Stránka 3 z 4

Napsal: 25.05.2009 21:15:44
od Pallando
Acarus píše:
Inkvizitor Dan píše:Jako napad se mi to libi velice, bohuzel pri vychcanosti modraku co chtej harvit snadno dostupny vysoky lvly mobu a nechtej aby jim pritom nekdo trashnul ress robku se obavam, ze by to bylo desny prace a ne uplne zarucenej vysledek. Pac prvni vlna lidi co tam vleze bude hledat vsechny zpusoby jak to nastaveni zneuzit a kdyz najdou nakou fatalni chybku tak to bude hromada zbytecny prace.
No tak nak to vidim i ja, Takhle je to bohuzel se vsim.

Klidne bych tam nikam nedaval omezeni aby boj byl vyrovnanej teda jako. Zivot je zlej.
hlavne kdyz to omezis, tak jak osetris, kdyz tam pujdou kamaradi 2 modraci a 2 pk? naprosto bezpecnej harv...

Napsal: 25.05.2009 22:02:25
od Beruska
Acarus píše:
Inkvizitor Dan píše:Jako napad se mi to libi velice, bohuzel pri vychcanosti modraku co chtej harvit snadno dostupny vysoky lvly mobu a nechtej aby jim pritom nekdo trashnul ress robku se obavam, ze by to bylo desny prace a ne uplne zarucenej vysledek. Pac prvni vlna lidi co tam vleze bude hledat vsechny zpusoby jak to nastaveni zneuzit a kdyz najdou nakou fatalni chybku tak to bude hromada zbytecny prace.
No tak nak to vidim i ja, Takhle je to bohuzel se vsim.

Klidne bych tam nikam nedaval omezeni aby boj byl vyrovnanej teda jako. Zivot je zlej.
Jenze to boj vyrovnanej nebude.... je to samozrejme jednodussi a me by to jako pk vlastne vubec nemelo vadit, ale jeden z bodu, na kterejch jsem to chtel postavit, byl prave boj primo v dungu a toho bychom se nedockali, kdyby tam skakalo 6 pk na 2 modraky... proste by kopli a hotovo (nebo by je pojeli, kdyby je dobehli, ale rozhodne by to nebyl ten kyzenej dobrej fight). Jestli je to technicky mozny, nechal bych to tak.
A k te zbytece praci: tady je tezky se nekomu zavdecit, natoz pak vetsine, ale myslim, ze toto by ocenila jako spestreni fakt vetsina pvperu/harweru/pk. Je tu taky moznost to udelat trochu jinak, treba tam dat druhy rameno bez hlidacu jen napr. plny pavouku, aby tam byl kvadrilion siti, do toho nejakej archer na portujici magy a nakonec dat port... proste tak, aby byl slozitej, ale moznej unik skrz tezkou pvm zonu.

Napsal: 26.05.2009 00:35:00
od Baltik
Beruska píše: Na druhou stranu s tim kempenim mas pravdu, to me nic nenapada, jak to osetrit. Nekdo nejaky navrh?
Jo, treba na vlez postavy jen jedno high lvl monstrum, to se udelat da.

Napsal: 26.05.2009 00:36:23
od Baltik
Byotch píše:A nejlip aby tam padalo 2x denne wire, tak 20 kamenu a naky coby a na rewardu dame jeste 100 AC jelikoz to je prece o PvP takze rewarda je nutnost. A resp tak co 5min aby to PvP bylo velmi caste. To vam jako nestaci PvP zona?
O tom ten navrh prece vubec neni, naopak.

Napsal: 26.05.2009 00:38:27
od Baltik
Byotch píše: Asi te prekvapim ale cetl, a podle me se to tematu tyka. Kdyz tam das hight lvl monstra abys prilakal modraky, tak snad jen blbec muze cekat ze tam modraci polezou v tom high PvP equipu (+20 vecech a vejs) jen pro pa gépé a famu z rawardy. Cili bys tam musel dat nejaky drop viz. navrh Wyrmu atd. s orezanym dropem
Italica doplnena moji malickosti podle toho puvodniho navrhu, podstatne pasaze zvyrazneny.

Napsal: 26.05.2009 00:45:39
od Baltik
Raynor píše:No to mi prijde docela jako problem...Trebas by se to dalo osetrit tak ze kdyby tam nebyly blu tak to tam pusti pk a za nimi zase opet jen urcity pocet blu hracu.Nevim co je mozny na tejhle sfere vytvorit :) Zrejme prave v tomhle bude celej problem tohohle planu.
Ani ne.
Jasne ze ten script nebude neprustrelnej, na druhou stranu (po dodelani par sql procedur) mam hotovej bodovaci system pro pruchod dungama.
Coz mimo jine v tomto kontextu znamena, ze je tam i kdy kdo ktery dung zacal a skoncil (nevim jestli a pokud, tak v pripade jakych dungu budu nebo nebudu cenzurovat hodiny a minuty aby se podle toho nedalo predpovidat, kdy ktera gilda kam chodiva (na to mi kdyztak pisnete nazory do jineho topicu ale), ale to je detail, u tohodle dungu bych to nedelal) - coz znamena, ze i kdyz to bude za jeden bodik, tak to pak bude videt na WWW kdy tam kdo za modry nebo PK vlezl a rekl bych ze pripadne prasarny stylu "no tak si tam vlezem peti modrejma, chcipnem a nabehnem tam na ne v sedmi PK" by si nekdo hodne rychle vsimnul a pripadne by se daly pak resit najisto a rychle.

Napsal: 26.05.2009 02:04:20
od Johny Matovic
ja by som dal tomu byovi ban :p
to Dan: ja si naopak ani nemyslim ze by neake high lv potvory mali byt pristupne volne na povrchu... jedine so stazenym pristupom (ale o tom je uz tento cely topic)

Napsal: 26.05.2009 02:08:33
od Baltik
Johny Matovic píše:ja by som dal tomu byovi ban :p
Staci necist ;)

Napsal: 26.05.2009 06:33:49
od Byotch
Baltik píše:
Byotch píše: Asi te prekvapim ale cetl, a podle me se to tematu tyka. Kdyz tam das hight lvl monstra abys prilakal modraky, tak snad jen blbec muze cekat ze tam modraci polezou v tom high PvP equipu (+20 vecech a vejs) jen pro pa gépé a famu z rawardy. Cili bys tam musel dat nejaky drop viz. navrh Wyrmu atd. s orezanym dropem
Italica doplnena moji malickosti podle toho puvodniho navrhu, podstatne pasaze zvyrazneny.
V okamziku kdyz orezes uz tak orezanej drop, tak se na to vsichni modraci vyprdnou a nikdo tam chodit nebude. A pokud tam bude dobrej drop tak ucel PvP zony je pryc a bude z toho jen tezkej harv s vetsim rizikem.

Ono je potreba brat kdo by se toho PvP mel ucastnit. Zda PvP lidi jako cove pvp a nebo zase PvM skupiny vs PvP. Cove peveperi se vyprdnou na tom tam list a brat lepsi equip pac tam nemuzou prudit, takze tam cas od casu nabehne frakce si zaharvit v 10 lidech, ktery stejne nikdo nepojede (10 high monster jak pises) Ale ostatni PvM hraci tam chodit nebudou protoze to pro ne bude az moc velky riziko a radsi si skocej TK nebo wrong.

Dejte radsi prisery do prirody jak tu lidi pisou. To ze je narvete do PvP zony je pekny, ale ty si poharvi jen urcita skupina lidi, jo naharvej si treba 2M za mesic ale koho to zajima ze. Nedivil bych se kdyby vic jak polovina modraku ani nevedela kde PvP zona je, natoz co tam je za monstra.

Napsal: 26.05.2009 07:03:15
od Beruska
Baltik píše:
Beruska píše: Na druhou stranu s tim kempenim mas pravdu, to me nic nenapada, jak to osetrit. Nekdo nejaky navrh?
Jo, treba na vlez postavy jen jedno high lvl monstrum, to se udelat da.
Tomu nak nerozumim, jak to myslis...

Napsal: 26.05.2009 07:31:31
od Shadowsong
Beruska píše:
Baltik píše:
Beruska píše: Na druhou stranu s tim kempenim mas pravdu, to me nic nenapada, jak to osetrit. Nekdo nejaky navrh?
Jo, treba na vlez postavy jen jedno high lvl monstrum, to se udelat da.
Tomu nak nerozumim, jak to myslis...
ja si to predstavujem ako script v gate. prejdes gate, spusti sa spawn high monstra a timer v gate. dalsi spawn pri prechode sa aktivuje az ked timer vyprsi... mozno by to slo aj tak nejak. este ma ale napadlo dat pred poslednu miestnost dvere jen jednou a pod tie dvere past na tu high priseru, alebo to urobit inym stylom s rovnakym principom (pocas dungu padne aktivacny krystal kt ked na konci vlozis do velkeho krystalu tak sa objavi mocny smaragdovy drak atd...). nebude sa kempit a aby to clovek zabil tak bude potrebovat minimalne partaka....

raynorov napad pustit pk aj blue ale za nimi len rovnaky pocet oponentov sa mi tiez paci. znie to celkom fer... :p

inak vo vseobecnosti by bolo taketo miesto urcite super ;)

Napsal: 26.05.2009 10:50:49
od Orion
Dobrý nápad Berušáku,ještě to trošku vyupgradovat a dávám 10 bodů z deseti

Napsal: 26.05.2009 12:07:55
od Baltik
Beruska píše: Tomu nak nerozumim, jak to myslis...
treba tak, ze ti brana kdyz do ni nekdo vleze (s nejakym timerem) zmeni jeden konkretni spawn na high lvl, resetne ho, a po par sekundach (kdyz uz ta potvora vyleze) ho zmeni zpatky na nejakyho skeletona apod.

Napsal: 26.05.2009 16:01:02
od Beruska
Baltik píše:
Beruska píše: Tomu nak nerozumim, jak to myslis...
treba tak, ze ti brana kdyz do ni nekdo vleze (s nejakym timerem) zmeni jeden konkretni spawn na high lvl, resetne ho, a po par sekundach (kdyz uz ta potvora vyleze) ho zmeni zpatky na nejakyho skeletona apod.
Aha, tak to jestli neni moc technickej zahul, tak by bylo paradni. A co teda ohledne kempeni pk? Tedy jak zabranit situaci, ze tam bude 5 pk stat v hidu a jen si pockaj na to, az tam kopnou modraci, co jdou harwit?

Napada me:
Neudelat vchod do dungu jako primo diru do podzemi (rovnou port), ale jako normalne vlez, jako je klasicky do dungu, kam bys vlezl a pred tebou by byla zed, za kterou by byla prvni mistnost... mohl bys dat detect, track a pak teprve skocit do portu bez hlidace, proste jen tak portu, kterej by te uz hodil do te prvni mistnosti tak, jak to bylo puvodne mysleno. Akorat s tim rozdilem, ze kempici pk by si timto neskrtly.

Napsal: 26.05.2009 16:08:44
od Baltik
Beruska píše: Neudelat vchod do dungu jako primo diru do podzemi (rovnou port), ale jako normalne vlez, jako je klasicky do dungu, kam bys vlezl a pred tebou by byla zed, za kterou by byla prvni mistnost... mohl bys dat detect, track a pak teprve skocit do portu bez hlidace, proste jen tak portu, kterej by te uz hodil do te prvni mistnosti tak, jak to bylo puvodne mysleno. Akorat s tim rozdilem, ze kempici pk by si timto neskrtly.
Uvidime co Acarus? vystracha za prostor. Vstup je v klidu, proste kdyz chces mit jistotu, nabehne jeden, zkoukne a teprv pak zbytek party (a kdo to nedela dobre mu tak), a jestli je zbytek na dosah gm tracku tak fakt neni co resit...

Napsal: 26.05.2009 17:36:07
od Inkvizitor Dan
Yeah! Realizace napadu na zlepseni pvp! Na to si musim jit dat pivo!!!!

Napsal: 26.05.2009 17:45:57
od Acarus
Inkvizitor Dan píše:Yeah! Realizace napadu na zlepseni pvp! Na to si musim jit dat pivo!!!!
Tak pod i zejtra.

Napsal: 26.05.2009 20:30:12
od Inkvizitor Dan
Estli budu mit naky penize tak jo, sem bez prace a korunek moc neni bohuzel.

Napsal: 26.05.2009 22:27:54
od Beruska
Takze bude realizace? Smim se zacit radovat?

Napsal: 26.05.2009 22:29:38
od Acarus
Beruska píše:Takze bude realizace? Smim se zacit radovat?
To zejtra probereme na pivu.