Stránka 1 z 5
Vylepseni reward/exit gate
Napsal: 19.01.2009 12:52:10
od Enquea
Skoro v kazdym dungu je dneska reward/exit gate, co jim dat schopnost ze pri projiti da +0.nic do nejakejch skillu (alch, ins, cart, lockpick, dalsi afk makrovaci skilly). Nesmelo by to byt v ciste probihacich dungach jako water,TS. Ale treba do decu dat +0.3 do despu/pride +3.0. Ten gain by nesmel byt nijak zavratnej, ale aby to treba uz za pul roku bylo znat na tech skillech. Myslim ze by to byla motivace pro to se prolitnout dungem misto pustit makro...
Co by to davalo za skilly by se jeste poresilo, stejne jako treba timer 1x za 6 hodin.
Napsal: 19.01.2009 12:55:27
od Legend Of Pain
s urovnou dnesnych dungov by mal do 2 tyzdnov kazdy max a este by nad tym nemusel sedet jak kripel cely den.

Napsal: 19.01.2009 12:58:47
od Enquea
2*7*2*0.3 je max?
Napsal: 19.01.2009 13:02:23
od Shadowsong
podla mna je to dobry napad....
Napsal: 19.01.2009 13:04:08
od Archon I
Je teda pravda ze bych taky radsi zasel dung nez makroval v GH.
Napsal: 19.01.2009 13:29:59
od Samial
To zní dobře.. ještě líp bych tam umístil vendora/stone a máte to i odlivem peněz.. myslim si, že třeba takovou magic resistance by si koupil kde kdo(třeba 50K za procento nebo něco podobnýho).
Ještě kdyby se to ošetřilo třeba podobně jako nabírání krve s tím, že si koupíte "lekci", která bude "unmovable", aby si nikdo nemohl koupit víc, než jednu a třeba nějaký vendor v britu ji od vás koupí... Ale muselo by to být asi opravdu někde nakonci dungu, protože nevím, jak by se ošetřila případná smrt s deedem v těle. Co vy na to?
Napsal: 19.01.2009 13:32:24
od Enquea
ze procento leda do shame, destu 2 atd. Penize bych do toho nemotal, at to je i pro zacinajici hrace.
Napsal: 19.01.2009 13:42:32
od Samial
Enquea píše:ze procento leda do shame, destu 2 atd. Penize bych do toho nemotal, at to je i pro zacinajici hrace.
Teď de o to, jesli se tam takovej hráč dostane.. jediný hledisko mně napadá, rozlišit povolání a pokud tam příde třeba paladin a má anatomy < 50 tak ho to ten vendor naučí a zapíše se to do quest booku jako ,,Lekce Anatomie".. Rozlišovat proto, protože pro pala je 50 "málo" a pro mága je to "max"... mág by se zadarmo učil třeba Eval. int a tak podobně.. pak by byly další možnosti, který by vendor argumentoval třeba:,, Jsi moc starý na učení, budeš si muset připlatit!" Tak?
Napsal: 19.01.2009 13:42:50
od Castian
napad hezky ale nedelejte zavery v tom kolik percent kde:p to spis nechte at si gm premysli jestli reknou ano tomuhle navrhu.
Edit: urcite to nieje vhodne pre skilly ktore sa daju gainit cez skillbooky alebo skillpointy.
Napsal: 19.01.2009 13:49:10
od Enquea
Castian píše:napad hezky ale nedelejte zavery v tom kolik percent kde:p to spis nechte at si gm premysli jestli reknou ano tomuhle navrhu.
Edit: urcite to nieje vhodne pre skilly ktore sa daju gainit cez skillbooky alebo skillpointy.
Zavery nedelam, ale neni to navrh na
ryhloskilleni ale na to aby lidi co chtej ziskat skilly nemakrovali, ale behali dungy.
Muj zamer nebyl udelat to pro skilly, ktery jsou pro to povolani nutny (a uz vubec ne pro skilly, ktery jsou z jinech zdroju jako knizky nebo skillpointy), ale pro skilly ktery jsou jakoze navic, ale musi se neprijemne a zdlouhave makrovat. Kazdopadne gain udelat tak ze makrujici clovek bude mit ten jeden skill driv nez dungar, vtip by byl v tom ze dunkar by pomalicku dodelaval vsechny.
Takze nebrat jako nahradu za prvotni trenink postavy!
Napsal: 19.01.2009 13:59:42
od Byotch
Samial píše:To zní dobře.. ještě líp bych tam umístil vendora/stone a máte to i odlivem peněz.. myslim si, že třeba takovou magic resistance
Vcera jsem dal 1% za 30min staci vedet kam jit a mas to zadara :p
Nevim proc tohle davat do reward gate, sou preci knizky, ktery tak funguji dostatecne, zvlaste na Lore skilly jak tu nekdo zminoval.
Napsal: 19.01.2009 14:03:51
od Irenicus
jo raktografii , potrebuje kazdej nubas ze jo , kdyz chces tak jsi to udelej ne a makruj , kdyz nemas cas chut tak to mit nebudes proste .. amen
Napsal: 19.01.2009 14:12:37
od Enquea
Irenicus píše:jo raktografii , potrebuje kazdej nubas ze jo , kdyz chces tak jsi to udelej ne a makruj , kdyz nemas cas chut tak to mit nebudes proste .. amen
Ja uz ji mam, vsechny ty skilly mam, takze to neni navrh, kterej ma pomoct primarne me. Kazdopadne chapu te ze se ti nelibi ze nekdo aktivnim hranim muze ziskat to co ty sis tvrde namakroval, to by pak prestalo mit to makrovani smysl, to by byla hruza... ^^
Napsal: 19.01.2009 14:35:58
od Dave Lister
docela se mi ten napad zamlouva, mozna bych byl i pro formu s nejakym vendorem a mohl by putovat po dungach jako jiny vendori aby se nebehal jeden dung porad dokola..
Napsal: 19.01.2009 14:39:43
od Atalia
Docela pěknej nápad. Radši zajdu dung než to prosedím u makra. Sice moc gainu by revarda určitě nedala, ale pořád lepší něco než nic.
Napsal: 19.01.2009 14:40:39
od Mesmeric
Ten nápad se zdá zajímavý. Řekni mi ten gain by byl náhodnýho skillu nebo by jsi to mohl něják ovlivnit? Protože z šutráků dostaneš Anatomku třebas u necra ať máš max nebo ne. Tak by byla zbytečná škoda, kdyby třebas takovej necromancer obdržel 0,3% inscriptu, když už má 90%.
Napsal: 19.01.2009 15:13:53
od Anger
ja bych chtel spis nakej zpusob na zvyseni detect hiden protoze to leze celkem pomalu a to jedno npc co je vsude mozne hidli a dava asi 2 ke skilu je malo treba nakej vendor co by dal za 50k nakej skil.
Napsal: 19.01.2009 15:40:39
od Byotch
Anger píše:to jedno npc co je vsude mozne hidli
Naka novinka?
Napsal: 19.01.2009 15:52:07
od Miki
Todle se mi taky zamlouva, raci bych zasel denne dva dungy a dal 0,5 alchemy/ insci , nez utoho sedet a makrem dat za 8h 1.5%
Napsal: 19.01.2009 16:13:25
od Petrkov
[quote="Miki"]Todle se mi taky zamlouva, raci bych zasel denne dva dungy a dal 0,5 alchemy/ insci , nez utoho sedet a makrem dat za 8h 1.5%[/quote
Jenže až alchemku dotreníš tak budeš míchat stejně nějakej čas aby sis umíchal poitony, takže ty rewardy nic neřeší
