Stránka 4 z 8

Napsal: 03.04.2009 03:14:51
od Stillwater
Jezis to je napad zase, nebyly to nahodou aprilove posty? Takze ti co pouzivaji casto KNM svitky si potahnou dalsiho paka, kdyz s nema v baglu pohnou tak jim zmiznou vsechny stejne jako tedka a budou mit smolika. Na dalsich mistech jako Fire, kde si necro muze kouzlit brnco ze svitku zase smolika, sockrizovka v dungu, kdyz nekrovi zmizne telo, zase svitky uz nesezene. Pred kazdou vypravou bude dalsi starost s refullem, necro book bude vlastne k hovnu (necrom ukazuje yoko po tom co se oblece neco +).

To vsechno pro 5 stonu za 100 svitku jak tu nekdo navrhuje? Tak to urcite toho PvPera maximalne omezi, aby za duel uz ty haluze tolikrat nehazel. Pokud "necro svitkama" myslite ciste haluz svitky, tak prosim. Ale pokud vychazime z premisy nekolikrat prezentavane GM, ze nastaveni nekra je vyvazene, tak tuhle prudu vykompenzujte aspon tim, ze u necrosvitku zmenite ten jednotnej typ, at nemusi byt makra na barvu.

Napsal: 03.04.2009 07:02:24
od Hunter
Stillwater: Hezký post. Nedá (teda dá no, jasně, ale .. no) se nic dělat, ale musím vznést několikero připomínek. Vlastně ke všemu.

1. PvM svitkům se klidně předpokládá ponechat váhu 0 (pokud je tedy technicky možné tu váhu rozlišit). Je to logické - když se řeší pvp a ne pvm.

2. Nikdo jinej nb svitky nemá, proč by si zrovna necro nemohl taky hodit do (někoho) packa rezervních 500 svitků vážících 0.

Ale tak, třeba by se to koneckonců dalo rozdělit - pokud by se tím nááhodou někdo zabýval a tyhle srandy by vůbec šly. Že by z booku zmizly jen pvp svitky.

3. Píše se třeba 1/2 stone za svitek. Aby prostě necro musel počítát s tím, že když holt chce rozjet harm, haluze, haluze, haluze, haluze, haluze, haluze, tak prostě bude muset běžet o pár stonu těžší. Například problém VFP se plánoval (a dokonce začal) řešit už letá (tři) zpátky, jen se z neznámých důvodů nedořešil. I když to bylo o trochu něčem jiném, tak tohle by se nám třeba alespoň částečně mohlo projeviti. A třeba taky ne. (Zde vyquotnout!)

Nikdo neříká, že necro už teď neváží dost a že to je nejakej světovej nápad. Ale nalijme si čistého .. všichni víme, jak na tom necro v pvp je. A nějakej nápad by se (už konečně) šiknul. Ostatně, ta mana taky nebyl vůbec špatnej nápad. Jen se ho nikdo nechytnul ;P

Napsal: 03.04.2009 07:50:13
od Anger
Kdyz slysim tyhle srandy tak bych to snad radsi nechal a to behani v haluzich nak pretrpim.

Napsal: 03.04.2009 08:44:20
od Beruska
Jezisi tak je proste negr trochu lepsi na to pvp... vzdycky to tak bylo, zas se nemuze vyrovnat magovi v dungu. To je jak kdybys rikal: Ale nalijme si cisteho, vime jak na tom mag v pvm je. Co treba udelat tiskarnu pro magy na steny? Proc proboha chcete na nekrovi menit to, co je pro nej tak charakteristicke a dela ho tim, cim je - nekro svitky? Udelejme taky tiskarnu na morfy pro vampa ne? Aby musel nosit do dungu packa na vic, proc ne? Kdyz to nevezme, zadnej morf v krizovce, co uz... vsak on ten negr ty nekro svitky taky nepotrebuje ze. Ani aby vyrovnal deficit many v pvp proti magovi...
to Hunter: sam jsi tu kdesi rikal, ze se ti pvp zas tak casto neprihodi, nechces tyhle veci tedy nechat na pvperech? Nechtej, abych si myslel, ze jsi jeden z te masy "pvperu" co jdou po dungu na 10 minut ve 20 lidech "sjet pk" a kdyz jim u toho neco nevyhovuje, jdou to diskutovat na forum...

Napsal: 03.04.2009 09:27:37
od Perun
Beruska píše:zas se nemuze vyrovnat magovi v dungu.
To by mě zajímalo kde jsi tohle vykoukal?

Napsal: 03.04.2009 10:09:13
od Beruska
Perun píše:
Beruska píše:zas se nemuze vyrovnat magovi v dungu.
To by mě zajímalo kde jsi tohle vykoukal?
Dobre, tak odezdis za nekra desp, jako primar? Nerikam, ze nekr nema v dungu silny stranky, jezis, vubec, ale sel bys desp 1+3 bez maga? A stejna otazka, sel bys desp 1+3 bez negra?

Napsal: 03.04.2009 10:26:11
od Perun
Beruska píše:
Perun píše:
Beruska píše:zas se nemuze vyrovnat magovi v dungu.
To by mě zajímalo kde jsi tohle vykoukal?
Dobre, tak odezdis za nekra desp, jako primar? Nerikam, ze nekr nema v dungu silny stranky, jezis, vubec, ale sel bys desp 1+3 bez maga? A stejna otazka, sel bys desp 1+3 bez negra?
Vsechny dungy jsem došel s primár nekrem a většinu i bez mága, ale ono je to všechno jen o tom jak ten dotyčný tu postavu ovládá.

Napsal: 03.04.2009 11:28:53
od Mephist
I desp se da jit bez maga jen s necrem. viz http://www.empair.wz.cz/gp/foto_index.p ... =22&uvod=0
Jinak teda nevim, proc to tak hrotite, nekr, co jede porad haluze, haluze, haluze, ten vam zase nedava zadnej dmg, sice budete mit neustale haluze, ale ty vas nezabijou :)
A pokud chcete omezit pocet haluzi a zaroven nejak vyuzit haluz potiony, tak co to udelat treba tak, ze pujdou kouzlit haluze jen kdyz budete mit v batohu i potion a zaroven ho to spotrebuje?

Napsal: 03.04.2009 11:33:35
od Bejkal
Mluvim jen o haluzich.

Beham tedy clerika ale pridat vahu je krasny napad ale budou se nosit po 5 a pri kazdy prilezitosti si dotycny pujde do banky. Stale to vidim jako miki a jit cestou vetsi many. Je i vic veci.......delsi cast time [to by nikoho nezabilo a byla by sance to fiznout], zdrazeni vyroby.

Myslim ze negr je dost silny povolani aby prezilo zhorseni jednoho kouzla. VFP a ostatni mi je jedno ale je usmevnz kdyz potkam 3 negry a kazdej misto sipky rovnou hodi haluze.

Napsal: 03.04.2009 12:54:48
od Darkness
Proste tak to je tak to bezi uz milion let tak se stim prosim smirte a nebrecte porad. Pokud vas to stve az tak hodne tak vam nikdo nerika aby jste tu hru hrali :roll:

Napsal: 03.04.2009 13:08:50
od Ducky
Beruska píše:sel bys desp 1+3 bez maga?
sel bys desp 1+3 bez negra?
ano, ano :)

Napsal: 03.04.2009 13:24:41
od Beruska
Mephist píše:I desp se da jit bez maga jen s necrem. viz http://www.empair.wz.cz/gp/foto_index.p ... =22&uvod=0
Jinak teda nevim, proc to tak hrotite, nekr, co jede porad haluze, haluze, haluze, ten vam zase nedava zadnej dmg, sice budete mit neustale haluze, ale ty vas nezabijou :)
A pokud chcete omezit pocet haluzi a zaroven nejak vyuzit haluz potiony, tak co to udelat treba tak, ze pujdou kouzlit haluze jen kdyz budete mit v batohu i potion a zaroven ho to spotrebuje?
To je napad aspon. Mimo haluz svitek musis mit haluz potion na cast. Rozhodne se tim padem nebudou hazet 10krat za duel a pro slusnyho negra to bude 5 kilo priteze, zatimco pro toho, kdo by chtel pokracovat v tom "haluz pvp" by to byla pritez 20 kilo, coz je proste moc. Vyuzijou se nepotrebny potiony a zdrazi se cast. Sice nejsem pro jakoukoli zmenu, ale jestli neco, tak toto je rozumny. :idea:

Napsal: 03.04.2009 14:07:00
od Anger
ten timer by moch bejt aspon jako ijs svitek aby se to aspon dalo odrazit.

Napsal: 03.04.2009 16:18:15
od Hunter
Anger píše:ten timer by moch bejt aspon jako ijs svitek aby se to aspon dalo odrazit.
Casttime technicky nejde změnit pokud se nemýlím. Pokud tedy máš na mysli dobu od "zakouzlim do kouzlo padne".

Jinak k tomu všemu - celé je to o tom, co bude vhodnější řešení. Jestli zvýšení (třeba) váhy, nebo zvýšení manové náročnosti. Teď si to chce spočítat, jestli bude lepší dávat za haluze 50many a tím je skoro vyřadit z normálního pvp (krom "přiběhne-hodíhaluze-odběhne), nebo dát možnost každému si vybrat, zdali bude mít o 5 stonů víc se zásobou haluzí, nebo ne. Si myslíme, že ta váha by koneckonců velice pěkně potunila i problém VFP a KNM v pvp a (možná) by to bylo fakt k něčemu. Ta mana říkám proč ne - ono necro zase už takhle váží dost, to je zas jasný - zase je to jen o vhodnosti. A pak tu máme ještě ten nápad s těma haluzflaškama (pokud by to šlo) - to taky není špatný mno. Je to vlastně to samé jako nápad první - a to - zvýšení váhy. Parouback má prostě pravdu - musíš tu změnu prostě umět zabalit do dobrýho obalu ^^. Otázka ale zůstává - co bude vhodnější (vhodnější neznamená "menší zlo, když už teda něco nutně musíte měnit kurňa"). No a právě PROTO, je tady tahle diskuze (diskuze souvisí se slovem diskutovat).

Ono až se (tímpádem) jednou konečně nějak potuní i VFP, aby jste nesplakali nad výdělkem ^^ (Zde nevyquotovávat.)

Napsal: 03.04.2009 16:34:50
od Miki
Hunter píše:
Anger píše:ten timer by moch bejt aspon jako ijs svitek aby se to aspon dalo odrazit.
Casttime technicky nejde změnit pokud se nemýlím. Pokud tedy máš na mysli dobu od "zakouzlim do kouzlo padne".

Jinak k tomu všemu - celé je to o tom, co bude vhodnější řešení. Jestli zvýšení (třeba) váhy, nebo zvýšení manové náročnosti. Teď si to chce spočítat, jestli bude lepší dávat za haluze 50many a tím je skoro vyřadit z normálního pvp (krom "přiběhne-hodíhaluze-odběhne), nebo dát možnost každému si vybrat, zdali bude mít o 5 stonů víc se zásobou haluzí, nebo ne. Si myslíme, že ta váha by koneckonců velice pěkně potunila i problém VFP a KNM v pvp a (možná) by to bylo fakt k něčemu. Ta mana říkám proč ne - ono necro zase už takhle váží dost, to je zas jasný - zase je to jen o vhodnosti. A pak tu máme ještě ten nápad s těma haluzflaškama (pokud by to šlo) - to taky není špatný mno. Je to vlastně to samé jako nápad první - a to - zvýšení váhy. Parouback má prostě pravdu - musíš tu změnu prostě umět zabalit do dobrýho obalu ^^. Otázka ale zůstává - co bude vhodnější (vhodnější neznamená "menší zlo, když už teda něco nutně musíte měnit kurňa"). No a právě PROTO, je tady tahle diskuze (diskuze souvisí se slovem diskutovat).

Ono až se (tímpádem) jednou konečně nějak potuní i VFP, aby jste nesplakali nad výdělkem ^^ (Zde nevyquotovávat.)
Pekne schrnuti, konecne spolu v necem souhlasime:o)

Napsal: 03.04.2009 17:49:05
od Stillwater
Mně se nejvíc zamlouval ten návad s lahvičkama (jen ať to prosím vrací prázdné flašky do báglu a nemizí to). Jde to umíchat po cestě, PvM to neovlivní. Jestli to bude technicky zrealizovatelné, tak ať si ty lahvičky mají i svojí specifickou hmotnost.

Napsal: 03.04.2009 18:37:07
od Irenicus
vyjmout haluze ze spellbooku a mate postarano

Napsal: 03.04.2009 18:51:23
od Miki
Irenicus píše:vyjmout haluze ze spellbooku a mate postarano
Tak to by asi Nycte neprezil:).

Napsal: 03.04.2009 20:18:36
od Big Bud
No priznam sem ze sem to nedocet, ale jelikoz svitky na negra jsou vice mene bugfix.. tak by se na ne sahat nemelo... Maga nikdo nenuti ty svitky pouzivat.. necro nema jinou moznost kouzlo zacastit... Jestli se jakkoliv zdrazi halucinace, tak magovi bych zdrazil zed.

Napsal: 03.04.2009 21:01:04
od Miky Mora
Big Bud píše:No priznam sem ze sem to nedocet, ale jelikoz svitky na negra jsou vice mene bugfix.. tak by se na ne sahat nemelo... Maga nikdo nenuti ty svitky pouzivat.. necro nema jinou moznost kouzlo zacastit... Jestli se jakkoliv zdrazi halucinace, tak magovi bych zdrazil zed.
Mág v PvP zdí ani moc neprudí, kdežto nekr haluzema ano
Respektive... pokud chce mág účinně využívat v PvP zdi, tak musí něco umět, pokud chce nekr účinně v PvP používat haluze, tak mu na to stačí jen makro