Stránka 1 z 2
vyměna oček
Napsal: 07.05.2008 13:03:13
od Muzzy
Nešla by opravit výměna žlutých oček za modré očka tak, že při kliku na mortar se rovnou vymění všechny očka, které má postava v základním báglu? je to fakt opruz to klikat X krát, a navíc tím určitě nepomáháme proti lagům ( pochybuju že vetšina kliká s pauzou, spíš bez pauzy jako u jídla:-) )
Napsal: 07.05.2008 13:18:02
od Castian
to jako vazne to klikaju bez pauzy? porusuju pravidla :p
inak je to dobry napad co navrhuje muzzy, postavli by som sa za to.
Napsal: 07.05.2008 16:24:47
od Sulik
Takova prkotina

berte to jako makrovani, tmr taky nemichate po 50 (krom gm mortu

)
Napsal: 07.05.2008 16:34:35
od Shadowsong
nahodou ja som miesto robenia zasob po kazdom dungu proste domiesal co som minul a fungoval som dalej...
a tiez sa priklanam k navrhu vymeny vsetkych ociek.
Napsal: 07.05.2008 16:45:45
od Schonny
Sulik píše:Takova prkotina

berte to jako makrovani, tmr taky nemichate po 50 (krom gm mortu

)
A to se micha klidne i ze zlutych.
Napsal: 08.05.2008 16:20:21
od Byotch
Nebo aspon kdyby ten zbytek pod 1K nesel po 20 ale aspon po 50.
Napsal: 08.05.2008 18:43:13
od Wizzy
sphera neumi delit se zbytkem
Napsal: 08.05.2008 23:48:47
od Mir
Rozdiel medzi Float a Int tu asi nikoho nezaujíma. (hlavne nie Menasoft and Partners)...
vie sphera deliť dvomi čísla ktoré sú nepárne a následne zaokrúhľovať?
Napsal: 09.05.2008 02:20:04
od Zvireci bojovnik
Mir píše:následne zaokrúhľovať?
hlavne by nesmela zaokrouhlovat 0.5 nahoru ... to by vsichni meli scp co by to menil po 1 ocku

jinak by mezi to 1k a 20 stacila vecpat treba stovka a bylo by to ok ...
Napsal: 09.05.2008 09:27:19
od Mir
hmm
uz teraz je tam overovaci skript ktory nepremeni oci pokial ich nemas aspon 20. to by sa v pohode dalo pouzit aj teraz. len samozrejme neparne hodnoty oci by dali rovnako modrych ako hodnoty vyssie o jedno...
ale riesenie by asi bolo
(amount -1)/2
a ak by sme chceli byt uplne fer tak ak by bolo jedno neparne ocko zaokruhlovane nadol tak by sa mohol amount zltych ociek menit stylom
(zlteocka - (modreocka*2))
ale myslim ze ten fiz jedneho zlteho eonu pri vymene nikomu vadit nebude.

Napsal: 09.05.2008 12:38:03
od Muzzy
Wizzy píše:sphera neumi delit se zbytkem
no a? tak o to 1 ocko clovek prijde kdyz si neumi dat do baglu sudej pocet

Napsal: 09.05.2008 13:38:12
od Sysinu
A v cem je problem pockat az tech oci budu mit tisic a vic a proste menit jen po tisicich?
Fakt vase starosti na GM hlavu

Napsal: 09.05.2008 14:13:33
od Triglav
Je to prkotina a z herního hlediska bychom to hned zavedli. Důvod proč to je takto a ne jak navrhujete je laicky řečeno ten, že v současnosti musíme pouze ověřovat, zda-li hráč má daný počet oček nebo nemá. Pokud bychom měli ověřovat kolik přesně jich má, mělo by to velmi nepříjemný dopad na lagy (museli bychom prohledat celý batoh a jakoby se podívat na každý item v batohu abychom našli očka a pak bychom teprve věděli kolik jich je). Takže současné nastavení je ústupek kvůli ulehčení pro Spheru. I když na to všichni klikají bez pauzy, je to mnohem méně náročné, než kdyby to měnilo rovnou všechna očka.
Řešením by bylo že by se očka neměnila přes mortar (ale samotným dclickem to měnit nejde kvůli tomu, že dclick na očka je míchá na MR a mělo by to negativní dopad na zátěž Sphery při míchání). Nebo že by to měnil nějaký jiný item, přes který by bylo možné na očka "zacílit", ale Mortar to být nemůže (pak by přes něj totiž nešlo míchat). Takže bychom museli tvořit další item který by každý musel mít...nebo by to byl nějaký nesmysl. A nebo patník kterých je už tak hromada?
A pak se ptám, stojí to za to? Asi ne.
Nicméně můžeme pozměnit "dávky" po jakých to očka mění. Třeba ze současných "po 1000 a po 20" na...a teď máte možnost se dohodnout na nových milnících.
Napsal: 09.05.2008 18:03:20
od Corax
Imho nechat jak to je.
Napsal: 09.05.2008 18:11:59
od Papez
Jak psal Zvireci Bojovnik, mezi 1000 a 20 ještě vložit 100, ať to není na tolik klikání.
Napsal: 09.05.2008 22:29:57
od Oximus
Papez píše:Jak psal Zvireci Bojovnik, mezi 1000 a 20 ještě vložit 100, ať to není na tolik klikání.
Asi poprvé souhlas.
Napsal: 11.05.2008 13:02:35
od Mir
skript teraz iba zisťuje či má niekto dosť očiek... je možné aby sphera vedela ktorá kôpka itemov tejto požiadavke vyhovela a nakoniec ich premenila všetky v tej kôpke? to by sa ale musel na dobu skriptu "zapamätať" last target a to pri sphere naozaj netuším či by to šlo.
Napsal: 11.05.2008 14:02:38
od Xanthos
Zmacknu na Mortar. 2 sekundy drzim last object a neni o cem diskutovat. Nikoho to nezabilo a modry ocka jsou v batohu

Napsal: 11.05.2008 15:47:33
od Muzzy
jo ta 100vka navic by nebyla spatna, jinak diky za vysvetleni triglave

Napsal: 11.05.2008 18:53:15
od Silence
Xanthos píše:Zmacknu na Mortar. 2 sekundy drzim last object a neni o cem diskutovat. Nikoho to nezabilo a modry ocka jsou v batohu

Můžete ho prosím někdo jailnout? Sám se přiznal, k činnosti bez pauzy, ne?