Stránka 5 z 13
Napsal: 26.01.2010 11:28:24
od Sir Artuhr
Presne tak, pokud chcete chodit vampa, tak chodte s nekym normalnim a ne s guildama jako 1789-2089. Tam jde ciste o pragmatismus ten dung proste dojit za kazdou cenu. Fakt, ze se nekdo muze bavit i bez toho, ze by byl stoprocentne super uzitecny, tady neexistuje. Proto radim: Pokud vas vamp bavi, chodte s nekym, kdo chape ze hraje hru a ne druhej zivot.
Napsal: 26.01.2010 12:07:00
od Martini
Sir Artuhr píše:Presne tak. Pokud chcete chodit vampa. Chodte s nekym normalnim a ne z guildama jako 1789-2089. Tam jde ciste o pragmatismus ten dung proste dojit za kazdou cenu. Fakt, ze se nekdo muze bavit i bez toho, ze by byl stoprocentne super uzitecny, tady neexistuje. Proto radim: Pokud vas vamp bavi, chodte s nekym, kdo chape ze hraje hru a ne druhej zivot.
Pod tohle bych se taky podepsal, kdyz sem dungy chodil tak si nepamatuju nikdy, ze bych nekde slysel, ze je vamp nanic, vem plecha :p. Ale to mozna jen proto, ze jsme nebyli takovy mamonari

Napsal: 26.01.2010 13:14:16
od Anger
No teda ja kdyz hral pvm tak sem nesnasel chodit s peti vampama destard to byla nejvetsi smrt pro mne dve hodiny zabijeli obyc draka proste opruz to svet nevidel.
Napsal: 26.01.2010 13:35:06
od Michaels
ale driv se vamp bral, je to par let zpatky ke si mohl byt stone i bez lorda to pak byl vamp uzitecnej.p
Napsal: 26.01.2010 13:37:59
od Deacon Frost
Třeba měl Emp na mysli něco podobného jako bylo ve starší verzi Shame, v patře, kde je momentálně quest pro paladina, byla ulička, kde byla hromada pastí a na jejím konci byl čudlík/nášlapné knihy/později i hlídač a vyplatilo se nejvíce tam jít na sólo jeden člověk kvuli pastem, ideální místo pro vampuše.
Ale aby těch návrhů na vampa nebylo málo, tak přidám taky něco do kotle.
Vamp kdyby po smrti zůstal stone, ale vzalo mu to nabití z krystalu. Šlo by to přes nějaký běžně dostupný, nepotřebný, nonNB item, který by musel mít vampušák v báglu.
Napsal: 26.01.2010 13:40:37
od Baltik
Anger píše:No teda ja kdyz hral pvm tak sem nesnasel chodit s peti vampama destard to byla nejvetsi smrt pro mne dve hodiny zabijeli obyc draka proste opruz to svet nevidel.
To bud rad ze aspon tak, ja kdyz sel kdysi vytahnout nekam newbiky, tak krome male palebne sily zvladli nemozna natahat na sebe cele patro a nebejt tam dvere tak by natahali i to za dverma

Napsal: 26.01.2010 15:42:20
od Anonym-Ian

Vampa zrusit a udelat misto neho druida, thiefa a dark paladina
("vampir" je divne povolani:p)
Napsal: 26.01.2010 15:52:36
od Michaels
vampa nechat , nelibi se vam? nehrajte ho? ja snim beham pvp a i kdyz neco zabijes za dyl nez prsk tak zase malo kdy umres, v pvm se taky da holt budes 5. kolo u vozu ale komu to vadi ,
Napsal: 26.01.2010 15:56:27
od Acarus
Arawn píše:
Vampa zrusit a udelat misto neho druida, thiefa a dark paladina
("vampir" je divne povolani:p)
a co by umeli ?
Napsal: 26.01.2010 17:38:09
od Anonym-Ian
Acarus píše:A co by umeli ?
No do detailu je asi zbytecne zabihat, tak jen orientacne...
Druid - morfy, AL, nejaka drobna magie, mf;
thief - Fenc, poison, steal, hid, stealth;
paladin (temnej, padlej, kacir... whatever) - namisto heal a boost kouzel (+-)vampovy kouzla
Napsal: 26.01.2010 17:43:18
od Acarus
Arawn píše:
No do detailu je asi zbytecne zabihat, tak jen orientacne...
Druid - morfy, AL, nejaka drobna magie, mf;
thief - Fenc, poison, steal, hid, stealth;
paladin (temnej, padlej, kacir... whatever) - namisto heal a boost kouzel (+-)vampovy kouzla
No do detailu, kdyz si to zde placl jen tak buhzdarma co. Tohle je hezky sesmolit no, ale uplne k nicemu.
Napsal: 26.01.2010 20:27:10
od Neme
U vampa me jednu dobu stvalo omezeni poctu vykouzlenych bsek, protoze dost fizujou. Tak to bych zrusil. (treba jen tremerum

, kdyz uz ne vsem) Jinak je vamp vpohode.
A novejm stoun impum bych treba zrusil timer na port svitek v morfu. Nebo abilitka, instant(nemusi byt) port/premisteni(pouziti jen z hidu?), klidne na kratkou vzdalenost, misto many by to bralo staminu..jakoze je imp vic pohyblivejsi nez garga...
Mohly by byt treba jen nove ability klanu...co ja vim: gangrel by si hodil ar, tremere by mel zrusene omezeni bs a brujah to premisteni

..nabijeni v rakvi, cim mene karmy, tim rychleji...atd..
Napsal: 26.01.2010 21:19:30
od Dave Lister
a co dovolit vampovi portovat (treba jen svitkem) z hidu s sanci na reveal jako kdyz dela jeden krok? jen napad..
edit pro Balta: ja tomu nerozumim no, kdyz je to zbytecne slozity tak na to kakat..
Napsal: 27.01.2010 00:04:08
od Baltik
Dave Lister píše:a co dovolit vampovi portovat (treba jen svitkem) z hidu s sanci na reveal jako kdyz dela jeden krok? jen napad..
hmm, to mi za ten tejden hrani s OllyDbg fakt nestoji, sorry.

Napsal: 27.01.2010 00:55:28
od Wizzy
hm jak skill vamp preziva touch of death ?:p
Napsal: 27.01.2010 17:29:58
od Michaels
normalne, te to nezabije, me to dal 3x a umrel sme snad jednou
Napsal: 27.01.2010 17:43:59
od Baltik
Wizzy píše:hm jak skill vamp preziva touch of death ?:p
V cem je problem?
Napsal: 27.01.2010 17:55:23
od Wizzy
Baltik píše:Wizzy píše:hm jak skill vamp preziva touch of death ?:p
V cem je problem?
rng ik (i kdyz to dela kazdej 2,5k+ mob no :p)
Napsal: 27.01.2010 19:21:34
od Fila
Wizzy píše:Baltik píše:Wizzy píše:hm jak skill vamp preziva touch of death ?:p
V cem je problem?
rng ik (i kdyz to dela kazdej 2,5k+ mob no :p)
rng? musi stat u tebe, aby te bouchnul...a v tom sorcu tech pasti na zemi neni zas tak moc

e: ikdyz ten port neni prijemny mno

Napsal: 27.01.2010 19:57:28
od Baltik
Fila píše:
rng? musi stat u tebe, aby te bouchnul...
Nejen stat, prvne se musi na tebe otocit, pak naprahnout a pak musis mit smulu aby mu ta specka vysla.
Ostatne sundavani IK potvor jako baloun (alias odbihani) je technologie snad z roku 2004, je potesujici videt ze nekterym k jejimu nauceni nestacilo ani 6 let
