Stránka 1 z 3
Zaciatok
Napsal: 04.02.2009 17:38:16
od Maly Papo I
Neuvazujete o zlahceni zaciatocneho dolu?
Ved ono hraci sa ukazu uz v normal svete co su zac + aj tak to zvihodnuje tych co hru uz poznaju - vedia si spravit zlozitejsie makro + maju kontakty na niekoho kto ma makro.
Myslim si ze kazdeho "blbceka" aj tak odhali uz hracska komunita a GM sa to rychlo dozvedia...
Aspon to skuste mozno pribudne par postav a hracov...
Napsal: 04.02.2009 17:49:20
od Enquea
hlavne kdyz vidim ty blbecky behat po svete, tak mi prijde nb dul zbytecnej... ale myslim ze ted co se udelal ten nb dung, tak by mohl nahradit ten dul, kdo uz to umi tak si ho jen probehne a kdo je nb tak si to tam "osaha"
Napsal: 04.02.2009 17:56:29
od Maly Papo I
To by bol dobry napad - na zaciatoku by musel prejst NB dung a az porom by slo pokracovat v hre...
Alebo ked dosiahne nejake minimalne slilly viac by neslo pokial nebude mat NB dung...
Napsal: 04.02.2009 18:03:49
od Mrak
Maly Papo I píše:To by bol dobry napad - na zaciatoku by musel prejst NB dung a az porom by slo pokracovat v hre...
Alebo ked dosiahne nejake minimalne slilly viac by neslo pokial nebude mat NB dung...
ale zase to zober z druhej strany, ked si chcem spravit nekra alebo maga na pvp alebo maga / wampa na alchemy a aby som musel robit kvoli tomu dung ? takto len vykopem dam na postavu regy a pustim makro
Napsal: 04.02.2009 18:03:52
od Nevrin
Nemyslim, ze by nas dul mel moc odradit motivovaneho novacka. V jednoduchem prostredi ma cas vyporadat se s ovladanim. Dul ho Aspon do jiste miry pripravi na to, co zivot na DP taky obnasi. Hodiny a hodiny driny(makrovani).
Zalozim si schvalne novou postavu, abych se podival do toho noveho NB dungeonu.
Napsal: 04.02.2009 18:11:05
od Byotch
Dul slouzi k tomu aby kdyz se smaze nejake prase, tak aby si dany hrac neudelal novou registraci a do par minut nebehal znova po svete. Negativni dopad je bohuzel ten, ze je to pruda. Ale slouzi to ku prospechu hracu.
Napsal: 04.02.2009 19:38:03
od Mrak
Byotch píše:Dul slouzi k tomu aby kdyz se smaze nejake prase, tak aby si dany hrac neudelal novou registraci a do par minut nebehal znova po svete. Negativni dopad je bohuzel ten, ze je to pruda. Ale slouzi to ku prospechu hracu.
Nechcem byt zly ale ten kto prudit a prasit chce, ten si ten dung / dul spravy tak ci tak
Napsal: 04.02.2009 20:22:01
od Anger
taky mi ten dul na prasecaky neprijde moc ucinej spis odradi mlady hrace.
Napsal: 04.02.2009 20:24:23
od Napospas
Jaký jiný filtr chceš použít? Ideální to není, ale je to lepší než nic.
Napsal: 04.02.2009 20:26:06
od Hunter
Byotch píše:Dul slouzi k tomu aby kdyz se smaze nejake prase, tak aby si dany hrac neudelal novou registraci a do par minut nebehal znova po svete. Negativni dopad je bohuzel ten, ze je to pruda. Ale slouzi to ku prospechu hracu.
Nerad teda rejpu, ale není jedinej rozdíl (v této době yoka-samoudělátek a podobně) pouze ten, že ten dotyčný musí na dvě hodinky pustit auto_chodící_kopací_smeltovací_skript?
Člověk, kterej chce prasit, určitě nebude ten, co bude kopat ručně. Čili, když nad tím tak přemýšlím, ten koho důl může odradit bude paradoxně leda právě ten
ňůbík, co neví jak na to - odrazené nastoprocent nebude to zlé_zlé_
prase_zkušené.
(Jinak, v novém dole = ten na skill, jsem ještě teda nekopal, tak nevím, jak dlouho to trvá. Každopádně pokud to je na dvětřihoďky jako prachy bejvaly, tak platí co píšu.)
Ale tak ano. Na třetí stranu, jeden vhodný důsledek to má. Do světa se dostanou pouze hráči (ať už nb, druhé postavy, nebo postavy prasat), kteří mají trpělivost na makrování. Se jim ve světě bude hodit :]
(Yo mama is so lazy she's got a remote control just to operate her remote!)
Napsal: 04.02.2009 23:31:59
od Maly Papo I
Lenze niektori NB nevedia makrovat. Nech sa pozru do hry na chvilku a potom dalsi postup cez NB dunng.
A bolo by to pri nejakom 1 skille aby si si mohol spravit aj suport postavu - ten skill by nebol teda alchemy a podobne. Ale magerka, sw a ine hlevne skilly pre postavy.
Teda Mag dostane magerku na 40 a viac iba po prejdeni NB dungu moze dat. Alebo to spravit inak aby sa nazatazoval server dalsim scriptom...
Napsal: 05.02.2009 10:18:27
od Ash
Podle me je chyba v jednom - a to za NB dung je az po vykopani. Proste podle me by se spis mela dat alternativa - bud tady budes kopat, nebo se pudes ucit do NB dungu, z kama te to teda nepusti hned, omezeni treba na skilly, karmu, fame nebo neco podobneho.
Napsal: 05.02.2009 10:54:49
od Maly Papo I
Lenze s malym skill na zaciatku neprejdes nic...
Max ist NB dung na zaciatku s uz nejakou natrain postavou a potom stratit pociatocne skill a vybavu po vychode...
Napsal: 05.02.2009 11:42:07
od Enquea
Triglav psal ze ten dungeon jde probehnout, to znamena ze nemusite nic zabijet, pokud ste zkuseny hrac, aspon tak jsem to pochopil
Napsal: 05.02.2009 13:09:14
od Irenicus
nechapu proc je tahle hra tak tezka , proc nenastavit skilly treba na 50 ? si myslite ze nakej dung vytrhne nuba z bidy ? je to jen omyl
welcome to ultima online , ve hre maker a nudy
Napsal: 05.02.2009 14:01:49
od Mrak
Irenicus píše:nechapu proc je tahle hra tak tezka , proc nenastavit skilly treba na 50 ? si myslite ze nakej dung vytrhne nuba z bidy ? je to jen omyl
welcome to ultima online , ve hre maker a nudy
Presne

v každej inej MMORPG sa hráč od začiatku nenudí, má kopu možností, pvp už od low lvlu, a "expí" pomerne rýchlo, oproti UO tu na DP.
Neberte to zle že prirovnávam napr L2 alebo WOW k UO, ale na L2 / WOW hráči majú veľa možností na low lvl pretože je tam aj veľa hráčov na ich lvly, ale tu na DP sa lognete a ked chcete ist hlupy deceit ak nenajdete nikoho s kým môžete ísť pretože:
1.) ste malý lvl a nikto vás nezobere
2.) nemáte s kým ísť pretože koncentrácia hráčov vašeho "lvlu" je nulova
3.) vetšina ludí makruje v cechu až kým nebudú mať max skilly a to preto lebo, na HB alebl inde v prírode ked chcú zabiť monštrum tak strašne missujú a zabíjajú monštrum aj 5 minút pretože nemajú skill.
V L2 / WOW / ine MMORPG je to ošetrené tým že MOBY majú rovnaký "lvl" ako hráč takž hráč ich triafa normálne a môže tak v pohodičke expit.
Prosím GM aby zároveň nepísaly tak ako kedysi že DP možme prirovnať k "low rate" serveru na iných hrách pretože tu na DP natrénovať napr crafta trvá pár mesiacov, a rangera tiež, ale za to na tých low rate serveroch na iných hrách "natrénujete" postavu za ani nie mesiac na max a možete si vychutnať na plno hru.
Samozrejme vravím o hernom čase tak 2-4 hodky denne a nie 10-16 hodín
Napsal: 05.02.2009 14:29:52
od Enquea
Vsak taky DP je postaveny tak, ze rang nebo craft je proste next level... vampa nebo wara natrenis relativne lehko
Napsal: 05.02.2009 15:02:15
od Maly Papo I
Tu ide o to zatiahnut NB rychlejsie do hry aby menaj makroval. Jedna revizia uz bola - v loote je pre NB aj +skill nejaky pasivny.
Oki to bola dobra myslienka a trocha to pomohlo. Lenze stale tu nemame moc vyvazene PvM /PvE ako kto chce/.
Mame tu pre NB akurat HB a v parte NB dungy.
A hlavne by som privital v dungoch viac oddych zony aby tie dungy boli viac aj strategicke nie iba zavisle od skill, poznania pasti a velkosti lagu.
Tu je to robene
zly hrac / lagy / nepozna dung - vykape
dobry hrac / vie dung naspamet / nema lagy - nevykape
privital by som aj smer
zly hrac - ide to dva dni
dobry hrac - ide dung pol dna
Ide o hratelnost nie o to ako kto vykape v dubgu potom sa necudujte ze tak malo vyprav chodi dungy - resp ze chodia uz iba stale ty isty co to maju naucene.
Takto sa to zvrhne na skillerov co idu dung a tych co cakaju co z dungu prinesua kupia nieco.
Namiesto aby boli "casovo narocne stredne dungy" kde moze ist kazdy si zahrat a nemusi jeho jedina hra byt zarabanie skillom lebo nema inu sancu...
Napsal: 05.02.2009 15:12:24
od Maly Papo I
Nerobte shard iba pre makrari + skilleri ale pre hracov a cim lepsi hrac tim viac v hre ziska. Nie si skill - mozes kazdy dung / niesi - nemozes ani jeden.
Mozu byt dva tri TOP dungy only skill ale ostatne by mohli byt skor unavovaki - proste lama to ide dlho.
Obtiaznost dungu hodnotena podla toho kolko je v port miestnosti potvor a ako mala je miestnost nieje to prave...
Napsal: 05.02.2009 17:52:15
od Enquea
Jen hb? A co ilshenar? Kotel pavouku, trollu, zaby, harpye...
Jako kdyz jsem zacinal ja, tak se jako normalne za nb chodilo do zacatku velkejch dungu (cove, deceit, destard...) to si dnesni nb ani nedokazou predstavit nekam takhle vlizt. Dalsi vec je ale ze byly cechy, kde se treba u cleru nechalo naharvit docela slusne, to byl takovej svet sam pro sebe...