Stránka 4 z 20

Re: Další PK topic

Napsal: 05.04.2010 19:24:14
od Retromancer
Názor : PK v dungu nejsou pro ekonomiku shardu žádným přínosem. K zábavnosti taky ne - baví se jen oni a 2% přítomných modráků.

Návrh : jelikož ale PK do dungu patří, nevrhuju znova udělat u některých hlídačů jejich kopii, bez lootu, se stejnými parametry a krátkým respawnem (tam kde je hlídač třeba Balron, LSN, LAL, nebo podobná potvora u které by hrozilo riziko harvestu při snížení doby respawnu). PK tak budou mít reálnou možnost výpravu doběhnout, ale bude to pro ně +- stejně namáhavé jako pro modráky. možná těžší, protože ne všichni PK jsou opravdu dobří jak v PvP tak i v PvM. Současně s touto úpravou by se mohli hlídači určitých dveří stát i silnější npc, ale to už je opfftopik :P

Re: Další PK topic

Napsal: 05.04.2010 20:43:14
od Morlith
preco mam taky pocit ze dnes sa pk vs pvp = pojezd ? a nic viac?

Re: Další PK topic

Napsal: 06.04.2010 00:41:22
od Retromancer
Morlith píše:preco mam taky pocit ze dnes sa pk vs pvp = pojezd ? a nic viac?
A kde jinde má také to PK na někoho narazit? Kromě rangerů na lovu koní nikdo z GZ nevystrčí ani nos, když nechce 8) Runebooky hazí hezky do města a ještě k měšťákům, na HB brit je zákaz, cove je zazděné... Tak mi pověz, kde bys PvPil za vraha ty :idea:

Re: Další PK topic

Napsal: 06.04.2010 07:46:47
od Bimbac
a) PvP není jen o PK a dobíhání výprav. Mimo PK si může každý náruživý PvP hráč vybít své potřeby v systému CH/O. Tedy hrát PvP za PK je pouze jednou z alternativ jak si zahrát PvP. Naopak pokud mi půjde o co nejzajímavější PvP budu preferovat CH/O protože to je výzva, mám proti sobě sobě rovného hráče, který má PvP výbavu, PvP makra a je zběhlejší v soubojích.

b) navrhované změny ve smyslu zkrácení timerů totálně pokazí PvM. V současném stavu, buď potkám PK na začátku, popřípadě mě doběhne u prvního hlídače, anebo bude v dungu na mě čekat. To je fortuna, ale mimo tyto možnosti si mohu v klidu otevřít mé oblíbené suché červené a po práci si večer v klidu užívat dung.
Pokud se to změní bude PvM o sprintování v dungeonech. Modráci budou probíhat co se dá, od hlídače k hlídači. Za nimi budou to samé dělat PK.

c) Šance na obranu je poměrně malá, protože těch výhod co mají PK je celá řada. A PK to samozřejmě ví, také proto vznikl tento TOPic.

Re: Další PK topic

Napsal: 06.04.2010 10:41:35
od Lucky
Bimbac píše:a) PvP není jen o PK a dobíhání výprav. Mimo PK si může každý náruživý PvP hráč vybít své potřeby v systému CH/O. Tedy hrát PvP za PK je pouze jednou z alternativ jak si zahrát PvP. Naopak pokud mi půjde o co nejzajímavější PvP budu preferovat CH/O protože to je výzva, mám proti sobě sobě rovného hráče, který má PvP výbavu, PvP makra a je zběhlejší v soubojích.
Hm budes preferovat vecny stani v cove a dloubani se v nose? Protoze takovyhle dnesni ch/o je. Kdyz uz logne nekdo tak se da sem tma betl, nejcasteji logujou bhw, ale kdyz je targetnes tak zase odlognou, nez cokoliv stihnes takze, pokud chces pvp, neaktivni ch/o pro tebe neni moc dobra volba. [Ale kouzlo to ma, sam radsi zabeham za O nez lognout pk... stity zadaco, souboje v mestech a tak to se mi fakt libi, jenze kazdej neni takovej]
Bimbac píše: b) navrhované změny ve smyslu zkrácení timerů totálně pokazí PvM. V současném stavu, buď potkám PK na začátku, popřípadě mě doběhne u prvního hlídače, anebo bude v dungu na mě čekat. To je fortuna, ale mimo tyto možnosti si mohu v klidu otevřít mé oblíbené suché červené a po práci si večer v klidu užívat dung.
Pokud se to změní bude PvM o sprintování v dungeonech. Modráci budou probíhat co se dá, od hlídače k hlídači. Za nimi budou to samé dělat PK.
Treba si uvedomit ze to takhle vzdycky nebylo. A to ze si otevres suche cervene je sice krasna predstava, ale dung bez rizika, to doopravdy neni moc chtene (aspon nebyvalo, ted asi je ;p ). Predtim se dobihalo lip, ale vetsina guild stejnak mobovala bezproblemu. Takovy RODy sem snad v zivote nesjel a ze byli aktivni sveho casu pomerne dost podle stranek.
Bimbac píše: c) Šance na obranu je poměrně malá, protože těch výhod co mají PK je celá řada. A PK to samozřejmě ví, také proto vznikl tento TOPic.
No jedina vyhoda pk je pk RB, alternativa toho je rb modrych vpodstate a na to abys ho mel musis byt clenem guildy. Jinou vyhodu nevidim, jo jeste tu, ze nemuzu do gz.
To spis melo byt naopak o vyhodach modrych ne? Kdyz se pojeti v dungu umim branit ja tak proc ne ostatni?
Moznosti jak se naucit pvp je dnes vice, nez kdy jindy. Jo komu se neleni, tomu se zeleni.

Re: Další PK topic

Napsal: 06.04.2010 11:04:20
od Anger
Podle me pro cviceni pvp byla dobra skolka non loot frakce je v pohode ¨skoda ze toho moc lidi nevyuzilo.

Jinak teda nevim jaky maj vyhody peka nikdy sem si nevsim ze bych mel vic hp,many,staminy nebo snad vetsi skill nebo lepsi zbrane.Ja spis myslim ze zalezi na skillu a pk se vetsinou stavaji zkusenejsi hraci kteri jiz maji sve v pvm nahrano.

Ano i ja sem byl modrak a rikal jsem ze pk jsou nemocni uchylove , uhrotviti zrzci (nic proti zrzavejm) a proste dementi no.
A pak jsem zjistil ze to je jen hra a me osobne nejde o mamon ale ten pojezd a pvp me proste bavi je to uplne neco jinyho nez zabijet tupou pvm silu.

Re: Další PK topic

Napsal: 06.04.2010 11:37:19
od Bimbac
add Lucky

CH/O. Jestli je stav takový jaký popisuješ, a nemám důvod ti nevěřit, pak je to jen důkaz toho o čem mluvím. Hráče neláká protivník v rámci CH/O protože jednak má proti sobě mnohem těžšího protivníka a také loot z něj nebude tolik lukrativní. Ale pak je otázka proč raději hrají PK ? Není to tedy snaha poměřit se se silným protivníkem a ukázat jak dobře umím PvP, ale snaha najít si co možná nejsnažší cíl s velkým lootem.

add výhody PK
doufal jsem, že mě ušetříte toho abych opakoval co je obecně známo. První velká výhoda jsou hot keys. PvP hráč má na nejlépe dostupných klávesách PvP makra, tak aby sejmul hráče. PvM hráč si ale hot keys uspořádá - logicky jinak.

Equip - při pojezdu PvM družiny bude sebou málokdo tahat pure PvP itemy, různé jednoúčelové meče z kamenů, které mu na PvM jsou k ničemu a další podobné věci. Přeci jen váha je váha.... další výhoda....

Situační aspekty - zde je situace rozdílná, ale velmi často PvM družina s něčím bojuje, je v nějakém stádiu boje, rozmístění skupiny je ideální z pohledu právě probíhajícího boje. Členové mají různá poškození, vypršelý timer na potiony... V ten moment tam vlítne skupina PK, NPC po nich nejdou, mají nahozená IJS, max boosty....

Složení skupiny - skupina PvM má sestavu na dung. Tomu odpovídá poměr povolání. PK mají složenou skupinu z chrakterů vhodných pro PvP. Např. Vamp v PvP skupině bude bez morfu s naprosto jinou výbavou a makry než vamp v PvM skupině...

Moment překvapení - známá věc, kterou využívali už v dějinách válek, netřeba rozvádět.

Každá z těchto výhod se dá eliminovat, ale jejich současné působení už dávají slušnou výhodu. Rozhodně by sázkový poměr nebyl 50-50. A vše co jsem tu popsal je důvod, proč PvP hráči dávají přednost "lovení" PvM skupin před Ch/O.
Takže uvolnění timerů, které tu někteří chtějí, by ještě více uškodil Ch/O, protože by se ještě víc vyplatilo hrát PvP v gardu PK...

Re: Další PK topic

Napsal: 06.04.2010 11:57:44
od Lucky
Bimbac píše:add Lucky

add výhody PK
doufal jsem, že mě ušetříte toho abych opakoval co je obecně známo. První velká výhoda jsou hot keys. PvP hráč má na nejlépe dostupných klávesách PvP makra, tak aby sejmul hráče. PvM hráč si ale hot keys uspořádá - logicky jinak.
Tohle sem moc nepochopil, jaky potrebujes supr trupr makra na pvm, mozna jsou, ja je neznam vsechny dungy sem odehral na univrzalnich hotkejich. Proste last status. a Ijs na sebe nebo atack targetu to snad nemuzes myslet vazne jako supr hotkej :)
Bimbac píše: Equip - při pojezdu PvM družiny bude sebou málokdo tahat pure PvP itemy, různé jednoúčelové meče z kamenů, které mu na PvM jsou k ničemu a další podobné věci. Přeci jen váha je váha.... další výhoda....
Stejnak se vsichni poslapou takze stamku maji 0 obe druziny, nepomatuju pojezd kdy bych nemusel chlastat totalref.
Jinak takovej flame vampire, myst dusk, midnajtka sou veci jak na pvp tak na pvm, warovske zbrane z formy ani nezminim.
Bimbac píše: Situační aspekty - zde je situace rozdílná, ale velmi často PvM družina s něčím bojuje, je v nějakém stádiu boje, rozmístění skupiny je ideální z pohledu právě probíhajícího boje. Členové mají různá poškození, vypršelý timer na potiony... V ten moment tam vlítne skupina PK, NPC po nich nejdou, mají nahozená IJS, max boosty....
Souhlasim, az na to ze do nich npc nejdou, to je taky blbost. Prikladem budiz nedavne fdd, 3 valor mlaticky vs asi 5 lidi s mythem blackem a blodem, lsn pozraly jen pkcka modri polotili a kopli ac meli vybavu jako na decik.
Bimbac píše: Složení skupiny - skupina PvM má sestavu na dung. Tomu odpovídá poměr povolání. PK mají složenou skupinu z chrakterů vhodných pro PvP. Např. Vamp v PvP skupině bude bez morfu s naprosto jinou výbavou a makry než vamp v PvM skupině...
Ano ano, z pk nikdo nejde krafta to mas pravdu, jinak sou vsechny povolani vhodna k pvp. Vamp pokud de human tak ma urcite nakou kamenku, na dmg midnajtku coz je imba aj do pvp. Dobry mag rozezdi tak aby nikam behat nemuseli a pk meli u sebe. Vtom pripade stone vamp [morf] = Empic dmg.
Jinak si asi jeste nepotkal Vampa, jak se zda.
Bimbac píše: Moment překvapení - známá věc, kterou využívali už v dějinách válek, netřeba rozvádět.
Souhlasim pokud je to po skoku, tracknout 10x za dung snad neni problem.
Bimbac píše: Takže uvolnění timerů, které tu někteří chtějí, by ještě více uškodil Ch/O, protože by se ještě víc vyplatilo hrát PvP v gardu PK...
Placas jablka a hrusky dohromady. Lidi hrajou ch/o jen kdyz se sejde parta a jen pro odreagovani. Pk hraji porat. Navich Ch/O ubira i 15 minutova pauza mezi relogem an pk. Proto se to moc neklika.
Vpodstate mas padny argumenty, ale jak vidis vetsina z toho de eliminovat jen hracema samotnyma.

Re: Další PK topic

Napsal: 06.04.2010 12:12:24
od Corax
Anger píše:A pak jsem zjistil ze to je jen hra a me osobne nejde o mamon ale ten pojezd a pvp me proste bavi je to uplne neco jinyho nez zabijet tupou pvm silu.
No když je to tak, tak já ti můžu hlásit všechny naše výpravy a vy nás můžete zkusit jít pojet, ale pak nám nebudete nic lootit, jo?

Re: Další PK topic

Napsal: 06.04.2010 12:14:49
od Wrall Nightmare
Corax píše:No když je to tak, tak já ti můžu hlásit všechny naše výpravy a vy nás můžete zkusit jít pojet, ale pak nám nebudete nic lootit, jo?
Vybornej napad - 209 663 195.

Re: Další PK topic

Napsal: 06.04.2010 12:24:29
od Acarus
Cech vrahu - lootit tela v dungovni zone by sli jen s nejakym osvedcenim cechu, toto osvedceni by bylo koupitelne za gp a zpetne modrakem by se dalo taky zpenezit. Toto osvedceni by nebylo nb a musel by ho mit alespon jeden clen pojizdeci vypravy. Pk by museli riskovat i neco navic co neni pvp ekvipem... musel by to mit aspon jeden clovek ze skupinky. Pojizdet by se dalo i bez toho pro "zabavu". :) To me tedka nak rychle napadlo.

Re: Další PK topic

Napsal: 06.04.2010 12:41:56
od Anger
Ovsem to by se ztratilo puvodni kouzlo ultimy a to ze mas riziko kdekoliv a od kohokoliv prijit o ekvip a velmi by to zmenilo hru a taky jestli by to slo udelat ze jo.

Ale kdyz zrusis vsechny hlidace tak my to v deseti nejak pojedem.

Jinak valorka a +7 klidne lotit nebudu.Ale kdyz si nekdo kraci ice v mytkhu a peti +9 zbranema tak ma smulu.

Re: Další PK topic

Napsal: 06.04.2010 13:06:22
od Acarus
Anger píše:Ovsem to by se ztratilo puvodni kouzlo ultimy a to ze mas riziko kdekoliv a od kohokoliv prijit o ekvip a velmi by to zmenilo hru a taky jestli by to slo udelat ze jo.

Ale kdyz zrusis vsechny hlidace tak my to v deseti nejak pojedem.

Jinak valorka a +7 klidne lotit nebudu.Ale kdyz si nekdo kraci ice v mytkhu a peti +9 zbranema tak ma smulu.
udelat by to zlehka asi slo. jen by to navysilo vlastne ekvip pkcka.

Re: Další PK topic

Napsal: 06.04.2010 13:19:36
od Dave Lister
Anger píše:...to je jen hra a me osobne nejde o mamon ale ten pojezd a pvp me proste bavi je to uplne neco jinyho nez zabijet tupou pvm silu.
Anger píše:Ovsem to by se ztratilo puvodni kouzlo ultimy a to ze mas riziko kdekoliv a od kohokoliv prijit o ekvip a velmi by to zmenilo hru
jestli to teda chapu spravne, prokazujes vlastne modrakum sluzbu, protoze o jejich ekvipy nestojis ale na druhou stranu jim chces do hry prinest trochu adrenalinu takze jim ten ekvip nakonec lotnout musis jo?

to bys ho pak rovnou mohl hazet do charity a prokazes sluzbu jeste vic modrakum..

to, ze pk pojizdej dungy pro zabavu je proste kec, ale nekteri si to zjevne nedokazou pripustit.. verim tomu, ze kdyby se zakazal loot v dungach, pojizdet by se prestaly a pvp by existovalo jen ve forme cove pvp, kde jde max o ten pvp ekvip.

Re: Další PK topic

Napsal: 06.04.2010 13:38:06
od Retromancer
Dave Lister píše:... kdyby se zakazal loot v dungach, pojizdet by se prestaly ...
Hehe, dovede si vůbec někdo předstagvit ten FLAME co by vypuknul? Proti tomu by zabanování za bugování NB mystiků byl jen slabej čajíček :D

Re: Další PK topic

Napsal: 06.04.2010 13:50:55
od Anger
No tak ja treba kdyz je pojezd a neni nakej velkej mamon tak kolikrat odlognu a nic si nevezmu me osobne fakt staci jen zakladni spotrebak mamonu mam relativne dost.

Ale tak to je vec nazoru.

Driv sem byl v legii kde teda mamon taky vazne nikdy nebyl teda jen u vyvolenych takze na mamon fakt nejak extra nejsem krom zakladnich veci bez kterejch si nezabehas.

Ale posledni dobou me prislo ze Acar desne vymek vzdycky se s tim nesral ale ted najednou ho modra sila pretahla na druhou stranu ci co a uz je na ne takovej desne mekej , vsechno pro modraky pekne ve vaticce :) ale uz placam nesmysli.

Re: Další PK topic

Napsal: 06.04.2010 14:41:43
od Arim
Acarus píše:Cech vrahu - lootit tela v dungovni zone by sli jen s nejakym osvedcenim cechu, toto osvedceni by bylo koupitelne za gp a zpetne modrakem by se dalo taky zpenezit. Toto osvedceni by nebylo nb a musel by ho mit alespon jeden clen pojizdeci vypravy. Pk by museli riskovat i neco navic co neni pvp ekvipem... musel by to mit aspon jeden clovek ze skupinky. Pojizdet by se dalo i bez toho pro "zabavu". :) To me tedka nak rychle napadlo.
Tak tohle je fakt dobrej napad :) Rekneme deed ktery by nebyl NB a stal by 250K, nesel by z batohu vyndat, pouze modrakem a po smrti a zpetny odkup nekde mimo GZ za rekneme 50K. Zaroven by to asi prineslo zajimavou taktiku, pokud by nechteli investovat vsichni zucastneni PK tak by si toho jednoho museli sakra hlidat aby jim neumrel :) Pojizdet dungy a uzit si toho "praveho" PvP by slo i bez teto investice, jenom by si PK hold nevylootili obeti. Modraci by o equip prisli, zmizel by s telem ...

Re: Další PK topic

Napsal: 06.04.2010 14:47:16
od Death Storm
Reknu ti Vam to asi tak,.. Jak Acarus pise vise(s tou vstupenkou do dungu) jsem PRO! ale at si to musi koupit i modra vyprava! At to musi mit kazdej kdo vleze do dungu(cena dle obtiznosti dungeonu) a !KLIDNE! potom zakazte loot. Jsem jeden z tech komu opravdu nejde o mamon..(ale Santa Claus ani Ježíšek mě na spotřebák nedaj :-) )

Re: Další PK topic

Napsal: 06.04.2010 14:50:24
od Arim
Death Storm píše:Reknu ti Vam to asi tak,.. Jak Acarus pise vise(s tou vstupenkou do dungu) jsem PRO! ale at si to musi koupit i modra vyprava! At to musi mit kazdej kdo vleze do dungu(cena dle obtiznosti dungeonu) a !KLIDNE! potom zakazte loot. Jsem jeden z tech komu opravdu nejde o mamon..(ale Santa Claus ani Ježíšek mě na spotřebák nedaj :-) )
Ale to jsi trochu nepochopil, nejedna se o vstupenku do dungu, ale o povoleni vylootit mrtvolu modreho hrace v dung zone :) Do dungu muzes dle libosti a pojizdet tam muzes taky kohokoliv dle libosti ...

Re: Další PK topic

Napsal: 06.04.2010 15:02:12
od Acarus
Death Storm píše:Reknu ti Vam to asi tak,.. Jak Acarus pise vise(s tou vstupenkou do dungu) jsem PRO! ale at si to musi koupit i modra vyprava! At to musi mit kazdej kdo vleze do dungu(podle obtiznosti) a !KLIDNE! potom zakazte loot. Jsem jeden z tech komu opravdu nejde o mamon..(ale Santa Claus ani Ježíšek mě na spotřebák nedaj :-) )
eek takhle sem to nemyslel, kdyby bylo fajne mit v dungu vstup za neco ala Drow city tak to tam je ...
to byl jen takovej navrh k tomu, ze tu zaznelo to, ze ty zla odporna pk nic neriskujou oproti modraku jdouci vylozene vybaney ciste na pvm. V podstate by se pro dobra pkcka nic nezmenilo jen nejaka prvopocatkova investice do jakehosi trosku cennejsiho "ekvipu". Ten by si dozajista udrzela. byla by to jistojiste mozna i motivace pro ty co se davaji na zbesilej uprk, aby se postavili a zkusili bojovat no. Nic vic nic min. A hlavne byl to jen navrh.

Co se hlidacu tyce, tak nejspis dojde k drobnym zmenam jdouce v ruku ruce s tim, ze tedka se mi zda napriklad, ze Wrong je lehce dobehnutelnej pk za rychlej cas a pojeti je rizikovej a odmena je tam snad nejmensi. Takze to nejak srovnat. Aby proste hraci, kteri si tvori nejakej zakladni bohatsvi nebyli ohrozovani tak casto a stale a aby pk pojizdeli spis ty bohatsi = zkusenejsi a nedoplaceli na to nastaveni ti, kteri maji nejmin. Riziko ano, ale nechceme urcite to, aby kdo chodi dungy mel kazdou treti vypravu pojetou.