Stránka 3 z 5
Napsal: 20.01.2009 12:06:09
od Byotch
[quote="Samial"][/quote]
A co kdyby pak z michani TMR treba lezl RemoveTrap nebo Rezisty, kdyz bych si v dungu gatama vychodil alchemku po 1k dungu.
Napsal: 20.01.2009 14:44:47
od Atalia
A co kdyby lidi přestali nudně sedět u maker a radši běhali po dungách? Musíš uznat, že v tom je rozdíl.
Napsal: 20.01.2009 19:29:44
od Byotch
Atalia píše:A co kdyby lidi přestali nudně sedět u maker a radši běhali po dungách? Musíš uznat, že v tom je rozdíl.
V dungu potrebujes bojovy skilly a ty tam i vytrenis. A pokud budes behat furt dungy tak nemas cas ani makrovat na ekvip, protoze ten kupupujes na trhu. Takze ti ve finale skill jako alchemka je k nicemu
Navic trenink - stoji jak penize tak cas
Napsal: 20.01.2009 20:53:24
od Enquea
Byotch píše:Atalia píše:A co kdyby lidi přestali nudně sedět u maker a radši běhali po dungách? Musíš uznat, že v tom je rozdíl.
V dungu potrebujes bojovy skilly a ty tam i vytrenis. A pokud budes behat furt dungy tak nemas cas ani makrovat na ekvip, protoze ten kupupujes na trhu. Takze ti ve finale skill jako alchemka je k nicemu
Navic trenink - stoji jak penize tak cas
Na ekvip se musi makrovat? Ja hraju asi na jinym shardu
Ano trenink alchemky stoji cas a penize, ale od cca 65 skillu seti to zaplati a mozna i vydelava. Navic mej v potaz ze tenhle navrh pocita na 100% stim ze clovek kterej to bude makrovat to bude mit daleko rychlejc nez clovek co chodi dungy (i maximalni rychlosti).
Napsal: 21.01.2009 10:33:47
od Night Storm
i takova alchemka se v dungu nekdy hodi..

tak proc by tam nemohla pomalinku taky stoupat..

Napsal: 21.01.2009 11:47:14
od Enquea
Night Storm píše:i takova alchemka se v dungu nekdy hodi..

tak proc by tam nemohla pomalinku taky stoupat..

Vsak o to mi jde, ze lidi pak treba u clera budou mit alchemku na total refy atd a nemusi kvuli tomu makrovat, staci jim chodit nakej cas dungy.
Jeste jednou to zopakuju, neni to navrh na akceleraci naskilleni postavy, je to navrh kterym se lidi co chodej dungy vyhnout domakrovavani druhootnejch skillu.
Napsal: 21.01.2009 12:00:45
od Byotch
Enquea píše:
Gain +0,1 za dung - 250 dungu na total refy - 5 dung za tyden -50 tydnu -> temer rok? V pripade ze by kazdy dung daval neco jinyho tak nedas total refy ani za 2 roky.
Makrem to mas za 4dny?
Edit:
Samial píše:Tuto už je ale fakt posthunt nebo malý IQ)
B je spravne.
Mozna si melu to svoje ale predelvat kompletni system Reward gate kvuli tomu aby nekdo mel za 2 roky hrani 25%skill je ztrata casu, zvlaste pokud jsou hraci ktery za svoji DP karieru ani tech 250 dungu neujdou. A pro kolik lidi "postav" se to tedy bude delat?
Napsal: 21.01.2009 12:44:41
od Enquea
Byotch píše:Enquea píše:
Gain +0,1 za dung - 250 dungu na total refy - 5 dung za tyden -50 tydnu -> temer rok? V pripade ze by kazdy dung daval neco jinyho tak nedas total refy ani za 2 roky.
Makrem to mas za 4dny?

Hmm a co gain 0.2 nebo 0.3? To uz jsou trosku jiny pocty ne? Porad dost pomaly a uz to za pul roku udela svoje.
Napsal: 21.01.2009 12:46:18
od Samial
Byotch píše:Enquea píše:
Gain +0,1 za dung - 250 dungu na total refy - 5 dung za tyden..23414324 omg lamerina to radsi namakrim, nez lezt mimo gz, ste vsichni divni, to mas za 243441853

Tuto už je ale fakt posthunt nebo malý IQ)
Už sme tě slyšeli dostkrát, koukej na to svý makro, hlídej afk kontroly, dungy chodit nemusíš a na výsledek tohodle topiku si počkej v tichosti nebo vylez s lepším( nebo spíš taky jinym) postem)
Napsal: 21.01.2009 12:49:11
od Bejkal
Nebo to hodin na obtížnosti dungu, v cyclopech dejme tomu o 0,2% a v despu, pride klidně o 1-x%
Napsal: 21.01.2009 13:54:13
od Enquea
Bejkal píše:Nebo to hodin na obtížnosti dungu, v cyclopech dejme tomu o 0,2% a v despu, pride klidně o 1-x%
Dalsi extra vyhody pro lidi co chodi desp a pride bych ja osobne nerad, ale dejme tomu ze 1.5% by tam mohlo byt kdyz by v decu bylo 0.3
Napsal: 21.01.2009 16:15:58
od Dave Lister
Byotch píše:Enquea píše:
Gain +0,1 za dung - 250 dungu na total refy - 5 dung za tyden -50 tydnu -> temer rok? V pripade ze by kazdy dung daval neco jinyho tak nedas total refy ani za 2 roky.
Makrem to mas za 4dny?

tady nejde ani tak o to kolik dungu by bylo potreba na max, ale makrovani by se tim minimalne omezilo.. pochybuju ze by nekdo behal jeden dung za druhym jen aby si maxnul alchemku, byl by to spis takovej malej bonus pro ty co chodej dungy - cim vic dungu, tim min makrovani (i kdyz treba nepatrne)
taky by to slo udelat vymenou za nejakej ne uplne dostupnej item a dat za to treba to 1%
zajimalo by me vyjadreni nekoho z gm..
Napsal: 21.01.2009 16:44:32
od Wilson
Dave Lister píše:taky by to slo udelat vymenou za nejakej ne uplne dostupnej item a dat za to treba to 1%
to by bylo uplne zbytecne, protoze od toho slouzej knizky ...
Napsal: 21.01.2009 17:11:43
od Oximus
Byotch píše:...*vsecko co v tomto topicu napsal*...
Ja nevim, asi te dost dobre nechapu. Rekni jediny dobry duvod proc by se to vylozene NEMELO delat ?
Byotch píše:Gain +0,1 za dung - 250 dungu na total refy - 5 dung za tyden -50 tydnu -> temer rok? V pripade ze by kazdy dung daval neco jinyho tak nedas total refy ani za 2 roky.
Makrem to mas za 4dny?
No a co ? Bylo jasne receno ze to ma slozit pouze jako bonus pro ty co chodi dungy a ne jen tupe koukaj na makrovani,
nema to plne nahrazovat trening..
Napsal: 21.01.2009 19:31:53
od Byotch
Oximus píše:Rekni jediny dobry duvod proc by se to vylozene NEMELO delat ?
Hodne prace za malo muziky. Na DP mas nastavenej nakej system pro ziskavani Expy. Kdy lidi makrujou? Kdyz nemaji s kym jit dung a nebo nemaji skilly na to aby ho sli a nebo honej skillcup.
ad1. Kdyz ho nemaji s kym jit tak FURT budou makrovat protoze system zvysovani skillu v dungu jim v nicem vyrazne nepomjuze
ad2. pokud nemaji skilly na dung tak ZAS budou makrovat
ad3. pokud honej skillcup protoze nemaj co delat nebo je to bavi tak jim v tom ZAS nic nezabrani
ad4. Vyrobni skilly treba alchemka, ze zacatku odlijou nejaky maly penize, proc tedy delat gate na xy procent.
Podle me to gate proste nevyresi, sou knizky ktery se daj vyuzit, mnohem efektivnejsi by bylo, kdyby obcas GM dali do pokladu nakou takovou. Lidi by z toho meli radost a nebrali by to jako samozrejmost ze musim xy projit to a to abych mel tohle. Kdyz by ta knizka mela obyc barvu a ne svitive ruzovou tak by si to ani lidi nevystavovali a proste by to pouzili.
Napsal: 21.01.2009 20:28:20
od Enquea
Byotch píše:Oximus píše:Rekni jediny dobry duvod proc by se to vylozene NEMELO delat ?
Hodne prace za malo muziky. Na DP mas nastavenej nakej system pro ziskavani Expy. Kdy lidi makrujou? Kdyz nemaji s kym jit dung a nebo nemaji skilly na to aby ho sli a nebo honej skillcup.
ad1. Kdyz ho nemaji s kym jit tak FURT budou makrovat protoze system zvysovani skillu v dungu jim v nicem vyrazne nepomjuze
ad2. pokud nemaji skilly na dung tak ZAS budou makrovat
ad3. pokud honej skillcup protoze nemaj co delat nebo je to bavi tak jim v tom ZAS nic nezabrani
ad4. Vyrobni skilly treba alchemka, ze zacatku odlijou nejaky maly penize, proc tedy delat gate na xy procent.
Podle me to gate proste nevyresi, sou knizky ktery se daj vyuzit, mnohem efektivnejsi by bylo, kdyby obcas GM dali do pokladu nakou takovou. Lidi by z toho meli radost a nebrali by to jako samozrejmost ze musim xy projit to a to abych mel tohle. Kdyz by ta knizka mela obyc barvu a ne svitive ruzovou tak by si to ani lidi nevystavovali a proste by to pouzili.
Dej uz si facku nebo ja nevim... tohle ma byt na dotrenovani postavy, aby ty skilly ziskal i clovek co je primarne nechce. Clovek kterej si udela maga aby mel alchemku a inscript at si to namakruje. Proste znam lidi co po 2 letech hrani clera u nej zacali makrovat alchemku, protoze by se mohla nekdy hodit a protoze jiny pro_dung_potrebny_skilly uz davno maji.
TOHLE NEMA NAHRADIT TRENNK a NEMA TO AKCELEROVAT SKILLENI POSTAVY.
Napsal: 21.01.2009 22:21:38
od Byotch
Enquea píše:TOHLE NEMA NAHRADIT TRENNK a NEMA TO AKCELEROVAT SKILLENI POSTAVY.
A proc se tim teda zabyvat, kdyz ten gain bude tak nevyznamny?
*Dal si facku*
http://www.youtube.com/watch?v=TkMh-WaWMJo
Napsal: 21.01.2009 22:45:18
od Enquea
Byotch píše:Enquea píše:TOHLE NEMA NAHRADIT TRENNK a NEMA TO AKCELEROVAT SKILLENI POSTAVY.
A proc se tim teda zabyvat, kdyz ten gain bude tak nevyznamny?
*Dal si facku*
http://www.youtube.com/watch?v=TkMh-WaWMJo
Protoze v tomhle pripade nevyznamny != bezvyznamny

Napsal: 22.01.2009 10:00:40
od Nait Magusanus
Byotch píše:Anger píše:to jedno npc co je vsude mozne hidli
Naka novinka?
ja uz jednoho nasel

npc reklo neco jako ze nenajdes moje sestricky? :p
btw napad to je pekny, bylo by pekne misto makrovani chodit dungy ale mam urcite pochybnosti ze se neco takoveho uskutecni
Napsal: 22.01.2009 11:38:13
od Frantisek ml.
Je otázkou, pokud by se něco takového zavedlo, tak jestli to nezasáhne příliš do nastavení tohoto serveru, který se právě liší tím, že se tu trénuje používáním daného skillu a ne expováním, jak je tomu na jiných shardech.
Spíš než nějaké rewardy, bych zvážil rozšíření některých knížek v pokladech, které by ovšem přidávaly max 1% do nějakého skillu, jak je tomu u knížek Magery, alchemy, Inskripce a další.
Rozšíření by mohlo být o knížky typu.
Mining, Lumberjacking, kraftí skilly, cartography, Stealing, Poisoning, Musicianship, bojové skilly, a možná další.