč jen tak btw) horší přístup. :roll:
No ja myslel ze bere jako celkove Ilshenar, na kterej se tady uz x krat brecelo:)

Napsal: 25.05.2009 14:31:09
od Samial
Hajek II. píše:No ja myslel ze bere jako celkove Ilshenar, na kterej se tady uz x krat brecelo:)
Na ilshu(trin,magin portály) sem byl včera za PK asi 2x a to sem ty porty nekempil)

Napsal: 25.05.2009 14:33:29
od Lucky
Samial píše:
Hajek II. píše:No ja myslel ze bere jako celkove Ilshenar, na kterej se tady uz x krat brecelo:)
Na ilshu(trin,magin portály) sem byl včera za PK asi 2x a to sem ty porty nekempil)
Jn od ty doby co Triglav opravil fontanu to funguje jak ma. Tak ho svatorecime co vy na to :p
Jinak napad s timhle je peknej ja byhc to urcite podporil.
No a Mrak zas reaguje na nakou blbost :p

Napsal: 25.05.2009 14:42:38
od Hajek II.
Mrakoplas píše: edit:
tak sem to nasel
Hajek II. píše:Aneb presunout vyssi lvl monstra z ilshu, kam maj PK HORSI pristup, tam kde by mohli bejt porad a jeste nejlip na konec toho dungu dat vstup do Sorcu, Ratmanu a Anku a Kyklopu.).
na tudle cast i reaguju...

zbytek topiku sem neprecet... ma chyba.
No a tahle cast nebyla myslena vazne:), spis jsem psal jen co by si jeste nase mily PKcka prali mit mimo ilshenar a mit k tomu jednoduchej pristup:).

Napsal: 25.05.2009 15:12:06
od Beruska
Amadeus píše:Mně osobně jsou nejvíc proti srsti právě ty high lvl potvory.. Vzpomínáte na toho LAWa v jeskyni? Za půl hodinky se dostat k lvl 10 potvoře mi přijde až jako moc snadnej mamon :/ Bylo někde zmíněno, jak by se omezilo kempení?
Tvuj post vypada, jako bys muj snad ani necetl. Tady jde prave o to zamezit tak primitivnimu pristupu k temto monstrum tak, jak je to v ilsh3, prave tim dungem a velkou moznosti pojezdu.

Na druhou stranu s tim kempenim mas pravdu, to me nic nenapada, jak to osetrit. Nekdo nejaky navrh?

Jinak zamezeni pasti uz tu dobre kdosi vystihl a to nestabilni zonou, kde by se nedaly castit zdi. V te prvni mistnosti by to podle me zas tak nevadilo, vsechno se da parnout/da se zalest za statik, kterych by tam timto padem mohlo byt dost jak k tomuto ucelu, tak k ucelu pvp.