Stránka 1 z 1
Warrové a kouzlo Teleport
Napsal: 15.02.2009 11:02:34
od Kecka Ppecka
Zdravim všechny zde, obzvlášť Game Master's,
Dost často se mi stává za warra uprostřed dobrodruštví nebo v hárvu, že zapadnu díky bugu sféry a už se nemohu dostat z políčka. Proto navrhuju, kdyby mohli dostat Warrové ke kouzlu Magic Arrow ještě kouzlo Telleport. Vím, že asi většina napíše, že warr je už tak dost silný a teleporty si může nosit ve svitcích, ale neustále shánět svitky, platit za ně a potom ještě s toho velká část profizzuje se mi zdá z pohledu RP dost zbytečné + to ještě zabýrá váhu a místo v báglíku, které by se dalo využít na jinačí věc. Z hárvu jsou regy a stačí mít to kouzlo a je to zadarmo a více RP.Zkuste to uvážim, Prosím. Určitě tento problém za warry nemám jenom já. Warrové zase nejsou zase až tam hloupí, aby neuměli dvě kouzla.
Děkuju za odpověď Game Master's a případnou realizaci.
Re: Warrové a kouzlo Teleport
Napsal: 15.02.2009 11:07:40
od Byotch
Craft kdyz je v pare tak se taky nedostane ven, protoze nema sipku a bylo by to vice RP.
To uz je hold udel povolani, mit sebou 2-3 svitky nestoji majlant a sehnat je snad neni taky takovy problem. Jen to chce jich koupit treba 1k najednou a neshanej je po 10ks. Navic warior s jeho urovni magery by to z hlavy ani nedal, na to je moc hloupý

Napsal: 15.02.2009 11:09:36
od Lucky
No hele kdyz sou tak hloupy aby neumeli svetlo, teleport urco umet nebudou. Se zapadnutim maj problem vsechny postavy a osobne si myslim ze nosit si 1-2 teleport svitky neni zas tak moc (treba za pk wara je taham porat). Stejnak s tou magery by ti toho mrte fizzlo nez bys portl... navic dopad na pvmko nvm nvm jakej by byl ... ale pri pojezdu dungu bych to za wara asi vyuzival hodne ... zadny chlastani stamky .. nic .. proste puf-ziskal si cast ...puf :p
aa Byo je vetsi post-hunter )
Napsal: 15.02.2009 11:10:23
od Wilson
neslo by to z duvodu toho, ze by to bylo nechtene velke posileni pro wara v dungu ...
a kdyz des harvit proste si holt musis vystacit s port svitkama, ono jeden stoji cca 40 gp, takze to fakt neni zadnej majlant, abys nemohl 3 sebou nosit
Napsal: 15.02.2009 14:13:41
od Kelnor
Mě by moc zajímalo v čem by to bylo o tolik víc "RP"

Napsal: 15.02.2009 14:58:28
od Viconia DeVir
Stejne by toho pulku profizzoval s 30 magery, takze by stejne musel pit staminu aby se dostal k mobum. Tezko se da uverit ze mu za zaseknuti nestaci teleport svitky.

Napsal: 15.02.2009 15:53:15
od Petrkov
Mě by se líbilo kdyby byl menší timer na použití svitků:)
Napsal: 15.02.2009 16:32:12
od Sejra
Petrkov píše:Mě by se líbilo kdyby byl menší timer na použití svitků:)
Ten se pravě prodlužoval abys v despu nemohl portovat pořad . Takže pochybuju že by mohlo dojít k jeho sníženi .
Napsal: 15.02.2009 18:16:55
od Dave Lister
Petrkov píše:Mě by se líbilo kdyby byl menší timer na použití svitků:)
kdyz vis jak na to tak i pri fizu hodis dalsi svitek za par vterin..
Napsal: 16.02.2009 00:43:38
od Petrkov
Dave Lister píše:Petrkov píše:Mě by se líbilo kdyby byl menší timer na použití svitků:)
kdyz vis jak na to tak i pri fizu hodis dalsi svitek za par vterin..
Neboj toto vim

Napsal: 16.02.2009 18:39:31
od Napospas
A není to třeba bug?

Napsal: 16.02.2009 19:15:08
od Hunter
Napospas píše:A není to třeba bug?
Čéče .. není.
Stejně tak to není ani takový
"voe nenápadně, jen pro kámiče jako!!" tajemství, nuže:
- 1. Použiji svitek.
2. Fizne.
3. ~10 sekund stojím na místě, nic nedělám. Nic = nic.
4. Můžu portsvitek použít znova regardless the povolání_pauza.