Stránka 1 z 6
Poisnonig
Napsal: 27.10.2007 13:11:45
od Xviva
Rad bych tu trosku rozvedl diskusi s GM, ktere vymyslelo a nascriptilo novy zpusob poisoningu a samozrejme hraci, kteri maji ke vsemu co rict ;p.
Tu nadhodim par pripominek a navrhu:
1. Je sice hezke, ze na kazdy jed (sickly,very ill, extr. ill a deadly sick) je specialni poison kit, ale kdyz mam skill 90 a poisnuju kitem na deadly poison tak davam max extremly a kdyz poisnuju kitem na sickly dam sickly. Z toho trosku vyplyva zbytecnost 4 poison kitu, kdyz staci bohate mit jen jeden na deadly. Ono ruku na srdce kdo by si chtel poisnovat zbrane na sickly a very ill?
2. Doba mezi poisnutim moba a tim nez zacne "skytat" je temer 4 minuty. Coz ,ze zkusenosti je velmi dlouha doba na to, aby se vyplatilo cokoliv a kdekoliv neco poisnovat. Takze tu dobu by bylo zahodno zkratit na nejakou vyuzitelnou.
3. Sila jedu s 90% skillem. Neco malo sekacku a dyk uz sem napoisnoval (s preboostem velkym jak jen muze byt, ktery ma vliv na to jestli poisnete/nepoisnete zbran, ale ne na silu jedu) a nejuspesnejsi vysledek bylo 4x "skytnuti" moba extremly sick. Ono je to sice hezky, ale vzhledem k narocnosti* na train je vysledek docela dost podprumerny.
Vim, ze je to breceni a ze ten skill sem nemusel trenovat, to vsechno vim. Ale bylo to neco noveho, kdo nikdo predtim nemel, takze sem si to musel odzkouset. A to odzkouseni trvalo pomerne dlouho dobu a stalo me docela dost usili a za to bych chtel sklidit nejake to ovoce ;p.
Pokud se nemylim zamerem GM bylo ztizeni narocnosti a zmena zpusobu trainu(bo dost lidi to bugli). A zatim se povedlo vyradit tento skill na par hezkych mesicu z provozu a beze zmeny nynejsiho stavu jeste to par mesicu bude**. Ale taky se povedlo odvest nemalo prostredku hracu na trenovani tohoto skilu ;p( <- to byl pravy zamer?).
Takze muj cil je v kostce: snizeni doby mezi poisnutim/skytanim moba, bud zvyseni skillu na 100% u vampa nebo prehodnoceni sily jedu v zavislosti na skillu (tim myslim zvyseni ;p).
No myslim, ze sem se vybrecel dost a ze to ma trosku hlavu i patu a dostatecne sem vysvetlil o co mi jde.
* Ono gain je sice moc pekny to jo. Ale tech mobu, zvlaste na trenovani s vyssim skillem moc na "povrchu" neni. To znamena ze musite byt dungar a na dung potrebujete vice lidi nez ste vy sam. To je docela stizeni trenigu skillu.
** Ja to trenil za vampa, ktery kupodivu bojuje na blizko, takze sem mel docel vice prilezitosti a casu dostat se k mobovi nez necromancer a to mi to trvalo docela dlouho natrenit. Takze aktivnimu necrovi to muze trvat zhruba 1,5x-2x tak delsi dobu?
Napsal: 27.10.2007 13:49:18
od Triglav
Doporučuju odprostit se od všech zažitých "zaručeně správných informací" které o poisoningu existují a přistupovat k tomu jako k úplně novému skillu. Je možné, že velmi zvídavý pozorovatel zjistí, že pár tvých návrhů už bylo více či méně vzato na vědomí (záměrně se o tom nechci rozepisovat víc). Nicméně...některé připomínky bereme v úvahu a interně se o tom poradíme. Víceméně otázka poisoningu nebyla ještě uzavřena, pro jeho finální doladění se čeká až se začne v praxi používat. Konkrétně to 3x extremly škytnutí při 90 skillu je možná málo. Bereme to v úvahu a mrkneme na to. Přeci jen mohlo jít také o smůlu apod. V úvahu připadá také quest na item pro zvýšení poisoningu.
Každopádně ještě jednou zopakuji. Ve fungování skillu je toho mnohem víc, než co hráči doposud odhalili.
Jo a ke zbytečné existenci jiných poisoning kitů než je deadly. Je to tak. Jsou prakticky zbytečné...ale nascriptění znamenalo jen změnit ve skriptu několik číslíček a proč svět nezpestřit...a kdyby to nebylo, lidé by se pak třeba zase ptali proč to není :o).
Napsal: 27.10.2007 14:01:19
od Castian
aspon to neni taky vopruz trening ako pri niektorych inych skilloch. Za necra to mam hodne zive ked poisnujem, hlavne ked som poisol Zemetrasa to bolo radosti

.
Ja tomu mozem vycitat asi len tu dobu ucinku poisoningu od otravenia, ine veci som moc neodskusal, pretoze nemam dostatocne velky skill.
Napsal: 27.10.2007 14:07:29
od Xviva
Predem diky za uctyhodne rychlou odpoved.
Triglav píše:Doporučuju odprostit se od všech zažitých "zaručeně správných informací" které o poisoningu existují a přistupovat k tomu jako k úplně novému skillu.
Tu bych chtel podotknout, ze v konkretne v mem pripade sem nikdy nemel co docineni ani sem se nezabyval poisoningem co byl drive. Takze sem jim byl "neposkvrnen". A vse co sem napsal bylo jen ze zkusenosti(mych vlastnich, zadnych z doslechu) s novym poisnoningem.
Triglav píše:Konkrétně to 3x extremly škytnutí při 90 skillu je možná málo. Bereme to v úvahu a mrkneme na to. Přeci jen mohlo jít také o smůlu apod.
Ten skill mam hotovy zhruba 1 mesic + , takze sem si nechal nejakou tu dobu na odzkouseni nez sem to tu napsal. Prijde mi to , ze sila jedu je primo umerne zavisla skillu a to velmi striktne. Ze tam neni zadny prostor pro "nahodu".
Triglav píše:V úvahu připadá také quest na item pro zvýšení poisoningu.
To by bylo velmi hezka alternativa.
Napsal: 27.10.2007 14:09:33
od Xviva
Castian píše:aspon to neni taky vopruz trening ako pri niektorych inych skilloch. Za necra to mam hodne zive ked poisnujem, hlavne ked som poisol Zemetrasa to bolo radosti

.
K zpusobu trenovani nemam zadnou vytku, to se mi libi, ze to neni obyc makro skill. Ale ten vysledek se mi moc nelibi.

Napsal: 27.10.2007 15:27:09
od Deacon Frost
Hlavně by některé potvory by mohli přestat milovat jed.
Napsal: 27.10.2007 15:41:25
od Inkvizitor Dan
Ne ze bych byl nak extra zvidavy, ale pri minulem hythu ve trech me napadlo jestli ty balouny zabijime tak pomalu, nebo jestli ten poison neni nak rychlejsi...

treba sme to fakt zabijely dlouho, ale ted si to poradne omrknu aspon

Napsal: 27.10.2007 18:29:56
od Triglav
Deacon Frost píše:Hlavně by některé potvory by mohli přestat milovat jed.
Jo, toto je jedna z alternativ se kterou se trošku počítá. Rozhodně téma poisoningu ještě není vůbec uzavřeno.
Napsal: 27.10.2007 18:42:48
od Xviva
Triglav píše:Deacon Frost píše:Hlavně by některé potvory by mohli přestat milovat jed.
Jo, toto je jedna z alternativ se kterou se trošku počítá. Rozhodně téma poisoningu ještě není vůbec uzavřeno.
Ja nechci rejpat, urcite sou dulezitejsi veci nez uo nebo poisoning v uo ale od 06.02.2007 kdy byl officialne zaveden poisonoing, uplynulo docela dost casu, bez par dni je to
9 mesicu, coz je dost dlouha doba na to, aby to aspon z vetsi casti uzavreno byt mohlo...
Napsal: 27.10.2007 21:13:12
od Deacon Frost
Nojo, ale jak dlouho se čekalo až to lidi natréní a uvede se to do hromadné praxe.
Napsal: 27.10.2007 21:26:03
od Xviva
Deacon Frost píše:Nojo, ale jak dlouho se čekalo až to lidi natréní a uvede se to do hromadné praxe.
Nojo, to mas pravdu, bych jim zas krivdil no. Ono stejne to jeste ani neni na urovni kdy by se to zaclo vyuzivat nejak hromadne.
Napsal: 27.10.2007 21:47:19
od Silence
Xviva píše:Deacon Frost píše:Nojo, ale jak dlouho se čekalo až to lidi natréní a uvede se to do hromadné praxe.
Nojo, to mas pravdu, bych jim zas krivdil no. Ono stejne to jeste ani neni na urovni kdy by se to zaclo vyuzivat nejak hromadne.
Ale zas.. očekávaná efektivita i samotné ověření, stejně jako dopad jsou věci které musely být udělány před realizací. Co s tím má společného praxe hráčů?
Napsal: 28.10.2007 00:47:25
od Mir
asi tolko že vec ktorá je z pohladu od rýsovacieho prkna správna alebo dobre urobená je pri aplikovaní o niečom inom... Preto sa robia verejné alfatesty a betatesty.
Napsal: 19.11.2007 23:02:58
od Tobias
připojím pár svých postřehů jako ranga ze 70%.
ad. 2: jak psal Xviva doba mezi otrávením a prvním škytnutím je velice dlouhá, kdyby se zkrátila na polovinu, bylo by to fain
ad. 3: sekáčky jsem netrávil, ale mám otrávené od člověka s poisoningem 100 a musím říct, že docela pěkné. minimálně extremly jsem dal vždy a celkem dlouho vydrželo (3x i deadly, přičemž jednou škytnul i vicekrát). takže vidím docela dobré využití.
ad. 4: zkoušel jsem poisonovat i s rangovou mystickou kuší, ale žádnou vyraznou změnu jsem nepozoroval. což by možná nebylo špatné zpestření málo využívaného mystiku
závěrem: pěkně vymyšlené, trein mě docela bavil a samotné využití je perfektní. díky

Napsal: 23.11.2007 22:52:53
od Xviva
Tobias píše:
ad. 3: sekáčky jsem netrávil, ale mám otrávené od člověka s poisoningem 100 a musím říct, že docela pěkné. minimálně extremly jsem dal vždy a celkem dlouho vydrželo (3x i deadly, přičemž jednou škytnul i vicekrát). takže vidím docela dobré využití.
Jestli to dobre chapu, tak se ti trikrat podarilo poisnout moba na deadly, z toho 2x skytl 1x deadly a 1x skytl vice nez jednou deadly? Jestli je to takhle tak mi to prijde hodne, ale hodne spatny...oproti tomu co bylo predtim.
Napsal: 24.11.2007 00:22:47
od Mulambo
poisnul ho z x pokusu 3x na deadly, z tech 3 deadly otrav skytnul jeden z nich x krat deadly, pak x krat extremly atd, ne ze skytnul deadly a konec
Napsal: 24.11.2007 00:31:59
od Xviva
Mulambo píše:poisnul ho z x pokusu 3x na deadly, z tech 3 deadly otrav skytnul jeden z nich x krat deadly, pak x krat extremly atd, ne ze skytnul deadly a konec
rly?:p
Napsal: 24.11.2007 15:47:21
od Tobias
Xviva píše:...rly?:p
jojo, prostě zatím jsem vždycky dal extremly, při kterém mobovi ubylo +- něco lehce nad polovinu hp. jednou za 4-5 pokusů dám deadly, přičemž deadly škytne 1-2 a pak zase extremly. nepsal si náhodou, že jseš nedotčen minulým stavem a tak je tohle pro tebe nová zkušenost s poisoningem? já jen, že tu srovnáváš jak to bylo a jak to je teď...
Napsal: 24.11.2007 16:03:40
od Xviva
Tobias píše:nepsal si náhodou, že jseš nedotčen minulým stavem a tak je tohle pro tebe nová zkušenost s poisoningem? já jen, že tu srovnáváš jak to bylo a jak to je teď...
Tím sem myslel samotné trénování skillu a následné poisnování verite zbraní. Tím sem opravdu dotčen nebyl a to bylo hlavní a zásadní změnou tohoto skillu. Teď se tu ale bavíme ale o
efektu, který se imho měnit neměl.
Napsal: 24.11.2007 18:13:32
od Ash
Xviva píše: Teď se tu ale bavíme ale o efektu, který se imho měnit neměl.
Tim myslis to, ze drivejsi sekacky, pokud byly travene poisnama z kade, tak davali tak slaby poison, ze tohle by byl jeste lepsi stav. Jo pokud nekdo namichal silne do lahvicek, tak to bylo neco jineho, ale furt si myslim, ze neni az tak zadouci, aby to bylo ze sekacek poisnuty se 100 a poisovany clovekem se 100 da vzdycky takovy jed, ze ta potvora na to umre.