Stránka 11 z 13

Re: Vamp a endgame dungovani

Napsal: 13.05.2010 13:59:02
od Miki
Lucky píše:
Wlern píše:Jo, jasne, Lucky, ted ti vadi, ze se tu pereme za wampy, ale nechodis ( momentalne ) za nej - pekne...

Ja osobne mam wampa rad, a neprestanu ho hrat, jen mi prosim reknete, v cem je lepsi nez ostatni povolani... Jednu vec ( na cenu nekoukejte a neberte v ohled Crafta :-P ) a potom si povime...
Nectes ale postis, to nei dobra metoda.
Ja sem nenapsal ze za nej nechodim, nechodim ho do top dangu (max top je sorc a i tak za pk vampa abyhc si mohl pojet nekoho prednama nebo harvice po ceste takze to mam jeste tezsi jak vy modri vampy)
Premejslim co se tak zmenilo za tu dobu co sem prestal aktivne mobovat ... a fakt me nic moc nenapada, mozna ty zdi no, to jen tak kolem a kolem.
Jak napsal Miki, ale tady nejde o to v cem je lepsi ale o to co s nim muzes protoze vampir neni uzce specializovan ale je takovy multistilovy. To je treba pochopit.
A vhledem k tomuhle bych si mozna i prisadil na to pridani fencu serpe, sice ubyde dmg, ale snizi se miss. Vede me k tomu myslenka ze i prez svou multistilovost je upir vice specializovan klany na urcite odvetvi. Jenze je mi jasne ze prijde kde jaky Tremer rekne hele jako ty si dostal fencing tak ja chci se svoji serpou normalne ovladatelnyho suma jako je s topkem, proc ne, mel by pravdu ze ano ... to je asi nejmene vyuzivany klan, co ho nejak vice upotrebit?
To je otazka do diskuze, a ne to kdo jak moc hraje za vampa nebo hral.
Tremer klan se dá využít na vysávaání many (Mana Vampire) do pvp. Ale většínou se stejnak používa Mana Drain - menčí náročnost na manu ,rychlejší kást.

Re: Vamp a endgame dungovani

Napsal: 13.05.2010 13:59:38
od Retromancer
Lucky píše: Premejslim co se tak zmenilo za tu dobu co sem prestal aktivne mobovat ... a fakt me nic moc nenapada, mozna ty zdi no, to jen tak kolem a kolem.
Co se změnilo je náročnost dungeonů. Skoro do všech byly přidány npc z pastí, potvory s mass kouzlama a všeobecně se prostě víc umírá. Nevýhoda vampa není v DMG, nebo nedostatku kouzel, jeho nevýhoda je v tom, že celý jeho morf se točí pouze kolem fame. Kdyby měl možnost silného morfu i bez famy (nebo alternativní činnosti v morfu), myslím, že by se tu nic moc neřešilo...

Takhle se prostě počítá s tím, že tyhle dungy bude chodit bez morfu a s kamenovou v ruce, což je drobet smutné, když morf má být jeho bojová podoba ne?

Re: Vamp a endgame dungovani

Napsal: 13.05.2010 14:12:12
od Miki
Retromancer píše:
Lucky píše: Premejslim co se tak zmenilo za tu dobu co sem prestal aktivne mobovat ... a fakt me nic moc nenapada, mozna ty zdi no, to jen tak kolem a kolem.
Co se změnilo je náročnost dungeonů. Skoro do všech byly přidány npc z pastí, potvory s mass kouzlama a všeobecně se prostě víc umírá. Nevýhoda vampa není v DMG, nebo nedostatku kouzel, jeho nevýhoda je v tom, že celý jeho morf se točí pouze kolem fame. Kdyby měl možnost silného morfu i bez famy (nebo alternativní činnosti v morfu), myslím, že by se tu nic moc neřešilo...

Takhle se prostě počítá s tím, že tyhle dungy bude chodit bez morfu a s kamenovou v ruce, což je drobet smutné, když morf má být jeho bojová podoba ne?
Tak pod todle se i mohu podepsat.

Re: Vamp a endgame dungovani

Napsal: 13.05.2010 14:23:16
od Wlern
Lucky píše:Nectes ale postis, to nei dobra metoda.
Ctu, jen to blbe vyznelo. Ja byl nedavno za wampa Pride Risi a ze by jsem tam byl nejak znat ... I kdyz clovek vezme midnajtku, i kdyz vezme cokoliv jineho, tak neudela DMG.

100 poisoning neni dobrej napad, kdezto pridani fencu je lepsi ( nenapada me nic lepsiho )

Ale proc upravovat taktiku a neudelat dalsi na klany nezavyslej Q, kde by bylo mozne ziskat prave tento skill o 10 navic ? Neni to tak moc, kdyz veezmete, co ma warior a palach. Protoze i kdyz wamp vezme midnajtku, ( s robou samozrejmne ) a vezme ji warior, tak si ve srovnani wamp s tou midnajtkou jen hraje.

Vezmete jednu vec, treba me berete jako otravneho a smucku wampa a ja vam na rovinu rikam " nebudete me mit radi " vim, co to znamena udelat dalsi Q pro wampa ( padani hry, lagy, navraty s WS a pro GM spousty prace s premyslenim a scriptovanim - proste probdene noci ) ale ja si i myslim, ze kdyby wamp mohl v humanu salatky, tak by min umiral pri ressu v grupe = 1k fame je nabrano v hunamu za chvilku ( na ukor DMG ) = moznost pak zase morfnout stone.

Ovsem mi zase potom pripada stone zbytecne drahy... To, co se spotrebuje krve a horizitu je dost, a nerikejte ze ne. Vezmete si jeden hight horizite s 8mi nabitima a zkuste prodat na vyvesku... znam lidi, co by za to dali majlant ( mamon ). Ne kazdej do tohoto dungu vezme wampa, kdyz kazde povolani v tom dungu udela vic. A pochopte me, ze ja se neperu za to, aby byl Wampire lepsi nez warior. Jen se peru za to, aby byl nenahraditelneej ( jako Clerik, Warior, Ranger a prskove ) potom si zkuste obepsat zname a rict " cau, pujdes se mnou do despu ? Beru wampa " Hodne lidi proste s wampem nepujde. A taky vim, ze wariori nemaji moc radi palachy, ale oni jsou si v ocich mych rovni. Ne - li palach lepsi. Sice palachovi dele trva neco umlatit, ale jen tak neumre. Kdezto wamp nabehne hned pro IK.

Hiding je ztezen ted tim, ze LSN a podobne potvory proste drzi target a nez hidnete ( 2s. ) tak si pro vas dojdou. a z Hidingu zadnou vyhodu nemame... ( jakozto clerik heal z hidu, my nic )

Re: Vamp a endgame dungovani

Napsal: 13.05.2010 15:04:59
od Miki
Mě připadá že by ten Pois nic neřešíl. Jediné co by to mohlo změnit, zmenčit náročnost morfování na fame nebo změnit brujah clan.

Re: Vamp a endgame dungovani

Napsal: 13.05.2010 15:53:42
od Wallace
vamp je nastaveny v poradku , le tu narocnost na famu bych taktzet zmenil, podle + zbrani, bo s vampem 1-2x umres a jsi nepouzitelny

Re: Vamp a endgame dungovani

Napsal: 13.05.2010 16:53:37
od Lucky
Ha sem zpatky, tak postupne ano?
Wlern píše: Ctu, jen to blbe vyznelo. Ja byl nedavno za wampa Pride Risi a ze by jsem tam byl nejak znat ... I kdyz clovek vezme midnajtku, i kdyz vezme cokoliv jineho, tak neudela DMG.
Spis to je v tvym skillu, byl sem pride peklo s bidou a poznat to bylo. Myslim ze midnajtka a vamp kissa sou zrovna zbrane co poznas bezproblemu, pokud neudelas ani s midnajtkou dmg, otevri skillcap a podivej se na skill tactics, nebo fencing, podle toho co popisujes nejsou zcela dotreneny :p
Wlern píše: 100 poisoning neni dobrej napad, kdezto pridani fencu je lepsi ( nenapada me nic lepsiho )
Je treba si uvedomit ze iddyby se to pridalo tak neco za neco ... a ten pojzoning nevim no...
Wlern píše: Ale proc upravovat taktiku a neudelat dalsi na klany nezavyslej Q, kde by bylo mozne ziskat prave tento skill o 10 navic ? Neni to tak moc, kdyz veezmete, co ma warior a palach. Protoze i kdyz wamp vezme midnajtku, ( s robou samozrejmne ) a vezme ji warior, tak si ve srovnani wamp s tou midnajtkou jen hraje.
Tady uz by bylo zahodno pochopit a specialne pro tebe a tobe podobne napisu ze Vampire neni warior doufam ze je to dost srozumitelne, kdyby mel dmg jako warior tak tu behaj samy vampy, stejne tak neumi bustit jako palat. War je dmg, vamp je survival diky imunce, hidu, sumovi, pare, portu...
Wlern píše: Vezmete jednu vec, treba me berete jako otravneho a smucku wampa a ja vam na rovinu rikam " nebudete me mit radi " vim, co to znamena udelat dalsi Q pro wampa ( padani hry, lagy, navraty s WS a pro GM spousty prace s premyslenim a scriptovanim - proste probdene noci ) ale ja si i myslim, ze kdyby wamp mohl v humanu salatky, tak by min umiral pri ressu v grupe = 1k fame je nabrano v hunamu za chvilku ( na ukor DMG ) = moznost pak zase morfnout stone.
Salaty? lol? Tohle si nemyslel vazne zene :p Jako driv vampir v pvp se 3ma salatama v baglu rozendal grupu xy lidi. Ma bandy ty muze zrat kdyz je v morfu. Ty nechapes ze nejde o ress v grupe ale lidi sou tu nespokojeny s tim ze:
Zazdi moba a udelaj mu tunel a dmg mlatit aby neprobehl .. jsi vamp des mlatit taky, jenze co ta hra nechce, ta potvurka co mlatis je LAW, a law rad zere male vampirky a IK je na svete, pomohl ti salat? Ano velmi. Chapeme se?
Wlern píše: Ovsem mi zase potom pripada stone zbytecne drahy... To, co se spotrebuje krve a horizitu je dost, a nerikejte ze ne. Vezmete si jeden hight horizite s 8mi nabitima a zkuste prodat na vyvesku... znam lidi, co by za to dali majlant ( mamon ). Ne kazdej do tohoto dungu vezme wampa, kdyz kazde povolani v tom dungu udela vic. A pochopte me, ze ja se neperu za to, aby byl Wampire lepsi nez warior.
No ja myslim ze Stone je adekvatne drahy... to bych mozna zdrazil impa :p aledal bych mu + wres nebo cokoliv aby to zato stalo.
Wlern píše: Jen se peru za to, aby byl nenahraditelneej ( jako Clerik, Warior, Ranger a prskove ) potom si zkuste obepsat zname a rict " cau, pujdes se mnou do despu ? Beru wampa " Hodne lidi proste s wampem nepujde. A taky vim, ze wariori nemaji moc radi palachy, ale oni jsou si v ocich mych rovni. Ne - li palach lepsi. Sice palachovi dele trva neco umlatit, ale jen tak neumre. Kdezto wamp nabehne hned pro IK.
Palach je imho horsi tank vseobecne, specky to trochu rozhazeli no ale i tak je to pro me osobne tymova dvojka. Kazdy povolani je nahraditelny ale nekam se vyplati vampa, jako bylo by hezky treba do despu dat mistnost plnou firefildou jako nakou solovku pro vampa, tak by bylo vyuziti. V rece ma treba docela dobry vyuziti. Ja kdybych poradal dung a me bych nejakeho hrace o kterem vim ze si za toho vampa fakt neco klikne tak si h rad vezmu pokazdy. Ale chapu ze ne kazdy vi, co ve vampirech je.
Wlern píše: Hiding je ztezen ted tim, ze LSN a podobne potvory proste drzi target a nez hidnete ( 2s. ) tak si pro vas dojdou. a z Hidingu zadnou vyhodu nemame... ( jakozto clerik heal z hidu, my nic )
Vyhodis klamaka bugnes hid a v hidu zkus udelat par kroku obcas to ty monstra prejde, nebo bsko. Z hidu muze heal jenom klerik to jsi zase nekde jinde :)

Re: Vamp a endgame dungovani

Napsal: 13.05.2010 17:09:03
od Wlern
Bugni hid = jail

Kdyz ted drzi targety, tak ti klamak nepomuze a na stealt neni spoleh ( a kdyz delat krory, tak 2, protoze kdyz prijde k policku, kde by jsi mel byt a stojis u neho jen z jineho uhlu, najde te.

Jinak skilly :
===Skill (real) status report, 13.5.2010===
Alchemy 33.1 0.1
Anatomy 90.0
Animal Lore 90.0
Item ID 0.6
Arms Lore 0.1
Parrying 80.0
Begging 0.0
Blacksmithing 0.0
Bowcraft 0.0
Peacemaking 0.0
Camping 9.8
Carpentry 0.0
Cartography 5.0
Cooking 0.5
Detect Hidden 2.4
Enticement 0.5
Evaluate Intelligence 85.0
Healing 75.0
Fishing 23.6
Forensic Evaluation 0.0
Herding 0.0
Hiding 100.0
Provocation 0.0
Inscription 0.6
Lockpicking 30.0
Magery 75.0
Magic Resistance 72.8
Tactics 110.0 10.0
Snooping 0.0
Musicianship 79.4
Poisoning 0.2
Archery 0.0
Spirit Speak 60.0
Stealing 0.0
Tailoring 0.0
Animal Taming 0.0
Taste Identification 0.5
Tinkering 0.0
Tracking 57.8
Veterinary 13.2
Swordsmanship 0.0
Mace Fighting 21.9
Fencing 100.0 10.0
Wrestling 100.0
Lumberjacking 31.7
Mining 79.1
Meditation 56.8
Stealth 100.0
Remove Trap 7.6
Necromancy 0.0
STR 130 INT 110 DEX 110
___Skillcap (real): 1592.2 Statcap: 350___

se mi zdaji dobre ( az na alchemku, ale tu v dg tolik hold nepotrebujes - az na vyjimky ) na ramec moznosti ( trenil bych treba fenc dal, ale ona proste uz nepopoleze, potvora )

A kdyz s midnajtkou 6x missnes, tak v te ruce muzes mit co chces...
( o svetle vim... )

Jinak wamp svoji - jak ty rikas - multifunkcnosti straci vyznam do skupiny a dokavad se neotevre shame, tak ani tu imunku mit nebude... takze... ( a ne ze by vypadalo, ze by se shame otevrelo ted v nejblizsi dobe )

Re: Vamp a endgame dungovani

Napsal: 13.05.2010 18:58:22
od Miki
K tomu ipírskému summoj , s tím moc nehidneš, protože tě bude honit přez půl dungeonu než ztratí target.

K tomu něco za něco, tak vemte vampíroj totálně celý MF. (nechte mu pouze Fencing). S tím že mu dáte Fencing místo Tactici.

Re: Vamp a endgame dungovani

Napsal: 13.05.2010 19:03:10
od Lucky
Wlern píše:Bugni hid = jail
Tak ted si me rozesmal docela dost, kdyby tohle platilo tak tu wallace nehraje od svych prvnich krucku, protoze je to jeho nejvetsi majty taktika.
Wlern píše: Jinak wamp svoji - jak ty rikas - multifunkcnosti straci vyznam do skupiny a dokavad se neotevre shame, tak ani tu imunku mit nebude... takze... ( a ne ze by vypadalo, ze by se shame otevrelo ted v nejblizsi dobe )
Jo ? tak jo no ja tam jdu pro imunku na tretiho vampa taky, prej uz to nekdo nedal tak sem zvedav jak to postavili.
Ja myslim ze vampire neztraci nic je to dmger, spellar, resser, odtahovac. Je to jen na zkupine jestli si ho vezme sebou.
A s tim missem no, nekdy to missne nekdy ne jako za paladina sem taky 5x v kuse missnul. Se neda tak brat.

+ a tak to zase ne, jakzto pvp vampovi se mi to nelibi, sem rad za tech 60 ze si oblecu stunu a kdeco si sni zabiju ... Dost na tom ze nemuze mf sutry takovej vamp s duskem .. no ovp az za dva rohy.

Re: Vamp a endgame dungovani

Napsal: 13.05.2010 19:49:51
od Retromancer
Lucky píše: Jo ? tak jo no ja tam jdu pro imunku na tretiho vampa taky, prej uz to nekdo nedal tak sem zvedav jak to postavili.
Ja myslim ze vampire neztraci nic je to dmger, spellar, resser, odtahovac. Je to jen na zkupine jestli si ho vezme sebou.
A s tim missem no, nekdy to missne nekdy ne jako za paladina sem taky 5x v kuse missnul. Se neda tak brat.

+ a tak to zase ne, jakzto pvp vampovi se mi to nelibi, sem rad za tech 60 ze si oblecu stunu a kdeco si sni zabiju ... Dost na tom ze nemuze mf sutry takovej vamp s duskem .. no ovp az za dva rohy.
Trochu jsme odbočili od toho, že by vamp měl mít použitelnej i morf. To, že ledascos utluče i v chainech se spešl zbraní je sice fajn, ale na to tam prostě nemusíš mít vampa, to ti stačí paladin, který může dělat také fůru věcí navíc, nebo warra, kterej zase vůbec nemissuje...

Re: Vamp a endgame dungovani

Napsal: 13.05.2010 21:01:20
od Lucky
Retromancer píše: Trochu jsme odbočili od toho, že by vamp měl mít použitelnej i morf. To, že ledascos utluče i v chainech se spešl zbraní je sice fajn, ale na to tam prostě nemusíš mít vampa, to ti stačí paladin, který může dělat také fůru věcí navíc, nebo warra, kterej zase vůbec nemissuje...
A on nema?
Zelenej, 3 druhy horizitu, stone garg, stone imp.
Snad mu nechces dat morf nezavisly na fame ... totalni mlaticku alá warovskej battlefork?
Ano na hloupy mlaceni v bloku ti staci paladin, nebo war, ktery dokonce, svete div se, nemissuej!
Ale paru neumi ani jeden, napr.
Tak sezeres fame deed a si zase stone resi to neco ?

Re: Vamp a endgame dungovani

Napsal: 13.05.2010 21:02:33
od Illidan
Co ten morf ze po prvej smrti by ostal este stone ? normalne dmg armor hp vsekto ... podla mna by sa tym vela vyriesilo :P

Re: Vamp a endgame dungovani

Napsal: 13.05.2010 22:05:30
od Miki
Co přidat upíroj kouzlo Explosion? Mohl by ve výpravě zabíjet mirrky a magové se věnovat něčemu jinému.

Re: Vamp a endgame dungovani

Napsal: 13.05.2010 22:39:55
od Wlern
Miki píše:Co přidat upíroj kouzlo Explosion? Mohl by ve výpravě zabíjet mirrky a magové se věnovat něčemu jinému.
To uz je moc...

Spis by jsem jim ( nam ) opravdu pridal fenc, aby jsme se taky jednou trfili a pak by to mohlo byt OKi...

Re: Vamp a endgame dungovani

Napsal: 13.05.2010 22:54:58
od Lucky
Wlern píše:
Miki píše:Co přidat upíroj kouzlo Explosion? Mohl by ve výpravě zabíjet mirrky a magové se věnovat něčemu jinému.
To uz je moc...

Spis by jsem jim ( nam ) opravdu pridal fenc, aby jsme se taky jednou trfili a pak by to mohlo byt OKi...
Ono bych to docela i bral vas oft flam ... melo by to zajimavy vuziti ... to je nazor co se mi libi.

Re: Vamp a endgame dungovani

Napsal: 14.05.2010 01:10:23
od Perseus
Vampírovi massko??? Hoši to neeeee :-)

Re: Vamp a endgame dungovani

Napsal: 14.05.2010 07:06:07
od Illidan
tak mi povedz perseus preco hosi to neeee akoze to je blesk ci harm ?

Re: Vamp a endgame dungovani

Napsal: 14.05.2010 07:23:08
od Perseus
A ty mi řekni, proč by měl mít vampír masko? Už má fireball a spousstu jiných udělátek do nepohody. Ještě mu dejte VAO a non berserk summa a bude to super :-)

Re: Vamp a endgame dungovani

Napsal: 14.05.2010 07:27:33
od Miki
Řekni mi prosímtě v čem by to toho upíra "tolik posílilo" , explosion má stejnak pouze DMG do kopii "modrých mirroru". Eště mozná do Jižanky=Severky , která běha na sumoj a nahatá. Jinak to má tak velkej kast, že rači použiji Vas Flam na hráče.