Rainbow píše:topkum nastavil vetsi drop se poptavka po nich imho zvysi, pac cena logicky klesne a budou si je moct dovolit i mene majetni hraci.????? co je to za blbost pokud se zvýší poptávka spadne cena....je to spíš tak že se zvedne nabídka tak spadne cena, ale díky větší dostupnosti zůstane cca pořád stejná (zvedne se nabídka i poptávka).....jde mi spíše o to, že mi příde špatný to, že hráči se zlepšují a ještě jako bonus jsou dostupnější, čili jak si psal bude z toho easy mmorpg, kdežto kdyby se udělal ten direktivní plán do low dungu s tím a s tím a do med dungů s tím a stím zvýší se náročnost......co se tím získá? Budou znovu rovnoměrný ceny mezi ekvipem, protože i slabší věci budou potřeba.......to, že někteří hráči nebudou chodit low a medium, dobře at je nechodí....přesto si myslím, že je chodit budou ne vždy má člověk 4+ hodiny na top dung.
Bude tu vše pro hráče všech úrovní.
Zvýšení dropu ada a topek vůbec nic nevyřeší jen klesne obtížnost celé hry (o tom jak se budou pohybovat ceny je spekulace)
Jsem hráč co má v majetku cca 10M a považuji se za průměr vím že je spousta hráčů co má majetek 50M+, ale pořád je dost hráčů co o Elven kuších a dalších věcech jen sní, proto se považuji za průměr.
Lepší řešení jak zlepšit hratelnost a přilákání nových hráčů krom řešení viz výše mi příde zrychlit gain skilů.....třeba jen těch hlavních
zajimavy, tak dlouhej post a pritom si vubec nic nenapsal (teda krom toho jak tu machrujes kolik mas mega :p)
v jednom topicu nekdo breci jak poklady sou low oproti tomu co bylo, v druhym se breci jak topka padaj hrozne moc a cela ekonomika dp stoji na tom za kolik je lidi kupujou
Realne Mire, to co tu navrhujes proste utvrzuje vsechny okolo ze o ekonomice (aleaspon na dp teda) ocividne nic nevis. Nerikam ze vsechno co pises je spatne, ano chtelo by to zpopularizovat horsi gear, horsi zbrane atd, ale realne proste na DP to nepude (protoze lidi maj hrozny zasoby vseho) a nema smysl najednou vymejslet cokoliv s topkama (kdyz jich maj lidi 80% co kdy padlo v bance). Tim ze snizich jejich drop akorat zvysis jejich cenu a v podstate akorat vydelas penize tem co je doted skudlili.
Wipe nebude, xkrat se to rikalo, a rozhodne ekonomiku dp nezachrani to ze topka ktery maj hraci !zadarmo! z pokladu by stali 2x vic, protoze hraci je stejnak ve vetsine neberou do dungu (jak sem psal, realne za tu cenu maj hrozne lame ability) a prachy za jejich pripadnej prodej by litali stejnak jen mezi hraci.
Samozrejme by se dal udelat hodne hodne dlouhodoby plan kdeby se omezil drop z miningu, drop +ovek atd, jenze kvuli 100 lidem coz tu je max spicka, se s tim nikdo delat nebude, kdyz to dobre funguje i takhle
Jediny co tezce chybi je nejakej odliv penez ze serveru (coz by moh castecne fixnout kve v doomu) a proste kde je moc penez ktery nikam netecou, tam roste inflace => proto momentalne stojej +9/+25 3x-4x vic nez dva tri roky zpatky :p
edit:ad hratelnost;
Chces prilakat nove hrace? Donut nekoho udelat vic questu a nejakou cestu jak zlepsovat char jinak nez jen skillama. Napriklad kdyby se upravil questbook* tak aby zvladal exp system; Za kazdej quest urcitej pocet expu, pri dovrseni expu, by to pridalo fame karmu a treba 0,5% do vsech skillu. A "Levely" Napsat jako title za .povolani. Realne? Nikoho levely nezvyhodni, maximalne epeen kdyz te nekdo inspectne. Prakticky? Aspon by lide focusovali vic na to hrat za jeden char a mohli by se predhanet kdo ma vyssi epeen a bylo by co delat i kdyz uz doafkovali vsechny skilly. A nbici by nemuseli tolika makrovat.
Chces aby hraci kteri jiz hrali par let hrali i dale? Zacni questbookem*. Udelej dungy kde bude o wipu zalezet skill a ne to jestli nekdo slap tamhle kdesi v pivi invisible past zrovna na nejakyho moba a treba by i lidi vzali do takovyho dungu topko, protoze budou vedet ze kdyz umrou, tak na vlastni lamerinu a ne na random spawn/lag/paralyzu/angela atd. Udelej alespon final "bosse" takove, jako ma sorc. Odstran poison, koukat v hidu na to jak mob umira sam, to ma bejt jako wtf co ?
*nevim jak momentalni qbook funguje, ale na 51a by se dal exp system naskriptovat snadno