Napsal: 11.08.2009 21:38:50
Balte nejoptimálnější řešení je,že by to míchalo do kádě ve který by mohl bejt libovolnej počet potionů:-)
nevim no ty toho phoenixe asi furt nedokazes prekousnout coByotch píše:To vis na Phenixoj nejdou makra do Yoka tak se musej menit skripty kouleJekyll píše:
to se myslím zamítlo s tím, že koule neumí zaokrouhlovat...Dudek píše:a ještě jedno řešení, namíchat poty z typu regu co máš v báglu do kádě, co máš v báglu, ať prázdnou nebo plnou, máš to najednou a nemusíš nic přelívat. a vyjde to i na jiný počty než po p50 (51) potionech (Umíchá se jich třeba 327, prosťě na co ti vychází regy co máš u sebe.
##############################BY MORFIK########################################
#takze je nutost mit usebe kad s min 1 potionem toho co chces michat jednu #
#prazdnou kad a jednu prazdnou lahvicku a regy, namicha co pude z danych #
# regu co mas v baglu a pak prestane az nebude z ceho michat. tot vse #
#!!!!!!!!!!!!! je nutnosti nastavit si vlastni id gm mortaru !!!!!!!!!!!!!! #
###############################################################################
sub MR()
gmmortar('0x0F87','0x0000','0x0FFF','0x0000','0x0F09','0x0005','0x0005',306,0,'Mana Refresh')
end sub
sub TMR()
gmmortar('0x0F87','0x0000','0x0F87','0x0005','0x0F09','0x0003','0x0003',612,306,'Total Mana Refresh')
end sub
sub GC()
gmmortar('0x0F84','0x0000','0x0FFF','0x0000','0x0F07','0x0000','0x0842',612,0,'Greater Cure')
end sub
sub GH()
gmmortar('0x0F85','0x0000','0x0FFF','0x0000','0x0F0C','0x0000','0x08A7',714,0,'Greater Heal')
end sub
sub GS()
gmmortar('0x0F86','0x0000','0x0FFF','0x0000','0x0F09','0x0000','0x0481',612,0,'Greater Strength')
end sub
sub Shrink()
gmmortar('0x0F78','0x0000','0x0FFF','0x0000','0x0F09','0x045E','0x0724',306,0,'Shrink')
end sub
sub TR()
gmmortar('0x0F7A','0x0000','0x0FFF','0x0000','0x0F0B','0x0000','0x014D',510,0,'Total Refresh')
end sub
sub Lesser_expl()
gmmortar('0x0F8C','0x0000','0x0FFF','0x0000','0x0F0D','0x0000','0x001A',306,0,'Lesser Explosion')
end sub
sub Lava()
gmmortar('0x0F8F','0x0000','0x0FFF','0x0000','0x0F0D','0x000E','0x000E',612,0,'Lava Bomb')
end sub
sub GA()
gmmortar('0x0F7B','0x0000','0x0FFF','0x0000','0x0F08','0x0000','0x00BD',306,0,'Greater Agility')
end sub
sub Lesser_pois()
gmmortar('0x0F88','0x0000','0x0FFF','0x0000','0x0F0A','0x0000','0x089F',204,0,'Lesser Poison')
end sub
sub Deadly()
gmmortar('0x0F88','0x0000','0x0FFF','0x0000','0x0F0A','0x0000','0x08A2',1020,0,'Deadly Poison')
end sub
sub Invis()
gmmortar('0x0F91','0x0000','0x0FFF','0x0000','0x0F09','0x0B77','0x0B77',408,0,'Invisibility')
end sub
sub l__________________________________________________________()
endsub
sub gmmortar(reg1, regb1, reg2, regb2, typlahevplna, barvalahevplna, barvakadplna, minreg1, minreg2, nazev)
var gmmortaritem = 0x40162257
var typlahev = 0x0F0E
var typkade = 0x1843
var barvalahev = 0x0000
uo.findtype(typkade,barvakadplna)
if uo.findcount()==1 then
uo.addobject('kadplna','finditem')
uo.moveitem("kadplna","0",'ground')
start:
if uo.count(reg1) < minreg1 or uo.count(reg2) < minreg2 then
uo.print('Nejsou regy koncim')
return 0
end if
wait(1000)
uo.useobject(gmmortaritem)
uo.waitmenu('Vyber typ potionu',nazev)
repeat
wait(500)
until uo.injournal("vylil")
uo.deletejournal()
uo.waittargetobject('kadplna')
uo.usetype(typkade,barvakadplna)
repeat
wait(500)
until uo.injournal("Prelil jsi")
uo.deletejournal()
uo.waittargettype(typlahev,barvalahev)
uo.usetype(typkade,barvakadplna)
repeat
wait(500)
until uo.injournal("You put")
uo.waittargettype(typlahevplna,barvalahevplna)
uo.useobject('kadplna')
uo.deletejournal()
repeat
wait(500)
until uo.injournal("You put")
goto start
end if
end sub
Hele sefe aky zmysel ma to vyhadzovanie kadi s potionmi pri miesani? Ked miesam na druhom poschodi, kade vecsinou padnu az na prizemie, su domky kde to dokaze zapadnut aj pod podlahu..Morfik píše:Skript na gm mortar
Nejde o zaokrouhlování, ale o dělení se zbytkem a to si myslim, že by koule měla pochroustatPiscot píše:to se myslím zamítlo s tím, že koule neumí zaokrouhlovat...Dudek píše:a ještě jedno řešení, namíchat poty z typu regu co máš v báglu do kádě, co máš v báglu, ať prázdnou nebo plnou, máš to najednou a nemusíš nic přelívat. a vyjde to i na jiný počty než po p50 (51) potionech (Umíchá se jich třeba 327, prosťě na co ti vychází regy co máš u sebe.
SLo by to i slusne, ne?Michaels píše:ale jde to , jen prepises par primarnich prikazu, to ze naky ****** umi psat cesky, neznamena , ze nekdo jiny muze psat jinak, jen struktura, ja vim vsechno bys chtel mit hotovy pod nosem uz, ale nasrat
Tak tohle mam v planu. Bude jich padesat, vezme to z baglu regy, hodi to do prvni kade co to v baglu najde toho typu (tzn. v te kadi uz musis mit aspon jeden potion). Jen to napsat, snad do restartu do stiham. Takze jinak receno cele michani pak = waitmenu dclick a cekej, to cele v loopuDudek píše:a ještě jedno řešení, namíchat poty z typu regu co máš v báglu do kádě, co máš v báglu, ať prázdnou nebo plnou, máš to najednou a nemusíš nic přelívat. a vyjde to i na jiný počty než po p50 (51) potionech (Umíchá se jich třeba 327, prosťě na co ti vychází regy co máš u sebe.
Tak touhle snad bude vyhovovat všem, nebo nevím co užBaltik píše: Tak tohle mam v planu. Bude jich padesat, vezme to z baglu regy, hodi to do prvni kade co to v baglu najde toho typu (tzn. v te kadi uz musis mit aspon jeden potion). Jen to napsat, snad do restartu do stiham. Takze jinak receno cele michani pak = waitmenu dclick a cekej, to cele v loopu
Všem to vyhovovalo po XY let tak jak to bylo...Plague píše:Tak touhle snad bude vyhovovat všem, nebo nevím co užBaltik píše: Tak tohle mam v planu. Bude jich padesat, vezme to z baglu regy, hodi to do prvni kade co to v baglu najde toho typu (tzn. v te kadi uz musis mit aspon jeden potion). Jen to napsat, snad do restartu do stiham. Takze jinak receno cele michani pak = waitmenu dclick a cekej, to cele v loopu