nastavíte si počet bandů pro ress podle specky kterou máte na clerovi
Kód: Vybrat vše
        private int PotrebaKrvavych = 50;
        private int PotrebaObycejnych = 15;odlog seznam vymaže
,autoress <1> <2> <3> <4>
například ivm+ress obyč bandama jen lidí ze seznamu:
,autoress true false false false
každé číslo 1-4 je jedna hodnota true nebo false (znamená ano nebo ne)
1 - hodit ivm před ressem
2 - resovat i duchy hráčů které nemáte označené
3 - ressovat krvavýma bandama
4 - pokud resuju krvavýma bandama a krvavé bandy nemám, resovat obyčejnýma
Kód: Vybrat vše
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;
using Phoenix;
using Phoenix.WorldData;
namespace Phoenix.Scripts.Raziel
{
    public class RessOnClick
    {
        private int PotrebaKrvavych = 50;
        private int PotrebaObycejnych = 15;
        private List<UOCharacter> seznam = new List<UOCharacter>();
        [Command]
        public void ressList()
        {
            UOCharacter c;
            while (true)
            {
                UO.Print("Vyber hrace pro ulozeni do listu pořadí určuje prioritu.");
                c = new UOCharacter(UIManager.TargetObject());
                if (!c.Exist)
                    return;
                if (c.Hits < 0)
                {
                    UO.Print("Musis oznacit hrace");
                    continue;
                }
                if (seznam.Contains(c))
                {
                    UO.Print("Postava uz v seznamu je...");
                    continue;
                }
                seznam.Add(c);
            }
        }
        
        [Command]
        public void autoRess(bool kouzlitIVM, bool kohokoliv, bool krvaveBandy, bool ressObycPokudNeniDostKrvavych)
        {
            if (krvaveBandy)
            {
                int pocet = UO.Count(0x0E20) + UO.Count(0x0E22);
                if (pocet<PotrebaKrvavych)
                {
                    UO.Print("Nemas "+PotrebaKrvavych+" krvavych bandu!");
                    krvaveBandy=false;
                    if (ressObycPokudNeniDostKrvavych)
                        return;
                }
            }
            if (!krvaveBandy)
            {
                int pocet = UO.Count(0x0E21);
                if (pocet < PotrebaObycejnych)
                {
                    UO.Print("Nemas " + PotrebaObycejnych + " bandu!");
                    return;
                }
            }
            UOCharacter duch = najdiDucha(kohokoliv);
            if (!duch.Exist)
            {
                UO.Print("Duch nenalezen...");
                return;
            }
            UO.Print("ressuju "+duch.Name);
            if (kouzlitIVM)
            {
                UO.Cast(StandardSpell.GreaterHeal, duch);
                UO.Wait(1500);
            }
            UO.UseType(krvaveBandy?UO.Count(0x0E20)>=PotrebaKrvavych?0x0E20:0x0E22:0x0E21);
            duch.WaitTarget();
        }
        private UOCharacter najdiDucha(bool kohokoliv)
        {   
            foreach (UOCharacter item in seznam)
                if (item.Distance < 2 && (item.Model == 0x192 || item.Model == 0x0193))
                    return item;
            if (kohokoliv)
            {
                foreach (UOCharacter item in World.Characters)
                {
                    if (item.Distance < 2 && (item.Model == 0x0192 || item.Model == 0x0193))
                        return item;
                }
            }
            return new UOCharacter(Serial.Invalid);
        }
    }
}

 )
 )




 každopádně bych ti nezůstal dlužný
 každopádně bych ti nezůstal dlužný