hlavne kdyz to omezis, tak jak osetris, kdyz tam pujdou kamaradi 2 modraci a 2 pk? naprosto bezpecnej harv...Acarus píše:No tak nak to vidim i ja, Takhle je to bohuzel se vsim.Inkvizitor Dan píše:Jako napad se mi to libi velice, bohuzel pri vychcanosti modraku co chtej harvit snadno dostupny vysoky lvly mobu a nechtej aby jim pritom nekdo trashnul ress robku se obavam, ze by to bylo desny prace a ne uplne zarucenej vysledek. Pac prvni vlna lidi co tam vleze bude hledat vsechny zpusoby jak to nastaveni zneuzit a kdyz najdou nakou fatalni chybku tak to bude hromada zbytecny prace.
Klidne bych tam nikam nedaval omezeni aby boj byl vyrovnanej teda jako. Zivot je zlej.
Minidungeony
Přeji pěkný den!
Jenze to boj vyrovnanej nebude.... je to samozrejme jednodussi a me by to jako pk vlastne vubec nemelo vadit, ale jeden z bodu, na kterejch jsem to chtel postavit, byl prave boj primo v dungu a toho bychom se nedockali, kdyby tam skakalo 6 pk na 2 modraky... proste by kopli a hotovo (nebo by je pojeli, kdyby je dobehli, ale rozhodne by to nebyl ten kyzenej dobrej fight). Jestli je to technicky mozny, nechal bych to tak.Acarus píše:No tak nak to vidim i ja, Takhle je to bohuzel se vsim.Inkvizitor Dan píše:Jako napad se mi to libi velice, bohuzel pri vychcanosti modraku co chtej harvit snadno dostupny vysoky lvly mobu a nechtej aby jim pritom nekdo trashnul ress robku se obavam, ze by to bylo desny prace a ne uplne zarucenej vysledek. Pac prvni vlna lidi co tam vleze bude hledat vsechny zpusoby jak to nastaveni zneuzit a kdyz najdou nakou fatalni chybku tak to bude hromada zbytecny prace.
Klidne bych tam nikam nedaval omezeni aby boj byl vyrovnanej teda jako. Zivot je zlej.
A k te zbytece praci: tady je tezky se nekomu zavdecit, natoz pak vetsine, ale myslim, ze toto by ocenila jako spestreni fakt vetsina pvperu/harweru/pk. Je tu taky moznost to udelat trochu jinak, treba tam dat druhy rameno bez hlidacu jen napr. plny pavouku, aby tam byl kvadrilion siti, do toho nejakej archer na portujici magy a nakonec dat port... proste tak, aby byl slozitej, ale moznej unik skrz tezkou pvm zonu.
Italica doplnena moji malickosti podle toho puvodniho navrhu, podstatne pasaze zvyrazneny.Byotch píše: Asi te prekvapim ale cetl, a podle me se to tematu tyka. Kdyz tam das hight lvl monstra abys prilakal modraky, tak snad jen blbec muze cekat ze tam modraci polezou v tom high PvP equipu (+20 vecech a vejs) jen pro pa gépé a famu z rawardy. Cili bys tam musel dat nejaky drop viz. navrh Wyrmu atd. s orezanym dropem
Naposledy upravil(a) Baltik dne 26.05.2009 00:48:41, celkem upraveno 1 x.
srbqf
Ani ne.Raynor píše:No to mi prijde docela jako problem...Trebas by se to dalo osetrit tak ze kdyby tam nebyly blu tak to tam pusti pk a za nimi zase opet jen urcity pocet blu hracu.Nevim co je mozny na tejhle sfere vytvoritZrejme prave v tomhle bude celej problem tohohle planu.
Jasne ze ten script nebude neprustrelnej, na druhou stranu (po dodelani par sql procedur) mam hotovej bodovaci system pro pruchod dungama.
Coz mimo jine v tomto kontextu znamena, ze je tam i kdy kdo ktery dung zacal a skoncil (nevim jestli a pokud, tak v pripade jakych dungu budu nebo nebudu cenzurovat hodiny a minuty aby se podle toho nedalo predpovidat, kdy ktera gilda kam chodiva (na to mi kdyztak pisnete nazory do jineho topicu ale), ale to je detail, u tohodle dungu bych to nedelal) - coz znamena, ze i kdyz to bude za jeden bodik, tak to pak bude videt na WWW kdy tam kdo za modry nebo PK vlezl a rekl bych ze pripadne prasarny stylu "no tak si tam vlezem peti modrejma, chcipnem a nabehnem tam na ne v sedmi PK" by si nekdo hodne rychle vsimnul a pripadne by se daly pak resit najisto a rychle.
srbqf
- Johny Matovic
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1317
- Registrován: 22.12.2007 12:29:24
- Kontaktovat uživatele:
V okamziku kdyz orezes uz tak orezanej drop, tak se na to vsichni modraci vyprdnou a nikdo tam chodit nebude. A pokud tam bude dobrej drop tak ucel PvP zony je pryc a bude z toho jen tezkej harv s vetsim rizikem.Baltik píše:Italica doplnena moji malickosti podle toho puvodniho navrhu, podstatne pasaze zvyrazneny.Byotch píše: Asi te prekvapim ale cetl, a podle me se to tematu tyka. Kdyz tam das hight lvl monstra abys prilakal modraky, tak snad jen blbec muze cekat ze tam modraci polezou v tom high PvP equipu (+20 vecech a vejs) jen pro pa gépé a famu z rawardy. Cili bys tam musel dat nejaky drop viz. navrh Wyrmu atd. s orezanym dropem
Ono je potreba brat kdo by se toho PvP mel ucastnit. Zda PvP lidi jako cove pvp a nebo zase PvM skupiny vs PvP. Cove peveperi se vyprdnou na tom tam list a brat lepsi equip pac tam nemuzou prudit, takze tam cas od casu nabehne frakce si zaharvit v 10 lidech, ktery stejne nikdo nepojede (10 high monster jak pises) Ale ostatni PvM hraci tam chodit nebudou protoze to pro ne bude az moc velky riziko a radsi si skocej TK nebo wrong.
Dejte radsi prisery do prirody jak tu lidi pisou. To ze je narvete do PvP zony je pekny, ale ty si poharvi jen urcita skupina lidi, jo naharvej si treba 2M za mesic ale koho to zajima ze. Nedivil bych se kdyby vic jak polovina modraku ani nevedela kde PvP zona je, natoz co tam je za monstra.
[size=75]Byotch - The Cleric
Vulcane - The Craftman
[/size]
Vulcane - The Craftman
[/size]
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08.09.2006 17:56:03
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
ja si to predstavujem ako script v gate. prejdes gate, spusti sa spawn high monstra a timer v gate. dalsi spawn pri prechode sa aktivuje az ked timer vyprsi... mozno by to slo aj tak nejak. este ma ale napadlo dat pred poslednu miestnost dvere jen jednou a pod tie dvere past na tu high priseru, alebo to urobit inym stylom s rovnakym principom (pocas dungu padne aktivacny krystal kt ked na konci vlozis do velkeho krystalu tak sa objavi mocny smaragdovy drak atd...). nebude sa kempit a aby to clovek zabil tak bude potrebovat minimalne partaka....Beruska píše:Tomu nak nerozumim, jak to myslis...Baltik píše:Jo, treba na vlez postavy jen jedno high lvl monstrum, to se udelat da.Beruska píše: Na druhou stranu s tim kempenim mas pravdu, to me nic nenapada, jak to osetrit. Nekdo nejaky navrh?
raynorov napad pustit pk aj blue ale za nimi len rovnaky pocet oponentov sa mi tiez paci. znie to celkom fer... :p
inak vo vseobecnosti by bolo taketo miesto urcite super

how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Aha, tak to jestli neni moc technickej zahul, tak by bylo paradni. A co teda ohledne kempeni pk? Tedy jak zabranit situaci, ze tam bude 5 pk stat v hidu a jen si pockaj na to, az tam kopnou modraci, co jdou harwit?Baltik píše:treba tak, ze ti brana kdyz do ni nekdo vleze (s nejakym timerem) zmeni jeden konkretni spawn na high lvl, resetne ho, a po par sekundach (kdyz uz ta potvora vyleze) ho zmeni zpatky na nejakyho skeletona apod.Beruska píše: Tomu nak nerozumim, jak to myslis...
Napada me:
Neudelat vchod do dungu jako primo diru do podzemi (rovnou port), ale jako normalne vlez, jako je klasicky do dungu, kam bys vlezl a pred tebou by byla zed, za kterou by byla prvni mistnost... mohl bys dat detect, track a pak teprve skocit do portu bez hlidace, proste jen tak portu, kterej by te uz hodil do te prvni mistnosti tak, jak to bylo puvodne mysleno. Akorat s tim rozdilem, ze kempici pk by si timto neskrtly.
Uvidime co Acarus? vystracha za prostor. Vstup je v klidu, proste kdyz chces mit jistotu, nabehne jeden, zkoukne a teprv pak zbytek party (a kdo to nedela dobre mu tak), a jestli je zbytek na dosah gm tracku tak fakt neni co resit...Beruska píše: Neudelat vchod do dungu jako primo diru do podzemi (rovnou port), ale jako normalne vlez, jako je klasicky do dungu, kam bys vlezl a pred tebou by byla zed, za kterou by byla prvni mistnost... mohl bys dat detect, track a pak teprve skocit do portu bez hlidace, proste jen tak portu, kterej by te uz hodil do te prvni mistnosti tak, jak to bylo puvodne mysleno. Akorat s tim rozdilem, ze kempici pk by si timto neskrtly.
srbqf
- Inkvizitor Dan
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 18.10.2006 05:59:00
- Bydliště: Za tebou ve stinu!
- Kontaktovat uživatele:
- Inkvizitor Dan
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 18.10.2006 05:59:00
- Bydliště: Za tebou ve stinu!
- Kontaktovat uživatele: