Stránka 5 z 6

Napsal: 23.05.2009 03:27:29
od Baltik
Mate to tam, strucne informace.

Ktere dungy jsou uz osazene je v Novinkach (a budu doeditovavat), jestli jdete po obede (=az se probudim) nejaky neosazeny, pisnete mi PMku a hodim to i tam.

Bodovani bude nejdriv v nedeli -> potrebuju prvne nejaka data.
Funguje to tak, ze na zacatku vyfasujete deed a zaloguje vas to (nesmite nic v tu chvili delat, takze kdyz nedostanete, tuknete do TABu a pak dostanete), s tim kdyz na konci prijdete k alchymistovi, tak bud az vas zaregistruje, nebo kdyz mu reknete cokoli co nezna, sebere vam deed a zaloguje to pruchod.

Mazani deedu recallem je ciste jen k tomu aby se jich tolik nevalelo po svete, na vstupu dostanete dalsi.

Napsal: 23.05.2009 10:50:43
od Nymir
Baltik píše:Mate to tam, strucne informace.

Ktere dungy jsou uz osazene je v Novinkach (a budu doeditovavat), jestli jdete po obede (=az se probudim) nejaky neosazeny, pisnete mi PMku a hodim to i tam.

Bodovani bude nejdriv v nedeli -> potrebuju prvne nejaka data.
Funguje to tak, ze na zacatku vyfasujete deed a zaloguje vas to (nesmite nic v tu chvili delat, takze kdyz nedostanete, tuknete do TABu a pak dostanete), s tim kdyz na konci prijdete k alchymistovi, tak bud az vas zaregistruje, nebo kdyz mu reknete cokoli co nezna, sebere vam deed a zaloguje to pruchod.

Mazani deedu recallem je ciste jen k tomu aby se jich tolik nevalelo po svete, na vstupu dostanete dalsi.
Mám otázku, prečo do tohoto bodovania týchto questíkov boli zamiešané dungeony?

Napsal: 23.05.2009 10:55:37
od Baltik
Nymir píše: Mám otázku, prečo do tohoto bodovania týchto questíkov boli zamiešané dungeony?
Jen trochu :) Hlavne kdyz chci tak nejak celkovy zebricek hracu, tak je jasny, ze tam krome toho jak moc jsou sikovni v obihani konkretnich questu musim dat i PvM a PvP.
Jeste zbejva vic udelat vic questiku a nejak zkusit vyresit (v ramci technickych moznosti :-( ) i modre PvP

Napsal: 23.05.2009 18:20:36
od Samial
Baltik píše:Jen trochu :) Hlavne kdyz chci tak nejak celkovy zebricek hracu, tak je jasny, ze tam krome toho jak moc jsou sikovni v obihani konkretnich questu musim dat i PvM a PvP.
Jeste zbejva vic udelat vic questiku a nejak zkusit vyresit (v ramci technickych moznosti :-( ) i modre PvP
Akorát je problém, když má někdo víc postav, to ti ty statistiky zkreslí :).

Napsal: 23.05.2009 18:51:06
od Baltik
Samial píše: Akorát je problém, když má někdo víc postav, to ti ty statistiky zkreslí :).
Agregovat vysledky neni v SQL problem (kdyz existuje tabulka podle ktere se agregace dela), a nebo na to muzem koukat jako "ja mam nejlepsiho klera a druhehho nejlepsiho palacha" coz ma taky nejakou hodnotu :)

Napsal: 23.05.2009 19:27:03
od Severka
Len taky detail k Healerke - je tam par dlhsich textov, ktore sa useknu a su vidiet len v journaly, nedalo by sa s tym neco spravit? Aspon pri zozname surovin na Full Heal Potion, som dlho nevedel, preco mi to nejde, kedze to sekne 100x mandragoru a 10 kvetin :roll:

Napsal: 23.05.2009 20:01:53
od Baltik
Rad bych, ale asi dost tezko, dialogy se delaj dost neprijemne a timer na NPC se mi uz vubec nechce :(

Napsal: 26.05.2009 01:58:41
od Dave Lister
Baltik píše:nevim jestli a pokud, tak v pripade jakych dungu budu nebo nebudu cenzurovat hodiny a minuty aby se podle toho nedalo predpovidat, kdy ktera gilda kam chodiva...
k tomu bodovani dungu - me prijde dost blby uz to ze nekdo bude vedet jakej dung ta ktera postava chodi, podle toho se da dost snadno vypozorovat jaky dungy chodi cely guildy a (?) v jaky dny..
nebylo by lepsi udelat to nejak uplne "dung-anonymne"? ze by se v hodnoceni vypisovalo treba jen "dosel dung" a pricetly se body?

Napsal: 26.05.2009 02:07:42
od Baltik
Dave Lister píše: nebylo by lepsi udelat to nejak uplne "dung-anonymne"? ze by se v hodnoceni vypisovalo treba jen "dosel dung" a pricetly se body?
Dalo, ale to problem neresi, proste si udelas tabulku "4 body = Deceit" Otazka kde nemam jasno je spis ta hranice, nema cenu filtrovat veci, ktere se snadno zjisti jinak (staci se parkrat projit kolem gildovniho domku a vis hodne, podle lootu na zemi poznas co to bylo apod.), ale zase informace ze gilda X chodi pravidelne v patek v 19:00 +- 10 minut (napr.) by fakt nemela jit snadno zjistit.

Napsal: 26.05.2009 11:21:29
od Dave Lister
Baltik píše:Dalo, ale to problem neresi, proste si udelas tabulku "4 body = Deceit" Otazka kde nemam jasno je spis ta hranice, nema cenu filtrovat veci, ktere se snadno zjisti jinak (staci se parkrat projit kolem gildovniho domku a vis hodne, podle lootu na zemi poznas co to bylo apod.), ale zase informace ze gilda X chodi pravidelne v patek v 19:00 +- 10 minut (napr.) by fakt nemela jit snadno zjistit.
jasny, tak vono to stejne de castecne zjistit i ze stranek guild (to si s tim aspon musi dat nekdo trochu praci), ale kdyz uz maj bejt takovyhle informace o vsech hracich pohromade na jedny strance tak by bylo dobry aby to z toho neslo tak snadno poznat.. nicmene nevim jaky jsou v tomhe ohledu tvoje moznosti takze asi moc neporadim a budu doufat ze to dopadne nejak rozumne .)

Napsal: 26.05.2009 11:59:26
od Baltik
Dave Lister píše: nicmene nevim jaky jsou v tomhe ohledu tvoje moznosti takze asi moc neporadim a budu doufat ze to dopadne nejak rozumne .)
Moznosti jsou ze je to v sql -> neboli cokoli se da naprogramovat, to jde udelat.
Spis me jde o lidskou stranku veci - co je zneuzitelna informace jako presne casy odchodu, co naproti tomu moc zneuzitelne neni (myslim si ze to ze nekdo hraje vic o vikendech nez pres tyden je zneuzitelne maximalne rodici ;) ale necham se presvedcit o opaku...)

Napsal: 26.05.2009 14:23:27
od Dave Lister
jasne chapu, me slo proste o to aby nebylo na prvni pohled zrejmy kdo a v jakej cas chodi ten a ten dung.. to ze vic lidi hraje o vikendu je celkem celkem zrejmy i bez toho bodovani.. (koneckoncu stejne bude podle me vetsina pk moc lina nez aby si z toho delali neajky statistiky :p)

kazdopadne sem rad (a myslim ze vetsina hracu taky) ze je tu aspon neco novyho, zajimavyho..

Napsal: 26.05.2009 20:31:06
od Baltik
Jen pro zajimavost :)

Kód: Vybrat vše

select count(*) from toplog where name = "Dung" AND comment like "Dosel%" 
24
select count(*) from toplog where name = "Dung" AND comment like "Zapocal%"  AND comment not like "%Shame%"
131
Porad myslite ze dungy jsou na jistotu?

(ten shame tam neni proto ze neni jeste osazen konec)

Napsal: 26.05.2009 22:06:32
od Raynor
Obihajici pk ti tam v tom muze delat docela bordel ne?

Napsal: 26.05.2009 23:00:24
od Baltik
Raynor píše:Obihajici pk ti tam v tom muze delat docela bordel ne?
Casem z toho povytaham co je blue a co red

Napsal: 26.05.2009 23:43:32
od Baltik

Kód: Vybrat vše

1> select count(*) from toplog t, worldsave w WHERE t.serial = w.serial AND t.name="Dung" and w.datum = (select max(datum) from worldsave) and t.comment like "Zapocal%" AND t.comment not like "%Shame%" AND w.kills <3> go

 -----------
          95
1> select count(*) from toplog t, worldsave w WHERE t.serial = w.serial AND t.name="Dung" and w.datum = (select max(datum) from worldsave) and t.comment like "Zapocal%" AND t.comment not like "%Shame%" AND w.kills > 2
2> go

 -----------
          36

1> select count(*) from toplog t, worldsave w WHERE t.serial = w.serial AND t.name="Dung" and w.datum = (select max(datum) from worldsave) and t.comment not like "Zapocal%" AND t.comment not like "%Shame%" AND w.kills <3> go

 -----------
          21

1> select count(*) from toplog t, worldsave w WHERE t.serial = w.serial AND t.name="Dung" and w.datum = (select max(datum) from worldsave) and t.comment not like "Zapocal%" AND t.comment not like "%Shame%" AND w.kills > 2
2> go

 -----------
           3

1>  select distinct comment from toplog where name="Dung" and comment like "Dosel%" order by comment
2> go
 comment
 ----------------------------------------------------------------
 Dosel dungeon 1 (Terra Sanctum)
 Dosel dungeon 11 (Covetous)
 Dosel dungeon 2 (Deceit)
 Dosel dungeon 4 (Wrong)
 Dosel dungeon 5 (Water Dungeon)
 Dosel dungeon 7 (Hythloth)

Se v tom prohrabte ;)

Napsal: 27.05.2009 00:13:54
od Pallando
Terra Sanctum hodnotis podle toho, jestli se proslo gate? protoze ono se dojde az nakonec, ale castokrat se jde pro ptaka, takze misto gate konci vypravy prenesenim, i kdyz by se to za dojiti dungeonu dalo pokladat (ten konec se vybiji temer vzdy)

Napsal: 27.05.2009 11:24:01
od Baltik
Pallando píše:Terra Sanctum hodnotis podle toho
Zacatek je ploska na molu (ta co ti da ten item do bagli jak jde dclickem invisnou), konec je vzdycky to nove NPC ve chvili kdy ti ho sezere. (je tam on=SeeNewPlayer takze by melo teoreticky stacit kolem nej projit)

Napsal: 27.05.2009 16:34:53
od Byotch
Ja nevim, ale statistiky tohodle typu bych moc ven nedaval. Kdo chce tak si to posbira z webu guild. To uz fakt bude za chvili ta UO neco jako webgame. Vsechno napsane v manualu na webu a na zbytek jen sedet a odklikat.

Nerikam ze to sou prevratny statistiky, ale aby se nestalo ze naky dungy budou fulltime zakempeny rudejma protoze se ukaze ze se chodej casteji, nez lidi cekaly.

Napsal: 27.05.2009 17:38:55
od Baltik
Byotch píše: Nerikam ze to sou prevratny statistiky, ale aby se nestalo ze naky dungy budou fulltime zakempeny rudejma protoze se ukaze ze se chodej casteji, nez lidi cekaly.
Coz rudej zjisti kdyz tam parkrat dojde ;)