Stránka 14 z 14

Re: Zdi, fieldy - pokusne niceni a par dalsich. (diskuse+flame)

Napsal: 28.04.2010 14:03:40
od Dave Lister
dotaz.. bude se jeste nejak hybat s tim ortovanim sumu na zdech? balt sliboval ze se to nejak doladi ale poslat suma ze zdi se mi porad zda temer nemozny..

Re: Zdi, fieldy - pokusne niceni a par dalsich. (diskuse+flame)

Napsal: 28.04.2010 16:52:24
od Stich
da sa to len treba vedet ako :)

Re: Zdi, fieldy - pokusne niceni a par dalsich. (diskuse+flame)

Napsal: 28.04.2010 21:21:17
od Acarus
Dave Lister píše:dotaz.. bude se jeste nejak hybat s tim ortovanim sumu na zdech? balt sliboval ze se to nejak doladi ale poslat suma ze zdi se mi porad zda temer nemozny..
Mno zatim se to neplanuje, protoze posilat to v pohode jde porad.

Re: Zdi, fieldy - pokusne niceni a par dalsich. (diskuse+flame)

Napsal: 28.04.2010 21:38:57
od Lucky
No staci aby to krapet lagovalo a posles jednoho z peti treba. Taky bych se postavil za prodlouzeni ort timeru...

Re: Zdi, fieldy - pokusne niceni a par dalsich. (diskuse+flame)

Napsal: 28.04.2010 21:40:21
od Acarus
Lucky píše:No staci aby to krapet lagovalo a posles jednoho z peti treba. Taky bych se postavil za prodlouzeni ort timeru...
Spis jde o to vyhodnotit to zda ano ci ne ...


ono na jednu stranu je to dost nefer ze lze utocit na monstra pres zed pomoci summonu a oni proti tomu nemaji zadne obrany ...

Re: Zdi, fieldy - pokusne niceni a par dalsich. (diskuse+flame)

Napsal: 28.04.2010 22:23:04
od Lucky
Acarus píše:
Lucky píše:No staci aby to krapet lagovalo a posles jednoho z peti treba. Taky bych se postavil za prodlouzeni ort timeru...
Spis jde o to vyhodnotit to zda ano ci ne ...


ono na jednu stranu je to dost nefer ze lze utocit na monstra pres zed pomoci summonu a oni proti tomu nemaji zadne obrany ...
Za predpokladu ze by to bylo jako driv tak jo, ale ted hodis suma a kdyz das all kill tak sum nez se na moba otoci, ikdyz to das bezprostredne po jeho objeveni, zmizi. Nekdy ani s all go to nevychytam a nejsem sam.
Pokud by se timer prodlouzil o rekneme 2-3 sekundy (navrh) tak si myslim ze by to do boje tolik nezasahlo, draci ty zdi flusou a jinak neco davat sumama prez zed asi nema smysl, tudiz to neni taka hrozba ne, jedina vec je odtarget a ta ted byva krapet problem s touhle udelavkou, pokud to tak ma byt tak asi nic nemenit, ale je to proste opruz.

Re: Zdi, fieldy - pokusne niceni a par dalsich. (diskuse+flame)

Napsal: 28.04.2010 23:35:41
od Dave Lister
Acarus píše:ono na jednu stranu je to dost nefer ze lze utocit na monstra pres zed pomoci summonu a oni proti tomu nemaji zadne obrany ...
na to sem se vicemene ptal, dik..

Re: Zdi, fieldy - pokusne niceni a par dalsich. (diskuse+flame)

Napsal: 30.04.2010 20:55:52
od Castian
Novinky píše:27.04.2010 15:38:00 - Acarus
- rozpadani zdi zmenseno.(Wall of Stone)
s Energy fieldami sa podobna zmena neplanuje?

Re: Zdi, fieldy - pokusne niceni a par dalsich. (diskuse+flame)

Napsal: 30.04.2010 22:38:57
od Severka
Acarus píše: Spis jde o to vyhodnotit to zda ano ci ne ...
Ja som za IK summona, cize timer 0... Proste je tam zed, tak preco by cez nu malo neco prechadzat?? Vzdy sa da na vhodnom mieste urobit dierka a posielat summony tade. Takze budto okamzity ort alebo uplne zakazat na stenu summona hadzat (you cannot cast summon here). Moj nazor a som nan hrdy :mrgreen:

Re: Zdi, fieldy - pokusne niceni a par dalsich. (diskuse+flame)

Napsal: 01.05.2010 16:09:15
od Retromancer
Acarus píše:
Lucky píše:No staci aby to krapet lagovalo a posles jednoho z peti treba. Taky bych se postavil za prodlouzeni ort timeru...
Spis jde o to vyhodnotit to zda ano ci ne ...


ono na jednu stranu je to dost nefer ze lze utocit na monstra pres zed pomoci summonu a oni proti tomu nemaji zadne obrany ...

A bylo by technicky náročné umožnit do zdi kouzlit pouze "klamací" summony? Tj koně a slepice? Zabránilo by to jednoduchému útoku skrz zeď a současně by to ponechalo možnost odlinknout potvory v krizovce... Pokud by bylo vyhodnocování skriptově náročné, navrhnul bych udělat třena summon slepice(krysy,koně) neortnutelné a ort ve zdi udělat okamžitý.

Re: Zdi, fieldy - pokusne niceni a par dalsich. (diskuse+flame)

Napsal: 01.05.2010 23:09:23
od Severka
Retromancer píše: současně by to ponechalo možnost odlinknout potvory v krizovce...
A prave tuto moznost by som zrusil, preto instant ort na all summy... Ked stojite na jednej strane steny a xyz potvor na druhej, ktore maju na vas target, tak nech vas pekne zabiju a nie ze uvidia sliepocku a zrazu je vsetko v pohode... Ked kazdy skok funguje stylom: portne mag, da stenu, na stenu sliepku a je miestnost bezpecna, tak sa neni co divit, ze su dungy lahke :( :roll:

Re: Zdi, fieldy - pokusne niceni a par dalsich. (diskuse+flame)

Napsal: 02.05.2010 06:51:54
od Retromancer
Severka píše:
Retromancer píše: současně by to ponechalo možnost odlinknout potvory v krizovce...
A prave tuto moznost by som zrusil, preto instant ort na all summy... Ked stojite na jednej strane steny a xyz potvor na druhej, ktore maju na vas target, tak nech vas pekne zabiju a nie ze uvidia sliepocku a zrazu je vsetko v pohode... Ked kazdy skok funguje stylom: portne mag, da stenu, na stenu sliepku a je miestnost bezpecna, tak sa neni co divit, ze su dungy lahke :( :roll:
Síla potvor, možnost IK mass kouzel (zejména zemětřesení kombinované se shozením statů, ale i IK chainy nebo flusy od draků...) je dělaná právě na tohle. Někde stačí, že padne jediné políčko ve zdi a vylehá půlka družiny, ne li celá. Pokud by nebylo vůbec možné odlinknout NPC pomocí sumonu přes zeď, musel by se radikálně překopat systém některých dungeonů.

Síla NPc je prostě přímo úměrná jejich nízké inteligenci.

PS : Neřekl bych, že jsou dungeony na DP lehké - je spousta míst, kam se zatím úspěšně dostalo pouze pár lidí. To, že těch pár lidí je pak schopné ty dungeony dávat opakovaně prakticky bez rizika (byť někde je i tak riziko výlehu vzdálené pouze o jeden špatně hozený WoS či lag) je prostě a jednoduše otázkou zkušeností a herního skillu.

Re: Zdi, fieldy - pokusne niceni a par dalsich. (diskuse+flame)

Napsal: 02.05.2010 09:06:52
od Bimbac
Obtížnost dungu je otázka drillu. I když postaví před hráče GM obtížnou situaci, tak s každým dalším pokusem bude šance na nezdar klesat.

Jediný systém, který si udržoval nejvyšší náročnost byl ala Vasako. TOP dung s řadou náročných míst a v momentě kdy je dung pokořen, jej GM zavře a předělá. Také, když tenkrát někdo pokořil Despise, získal obrovskou prestiž a Vasakovo Despise padlo cca 1x za měsíc.

Samozřejmě tento systém je náročný pro GM.

Re: Zdi, fieldy - pokusne niceni a par dalsich. (diskuse+flame)

Napsal: 04.05.2010 15:33:51
od Stich
Severka píše:
Retromancer píše: současně by to ponechalo možnost odlinknout potvory v krizovce...
A prave tuto moznost by som zrusil, preto instant ort na all summy... Ked stojite na jednej strane steny a xyz potvor na druhej, ktore maju na vas target, tak nech vas pekne zabiju a nie ze uvidia sliepocku a zrazu je vsetko v pohode... Ked kazdy skok funguje stylom: portne mag, da stenu, na stenu sliepku a je miestnost bezpecna, tak sa neni co divit, ze su dungy lahke :( :roll:
si v dungu v zivote nebol tak psst keby sa daju takto riesit miestnosti tak uz som davno solo despice dal minimalne 10x

Re: Zdi, fieldy - pokusne niceni a par dalsich. (diskuse+flame)

Napsal: 07.05.2010 08:33:18
od Wallace
simte stichu ty chodis dung s plechem a vis o tom kulovi)

Re: Zdi, fieldy - pokusne niceni a par dalsich. (diskuse+flame)

Napsal: 15.05.2010 01:01:36
od Myth
Já to zase s dovolením oživím a postěžuju si na to ortování těch sumů, jasně vím že to jde přes all go celkem dobře posílat a celou dobu sem si říkal proč tu o tom všichni mluví, ale asi sem do té doby nenarazil na lagy, protože ano je to naprostej hnus. Takže prosím prosím, smutně koukám, zrušit, nebo prodloužit.

A ještě sem se chtěl zeptat, jesti je záměr, aby EFko hozený na příšeru udělalo díru, i když potvora není imuní na magii? (což se teď už ani nad potvorou teda nepíše (bug?), tohle ale nebyl tenhle případ)