Bimbac píše:add Lucky
add výhody PK
doufal jsem, že mě ušetříte toho abych opakoval co je obecně známo. První velká výhoda jsou hot keys. PvP hráč má na nejlépe dostupných klávesách PvP makra, tak aby sejmul hráče. PvM hráč si ale hot keys uspořádá - logicky jinak.
Tohle sem moc nepochopil, jaky potrebujes supr trupr makra na pvm, mozna jsou, ja je neznam vsechny dungy sem odehral na univrzalnich hotkejich. Proste last status. a Ijs na sebe nebo atack targetu to snad nemuzes myslet vazne jako supr hotkej
Bimbac píše:
Equip - při pojezdu PvM družiny bude sebou málokdo tahat pure PvP itemy, různé jednoúčelové meče z kamenů, které mu na PvM jsou k ničemu a další podobné věci. Přeci jen váha je váha.... další výhoda....
Stejnak se vsichni poslapou takze stamku maji 0 obe druziny, nepomatuju pojezd kdy bych nemusel chlastat totalref.
Jinak takovej flame vampire, myst dusk, midnajtka sou veci jak na pvp tak na pvm, warovske zbrane z formy ani nezminim.
Bimbac píše:
Situační aspekty - zde je situace rozdílná, ale velmi často PvM družina s něčím bojuje, je v nějakém stádiu boje, rozmístění skupiny je ideální z pohledu právě probíhajícího boje. Členové mají různá poškození, vypršelý timer na potiony... V ten moment tam vlítne skupina PK, NPC po nich nejdou, mají nahozená IJS, max boosty....
Souhlasim, az na to ze do nich npc nejdou, to je taky blbost. Prikladem budiz nedavne fdd, 3 valor mlaticky vs asi 5 lidi s mythem blackem a blodem, lsn pozraly jen pkcka modri polotili a kopli ac meli vybavu jako na decik.
Bimbac píše:
Složení skupiny - skupina PvM má sestavu na dung. Tomu odpovídá poměr povolání. PK mají složenou skupinu z chrakterů vhodných pro PvP. Např. Vamp v PvP skupině bude bez morfu s naprosto jinou výbavou a makry než vamp v PvM skupině...
Ano ano, z pk nikdo nejde krafta to mas pravdu, jinak sou vsechny povolani vhodna k pvp. Vamp pokud de human tak ma urcite nakou kamenku, na dmg midnajtku coz je imba aj do pvp. Dobry mag rozezdi tak aby nikam behat nemuseli a pk meli u sebe. Vtom pripade stone vamp [morf] = Empic dmg.
Jinak si asi jeste nepotkal Vampa, jak se zda.
Bimbac píše:
Moment překvapení - známá věc, kterou využívali už v dějinách válek, netřeba rozvádět.
Souhlasim pokud je to po skoku, tracknout 10x za dung snad neni problem.
Bimbac píše:
Takže uvolnění timerů, které tu někteří chtějí, by ještě více uškodil Ch/O, protože by se ještě víc vyplatilo hrát PvP v gardu PK...
Placas jablka a hrusky dohromady. Lidi hrajou ch/o jen kdyz se sejde parta a jen pro odreagovani. Pk hraji porat. Navich Ch/O ubira i 15 minutova pauza mezi relogem an pk. Proto se to moc neklika.
Vpodstate mas padny argumenty, ale jak vidis vetsina z toho de eliminovat jen hracema samotnyma.